Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Kolega jūsų laiko suvokimas, kaip viduramžiais, dvi dienos ten arba 3 ten ir tu jau vietoje. Žmonės skrenda ryte į Briuselį vakare grįžta. Su tokiais laukimais ir važiavimais po 4h, kad nuskristum iki Londono, gali tik be darbo esantis žmogus. O žmonės be darbo ne keliauja, o ieško veiklos.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
-
Jeigu tu verslo keliones pateiki kaip esmę visos Lietuvos aviacijos. Londoną pateikiau pvz. persėdimui, o ne kaip galutinį tašką. Gana nemažai analizavau keliones su persėdimais ir jei nenori švaistytis pinigais, o išlikti low cost rėmuose, tai per tą pačią dieną norimom datom retai kada nuskrisi su vienu persėdimu, o dar ir oro uoste teks leisti ilgas valandas. Jeigu taip paprasta būtų kaip rašai, tai Ryanair ne dabar, ne taip vėlai, pradėtų galvoti apie jungiamuosius skrydžius. Dar klausimas kaip ten pas juos gausis šis reikalas ir kiek jų ten tebus.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kolega jūsų laiko suvokimas, kaip viduramžiais, dvi dienos ten arba 3 ten ir tu jau vietoje. Žmonės skrenda ryte į Briuselį vakare grįžta. Su tokiais laukimais ir važiavimais po 4h, kad nuskristum iki Londono, gali tik be darbo esantis žmogus. O žmonės be darbo ne keliauja, o ieško veiklos.
Comment
-
Ryanair nera vieninteles avialinijos pasaulyje. Ne visi daro ir ne visi nori daryti fake-connections, perki bilieta i paskirties oro-uosta su legacy carrieriu ir nesijaudini del persedimu.Parašė andyour Rodyti pranešimąJeigu taip paprasta būtų kaip rašai, tai Ryanair ne dabar, ne taip vėlai, pradėtų galvoti apie jungiamuosius skrydžius. Dar klausimas kaip ten pas juos gausis šis reikalas ir kiek jų ten tebus.
Comment
-
Nei už nei prieš. Negali žinoti. Viena aišku, kad keleivių skaičius tikrai augs, jei nepadarys kas nors nesąmonių tokio lygio kaip siūlo Udrius.Parašė liutassPalaukiam koncesininko ir jis viska suskaiciuos ir sutvarkys.
Ypač kai ir turkai taip didina pajėgumus, ir lenkai nusprendė. Visame pasaulyje auga keleivių srautai.
http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...ijos--2238118/
Ir kas gali pasitikėti susisiekimu su KUn kai elementariai ne taip jau retai kartojasi tokie įvykiai, o be min 2 valandų praradimo neapvažiuosi. I iš viso jei tai bus įmanoma:
Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys
www.delfi.lt/news/daily/crime/greitkelyje-vilnius-kaunas-vilkikas-nuvaziavo-nuo-kelio-formuojasi-kilometrines-spustys.d?id=75498743Paskutinis taisė Arunasx; 2017.08.16, 20:01.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Iki ko?Parašė liutass Rodyti pranešimąO tai ko dabar truksta pagal tave? Ka reikia dar padaryti is Vyriausybes puses?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Lengviau yra nieko nedaryti, kaip ir neplėsti VNO bandant kažkaip supirkti aplinkinę žemę kosminėm kainom. Nors labai įdomu, ką šalia oro uosto veikia kolektyviniai sodai...Parašė liutass Rodyti pranešimąKauno galima palikti kroviniams ir remonto bazes
Kazin ar Vilniaus ponai sutiks tuos 50 km vaziuoti.
Comment
-
Paskutiniu metu nesugebėdavo aptarnauti srautų saugumo patikroje, buvo tikrai daug skundų kitaip nei KUN, kur susitvarkė gerai. Aišku ir srautai mažesni buvo.Parašė liutass Rodyti pranešimąKad daugiau skristu is Vilniaus.
Tikiuosi paskelbta kelių metų terminalo rekonstrukcija nesugadins srautų didėjimo kokiu nors bardaku. Augo labai gerai paskutinius kokius 3 metus. Teisingų veiksmų yra - nugriovė bevertį pastatą ir bus parkingas, vėliau dar vienas daugiaaukštis 999 vietų. Reikia didnti patogumą, tai ir pvz.: baltarusiai labiau naudosis, jų gi nemažai ir į Akropolį atrieda. Šalia IKEA tuo pačiu.
Nesidomėjau specialiai, bet dar ir tarptautiniai autobusai galėtų užsukti, juk Tūkstantmečio gatvė suteikia patogų susisiekimą su rytų ar vakarų/šiaurės kryptimis per aplinkelius.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kaimietis rašo iš esmės nesąmones meluodamas apie Helsinkio oro uosto 45km atstumą iki miesto. Ten traukinukas gal 20 min važiuoja iki centro kiek atsimenu.Parašė udrius Rodyti pranešimąO kas nors sakė, kad būtina perkelti į Kauną? Kaimiečiai nebemoka nei skaityti nei mąstyti. Kaip buvo parašyta? Uždaromi VISI oro uostai ir rengiamas NAUJAS oro uostas 50 km atstumu į vakarus nuo Vilniaus. Kas neaišku ?
Noras įrodyti dėl naujo yra tik noras uždaryti VNO ir tiek. Niekam nereikia transatlantinių skrydžių, o mažesniems ir esamo užtenka arba galima padidinti pralaidumą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tai ir turėjau omeny apskritai. VNO tegul skraido verslo klientai, tegul būna tas oro uostas jei tie verslo klientai už jį susimoka. Ne verslo klientai gali skraidyti ir per Kauną, kai jau VNO visi nebesutilps.Parašė liutass Rodyti pranešimąDel KUN vystymo: ko konkreciai jam truksta, kad klestetu? Ka ten vystyt? Prie rsamu reisu jis susitvarko nuostabiai, terminalas naujas, pakilimo takas naujausias. Truksta tik lektuvu, bet jie leidziasi Vilniuje.
Comment
-
Srautas buvo ženkliai mažesnis nei Vilnius+Kaunas, nereikia. O palapinės sąlyginai tinkamos tik vasarą, įdomu kas būtų žiemą. Skundų buvo, kad palapinėse iš viso nebuvo kur atsisėsti, ne visi gali stovėti ilgai.Parašė liutass Rodyti pranešimąTa prasme, gerinti salygas baltarusiam priimti?
O del tu srautu tai juokas ima. Kaune per savaite pastate palapiniu kruva ir susitvarke be jokiu problemu su Vilnius+Kaunas srautu.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment