Parašė nagi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Lyginant VNO su kaimyniniais TLL ir RIX, tai VNO visiskai nepatogus tiek atvykimo, tiek isvykimo atzvilgiu, na nebent jeigu autobusu atveza atvykus, tai patoguParašė John
Udrius vėl nusišneka.
Šiaip, išvykimo prasme, tai VNO yra netgi vienas geresnių oro uostų, kokiuose teko būti: kompaktiškas, patogus, aiškus, modernus, nemokamas wi-fi. Na gal tik norėtųsi kokio McDonaldo ar KFC iki pilnos laimės. Tik atvykimas padarytas kažkaip nelogiškai.
Plius erdviu trukumas, VNO pastatas vizualiai atrodo didziausias, taciau bunant viduje taip neatrodo...
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Mieli ponai troliai, as suprantu, kad kai kam sunku atsikirti tranzito sales nuo laukimo sales ir isvykimo sales, todel dar karta pakartosiu minti. Isvykimo saleje tera 12 kedziu, ir tos pacios isvykimo metu buvo apsnerkstos - voliojosi popieriai ir maisto likuciai.
O dabar pasvarstykime ne tokia reta situacija - veluoja 8 valandas charterinis skrydis(gan dazna situacija lietuvos padangeje) , keleiviai dar nepriimami registracijai, tik dalis is 150 keleiviu yra vilnieciai, likusieji - is kitu miestu - taigi, kur pasodinsite 100 keleiviniu ?
Suprantu Jus troliai, is tiesu jus viska zinote ir matote, ir niekada nepriimsite kritikos. Vis tik kritika vercia taisytis, o gaidiska pozicija (as kruutas, tu kvailys) niekur neveda.
Comment
-
Rašai taip, lyg čia būtų oro uosto savininkai.Parašė udrius Rodyti pranešimąMieli ponai troliai, as suprantu,
Suprantu Jus troliai, is tiesu jus viska zinote ir matote, ir niekada nepriimsite kritikos. Vis tik kritika vercia taisytis, o gaidiska pozicija (as kruutas, tu kvailys) niekur neveda.
Comment
-
Pasikartosiu, išvykimo salė turi antrą aukštą, kuriame yra pakankamai kėdžių.Parašė udrius Rodyti pranešimąMieli ponai troliai, as suprantu, kad kai kam sunku atsikirti tranzito sales nuo laukimo sales ir isvykimo sales, todel dar karta pakartosiu minti. Isvykimo saleje tera 12 kedziu, ir tos pacios isvykimo metu buvo apsnerkstos - voliojosi popieriai ir maisto likuciai.
Plane trečias aukštas, krūva kėdžių salėj su piramide ties 304, taip pat didelė kavinė 309, dar kavinės 301, 303.kaip?
Comment
-
/\ Na, tuo geriau, kad yra tų kėdžių ten antrame aukšte. Tiesa, man asmeniškai niekada nereikėjo tų kėdžių, tai nenuostabu, kad ir nežinojau. Kai geriau pagalvoju teko pora sykių gerokai anksčiau į oro uostą atvykti prieš skrydžio pradžią Miunchene ir Frankfurte, tai susiradau tas kėdes Frankfurte lyg tais prie geležinkelio stotelės, o Miunchene zonoje tarp abiejų terminalų kur galima ramiai pasedėti. Nei ten, nei ten nebuvo kėdžių tiesiai priešais registravimo vartus, bet to ir nereikėjo. Taigi mano nuomone visiškai tų kėdžių (kurių beje taip pat niekada nemačiau netvarkingų) kiek ten yra visiškai pakanka.
Dabar pats persiskaityk ir pritaikyk sauParašė udrius Rodyti pranešimąSuprantu Jus troliai, is tiesu jus viska zinote ir matote, ir niekada nepriimsite kritikos. Vis tik kritika vercia taisytis, o gaidiska pozicija (as kruutas, tu kvailys) niekur neveda.
Comment
-
Mano turimomis žiniomis derybos ir ryšiai nuolatos palaikomi su daugeliu vežėjų, tačiau tai jokiais būdais nereiškia, kad tuoj ims ir pradės skraidyti, vien todėl, kad deramasi.
Ką savo antru sakiniu norėjai pasakyt ir kuom jis susijęs su pirmuoju (ar nesusijęs) nespėliosiu, nes vargu ar prasminga.
P.S. Trolis mumis esi tu
.
Comment
-
Neužgauliok trolio Mumio, lygindamas jį su udrium.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąP.S. Trolis mumis esi tu
.
Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Manau, kad 3 oro uostai - optimalus skaičius Lietuvai. Paaiškinsiu:Parašė udrius Rodyti pranešimąManau jau laikas apsispresti, ar lietuva reikia 3 oro uostu, ar mes tokie turtingi.
Vilniuje - didžiausi keleivių srautai, valdininkai ir 25 mln. litų, atimtų iš Kauno.
Klaipėdos (Palangos) oro uostas užtikrina šiokį tokį susisiekimą Vakarų Lietuvos gyventojams.
Tarptautiniame Šiaulių oro uoste Zokniuose šiaip ar taip yra NATO bazė, ilgiausias pakilimo takas visoje Lietuvoje, kroviniai beigi veršių srautai į Izraelį
Esame maža graži šalis, vargu ar prasminga mėtyti pinigus dar ir ketvirtam oro uostui.Paskutinis taisė balietis; 2012.11.09, 14:13.
Comment
-
Ir tai blogai?Parašė udrius Rodyti pranešimąpauliak, mano turimomis ziniomis, skrydziai prasides artimiausiu laiku.P.
Comment
-
Būtų labai šaunu ir įdomu ir norėčiau jog būtum teisus, tiesiog tu ne pats patikimiausias šaltinis, todėl dar nepulsiu džiaugtis. Nieko asmeniskoParašė udrius Rodyti pranešimąpauliak, mano turimomis ziniomis, skrydziai prasides artimiausiu laiku.
.
Comment
-
Pats Bartkus dėl savo užimamų pareigų gali paskelbti kažkokią informaciją tik tada kai jau galima ją paskelbti, o tai dažniausiai yra jau pasirašius visas sutartis ir visus taškus ant i sudėjus, t.y. prieš pat išsiuntinėjant pranešimus spaudaiParašė JohnViskas gana paprasta. Jei bus prielaidos dėl EasyJet atėjimo, apie tai bus parašyta S.Bartkaus bloge. Jei ne, tai ne.
.
O dėl Easy tai na nežinau, tvyro ore tokia nuomonė, kad nėra ko čia dabar jiems veržtis į Lietuvą. Apskritai jie į priešingą europos pusę koncentruojasi, o ir orientuojasi vis labiau į biznio srautą, nors tokio LON-VNO kas be ko yra, todėl teoriškai įmanomas variantas, bet praktiškai, na nežinau, bus matyt udrius sakė jau tuoj, taip kad palaukm ir pamatysim
.
Beje, Užkalnis dar visai neseniai savo FB pranešė žinas, kad British Airways tuoj į Vilnių sugrįš
. Tai va tuoj turėsim BA, Wizz, Easy ir Ryan į Londoną skraidančius iš Vilniaus, pasak gandų
.
Comment
-
Labai norėčiau tikėti dėl BA, bet jie jau 2 kartus išėjo. Turistus ir emigrantus veža Ryanairas ir Wizz net iš 2 oro uostų. Verslą su persėdimais padengia Lfthansa, SAS ir kažkiek AirBaltic. Neisivaizduoju kaip BA čia biznį padarytų.Parašė JohnJo dėl BA tikrai įdomu. Užkalnis tikrai tai minėjo FB, nors BA puslapyje skrydžių į Vilnių dar nerodo.
Comment
Comment