Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
bus dar tų rankovių: https://youtu.be/5OTJtSmUjgg?si=mClJLLWfK5VmXj8EParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Deja, bet taip, nes rankovės suplanuotos tik dvi.
2050 metų plėtros planas.
- 3 patinka
Comment
-
Cool, kad T2 ir T3 yra išlaikomiParašė xvoss Rodyti pranešimą
Čia T5 su kilometro ilgio rankovėmis.
Tie laiptai į apačia turbūt yra Vilniaus metro ir Europiniai bėgiai į Kauną.
Bet panašu, kad bus daugiau parkingų ir viešbučių.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.08, 21:52.Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąO nebūtų protingiau iš karto kažką tokio dastatyti į tą šešetą aikštelių:
T2 bus kultūros paveldas tada, negalima griauti.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
patinka man pono optimizmas.. fone dar Starbucks'as 2050 metais matosiParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tie laiptai į apačia turbūt yra Vilniaus metro ir Europiniai bėgiai į Kauną.
šį kartą gerai, kad bent jau nepripiešie tuzino priparkuotų A380 orlaivių
- 3 patinka
Comment
-
Iš Simono Bartkaus posto:Parašė xvoss Rodyti pranešimą
patinka man pono optimizmas.. fone dar Starbucks'as 2050 metais matosi
šį kartą gerai, kad bent jau nepripiešie tuzino priparkuotų A380 orlaivių
"Pirmu etapu, atidarius naują atvykimo terminalą, iš jo iškraustysime oro uosto atvykimo funkciją. Žiūrint į ilgesnę perspektyvą, dabartinio terminalo elementai gali tarnauti kaip tam tikra Centrinė Plaza: kuomet Vilniaus oro uosto keleivių skaičius pasieks 10 mln. keleivių oro uostą piko dienomis gali aplankyti po 50 tūkst. keleivių ir dar daugiau. Išvykimui nuo kitų metų pradžios esant naujajame terminale, tarpas tarp Senojo ir Naujojo terminalo tarnaus kaip Centrinė susitikimo aikštė, kurioje be keleivių šurmulio atsirastų ir integracija su Rail Baltica stotimi Vilniaus oro uoste."Aviate, navigate, communicate
- 5 patinka
Comment
-
Atsiprašant bl*t, tas VNO tai, kaip keiksmažodis, sostinės reprezentaciniai vartai. Ką jie čia lipdo. Reikėjo nuo nulio statyt kitoje tako pusėje. VNO dydžio oro uoste 5 terminalai, komedija. Arba T2 reikia lygint su žeme ir aplink tą paveldosoauginį pastatytą statyt normalų terminalą. Man tai, kaip visą gyvenimą Vilniuje gyvenančiam gėda matyti tokį frankenšteiną.Paskutinis taisė sL^; 2024.01.09, 14:22.
- 7 patinka
Comment
-
Nes atvykimas paprastesnė procedūra, išlipti iš lėktuvo, pasiimti lagaminus jei reikia, ir išeini, su srautais susitvarko dabartinis terminalas. Tuo tarpu su išvykimu jau nebe.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKažkaip simboliška, kad visų pirma yra statomas išvykimo terminalas.Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.09, 14:23.
Comment
-
Kaip aš supratau iš šiandien ryte vykusio pranešimo spaudai (transliavo LRT), tai atvykimo terminalas bus statomas dešiniau nuo esamo seno pastato. Po šių darbų visos oro uosto funkcijos iš esmės bus padalintos į atvykimo ir išvykimo terminalus. O ką daryt su centrine dalimi bus sprendžiama jau po to. Ir nebūtinai ji bus tokia, kokia yra dabar (čia įskaitant ir tas naujesnes prielipas). O visa kita yra tiesiog principinė vizija plėtrai.Parašė sL^ Rodyti pranešimąAtsiprašant bl*t, tas VNO tai, kaip keiksmažodis, sostinės reprezentaciniai vartai. Ką jie čia lipdo. Reikėjo nuo nulio statyt kitoje tako pusėje. VNO dydžio oro uoste 5 terminalai, komedija. Arba T2 reikia lygint su žeme ir aplink tą paveldosoauginį pastatytą statyt normalų terminalą. Man tai, kaip visą gyvenimą Vilniuje gyvenančiam gėda matyti tokį frankenšteiną.
Visoms naujoms dalims bus arch. konkursai, tada ir paaiškės ką ir kaip išsaugoti architektai siūlys.
Comment
-
Viskas išskyrus T2 ir T3, bei tą "spuogą" išaugantį iš T3.Parašė deep'as Rodyti pranešimąTikekimes kad visa ta BS apie nauja oro uosta kazkur laukuose daugiau i viesume nebesiskverbs. Sita vizija puikiai iliustruoja kad vietos pletrai yra sociai. Beja, uzskaitau, viskas atrodo tiesiog super.
iki 2027 m. bus pastatytas atvykimo terminalas, kuris bus sujungtas galerija su dabar baigiamu išvykimo terminalu. Galerija atsiras toje vietoje, kur dabar funkcionuoja automobilių rampa.
Tad reiktųnpasinaudoti proga ir viską ten nušluoti nuo žemės prieš pradedant vidurinės galeros statybas.Aviate, navigate, communicate
- 6 patinka
Comment
-
Visi atvykstantys, isvykstantys lydintys ir pasitinkantys asmenys praeis pro centrine dali po kuria bus Rail Baltica jungtis. Isvykstantys tures duty free zona + visa kita i kuria nepateks visi kiti. Atvykstantiem nereikia jokiu atskiru zonu, pasieme lagaminus iseis i ta pacia centrine zona. Nelabai supratau apie kokiias neiveiklintas zonas jus rasote?Parašė B.S. Rodyti pranešimąŠiaip gražu, bet nelabai efektyvu. Sukuriama daugybė atskirų zonų, kurios nebus pilnai įveiklintos. Geriau turėti vieną didelę dėžę su visom kavinėmis, parduotuvėmis, paslaugomis, kad per jas pereitų ir atvykstantys ir išvykstantys, nei išskirstyti keleivius po tolimus atskirus terminalus.
- 3 patinka
Comment
-
Bus 5 atskiri terminalai. Penktas terminalas yra nutolęs labiausiai. Ar kiekvienas, ir ypač penktas terminalas, turės atskiras kavinės? Ar dalis jų paprasčiausiai merdės? Juk akivaizdu kad centrinė zona su restoranais ir kavinėmis veiktų efektyviau jei ji aptarnautų visus terminalus ir būtų šalia visų terminalų.Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Visi atvykstantys, isvykstantys lydintys ir pasitinkantys asmenys praeis pro centrine dali po kuria bus Rail Baltica jungtis. Isvykstantys tures duty free zona + visa kita i kuria nepateks visi kiti. Atvykstantiem nereikia jokiu atskiru zonu, pasieme lagaminus iseis i ta pacia centrine zona. Nelabai supratau apie kokiias neiveiklintas zonas jus rasote?
Comment
-
Realiai tai cia bus ne 5 terminalai bet vienas terminalas su nutolusiais isvykimo vartais. I visus terminalus/vartus teks eit pro viena centrine isvykimo ir patikros vieta.kur ir bus visa komercija o i nutolusius vartus jau bus einama tiesiog i skrydi. Kaikas man cia primena Dublino oro uostaParašė B.S. Rodyti pranešimąBus 5 atskiri terminalai. Penktas terminalas yra nutolęs labiausiai. Ar kiekvienas, ir ypač penktas terminalas, turės atskiras kavinės? Ar dalis jų paprasčiausiai merdės? Juk akivaizdu kad centrinė zona su restoranais ir kavinėmis veiktų efektyviau jei ji aptarnautų visus terminalus ir būtų šalia visų terminalų.
Paskutinis taisė deep'as; 2024.01.09, 22:28.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu, kas lankėsi Rygos C terminale, tai matėt ten veikiantį vieną Narvesen ir alaus pilstymo tašką, bei vandenį išduodantį automatą. Ų formos terminalas nėra efektyvus (u su nosine, nes dabartinis išvykimas taps nosine). Taip, T formos terminalas būtų racionaliau, kur prisišvartavę prie T3 lėktuvai paleistų žmones, kurie praeitų viską ir galiausiai pasuktų į išėjimą po kaire. Labai panašiai, kaip Osle.Parašė B.S. Rodyti pranešimąBus 5 atskiri terminalai. Penktas terminalas yra nutolęs labiausiai. Ar kiekvienas, ir ypač penktas terminalas, turės atskiras kavinės? Ar dalis jų paprasčiausiai merdės? Juk akivaizdu kad centrinė zona su restoranais ir kavinėmis veiktų efektyviau jei ji aptarnautų visus terminalus ir būtų šalia visų terminalų.
Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment




Comment