Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
    sic!

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas?
      ...„Tačiau Kauno variantas svarstymo metu buvo sunkiai, bet atmestas. Pagrindė priežastis – jis pakankamai nutolęs nuo Vilniaus. Išnagrinėjome daug oro uostų Europoje ir pastebėjome, kad Kauno oro uostas nuo Vilniaus būtų nutolęs daugiau nei 90 kilometrų. Konsultantų teigimu, tai yra per toli, ir būtų kvestionuojamas oro uosto atsiperkamumas“, – sakė R. Masiulis

      Antrasis kriterijus, kodėl idėja Kauno oro uostą paversti šalies pagrindiniu oro uostu buvo atmesta – tai, jog Kauno oro uosto plėtros kaina būtų labai panaši į naujojo statybą, todėl apsimokėtų statyti visiškai naują...
      Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
        VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.
        pradziai galetu jo neplesti. Nes taip tik didina kastus, kuriuos VNO turi padengti, norint islaikyti KUN. Galetu aplamai uzdrausti keleivinius reisus, paliekant tik krovinius ir remonta. Butu optimalu, manau.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
          Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
          Flickr

          Comment


            Tos kapinės šalia šiaurinio VNO perono yra pats didžiausias Lapusus Magnus, koks galiojo būti padarytas per visą VNO istoriją.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              O VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:


              Kaina taip pat "primetė" mažoką:


              Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
              Kvaili argumentai, pasaulyje krūva oro uostų, esančių net ne miesto pakraštyje kaip VNO, o mieste centre, pvz. LCY. Triukšmas ir užterštumas? Gal jis bent pradžiai galėtų pasiklausyti A320neo, kuris po kokių 10 metų bus dominuojantis lėktuvas VNO, skleidžiamo garso. Geriau tegul paskaičiuoja, kiek triukšmo ir užterštumo skleistų dyzeliai važinėjantys po 50 km iki Elektrėnų. Na bet ko norėti iš socialinius mokslus Romeryje baigusio aviacijos eksperto.
              Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 15:12.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
                cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą

                  cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.
                  Jeigu avialinijos toliau mieliau skraidys iš VNO, o ne KUN, tai greičiau bus uždarytas KUN, o ne VNO.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Tai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
                    Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Bet vistiek KUN ples

                      Comment


                        Bet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.
                          Todėl ir logiškiau už 1 mlrd. plėsti KUN nei už 2 mlrd. KUN ir Elektrėnus.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą
                            Bet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
                            O kiek kainuotų VNO išplėsti iki 15 mln.?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Bet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
                              Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Bet vistiek KUN ples
                                Šiuo metu plės. Nes kol naują pastatys, praeis 15 metų.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Todėl ir logiškiau už 1 mlrd. plėsti KUN nei už 2 mlrd. KUN ir Elektrėnus.
                                  Bet iki 2035 atsipirks KUN plėtra
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    O kiek kainuotų VNO išplėsti iki 15 mln.?
                                    To net neplanuojama, max 8 mln.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                      Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?
                                      Juk rašė, kad iki pastatant naują, LT oro uostai išliktų modernūs.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        To net neplanuojama, max 8 mln.
                                        Čia su intencija nestatyti naujo oro uosto. Mano galva, vietos fizinei VNO plėtrai per akis.

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                          Bet iki 2035 atsipirks KUN plėtra
                                          Kaip ji atsipirks? Per oro uosto mokesčius? Atsipirks kaip ir dabar "atsiperka", nebent tik per subsidijas. Net jei ir atsipirktų iš tikrųjų, pinigus reikia maximaliai efektyviai investuoti kur dar labiau atsipirktų.
                                          Bergeno naujas terminalas kainavo 350 mln. Eur., su požemine geležinkelio stotimi ir pan., pajėgimai 10 mln. kelevių, tai VNO sočiai užtektų tokio priestato, nereikia jokių Elektrėnų.







                                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 16:23.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X