Buvę vadovai padarė didelę klaidą, prikvietę Wizzair į Vilnių ir užvirę visą šią košę. Nebūtų jų Vilniuje, nebūtų ir Ryanair užsinorėję ar "užsinorėję" ten.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Vertėtu paskaityti straipsnį. Juk rašo, kad neturi instrumentų ir nežino kaip tai galimą būtų padaryti.Parašė VNS Rodyti pranešimąTai palaukit, E. Masiulis teigė, kad SM teisiškai nieko negali įtakoti privačių oro kompanijų, kur jos nori ten jos skraido. Atėjo socdemai, teisės aktai pasikeitė ar kaip?
Čia eilinis vandens drumstimas, kai išmeta žinią apie kokį "perversmą", o vėliau paaiškėja, kad nelabai išeis kažką padaryti. Tačiau nekokia nuomonė vis tiek lieka. Kaip ir su įvažiavimo į Palangą apmokestinimų. Visur apsiskelbė, o pasirodo nėra nei teisinių, nei techninių galimybių dabar to padaryti.
Comment
-
Nėra jokių aktų kurios nurodytų, kad viena ar kita kompanija privalo skraidyti iš vieno ar kito oro uosto. Bet pakėlus kainas VNO, žemų sąnaudų bendrovėms nebeapsimokėtų skraidyti iš VNO. O oro uostų įkainiai priklauso nuo SM.Parašė VNS Rodyti pranešimąTai palaukit, E. Masiulis teigė, kad SM teisiškai nieko negali įtakoti privačių oro kompanijų, kur jos nori ten jos skraido. Atėjo socdemai, teisės aktai pasikeitė ar kaip?
Comment
-
Tai VNO vadovai turi stengtis dirbti blogai, neprisivilioti oro linijų, nedidinti skrydžių skaičių, uždirbamų pajamų vien dėl to kad Ryanair keleto skrydžių iš KUN neperkeltų? Auksinė logika.Parašė Linas Rodyti pranešimąBuvę vadovai padarė didelę klaidą, prikvietę Wizzair į Vilnių ir užvirę visą šią košę. Nebūtų jų Vilniuje, nebūtų ir Ryanair užsinorėję ar "užsinorėję" ten.
Gaila, kad naujasis VNO vadovas greičiausiai mano taip pat...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kas galėtų paneigti, kad SM juos nustatinėja vienų ar kitų kompanijų naudai. T.y. derybos dinkit iš ten, ateikit pas musParašė ACC Rodyti pranešimąO oro uostų įkainiai priklauso nuo SM.
Comment
-
Tai įkainiai visoms kompanijoms vienodi ir skelbiami viešai. Jeigu nenorėjo LCC VNO, reikėjo nemažinti kainų Vilniuje. Bet mes daug metų skaitėme, kad VNO blogas 'nes brangus', dabar kai tapo pigus vistiek yra blogas, tik jau blogas 'nes pigus'.Parašė kostasas Rodyti pranešimąKas galėtų paneigti, kad SM juos nustatinėja vienų ar kitų kompanijų naudai. T.y. derybos dinkit iš ten, ateikit pas mus
Comment
-
Yra netiesioginio spaudimo priemonės. Įsivaizduokite kaip reaguotų aviakompanijų vadovybė į tokius primygtinius ministro "pasiūlymus". Kitas dalykas gali būti "nauja aviacijos strategija" pvz.: planuojanti pertvarkyti Vilniaus oro uostą, gal net laikinai apribojant skrydžius ar pan.Parašė ACC Rodyti pranešimąNėra jokių aktų kurios nurodytų, kad viena ar kita kompanija privalo skraidyti iš vieno ar kito oro uosto. Bet pakėlus kainas VNO, žemų sąnaudų bendrovėms nebeapsimokėtų skraidyti iš VNO. O oro uostų įkainiai priklauso nuo SM.
Comment
-
VNO "blogas", nes suvienodinus tarifus jis paėmė ir nukonkuravo kitus oro uostus. Lygiai taip pat kaip bendradarbis "blogas", nes jis per daug gerai dirbo ir jį paaukštino, o lyrinio aš ne. Ir pan.Parašė ACC Rodyti pranešimąTai įkainiai visoms kompanijoms vienodi ir skelbiami viešai. Jeigu nenorėjo LCC VNO, reikėjo nemažinti kainų Vilniuje. Bet mes daug metų skaitėme, kad VNO blogas 'nes brangus', dabar kai tapo pigus vistiek yra blogas, tik jau blogas 'nes pigus'.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Smagu, kai bendradarbį paaukština, nes jis sumaniai pasinaudojo tavo įdirbiuParašė index Rodyti pranešimąVNO "blogas", nes suvienodinus tarifus jis paėmė ir nukonkuravo kitus oro uostus. Lygiai taip pat kaip bendradarbis "blogas", nes jis per daug gerai dirbo ir jį paaukštino, o lyrinio aš ne. Ir pan.
Comment
-
Na taip taip, bet aš turiu galvoje, kad nėra galimybių, tarkim, Lufthansai liepti skraidyti iš KUN, o SAS tik iš VNO. Kadangi po Flylal bankroto, kai iš Vilniaus beliko tik 12 krypčių, buvo norima pritraukti naujas kompanijas į VNO, tai buvo optimizuojama VNO veikla ir mažinamos kainos. Bet sumažinus kainas VNO, pasirodė kad esant panašiems įkainiams KUN yra nekonkurencingas. Vadinasi galima arba palikti taip kaip yra, arba kelti kainas VNO ir taip bandyti stumti LCC atgal į KUN. Bet padidinus kainas VNO tai gali paveikti ir tradicines bendroves.Parašė Sula Rodyti pranešimąYra netiesioginio spaudimo priemonės. Įsivaizduokite kaip reaguotų aviakompanijų vadovybė į tokius primygtinius ministro "pasiūlymus". Kitas dalykas gali būti "nauja aviacijos strategija" pvz.: planuojanti pertvarkyti Vilniaus oro uostą, gal net laikinai apribojant skrydžius ar pan.
Comment
-
Sugalvoti pasikviesti low-cost oro linijas (Pradžiai net ne Ryanair, o Wizzair" yra kažkoks tai įdirbis?Parašė kostasas Rodyti pranešimąSmagu, kai bendradarbį paaukština, nes jis sumaniai pasinaudojo tavo įdirbiu
Konkrečiu KUN įdirbiu su Ryanair niekas nepasinaudojo, nes jų hubas vis dar KUN ir lėktuvų aptarnavimas vis dar ten liko, ir skrydžių didelė dalis. Perkelti buvo vos keletas skrydžių.
O Vilniui low-costų verkiant reikėjo, nes po flylalailos bankroto, kaip pamenat, Vilnius buvo beveik nepasiekiamas. Ar pagal jus nieko keisti nereikėjo, o žmonėms į Vilnių reikėjo skristi per KUN?
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tai ir nereikia anksčiau laiko kalbėti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu ir socialdemokratai dirbs ne blogiau, tai tada nėra prasmės ant jų pykti. Tačiau kada jie paskutinį kartą dirbo teisingai ir efektyviai?
O kada iš viso kuri nors partija dirbo Lietuvos naudai?
Taip pat ir visokios nuolaidos, dotacijos (Lietuvos pasiekiamumo gerinimui) ir pan.Parašė ACC Rodyti pranešimąNėra jokių aktų kurios nurodytų, kad viena ar kita kompanija privalo skraidyti iš vieno ar kito oro uosto. Bet pakėlus kainas VNO, žemų sąnaudų bendrovėms nebeapsimokėtų skraidyti iš VNO. O oro uostų įkainiai priklauso nuo SM.
Comment
-
Kauniečiai turėtų biškelį apraminti savo ambicijas ir pradėti vadovautis rinkos ekonomika, o ne planine ekonomika, kaip socdemai kad mėgsta. Jeigu rinka sako, kad skraidyti iš VNO labiau apsimoka - vadinasi taip ir yra. Bandyti dirbtinai varžyti, kelti kainas ir aiškinti aviakompanijoms iš kur jos turi skraidyti yra apgailėtina. Kauno oro uostas turi konkuruoti su Vilniaus vienodomis sąlygomis, tačiau jeigu mes norime turėti kažką daugiau, nei užkampio oro uostus, tai Vilniaus oro uostas pirmoje eilėje turėtų konkuruoti ne su Kaunu, o su Ryga.
Mano manymu apskritai yra kvaila mėginti turėti du pagrindinius oro uostus mažytėje valstybėje. Ir netgi būčiau už tai, kad KUN taptu pagrindiniu šalies oro uostu, jeigu kas nors sugebėtų įrodyti jog toks kelias būtų geresnis. Tačiau, kaip ir minėjau, geriausiai tą įrodo ir sureguliuoja pati rinka, o rinka aiškiai parodė, kad Vilniaus oro uostas yra pagrindinis šalies oro uostas. Jeigu naujoji valdžia nemato akivaizdžių faktų ir visas jėgas mes į "socialinę lygybę", t.y. atims iš Vilniaus ir atiduos Kaunui - tai apie kažkokią rimtesnę kovą su Ryga reikėtų pamiršti.
2012 metų duomenys, keleiviai:
Riga: 4.767.878; -6,7%
Vilnius: 2.208.099; +28,9%
Pasikeitusi VNO politika davė tai, kad pradėjome vytis Rygą. Tiesa sakant netgi įskaičiuojant keleivių Kaune mažėjimą, Lietuvos aviacijos rinka augo sparčiausiai tarp Baltijos šalių, aplenkėm tiek Latviją, tiek ir Estiją. Sveikas protas duoda savo rezultatų ir būtų labai apmaudu, jeigu komunistai su visom savo "paniatkėm" sugrįžtu.
Comment
-
O ką reiškia "svarbiausia, kad mums patiems būtų patogu" ? Tikriausiai turėjai omeny, kad turėtumėm kažkaip dirbtinai reguliuoti aviakompanijų gyvenimą, kad iš Kauno, Vilniaus ir Palangos visi galėtumėm nuskristi į Londoną ir Kopenhagą. Bet kas iš to, jeigu į Stokholmą tada reikės skristi per Rygą ar tą pačią Kopenhagą? Ar tai patogu? Taigi yra labai svarbu aplenkti Rygą ir ne dėl to, kad neva tada būtumėm kieti, o dėl to, kad tai paprasčiausiai reikštų kur kas geresnį susisiekimą su Lietuva - o tai ir yra 'patogu'. Teko šią vasarą pašmirinėti po naktinę Rygą - tai Rygos centras, kaip karštą savaitgalį Palangos Basanavičiaus gatvė, pilna žmonių, iš kurių daugiausia turistai. Ar Ryga kažkuom pranašesnė už Vilnių? Gražesnė? Pigesnė? Senamiestis įspūdingesnis? Ne! Vilnius yra kur kas labiau vertas aplankyti, nei Ryga, tačiau Ryga turi gera susisiekimą ir vien dėl to turistai vyksta pas juos, o ne pas mus.Parašė Linas Rodyti pranešimąO ar svarbiausia - pavyti ir pralenkti Rygą? Ar tai svarbiausia? Svarbiausia, kad mums patiems būtų patogu. Pavyti ir pralenkti Ameriką - jau pasenęs šūkis, tik Chruščiovas juo vadovavosi. Ar mes remiamės Chruščiovu? Būtų gėda šiais laikais tuo vadovautis.
Comment
-
Na, aš tai galėčiau išvardinti bent dvi. Ir atsakymus tu, manau, jau žinai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir nereikia anksčiau laiko kalbėti.
O kada iš viso kuri nors partija dirbo Lietuvos naudai?
Comment
-
Net jei ir yra vienas kitas "geras darbas", juos nustelbia krūvos blogų. Bet tema šita ne apie tai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, aš tai galėčiau išvardinti bent dvi. Ir atsakymus tu, manau, jau žinai.
Eidvi, turistai vyksta į Rygą ne vien dėl to, kad ji turi geresnį susisiekimą. Paprasčiausiai Ryga yra geriau žinoma už Vilnių. Vien vokiečiai (senoji karta) ją žino geriau, rusai taip pat. Būtų Vilnius ten, kur Klaipėda, visai kita situacija būtų su turizmu.Paskutinis taisė Al1; 2013.01.11, 09:10.
Comment
-
Utopija.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTaigi yra labai svarbu aplenkti Rygą...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Pritariu. Konkurencija vyksta tarp Rygos ir Talino, o dabar reikėtų rimtai vertinti ir Minsko ambicijas.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO ką reiškia "svarbiausia, kad mums patiems būtų patogu" ? Tikriausiai turėjai omeny, kad turėtumėm kažkaip dirbtinai reguliuoti aviakompanijų gyvenimą, kad iš Kauno, Vilniaus ir Palangos visi galėtumėm nuskristi į Londoną ir Kopenhagą. Bet kas iš to, jeigu į Stokholmą tada reikės skristi per Rygą ar tą pačią Kopenhagą? Ar tai patogu? Taigi yra labai svarbu aplenkti Rygą ir ne dėl to, kad neva tada būtumėm kieti, o dėl to, kad tai paprasčiausiai reikštų kur kas geresnį susisiekimą su Lietuva - o tai ir yra 'patogu'. Teko šią vasarą pašmirinėti po naktinę Rygą - tai Rygos centras, kaip karštą savaitgalį Palangos Basanavičiaus gatvė, pilna žmonių, iš kurių daugiausia turistai. Ar Ryga kažkuom pranašesnė už Vilnių? Gražesnė? Pigesnė? Senamiestis įspūdingesnis? Ne! Vilnius yra kur kas labiau vertas aplankyti, nei Ryga, tačiau Ryga turi gera susisiekimą ir vien dėl to turistai vyksta pas juos, o ne pas mus.
Be kita ko, Ryga piarnasi kaip reikiant. Kai mes reklamuojame save tik kaip blondinių, pigaus alaus, gintaro ir krepšinio šalį, rezultatas bus prastas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNet jei ir yra vienas kitas "geras darbas", juos nustelbia krūvos blogų. Bet tema šita ne apie tai.
Eidvi, turistai vyksta į Rygą ne vien dėl to, kad ji turi geresnį susisiekimą. Paprasčiausiai Ryga yra geriau žinoma už Vilnių. Vien vokiečiai (senoji karta) ją žino geriau, rusai taip pat. Būtų Vilnius ten, kur Klaipėda, visai kita situacija būtų su turizmu.
Vilnius turi panašias galimybės - lenkai, žydai, baltarusai, tie patys rusai.
nemanau, kad geografinė miesto padėtis kažką lemtų. tiesiog Vilnius istoriškai susiformavę skaip sostinė ir turintis visus miestui reikalingus atributus. Deja, ne visi LT miestai galėtų pakonkuruoti su Vilniumi dėl turistų..
Ne utopija. Augimas didėja. jeigu SD su savo komsomilškoma runkliška (tipo žmonių valdžia...) strategija to nesugadins, gal po 5-10m. psieksime šį rezultatą.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąUtopija.
Comment
Comment