Parašė Meier
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Galimybių tiesti naujus takus nėra, bet vargu ar kada nors ir prireiks papildomo tako. Net keleivių srautams išaugus kokius penkis kartus, pakaktų ir vieno tako.Parašė r08n Rodyti pranešimąKokios yra VNO plėtros galimybės: takų ilgiai ir galimybės juos ilginti, galimybės tiesti naujus takus, meteorologinės sąlygos (kiek skrydžių iš VNO nukreipiama į kitur (netgi KUN) dėl oro salygų)?
Comment
-
Tokios idėjos būtų realios, jeigu VNO būtų koks 20 milijonų keleivių. Bet kai yra 2 milijonai (ir iš jų trečdalis low cost) - tai spangimas apie "prestižinį oro uostą" yra tiesiog visiškos pievos.Parašė John Rodyti pranešimąO utopinės idėjos, kad Kaune būtų low-costinės kryptys, o VNO jų neliktų ir liktų tik tradiciniai vežėjai, yra idiotizmas, nes tokia "strategija" reikš tik vieną: Lietuva vėl taps civilinės aviacijos užkampiu ir turistai (tiek leisure, tiek verslo) skris į Rygą ir Taliną, o mes ir toliau bambėsim, kaip viskas blogai.
Beje, apie KUN potencialą daug sako tas faktas, kad išskyrus Ryanair, ten neatėjo jokių kitų avialinijų (pavieniai airbaltic ar islandų skrydžiai esmės nesudaro). Nors pastagų, reikia manyt, KUN vadovybė dėjo.
Comment
-
KUN vadovybė dirbo gerai ir manau padarė tai ką galėjo padaryti. Esu jau anksčiau rašęs, kodėl KUN iš principo neturi galimybių sudaryti konkurenciją VNO ir nebesikartosiu.
Dėl LCC, kažkaip niekas nekreipia dėmesio, kad tai vis didesnę bendros skrydžių rinkos dalį užimantis darinys, kuris kuo toliau, tuo savo įtaką ir svarbą plės. VNO LCC "įsileidimas" buvo savalaikis protingos valdovybės sprendimas, tai vyksta visame pasaulyje ir visoje Europoje. Esu taip pat jau apie tai su skaičiais ir pavydžiais rašęs, tačiau kaip jau keletas diskusijos dalyvių pastebėjo, diskusija labai linkusi į asmeninius jausmus krypti, o ne faktais ir skaičiais vadovautis.
Jei nuolaidos VNO būtų panaikintos, greičiausiai didžioji dalis skrydžių tiesiog dingtų. Peningiausios kryptys, matyt, liktų, tačiau skrydžių skaičius jomis (dažnis) gerokai mažėtų. Kryptys, kurios buvo perkeltos pirmiausia buvo ties uždarymo riba, todėl, kad jos grįžtų į Kauną tikėtis labai nereikėtų. Keletas krypčių tikėtina jog grįžtų, tačiau negali būti nei kalbos apie viso LCC periskėlimą iš VNO i KUN. Reikia arba labai lakią fantaziją reikia turėti, visiškai nesigaudyti šiame biznyje arba gyventi labai rožiniame pasaulyje, tikintis jog tai gali įvykti.
Klausimas kas tam pačiam kauniečiui yra patogiau turėti kelis kartus didesnį krypčių pasirinkimą Vilniuje, mažesnes kainas, didesnį skrydžių dažnį ar mažesnį skaičių krypčių, mažesnį dažnį, bet nepilnais 100 km arčiau.
Comment
-
Viskas ten suderinta. Nebijok, Lukašenka su ragatke nenumuš lėktuvo...Parašė digital Rodyti pranešimąTai ne tik tai - dar ir per arti Baltarusija, todėl kylant ir/arba leidžiantis yra galimybė įskristi į Baltarusijos teritoriją.
Comment
-
1995 metais Lenkijoje vyko oro balionų varžybos, trys oro balionai įskrido į Baltarusijos oro erdvę, atskrido Mil Mi-24 sraigtasparnis ir vieną iš tų balionų numušė, žuvo 2 žmonės. Baltarusija apie varžybas buvo informuota prieš kelis mėnesius, skrydžio planai užpildyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas ten suderinta. Nebijok, Lukašenka su ragatke nenumuš lėktuvo...
Comment
-
Kažin ar dar ilgai bus toleruojamas tyčiojimasis netgi iš žuvusiųjų???Parašė Al1 Rodyti pranešimąLėktuvai nuolat skraido ir apie juos žinoma. O oro balionai tai visai kas kita. Matyt nebuvo numatyta įskristi į Baltarusijos teritoriją. Žodžiu - patys kalti, nefig skraidyti arti sienos.Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
Comment
-
Ne dėl to - reikia mokėti, jei įskrendi į kitos šalies teritoriją.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas ten suderinta. Nebijok, Lukašenka su ragatke nenumuš lėktuvo...
Comment
-
Geras VŽ straipsnis apie VNO, kurį verta paskaityti
Vilniaus oro uostas: nuo aviacinės krizės iki žemų kainų vežėjų rekordų
http://m.vz.lt/Default.aspx?AfterAut...1O4veU1vddM%3D
Modernizacijos vėjai, išgryninta veikla ir struktūrinės pertvarkos bei vėl iki rekordų išaugę keleivių srautai yra svarbiausi pastarųjų ketverių metų Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovų darbai. Tačiau plačiai į Vilnių atvertos durys pigių skrydžių vežėjams, anot ekspertų, iškels nemažai klausimų naujai ateisiančiam vadovui.
Comment
-
Jonai, šiaip aš palaikau daugelį dalykų, ką daro TVOU, bet visgi...Parašė John Rodyti pranešimąGeras VŽ straipsnis apie VNO, kurį verta paskaityti
Vilniaus oro uostas: nuo aviacinės krizės iki žemų kainų vežėjų rekordų
http://m.vz.lt/Default.aspx?AfterAut...1O4veU1vddM%3D
- Ką jie padarė, jog būtų fair and easy taxi išsikvietimas ar pasigavimas TVOU? Atsakymas: kaltino savivaldybę
- Ką padarė TVOU, kad rytais būtų patogiau praeiti patikrą ir nelaukti keliasdešimt minučių?
- Kiek naujų realių avialinijų pritraukė TVOU? WOW air ir El Al neskaičiuojam, šitie daro 1x per mėnesį skrydžius. Taip, ačiū už Maskvą ir Wizzair, tai yra daug, bet aš netikiu, jog tai yra daugiausiai, ką galima buvo padaryti.
- Kaip pagerėjo VNO sujungimas su oneworld, star alliance ar sky team?
Čia tiesiog truputį balansui, kad neatrodytų, kad buvo angelai, o dabar ateis demonai. Labiausiai nusivylęs esu dėl taksi, o pasiteisinimas visada buvo toks pats, kokiu naudojasi Zuokas, paaiškindamas, kodėl savivaldybė toleruoja taborą.
Comment
-
Dėl taksi, kaip suprantu, problema yra nerealūs tarifai? Niekada pats taksi iš VNO ir nevažiavau būtent dėl siaubo istorijų, kurias teko girdėti apie pinigų plėšimą ir sukčiavimą. Negi iki šiol niekas nepasikeitė? Būtų labai keista, nes visgi Lietuva yra pakankamai civilizuota šalis. Kiek šiuo metu kainuoja važiavimas iki centro?
Comment
-
Tai buvo 2012 gegužę: "Pirmas dalykas, kuris krito į akis jau grįžus namo, tai didžiulė lenta su taksi tarifais, skelbiančiais, kad įsėdimo ir kelionės kilometro kaina – 5 litai. Kartu parskridęs senas pažįstamas paaiškino, kad tai jokia naujiena, tad tikriausiai man tiesiog trūksta pastabumo. Bet ir aš, ir mano senas pažįstamas užsisakėme taksi vos išlipę iš lėktuvo, nes net tais laikais, kai lenta su tarifais ant oro uosto pastato sienos dar nekabėjo, visi žinojo, kad taip yra pigiau ir paprasčiau.<...>o už kelionę nuo oro uosto iki namų sumokėjau įprastus 26 litus, tai yra, maždaug tris kartus mažiau nei būčiau mokėjęs pagal “oficialius” Vilniaus oro uosto taksi tarifus." Iki Pylimėlių g. +-13 km.
http://racas.lt/kaip-pamatyti-seseli/
Comment
-
Ilginti taką yra galimybės iš abiejų pusių. O dėl naujo tako turbūt juokaujate, yra oro uostų aptarnaujančių virš 30 mln. keleivių su vienu taku. Beje, VNO yra nenaudojams antras takas, kuris skersai kerta pagrindinį, tad esant reikalui jį būtų galima ilginti kiek tik reikia.Parašė r08n Rodyti pranešimąKokios yra VNO plėtros galimybės: takų ilgiai ir galimybės juos ilginti, galimybės tiesti naujus takus, meteorologinės sąlygos (kiek skrydžių iš VNO nukreipiama į kitur (netgi KUN) dėl oro salygų)?
Comment
-
Oro uoste taksi niekur Europoje nėra pigus.Parašė John Rodyti pranešimąDėl taksi, kaip suprantu, problema yra nerealūs tarifai? Niekada pats taksi iš VNO ir nevažiavau būtent dėl siaubo istorijų, kurias teko girdėti apie pinigų plėšimą ir sukčiavimą. Negi iki šiol niekas nepasikeitė? Būtų labai keista, nes visgi Lietuva yra pakankamai civilizuota šalis. Kiek šiuo metu kainuoja važiavimas iki centro?
Comment
-
O Europoje visur tokia tvarka? Gan keista, nes šiaip niekur (Kinijoj, Tailande, Malaizijoj, Singapūre) su tuo neteko susidurti. Kartais būna koks nors airport surcharge, bet jis būna fiksuotas ir, dažniausiai, nedidelis, o važiavimo tarifai už atstumą nesiskiria nuo įprastinių.Parašė Lettered Rodyti pranešimąOro uoste taksi niekur Europoje nėra pigus.
Comment
-
Pvz. Frankfurte nuo oro uosto iki centro apie 40 eurų, į priemiestį 50. Nežinau kiek kainuoja Londone, bet spėju dar brangiau.Parašė John Rodyti pranešimąO Europoje visur tokia tvarka? Gan keista, nes šiaip niekur (Kinijoj, Tailande, Malaizijoj, Singapūre) su tuo neteko susidurti. Kartais būna koks nors airport surcharge, bet jis būna fiksuotas ir, dažniausiai, nedidelis, o važiavimo tarifai už atstumą nesiskiria nuo įprastinių.
Comment
-
Beveik viskas ir visame pasaulyje oro uostuose ir su jais susijusiomis paslaugomis kainuoja brangiau nei įprasta
. Pietryčių Azija gal nelabai tinkamas pavizdys, tai daugiau išimtis, tokiam Bangkoke ir pavalgyt pačiam oro uoste beveik už dyką galima, ne tik pigiai iki jo nusigauti, tačiau kaip jau minėjau tai daugiau išimtis, nei taisyklė, nors ir maloni. Visur kitur viskas, pradedant susisiekimu, baigiant paslaugomis ir maistu viduje ir aplink visada būna pastebimai brangiau. Kaip bebūtų, taksi situacija Vilniuje nėra gera ir sprendimas tikrai nesunkiai gali būti surastas, bet matyt valios štiek tiek tam trūksta.
Comment
Comment