Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dublino oro uosto takas praktiškai tokio pačio ilgio kaip VNO, bet vykdoma daug reguliarių skrydžių su wide-body lėktuvais, ir ne tik su pačiais mažiausiais A330 ar B787, bet ir su B77W.

    Beje, įdomus faktas, VNO pirmą kartą pateko tarp 100 didžiausių Europos oro uostų (91 vietoje dabar ir su didžiausiu metiniu augimu), tiesa, iki RIX, kuris yra 67 vietoje, dar toloka.

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
    kitas dalykas, jei neklistu, A321LR jau galetu is VNO be sustojimo iki NY ar Delhi nuskrist ir tam pilnai uztektu VNO tako + ten reiketu uzpildyti iki 240 vietu (jei tik economy klase) ir maziau, jei kartu su premium

    Comment


      Lėktuvų charakteristikas galima rasti "Airport Planning Guide". A321 - https://www.airbus.com/content/dam/c...ft-AC-A321.pdf

      VNO 2.5 km takas, tai pagal "Take-Off Weight Limitation - ISA Conditions LEAP-1A Series Engine" MTOW yra ~94 tonos - panašiai tiek, kiek ir sveria lėktuvas.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Šiemet neaišku, ar apskritai bus augimas, kai tiek skrydžių panaikinama, o naujų vos keli.

        2018 m. VNO apžvalga:
        http://simonas.bartkus.lt/blog/2019/...-uosto-metais/
        Na, metų eigoje dar gali daug kas keistis. Jei keleivių augimas yra toks didelis, logiškai mąstant, nėra priežasčių masiškai mažinti krypčių, juk paklausa yra, gal tiesiog jas pakeis kitos arba dar bus didinamas skrydžių kiekis paklausesnėse kryptyse.
        Bet aš ne ekspertas šioje srityje, nenoriu prognozuot. Bus matyt metų pabaigoje.

        Comment


          Jei lyginama su 2017 metais, tai nepamirškit, kad 1,5 mėnesio neveikė VNO, tai skaičius automatiškai bus dalinai didesnis dėl to

          Comment


            Puikiai veikia skatinimo fondas, visos įmonės gaunančios paramą, nustoja skraidyti dar nesibaigus sutartyje numatytam laikui, kitos net ir to laiko nesulaukia. Nėra nei vienos priviliotos kompanijos ar maršruto, kuris pasinaudojas fondo lėšomis skraidytü šiandien, pataisykit jei klystu?
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Puikiai veikia skatinimo fondas, visos įmonės gaunančios paramą, nustoja skraidyti dar nesibaigus sutartyje numatytam laikui, kitos net ir to laiko nesulaukia. Nėra nei vienos priviliotos kompanijos ar maršruto, kuris pasinaudojas fondo lėšomis skraidytü šiandien, pataisykit jei klystu?
              Daugiau gyvų maršrutų nei užsidariusių. Bold - vykstantys skrydžiai, italic - bilietai pardavime, arba dar tik prasidės arba seasonal.

              Dokumentai čia:
              https://www.ltou.lt/lt/lietuvos-oro-...rsrutu-pletra/

              2018
              3R-267 AS Air Baltic Corporation 200 000 Eur Papildomi skrydžių dažniai: PLQ – RIX ir VNO – RIX
              3R-274 Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. 200 000 Eur Naujas maršrutas WAW-KUN
              3R-882 Norwegian Air Shuttle ASA 200 000 Eur Papildomi skrydžių dažniai ARN - VNO
              3R-879 Wizz Air Hungary Airlines Limited Liability Company 100 000 Eur Naujas maršrutas KUN - TKU
              3R-1298 Wizz Air Hungary Airlines Limited Liability Company 100 000 Eur Naujas maršrutas PLQ - DTM
              3R-1300 Air Company ,,Georgian Airways” Ltd. 200 000 Eur Naujas maršrutas VNO -TBS
              2015 m.
              SAS, Papildomas dažnis VNO-ARN, 100.000 EUR
              Air Baltic, Nauji maršrutai VNO-TXL; VNO-CDG, 200.000 EUR
              Wizz Air, Naujas maršrutas PLQ-LTN, 200.000 EUR

              LOT, Naujas maršrutas PLQ-WAW, 200.000 EUR
              Germania, Naujas maršrutas VNO-ZRH, 113.670 EUR
              SPA, Papildomas dažnis VNO-BCN, 50.000 EUR
              Vueling, Papildomas dažnis VNO-BCN, 50.000 EUR
              Belavia, Papildomas dažnis VNO-MSQ, 100.000 EUR

              2016 m.
              Belavia, Papildomas dažnis PLQ-MSQ, 100.000 EUR
              Adria Airways, Papildomas dažnis VNO-TLL, 100.000 EUR (*Nordica)
              Ukraine International Airlines, Naujas maršrutas PLQ – KBP, 200.000 EUR
              Ryanair, Naujas maršrutas PLQ – GLA, 200.000 EUR
              Turkish Airlines, Papildomas dažnis VNO – IST, 200.000 EUR

              2017 m.
              Finnair, Papildomas dažnis VNO-HEL, 62.000 EUR
              Ruslaine, Papildomas dažnis VNO-LED, 50.000 EUR
              SCAT, Naujas maršrutas VNO-TSE, 200.000 EUR

              Comment


                Ok, ne taip išdėsčiau mintį, maršrutai, kurie skatinimo fondo dėka atsirado ir veikia, dažnis labai jautrus dalykas ir nebūtinai yra įtakotas finansinės paramos. Dažnai būna priešingai, aviakompanija padidina skrydžių skaičių ir tuo pačiu pasiimama fondo pinigus.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Ok, ne taip išdėsčiau mintį, maršrutai, kurie skatinimo fondo dėka atsirado ir veikia, dažnis labai jautrus dalykas ir nebūtinai yra įtakotas finansinės paramos. Dažnai būna priešingai, aviakompanija padidina skrydžių skaičių ir tuo pačiu pasiimama fondo pinigus.
                  Bet jeigu dažnio padidinimas yra kompanijai sprendimas ant ribos, tai finansinė parama gali stumtelti į priėmimo pusę. O kas geriau - didesnis dažnis į hub'ą ar naujas taškas bet su mažesniu dažniu - čia jau klausimas diskusijai. Manau, papildomi dažniai į ARN, HEL, IST tikrai pagerino Vilniaus ir Lietuvos pasiekiamumą žymiai smarkiau nei low frequency skrydžiai į ZRH, BCN ar TSE.

                  Comment


                    Pilotas.lt 2019.02.07

                    Sutarė dėl oro uosto: Pradedamas planuoti rekonstrukcijos idėjų konkursas
                    Kultūros paveldo departamentas (...) surengė tarpinstitucinį pasitarimą dėl Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos. Pasitarime dalyvavusios šalys nutarė, kad geriausia išeitis – oro uosto rekonstrukcijos idėjų konkursas. (...)

                    Kultūros paveldo departamentas atstovauja visuomeniniam interesui paveldosaugos srityje ir akcentavo, jog dabartinio pastato griovimas ir naujo modernaus pastato statyba – tikrai nėra vienintelis kelias. Galimi įvairūs Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos būdai: išsaugant visas pastato vertingąsias savybes, jų dalį, pavienius elementus. (...)

                    Pasitarime dalyvavusios šalys nutarė, kad reikėtų skelbti projektinių Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos idėjų konkursą, kurio metu architektai pateiktų pasiūlymus, kaip galima būtų integruoti vertingąsias Vilniaus oro uosto pastato savybes užtikrinant kokybišką Vilniaus oro uosto veiklą. (...)

                    http://pilotas.lt/2019/02/07/archite...eju-konkursas/

                    Comment


                      Truputį keista. Sako, kad griovimas nėra vienintelis variantas ir reikia ieškoti visų kelių. O tada konkurse sako, kad reikia rasti būdą integruoti vertingąsias savybes. Ta prasme apribojama iki pastato išsaugojimo.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Truputį keista. Sako, kad griovimas nėra vienintelis variantas ir reikia ieškoti visų kelių. O tada konkurse sako, kad reikia rasti būdą integruoti vertingąsias savybes. Ta prasme apribojama iki pastato išsaugojimo.
                        Na, dar yra galimybė išsaugoti priekinį senojo pastato fasadą, išgriaunant visa kita. Nemanau, kad saugoti reikėtų, bet toks variantas egzistuoja.

                        Comment


                          Parašė Darius_ Rodyti pranešimą

                          Na, dar yra galimybė išsaugoti priekinį senojo pastato fasadą, išgriaunant visa kita. Nemanau, kad saugoti reikėtų, bet toks variantas egzistuoja.
                          Manau derėtų ir vidinius kambarius išsaugoti. Pagrindinės salės, gretimų patalpų lipdiniai tikrai įspūdingai grožio ir atrodo tikrai gerai, kaip kokia senovinė traukinių stotis. Beveik visi atvykę iš užsienio žmonės su kuriais teko kalbėti užsimena apie tai koks įdomus, istorinis ir gražus mūsų oro uostas (būtent sovietinė dalis, ornamentai ir skulptūros), tai įsimintinas paįvairinimas nuo visur matomų modernių patalpų. Bet, tiesa, jie užsimena ir apie stiklinius labirintus (manau tai ta naujausioji dalis).
                          Paskutinis taisė googleLT; 2019.02.28, 21:10.

                          Comment



                            Todėl ir reikia nugriaut tą stalininį griozdą su visais brežneviniais (ir ne tik) prielipais, kad keliautojams nebūtų kognityvinio disonanso.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Todėl ir reikia nugriaut tą stalininį griozdą su visais brežneviniais (ir ne tik) prielipais, kad keliautojams nebūtų kognityvinio disonanso.
                              Tai nekilnojamoji kultūros paveldo vertybė, turinti įspūdingų detalių. Stalininis pastatas tikrai nėra griozdiškas ir užima labai nedaug erdvės. Nejau mes nepajėgūs saugoti istorinę architektūrą? Skamba kaip eilinė neapykanta sovietinio laikotarpio palikimui, viskam kas primena tuos laikus, išliko iki šių dienų, vos tik atsiranda proga ir išlenda "patriotų" norinčių tai griauti.
                              Paskutinis taisė googleLT; 2019.02.28, 21:10.

                              Comment


                                Parašė googleLT Rodyti pranešimą

                                Tai nekilnojamoji kultūros paveldo vertybė, turinti įspūdingų detalių. Stalininis pastatas tikrai nėra griozdiškas ir užima labai nedaug erdvės. Nejau mes nepajėgūs saugoti istorinę architektūrą? Skamba kaip eilinė neapykanta sovietinio laikotarpio palikimui, viskam kas primena tuos laikus, išliko iki šių dienų, vos tik atsiranda proga ir išlenda "patriotų" norinčių jį griauti.
                                Baisiausia VNO dalis yra ne stalininis terminalas, o 1993 m. daržinė. Reiktų stalininį palikti kaip architektūrinį paveldą administracinėms reikmėms ar kokiam viešbučiui ir šiaurinėje dalyje statyti visiškai naują terminalą, o ne dalipdinėti kažką ant esamų pastatų.



                                Flickr

                                Comment


                                  aš irgi už tos daržinės nugriovimą - tokio nevykusio projektavimo nėra niekur.

                                  Comment


                                    Viską ten reik nunešt k čiortovoi babuške ir statyt naują

                                    Comment


                                      Daugiau 8 rankovių VNO nereikia, reikia tik didesnio perono, win- win. Palikti tą seną terminalą o atvykimą ir išvkimą formuoti arba į dešinę arbą į kairę, kaip šiuo atveju:



                                      Daugiau 8 rankovių VNO nereikia, reikia tik didesnio perono, win- win.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Nuo spalio Ryanair Tel Avivo maršrutą perkelia iš Kauno į Vilnių.
                                        Tiesa, tuo pačiu nebelieka skrydžių į Madridą.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Prasidės tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Vieną https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...niaus-i-viena/ .
                                          Nuo spalio 28 dienos lėktuvai į Vieną iš Vilniaus kils tris kartus per savaitę. Kompanija skelbia, kad bilietų kaina į vieną pusę bus nuo 19,99 eurų. Kovo 20 dieną bendrovė mini savo vienerių metų gimtadienį, todėl pirkėjai galės įsigyti bilietus su specialiomis akcijomis. „Nauja oro bendrovė žengia į Vilnių su tikslu patenkinti šia kryptimi augančius verslo, atvykstamojo ir išvykstamojo turizmo keleivių poreikius, kuriuos nuolat stebime ir reaguojame pasiūlydami naują sprendimą.
                                          Esame įsitikinę, kad Viena mūsų keleivių taps dar dažniau minima ne tik kaip patraukli kryptis pažinti įstabią kultūrą, kulinariją ar architektūros paveldą, bet ir bus lengviau pasiekiama verslo partnerystėms plėtoti“, – sako Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas Aurimas Stikliūnas. „Laudamotion“ yra pirmaujanti Austrijos pigių skrydžių bendrovė, kuri pavadinta jos įkūrėjo, legendinio austrų lenktynininko Niki Laudos vardu. Vienoje įsikūrusios oro bendrovės lėktuvų parką šiuo metu sudaro 23 orlaiviai. Planuojama, kad vien 2019 metais šios kompanijos skrydžių paslaugomis visose rinkose naudosis daugiau nei 6 milijonai keleivių.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X