Parašė DSaulius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Būtent į senąjį pastatą patenki tik pasiėmęs lagaminą ir pakilęs rampa. Blogiausias ten yra T2 ir T3.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai kad lagaminai atiduodami ne senajame pastate. Senasis pastatas išvis yra labai siauras, pirmame aukšte ten tėra kavinės ir atvykstančių laukimo salės.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Lietuviškas japonas pasiskundė, kad jį nustebino po vidurnakčio skraidantys lėktuvai. Žiūrėti nuo 2:30
Tai zuokulai trenkė šlapimas į smegenis ir puolė rengti peticiją prieš skrydžius nuo 24:00 iki 6:00
Dėl tokio užmojo vilniečiai tik trauko pečiais: „Jeigu kam nepatinka, tegul kraustosi į kaimą“ https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aima--33043977Paskutinis taisė Arunasx; 2024.07.20, 22:36.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
O kas čia blogo, jei naktį neskraidys? Oro uoste dirbantiems šalies gyventojams susitaupys sveikata, kai naktimis miegos, o ne dirbs. 21 h uždarius, kaip pas japonus, tai dar spėtum grįžti namo ir "Panoramos" orus pažiūrėt.
Įdomu, kur "dienos pietus" valgo naktį dirbantys darbuotojai? Pabrangs skrydžiai atsisakant naktinių? Tai neturi pinigų, neskrisk. Susikoncentruos daugiau reisų normaliomis valandomis, tai vėl normalūs skraidytojai išloštų.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Bus didesnė šiknaskylė skrydžių požiūriu VNO. Tiesiog tas pats lėktuvas dabar spėja suskraidyti 3 ar net 4 reisus pirmyn/atgal grįžtant tai tektų kokį nors atmesti iš viso.Parašė dondc Rodyti pranešimąO kas čia blogo, jei naktį neskraidys? Oro uoste dirbantiems šalies gyventojams susitaupys sveikata, kai naktimis miegos, o ne dirbs. 21 h uždarius, kaip pas japonus, tai dar spėtum grįžti namo ir "Panoramos" orus pažiūrėt.
Įdomu, kur "dienos pietus" valgo naktį dirbantys darbuotojai? Pabrangs skrydžiai atsisakant naktinių? Tai neturi pinigų, neskrisk. Susikoncentruos daugiau reisų normaliomis valandomis, tai vėl normalūs skraidytojai išloštų.
Kam tai geriau? Siūlyčiau naktį miegoti taip pat policijai, gydytojams, avarinėms tarnyboms ir t.t. Jei jau taip einame, tai gal iki galo? Galėtume išjungti pilnai gatvių apšvietimą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 9 patinka
Comment
-
Su tokiu požiūriu tada ir tamstai reiktų ne tik dienomis rašinėti forume, bet ir naktimis nepamiršti, kad aktyvumas nekristų ir būtų ką skaityt pasijungus. Skaitytojai prispaudinės ant reklamų, generuosis ekonomika, bus kaip su nestovinčiais lėktuvais išnaudojamas 100 % efektyvumas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBus didesnė šiknaskylė skrydžių požiūriu VNO. Tiesiog tas pats lėktuvas dabar spėja suskraidyti 3 ar net 4 reisus pirmyn/atgal grįžtant tai tektų kokį nors atmesti iš viso.
Kam tai geriau? Siūlyčiau naktį miegoti taip pat policijai, gydytojams, avarinėms tarnyboms ir t.t. Jei jau taip einame, tai gal iki galo? Galėtume išjungti pilnai gatvių apšvietimą.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Tai, ką Zuokas siūlo, yra įprasta praktika ne tik Japonijoje, bet ir Europoje. Pavyzdžiui, Stockholmo Bromma oro uostas, kuris yra toliau nuo tankiausių miesto rajonų ir centro nei VNO, apribojo ne tik skrydžių laikus (kaip siūlo Zuokas), bet ir bendrą skrydžių skaičių ir plėtrą apskritai ir būtent dėl lėktuvų keliamo triukšmo. Pradžioje buvo bandoma subsidijuoti garso izoliacijos sprendimus aplinkiniams namams, bet galiausiai buvo nuspręsta oro uostą iškelti apskritai ir taip, būtent dėl triukšmo. Vilniuje šiuo metu yra apytiksliai dvigubai daugiau keleivių nei Bromma oro uoste, tad situacija yra gerokai prastesnė ir Zuoko pasiūlymas yra visiškai racionalus. KUN yra tas oro uostas, kuriame galima skraidyti visą parą ir kuris turi neribotas plėtros galimybes, tad norintys skraidyti galės pavažiuoti iki ten, kad su savo pigiais paryčio skrydžiais į rusakalbius Turkijos kurortus nebedrebintų šimtų tūkstančių namų pagrindinėse sostinės vietose.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBus didesnė šiknaskylė skrydžių požiūriu VNO. Tiesiog tas pats lėktuvas dabar spėja suskraidyti 3 ar net 4 reisus pirmyn/atgal grįžtant tai tektų kokį nors atmesti iš viso.
Kam tai geriau? Siūlyčiau naktį miegoti taip pat policijai, gydytojams, avarinėms tarnyboms ir t.t. Jei jau taip einame, tai gal iki galo? Galėtume išjungti pilnai gatvių apšvietimą.
- 4 patinka
Comment
-
Vilniuje rodos 7 tūkst. daugiabučių kuriose gyvena matyt apie puse gyventojų, tai ar yra Vilniuje keli šimtai tūkstančių namų? nekalbant apie tik pagrindinės gatvėsParašė VLR Rodyti pranešimąkad su savo pigiais paryčio skrydžiais į rusakalbius Turkijos kurortus nebedrebintų šimtų tūkstančių namų pagrindinėse sostinės vietose.
.
Comment
-
Sakydamas 'namų' turėjau omeny ir daugiabučius namus.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Vilniuje rodos 7 tūkst. daugiabučių kuriose gyvena matyt apie puse gyventojų, tai ar yra Vilniuje keli šimtai tūkstančių namų? nekalbant apie tik pagrindinės gatvės
.
Comment
-
VNO taip pat yra oro uostas, kuris gali puikiai dirbti visą parą (kam nepatinka triukšmas - tegul persikrausto į kitas miesto dalis arba į kaimą), kuris gali puikiai praplėstas į pietinę pusė - reikia tik nugriauti kelias lūšnas. Net VNO plėtra į šiaurinę pusę yra įmanoma.Parašė VLR Rodyti pranešimąKUN yra tas oro uostas, kuriame galima skraidyti visą parą ir kuris turi neribotas plėtros galimybes, tad norintys skraidyti galės pavažiuoti iki ten, kad su savo pigiais paryčio skrydžiais į rusakalbius Turkijos kurortus nebedrebintų šimtų tūkstančių namų pagrindinėse sostinės vietose.
- 2 patinka
Comment
-
Šimtai tūkstančių Kauno r. namų nesutinka, aš tame tarpe.Parašė VLR Rodyti pranešimą
KUN yra tas oro uostas, kuriame galima skraidyti visą parą ir kuris turi neribotas plėtros galimybes
-
- 1 patinka
Comment
-
Kur tai parašyta? Ant Šanchajaus/Šnipiškių lauko tualeto sienos?Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąSkaitau, kad nuo 20:00 darbo dienomis ir nuo 15:00 sekmadieniais reikia drausti skrydžius.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pradžią paklausiau, tai palaikiau Kotaro. Forume palaikau VLR.
Vilniuje sunkiai su triukšmu, ten tikrai naktį gali būt ribojami skrydžiai. Tas pats ir Palangoje, nebent skristų tik į šiaurę link Liepojos miškų, paskui darytų reikalingus posūkius.
Beje iš Kauno gali skraidyt 24/7, bet skrydžiai turėtų vykti aplenkiant Kauno aglomeraciją (t..y. Kauno šiaurrytinės dalies ir Domeikavos trasos). Skrydžiai gali būt vykdomi miesto aglomeracijoje 7:30-21:30.Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.21, 23:06.
Comment
-
Visi reisiniai sutūpia iki 2.00. Taip šį sezoną padaugėjo, prisidėjo Aegean ir Airbaltic į ZRH. Bet gyvenam rytuose ir esame orientuoti į vakarų kryptis, todėl natūralu, kad viskas valanda vėliau baigiasi ir valanda ankščiau prasideda.
Pirmasis reguliarus reisas daug daug metų yra 5.30 AirBaltic į Rygą.
Kas vyksta tarp 2.00 ir 5.30 yra laukiniai vakarai lietuviškų kelionių organizatorių, taupumo sumetimais dalis charterių kyla būtent naktį - 3.30, 3,45, 4.00, 4.30. Kas yra kančia žmogui, įgūlai ir aptarnaujančiam personalui, bet užtat pigiau.
Jei ką ir galima būtų išgyvendinti tai būtent charterius.Aviate, navigate, communicate
- 11 patinka
Comment
-
VNO yra nuo "caro" laikų tai visi, kurie atsikraustė šalia gyventi apie tai žinojo iš anksto, per jėgą niekas jų ten nevarė.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Kalbant apie tą patį ZRH, tai jame visi tiek atvykimai, tiek išvykimai vyksta nuo 6 iki 23 val., nors oro uostas aptarnauja kokius 5-6 kartus daugiau keleivių nei VNO ir daug tarpkontinentinių ilgų skrydžių, nesenai skridau su airBaltic iš jo, tai skrydis vėlavo ir skrido truputį po 23 val., ir buvo pats paskutinis, net nustebau. Tai juokinga truputį, kad VNO niekaip negali išsiversti be skrydžių viduryje nakties, vien dėl to, kad kelios avialinijos nori kažką sutaupyti, manau vien darbuotojų laikymas visą parą gerokai daugiau kainuoja pačiam oro uostui. Beje, atsisakius tų naktinių skrydžių, nebebūtų ir tų kvailų kalbų, kad VNO reikia iškelti dėl triukšmo.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVisi reisiniai sutūpia iki 2.00. Taip šį sezoną padaugėjo, prisidėjo Aegean ir Airbaltic į ZRH. Bet gyvenam rytuose ir esame orientuoti į vakarų kryptis, todėl natūralu, kad viskas valanda vėliau baigiasi ir valanda ankščiau prasideda.
Pirmasis reguliarus reisas daug daug metų yra 5.30 AirBaltic į Rygą.
Kas vyksta tarp 2.00 ir 5.30 yra laukiniai vakarai lietuviškų kelionių organizatorių, taupumo sumetimais dalis charterių kyla būtent naktį - 3.30, 3,45, 4.00, 4.30. Kas yra kančia žmogui, įgūlai ir aptarnaujančiam personalui, bet užtat pigiau.
Jei ką ir galima būtų išgyvendinti tai būtent charterius.Paskutinis taisė Lettered; 2024.07.22, 08:30.
- 2 patinka
Comment
Comment