Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Tik reiktu ta 90uju dali nugriauti ir pakeisti kazkuo modernesniu ir butu kazkas panasaus i Lenkijos ar Rumunijos antraeiliu miestu oro uostaParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKiek šis projektas realus? Tokį įgyvendinus turėtume daug maž padorų Rytų Europos miesto oro uostą.
- 1 patinka
Comment
-
Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKiek šis projektas realus? Tokį įgyvendinus turėtume daug maž padorų Rytų Europos miesto oro uostą.
- 7 patinka
Comment
-
Vakarietiška estetika realybėje yra apmyžti tualetai, sąvartynai prie kavinių ir apšnerkšti staliukai, kas keliautojo patirtyje yra kur kas svarbiau nei hadid lygio terminalo išorinė architektūra. Taip, kad daugiau oro uostų pakeliaukite, tada nereiks čia nesąmonių rašinėti apie kažkokius magadanus. Kažkodėl nei vienam užsieniečiui nekliūna VNO, tik vietiniemas kalabybiškių architektūros specialistams.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.
Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.20, 13:16.
- 6 patinka
Comment
-
Šiame forume kritika netoleruojama. Gausite tokių epitetu kaip "nesąmonės", "isterija", ir pan. Galima rašyti tik apie "vis dar pasitaikančius trūkumus", bet jokiu būdu neapibendrinti ir jokiu būdu nelyginti su Estija ar Lenkija.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.
- 1 patinka
Comment
-
Šopeno estetika, nuoširdžiai, kaskart man parodo, kad mes gyvename labiau šiaurėje negu Lenkija.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.
- 5 patinka
Comment
-
Čia juokais rašote, ar rimtai? Nuo kada Varšuvos Šopeno oro uostas yra „vakarietiškas pradas ir estetika“? Apsiseilėjimą tokie oro uostai gali sukelti nebent rytų varguoliams.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Sąžiningai, nelabai suprantu iš kur pas jus šitas negatyvas. Normalus, funkcionalus oro uostas. Kvepalų lentynėlės ar baldai tokiose vizualizacijose yra iliustracinio pobūdžio. Liustrų, jeigu jos rimtai yra projekte, įlindę į telefonus prie vartų nepastebėsite.
Norėčiau, kad kiekvienas skaitantis dabar kartu su manimi pažaistų tokį žaidimą: iš oro uostų, kuriose buvote – pasakykite man tris gerus, ir tris blogus.
Jau?
Ok, dabar leiskite spėti. Ar blogas oro uostas buvo tas, kurio tikrinimo eilėje praleidote valandą, ar tas kurio eksterjeras ir interjeras pasirodė kažkokie "be dvasios"? Tas, kur neradote vietos nei prisėsti, nei išgerti kavos, ar tas su kažkokiom keistom liustrom?
Oro uostas visada buvo yra ir bus funkcinis pastatas. Yra gražių, yra net labai gražių, bet tai nėra tikslas, o tik lėšų įsisavinimas. Bergamas atrodo kaip didelis kubas. Marselis atrodo kaip traukinių stotis. Birminghamas atrodo kaip nesąmonė. Žiūrint į projektą ir vizualizacijas, tai ką turės Vilnius yra absoliučiai normalu. Jeigu turėsim greitas patikras, pakankamą kiekį bendro naudojimo erdvių, įlaipinimą per kišenes, ir pan. – čia bus ne "Belgradas prieš 30 metų", o paprastas geras oro uostas, kas buvo visos šitos rekonstrukcijos tikslas.
Yra nemažai projektų, kur reikia stengtis kad jie būtų reprezentaciniai architektūriniai miesto simboliai. Oro uostas nėra vienas iš jų. Nebent, aišku, norime pastatyti jį kaip paminklą emigracijai. Čia būtų visai gera satyra.
- 18 patinka
Comment
-
Mano post'as buvo akivaizdus sarkazmas.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Čia juokais rašote, ar rimtai? Nuo kada Varšuvos Šopeno oro uostas yra „vakarietiškas pradas ir estetika“? Apsiseilėjimą tokie oro uostai gali sukelti nebent rytų varguoliams.
Pavyzdžiai pasirinkti neaatsitiktinai, kadangi tos šalys, pasak mūsų forumiečių, viską daro geriau - pats oro uostas nėra esmė. Ir manęs nestebina kad į post'ą kai kurių buvo sureaguota rimtai, pritariant, kad kritika niekam nepatinka. Šito forumo hivemind diktuoja, kad ta kritika labai netgi patinka ir tai yra daroma 'by default'.
Skirkime racionalią ir pagrįstą kritiką, dėl kurio šitame forume ir verta lankytis, nuo pabaubimo. Susidaryti įspūdį iš renderių dėl naujojo terminalo duty free zonos ar kavinukės interjero, kur daugybė Europs oro uostų tokios zonos atrodo panašiai (incoming pavyzdžiai 'kur yra geriau' - kėdutės pagaminta iš titano pvz. galbūt) aš nedrįsčiau.Paskutinis taisė Laure23; 2023.11.20, 13:50.
- 7 patinka
Comment
-
Sopeno oro uostas yra Vilniaus autobusu stoties ir Akropolio hibridas. Jokio pasididziavimo ir net is lenku nera, jau kuris metas galvoja jie apie naujo statybas. Tik prisiminus netoliese esancio naujo Brandenburgo oro uosto rangos patirtis nesirodo geru prosvaisciu su igyvendinimu...
- 1 patinka
Comment
-
VNO interjeras (galbūt atmetus vidurinę dalį) nėra blogesnis už daugumos Europos oro uostų. Taip, aš drįstu sakyti, kad VNO atrodo geriau už Mančesterį, Varšuvą, Dublino T1, Stanstedą, Turiną bei kitas vietas. Aš tą sakau kaip žmogus, buvęs >70 oro uostų, iš kurių nei vieno nėra Rusijoje.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąBet tai gal geriau nei kolūkio kultūros namų ir Vilniaus CUP hibridas
Jau juokinga ta saviplaka. Stalinistinė VNO dalis iš estetinės pusės kaip tik duoda unikalumo ir kažko įdomiau, nei tipinė šiuolaikinių oro uostų architektūra. Problemiškiausia vieta turbūt T2.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.11.20, 17:26.
- 10 patinka
Comment
-
Kažkas nepagavo sarkazmoParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąŠiame forume kritika netoleruojama. Gausite tokių epitetu kaip "nesąmonės", "isterija", ir pan. Galima rašyti tik apie "vis dar pasitaikančius trūkumus", bet jokiu būdu neapibendrinti ir jokiu būdu nelyginti su Estija ar Lenkija.
Comment
-
Taip. T2 yra 1990s rudimentas, T3 interjeras atrodo padoriai, bet suplanavimas (vaikščiojimai aukštyn žemyn) nėra patogus. T1 iš esmės gali ir likti toks, koks yra.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBūtų labai blogai jei 2 ir 3 terminalai būtų išsaugoti, ten ir slypi visa Vilniaus oro uosto blogybė, bagažas, koridoriai, nepatogios erdvės ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Noriu pamatyti tą užsienietį kuris sugebės ištarti visą pavadinimą, o ne 3 raides, kurios irgi būtų iššūkis.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment

Comment