Parašė pauliaK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Būtent kad neturi - nes didžioji Tavo pasakyta dalis tėra tik blogo darbo dengimas. Tu perki paslaugą iš nepatikimo pardavėjo, ypač jei tai dideli pinigai ? Ne ? tai kodėl oro uostas perka paslaugas iš nepatikimo tiekėjo, kuris negali garantuoti paslaugos kokybės ir aplamai ar ją sugebės tiekti? Argi ne pirmas darbas turi būti tiekėjo patikrinimas ? Antras darbas ar paslauga , jūsų atveju teikiama kryptis, reikalinga? Vėliau jau kiti reikalai? Tai yra elementarios biznio taisyklės, tik va kažkaip Jums jos negalioja. Ir nepi... proto, kad aviacijoje girdi galioja kitos taisyklės.Paskutinis taisė udrius; 2012.08.05, 20:45.
-
Zvelgti i Ryanair perkeltus skrydzius kaip atemima kazko kas priklause Kaunui is esmes klaidinga. I Kauna ryanair atejo tik del sudarytu dirbtinu kliuciu jiems skraidyti is Vilniaus. Kuomet turejom nacionalini bazini vezeja VNO galejo neisileisti LCC. Jiems bankrutavus ir nustojus skraidyt strategija is esmes pasikeite ir dave geru rezultatu. O panaikinus dirbtinas kliutis LCC skraidyti is VNO Ryanair cia ir isikure.Parašė udrius Rodyti pranešimąAk Bars aero nutraukta, wow air / iceland expres tiesioginiai konkurentai (strategijos nebuvimas), eurolot - pakrovimas 25 proc, klausimas kada nutrauks, ryanair atėjo dėka Kauno, transaero aeroflot atėjo dėka turizmo agentūrų. Vieintelį gal būt galima ką pasakyti El Ai ir Wizzair (pastarasis pakviestas iš beviltiškumo).
Apie Spanair - atleisk - dar vienas aerouosto tinginystės įrodymas, priimame visus kas skrenda, net netikriname ar patikimas ar ne.
Faktai:
1. Is Vilniaus skraido daugiau avialiniju nei is betkurio kito Baltijos saliu oro uosto.
2. Net be nacionalinio bazinio vezejo oro uostas musa visu laiku aptarnautu keleiviu rekordus.
Comment
-
Kai VNO per metus aptarnaus 20mln. keleiviu tuomet gales salygas diktuoti avialinijoms ir spresti i kur skrydzius isileisti, o i kur ne. O esant dabartinei situacijai visos avialinijos ir visi skrydziai yra laukiami, kadangi tai ne tik gerina susisiekima, bet ir nesa tiesiogines pajamas. O skrydziai nestovi vietoje, jie atsidaro ir uzsidaro jei nepasiteisina mat tik juos atidarius gali isitikinti ar jis isivaziuos ar ne. Oro uosta kaltinti del avialiniju nesekmiu del skrydziu yra dar vienas tavo isgalvotas absurdas.Parašė udrius Rodyti pranešimąBūtent kad neturi - nes didžioji Tavo pasakyta dalis tėra tik blogo darbo dengimas. Tu perki paslaugą iš nepatikimo pardavėjo, ypač jei tai dideli pinigai ? Ne ? tai kodėl oro uostas perka paslaugas iš nepatikimo tiekėjo, kuris negali garantuoti paslaugos kokybės ir aplamai ar ją sugebės tiekti? Argi ne pirmas darbas turi būti tiekėjo patikrinimas ? Antras darbas ar paslauga , jūsų atveju teikiama kryptis, reikalinga? Vėliau jau kiti reikalai? Tai yra elementarios biznio taisyklės, tik va kažkaip Jums jos negalioja. Ir nepi... proto, kad aviacijoje girdi galioja kitos taisyklės.
Comment
-
Klaipėdiečiai turėtų džiaugtis, kad prie Vilniaus nėra jūros, nes visi svarbiausi kroviniai, o taip pat ir visi keleiviai būtų nuvogti į Vilnių, motyvuojant, kad Vilniui jų labiau reikia. Gal greit ir autobusams bus uždrausta stoti kitose stotyse bei stotelėse, kad visi važiuotų tik į Vilnių, nes jam REIKIA keleivių. Gal grįšim į feodalizmo laikus, kuomet kiekvienas miestas turėjo muitines?
P.S. Ačiū p.Deep už diagnozes, žinosiu, kad jis garsus psichiatras, jei kas nors teirausis, patarsiu kreiptis. Tik kuriuo adresu - Vasaros g. ar Naujojoj Vilnioj?Paskutinis taisė Linas; 2012.08.05, 21:49.
Comment
-
Vat būtent čia ir yra VNO mąstymo problema. Tame pačiame dokumente ir pateikiama ką gali padaryti oro uostas , kad pritrauktų reikiamas paslaugas. Tačiau tam reikės DIRBTI. O dirbti noro nėra...Parašė deep'as Rodyti pranešimąKai VNO per metus aptarnaus 20mln. keleiviu tuomet gales salygas diktuoti avialinijoms ir spresti i kur skrydzius isileisti, o i kur ne. O esant dabartinei situacijai visos avialinijos ir visi skrydziai yra laukiami, kadangi tai ne tik gerina susisiekima, bet ir nesa tiesiogines pajamas.
Mane labiausiai stebina strategijos nebuvimas, tiek ir VNO oro uosto, tiek ir LR mastu, visos save gerbiančios privačios didelės kompanijos turi savo verslo strategijas, kur eiti dėl ko eiti ir kada eiti. Jos taip pat yra laisvoje rinkoje. Mes gi , kaip milionieriai ar kaip smulkaus verslo atstovai lig šiol neturime to, arba bent jau nevykdome. Tai tik dar vienas akmuo į "aviacijos specialistų" daržą.
Linai, beje esmė dabar jau ne tame atėmė neatėmė, esmė tame kad už tokias klaidas mokame visi per mokesčius, tad aš kaip mokesčių mokėtojas turiu žinoti kokie žingsniai bus po to.Paskutinis taisė udrius; 2012.08.05, 22:04.
Comment
-
Eksperte tu eksperte... Visų pirma tai aviakompanijos perka paslaugas iš oro uosto ir jos yra pastarojo klientės, o neatvirkščiai. Visa likusi dalis tavo komentaro eiliniai paistalai ir nusišnekėjimai neturintis nieko bendro su realybe.Parašė udrius Rodyti pranešimąBūtent kad neturi - nes didžioji Tavo pasakyta dalis tėra tik blogo darbo dengimas. Tu perki paslaugą iš nepatikimo pardavėjo, ypač jei tai dideli pinigai ? Ne ? tai kodėl oro uostas perka paslaugas iš nepatikimo tiekėjo, kuris negali garantuoti paslaugos kokybės ir aplamai ar ją sugebės tiekti? Argi ne pirmas darbas turi būti tiekėjo patikrinimas ? Antras darbas ar paslauga , jūsų atveju teikiama kryptis, reikalinga? Vėliau jau kiti reikalai? Tai yra elementarios biznio taisyklės, tik va kažkaip Jums jos negalioja. Ir nepi... proto, kad aviacijoje girdi galioja kitos taisyklės.
Comment
-
Vat tuo labiau - tada oro uostas gali parduoti paslaugas arba ne.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąEksperte tu eksperte... Visų pirma tai aviakompanijos perka paslaugas iš oro uosto ir jos yra pastarojo klientės, o neatvirkščiai. Visa likusi dalis tavo komentaro eiliniai paistalai ir nusišnekėjimai neturintis nieko bendro su realybe.
Comment
-
Neparduoti negali - tai diskriminavimas. Parduoti per daug brangiai - taip pat. Per daug pigiai - dempingas.Parašė udrius Rodyti pranešimąVat tuo labiau - tada oro uostas gali parduoti paslaugas arba ne.
Nueini į parduotuvę, o tau sako: udriui pieno nebeparduosime...
Comment
-
Matai šitoje vietoje negalioja mažmeninė prekyba, šioje vietoje galioja didmeninės prekybos taisyklės. Sakysim oro uostas yra maxima.Parašė Sula Rodyti pranešimąNeparduoti negali - tai diskriminavimas. Parduoti per daug brangiai - taip pat. Per daug pigiai - dempingas.
Nueini į parduotuvę, o tau sako: udriui pieno nebeparduosime...
Comment
-
Lietuva kol kas orientuojasi į griežtą liberalizmą. Tai yra minimalus valdžios kišimasis į verslą. Nors oro uostai kol kas valstybiniai. Lyg ir buvo SM svarstytas projektas juos privatizuoti.Parašė udrius Rodyti pranešimąMatai šitoje vietoje negalioja mažmeninė prekyba, šioje vietoje galioja didmeninės prekybos taisyklės. Sakysim oro uostas yra maxima.
Comment
-
Pagaliau prasideda kažkokia diskusija... Klausimas ar šioje vietoje naudingas liberalizmas?Parašė Sula Rodyti pranešimąLietuva kol kas orientuojasi į griežtą liberalizmą. Tai yra minimalus valdžios kišimasis į verslą. Nors oro uostai kol kas valstybiniai. Lyg ir buvo SM svarstytas projektas juos privatizuoti.
Comment
-
Būtent. Udrius klausia: kodėl? Čia dabar? O jam ramiu veidu paaiškina, kad remaintis neseniai išgarsėjusio nobelio premijos laureato udriaus veikalais, parduoti prekę vartotojui, kuris nori ją iš tavęs įsigyti, prieš tai jo nepatikrinus ir visaip neišbandžius yra didžiausia kvailystė-tinginystė. Udrius dar nėra nei išbandytas, nei tikrintas, todėl parduotuvė nėra įsitikinusi kiek realu, kad jis pieną čia pirks nuolatos ir dideliais kiekiais. Todėl pienas parduodamas jam tiesiog nebus, o pasibaigus jo galiojimui laikui bus tiesiog supiltas į čia pat parduotuvėje esančia kriauklę. Parduotuvė klesti, o udrius nors ir negavęs pieno džiaugiausi, kad jo teorijos imamos taikyti praktikoje.Parašė Sula Rodyti pranešimąNueini į parduotuvę, o tau sako: udriui pieno nebeparduosime...
Beje, turiu aš tada dar vieną klausimą, udriau. Vadovaujantis tamstos logika, Ryanair apskritai niekada neturėjo jokiais būdais būti įsileistas į Kauną, jau nebekalbant apie jo finansinį rėmimą, nes niekam nepaslaptis, kai tai tikriausiai pati nepastoviausia aviakompanija Europoje, kai kalba eina apie reisų atidarymą ir uždarymą. Ar aš teisingai mąstau, udriau?
Na bet ir fantazijos pas tave, galėtum rašyti pasakas vaikamsParašė udrius Rodyti pranešimąMatai šitoje vietoje negalioja mažmeninė prekyba, šioje vietoje galioja didmeninės prekybos taisyklės. Sakysim oro uostas yra maxima.
Gal ir tarpvalstybinės ginklų prekybos taisyklės čia galioja ką? 
Šiaip būdamas toks išprusęs turėtum žinoti, kad paslauga ir prekė yra du skirtingi dalykai. O gal norėjai pasakyti didmeninės prekybos paslaugomis taisyklės? Čia matyt kažkuri iš tavo dar iki šiol neviešintų ekonomikos/prekybos/verslo valdymo teorijų
.
Comment
-
PauliauK - suprantu aviacijos "ekspertams" labai sunku, na bet ką padarysi - žiūrim labai elementariai. Skrydis yra pienas, kuris reikalingas pirkėjui , t.y. man. Kad parduoti tą pieną man reikia rasti prekybos centro, t.y. oro uostą. Kai pieno tiekėjas yra patikimas, jo produkcija yra gera, visi pešasi dėl to pieno, šiuo atveju gali būti kad ir ryanair. Kai prekybos centras stiprus, tarkime šiuo atveju Ryga, visi pieno tiekėjai stengiasi patekti būtent į šį prekybos centrą. Kai prekybos centras yra kaimo parduotuvėlės lygio, šiuo atveju Vilniaus oro uostas, jis į prekybą ima bile ką, kad tik parduoti.
Prekybos centro tikslas bet kuriuo atveju yra patenkintas pieno pirkėjas, šiuo atveju keleivis. Nes patenkintas pirkėjas pirks daugiau pieno ir kitų produktų, tuo pačiu bus didesnės prekybos centro pajamos/galutiniame rezultate ir pelnas. Jei pirkėjas neras reikiamo pieno ar jis bus už žymiau aukštesnę kainą ar parduotuvė bus nepatogioje vietoje, tai pirkėjas rinkis kitą prekybos centrą, šiuo atveju Rygą.
Pasiekti prekybos centro žinomumą galima keliais būdais - juodai dirbti, tas pasiekiama per laiką (KUN oro uosto atveju) arba mesti krūvą pinigų reklamai (VNO atveju - valdiškų pinigų) . Taip pat galima pardavinėti specifines prekes, tarkime eco prekes (šiuo atveju KUN oro uostas RYANAIR). Beje, prekybos centrai labai retai maišo eco ir normalias prekes.
Taip kad taisyklės visur yra vienodos, kad ir kaip jūs parintumėtes.Paskutinis taisė udrius; 2012.08.06, 08:45.
Comment
-
/\
Gerai, kai esi tokioje pozicijoje, kai gali rinktis ką priimti, nes turi mažiau patalpų, nei norinčių į jas įsikelti. Bet ką daryti tokiu atveju, jeigu prekybos centras pusiau tuščias, laikyti jį toliau tokį, bet jokiu būdu neįsileisti kažkokio prekės ženklo, kuris gali būti neva tai "nelygis"? Ar gražiai atskirti, padalinant į dvi ar daugiau zonas, kurios viena kitai netrukdytų taip leidžiant įsikurti žemesnio lygio paslaugas ar prekes teikiančioms įmonėms? Manai, kad toks variantas būtų mažiau patraukus už prekybos centrą su tuščiomis patalpomis? Nemanau, kaip tik, nieko nėra blogiau už tuščias patalpas ir niekas labiau kaip tai neatbaido galimų pirkėjų.
O jei labiau į temą, didelė dalis oro uostų jau suprato, kad šis procesas neišvengiamas ir kuo toliau, tuo didesnė rinkos dalis atitenka LCC, todėl atsisakyti šio pirkėjo yra tiesiog neracionalu. Todėl vis daugiau pagrindinių, ne antraeilių oro uostų statosi atskirus terminalus LCC vežėjams (minėtas kelių zonų prekybos centro pavyzdys), arba tiesiog įsileidžia drauge, šalia įprastinių, sudarydami sąlygas atsisakyti kai kurių paslaugų, kaip kad VNO atsiradusios aikštelės keleivių laipinimui nesinaudojant nei rankovėmis, nei autobusais. Tai yra prisitaikymas prie besikeičiančios rinkos poreikių ir visi tą supranta. O tie kas nesupranta, arba galvoja, kad žaidimo taisyklės niekada nesikeis, deja dažniausiai būna priversti susitaikyti su skaudžiomis pasekmėmis.
O su Rygos ir Vilniaus palyginimu visiškai persistengei. Tikrai Ryga neatsisako vežėjų, kurie ne va tai nelygis, kad skraidytų į Rygą. Tas pats Ryanair, Wizzair ir kt. ten skraido. Niekas niekur klientų neatsisako, prieš verslo logiką tai, paprasčiausiai. Kai kur tiesiog vietos nepakanka visiems, tuomet elementariai vietą gauną tas, kuris sutinka už ją mokėti daugiau. Normalu, kad dažniausiai tai būna pilno serviso vežėjai, kurie nėra oro uosto kaštams tokie jautrūs.
Comment
-
Čia tau dar sąrašiukas su pagrindiniais Europos oro uostais, į kuriuos skraido LCC, kad netyčia neapkaltintum manęs išsigalvojimu.
BCN – EasyJet, Germanwings, Jet2.com, Ryanair, Vueling, Wizz Air;
MAD – EasyJet, Ryanair, Vueling, Wizz Air;
CGD – EasyJet, Jet2.com, Flybe, Vueling;
CGN – EasyJet, Germanwings, Norwegian, Ryanair, Wizz Air;
FRA – Flybe, Germanwings, Jet4you;
LGW – EasyJet, Flybe, Norwegian, Ryanair;
ORY – EasyJet, Flybe, Norwegian, Vueling;
BER – EasyJet, Germanwings, Jet2.com, Norwegian, Pegasus, Ryanair, Vueling.
Jie ką visi nesupranta kaip turi prekybos centras atrodyti, į kurį klientas nori užsukti pieno nusipirkti?
Comment
-
Aš Tau pasakiau kelis kelius - arba juodai dirbti arba mokėti pinigus. Bet pasirodo sutinki kad vis tik VNO primena tuščią prekybcentrį...Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Gerai, kai esi tokioje pozicijoje, kai gali rinktis ką priimti, nes turi mažiau patalpų, nei norinčių į jas įsikelti. Bet ką daryti tokiu atveju, jeigu prekybos centras pusiau tuščias, laikyti jį toliau tokį, bet jokiu būdu neįsileisti kažkokio prekės ženklo, kuris gali būti neva tai "nelygis"? Ar gražiai atskirti, padalinant į dvi ar daugiau zonas, kurios viena kitai netrukdytų taip leidžiant įsikurti žemesnio lygio paslaugas ar prekes teikiančioms įmonėms? Manai, kad toks variantas būtų mažiau patraukus už prekybos centrą su tuščiomis patalpomis? Nemanau, kaip tik, nieko nėra blogiau už tuščias patalpas ir niekas labiau kaip tai neatbaido galimų pirkėjų.
Comment
-
Vienas iš puikių pavyzdžių kai yra nustatyta strategija - iš 3 Berlyno oro uostų liks vienas. Mes gi dirbame be jokios strategijos.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąČia tau dar sąrašiukas su pagrindiniais Europos oro uostais, į kuriuos skraido LCC, kad netyčia neapkaltintum manęs išsigalvojimu.
BER – EasyJet, Germanwings, Jet2.com, Norwegian, Pegasus, Ryanair, Vueling.
Comment
-
Nepatingėjau dar šiokios tokios informacijos parinkti, specialiai tau, kad parodyti tavo eilinio teiginio absurdiškumą.Parašė udrius Rodyti pranešimąKai prekybos centras stiprus, tarkime šiuo atveju Ryga, visi pieno tiekėjai stengiasi patekti būtent į šį prekybos centrą. Kai prekybos centras yra kaimo parduotuvėlės lygio, šiuo atveju Vilniaus oro uostas, jis į prekybą ima bile ką, kad tik parduoti.
Žemiau yra sąrašas VISŲ aviakompanijų veikiančių Rygoje ir už brūkšnio jų veikla Vilniuje.
Aeroflot - skraido
Belavia - neskraido
airBaltic - skraido
Czech Airlines - skraido
Estonian Air - skraido
Finnair - skraido
Iberia Express - neskraido
SmartLynx - skraido
LOT - skraido
Lufthansa - skraido
Norwegian - skraido
Ryanair - skraido
Transaero - skraido
Turkish Airlines - skraidys
UTair - skraido
Uzbekistan Airways - neskraido
Wizz Air - skraido
Tik trys aviakompanijos neskraido į Vilnių, kurios skraido į Rygą.
O dabar aviakompanijos, kurios veiklą vykdo Vilniuje, bet nevykdo veiklos Rygoje, t.y. 'bilekas', pasak tavęs: AerLingus, AeroSvit, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurolot, Iceland Express, SAS, El AI.
Šaltiniai: http://www.vno.lt/lt/informacija-kel...iju-bendroves/
http://www.riga-airport.com/en/main/flights/airlines
Taip išeina, kad Belavia, Iberia Express ir Uzbekistan Airways yra tos aviakompanijos, kurios Ryga padaro patraukliu prekybos centru, į kurį visi nori arba atvirkščiai AerLingus, AeroSvit, Austrian, Brussels Airlines, Eurolot, Iceland Express, SAS ir El AI yra tai, kas VNO padaro kaimo lygio parduotuvėle?
Tu manai, kad visos aukščiau išvardintos aviakompanijos, kurios veiklą vykdo Vilniuje yra tik kažkoks atsitiktinumas, o ne kryptingos veiklos rezultatas? Beje, niekas nei vienai iš tų aviakompanijų nieko nemoka, priešingai nei KUN.Parašė udrius Rodyti pranešimąAš Tau pasakiau kelis kelius - arba juodai dirbti arba mokėti pinigus.
VNO primintų tuščią prekybcentrį, jei būtų vadovaujamasi tavo pasaulėžiūra. Laimei taip nėra.Parašė udrius Rodyti pranešimąBet pasirodo sutinki kad vis tik VNO primena tuščią prekybcentrį...Paskutinis taisė pauliaK; 2012.08.06, 10:07.
Comment
-
Nežiūrint viso Tavo sąrašo, Rygos rezultatai bene tris kartus geresni nei Vilniaus... kaži ir kodėl čia taip yra? Ar dėl to kad pienas surūgęs ? net ir Talino oro uostas, ir tas daugiau 2011 metais keleivių turėjo... Kaip čia taip ?Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNepatingėjau dar šiokios tokios informacijos parinkti, specialiai tau, kad parodyti tavo eilinio teiginio absurdiškumą.
Žemiau yra sąrašas VISŲ aviakompanijų veikiančių Rygoje ir už brūkšnio jų veikla Vilniuje.
Beje Smartlynx yra užsakomūjų skrydžių bendrovė aptarnaujanti pagrinde Novaturo skrydžius ir būtent ji ir iškraipo VNO statistiką.Paskutinis taisė udrius; 2012.08.06, 10:20.
Comment
Comment