Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Viskas dar daugiau priklausys nuo ministerijos politikos ir kokių nuostatų žmonės joje sėdės. Logiškai ir sąžiningai galvojant neturėtų būti blogai. Bus kaip kokia Maxima, kuri pasirūpina, kad visose parduotuvėse būtų panašus ar lygiavertis asortimentas, o ne vienur lūžtų lentynos, o kitur tik kiaulių galvos ir kanopos.
Comment
-
Kas, kur, kada supirkes? Nepradedam gal cia. Aisku, kad VNO zemes verte kaip minimum 10 kart didesne nei KUN tai net nediskutuotina, bet ar cia faktorius kalbant apie strateginius valstybei objektus?Parašė Skarbny Rodyti pranešimąKazkaip man atrodo, kad Kaunas bus pagrindinis. Situ atveju tikriausiai VNO priimtu mazus lektuvus. Ar del to sumazetu sanitarine zona? Jei taip, kazkas yra susipirkes daug zemiu salia VNO, kvepia statybomis?Show must go von!
Comment
-
Visi oro uostai priklauso valstybei - kur čia konkurencija?Parašė index Rodyti pranešimąAišku, gi konkurencija yra blogai ir vartotojai geriausiai nežino ko nori, todėl iš kur, į kur ir su kuo jie skraidys geriausiai nustatys valdžia.
Kokie konkrečiai ženklai tai rodo?Parašė Skarbny Rodyti pranešimąKazkaip man atrodo, kad Kaunas bus pagrindinis.
Aš tai prognozuoju tokį scenarijų:
1) oro uostai sujungiami į vieną. Jų valdymas tampa šiek tiek racionalesnis, valstybė nebekonkuruoja pati su savimi.
2) Pradedama žaisti (vadovaujant vienam SM viceministrui) su bandymais "teisingai paskirstyti srautus". Bet galiausiai tikrovė apsvilina nagus, ir srautai daugmaž nusistovi.
3) paaiškėja, kad VNO ir KUN per arti vienas kito, beprasmiškai kovoja dėl to paties keleivio, išskirstant vieną mažą keleivių srautą į du mikroskopinius - pralaimi visi. Ir tuomet natūraliai gims pasiūlymas vieną iš jų uždaryti. Va tada ir prasidės zavarūcha.Paskutinis taisė c2h5oh; 2013.03.05, 17:14.
Comment
-
,,(2007m) Partijai „Tvarka ir teisingumas“ artimo verslininko Alfrido Putramento vadovaujama bendrovė tikisi, jog naujoji miesto valdžia priims jai palankius sprendimus dėl planuojamų gyvenamųjų namų statybų šalia Vilniaus oro uosto. Ankstesnė, Artūro Zuoko vadovaujam taryba, tokiems planams nepritarė, praneša LTV „Panorama“.Parašė VNS Rodyti pranešimąKas, kur, kada supirkes? Nepradedam gal cia. Aisku, kad VNO zemes verte kaip minimum 10 kart didesne nei KUN tai net nediskutuotina, bet ar cia faktorius kalbant apie strateginius valstybei objektus?
Vos už 9 kilometrų nuo Vilniaus miesto centro, greta Lydos plento, verslininkas Alfridas Putramentas turi supirkęs daugiau kaip 30 hektarų žemės. ''
DELFI
Comment
-
Bet tai nereiškia, kad valstybė turi reguliuoti, kad vieni skrydžiai turi būti iš vieno oro uosto, kiti iš kito, vienas turi nusileisti kitam ir t.t. Valstybė gali iškelti tikslus gauti didesnį pelną, pervežti daugiau keleivių ir greičiausiai konkuruojant jų bendras rezultatas būtų geresnis nei "sąžiningai perskirstant srautus".Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVisi oro uostai priklauso valstybei - kur čia konkurencija?
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Niekas Vilniaus oro uosto neuždarys. Valdininkai tikrai nenori skraidyti iš Kauno. Tai Kauno oro uostui gali ateiti galas.Parašė Skarbny Rodyti pranešimą,,(2007m) Partijai „Tvarka ir teisingumas“ artimo verslininko Alfrido Putramento vadovaujama bendrovė tikisi, jog naujoji miesto valdžia priims jai palankius sprendimus dėl planuojamų gyvenamųjų namų statybų šalia Vilniaus oro uosto. Ankstesnė, Artūro Zuoko vadovaujam taryba, tokiems planams nepritarė, praneša LTV „Panorama“.
Vos už 9 kilometrų nuo Vilniaus miesto centro, greta Lydos plento, verslininkas Alfridas Putramentas turi supirkęs daugiau kaip 30 hektarų žemės. ''
DELFI
Comment
-
Nuomonė, į kurią tirkiausiai reiktų įsiklausyti labiausiai
LRYTAS.LT INTERVIU: “LIETUVIAI ĮPRATĘ SKRAIDYTI PIGIAI”
http://simonas.bartkus.lt/blog/2013/...aidyti-pigiai/
Apie bendra oro uostų valdymą
Likusi inrterviu dalis taip pat verta skaitymo.- Svarstoma, kad derėtų steigti oro uostų valdymo įmonę, o Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai taptų jos filialais su savo vadovais. Kaip vertinate tokį modelį?
- Manau, ši idėja puiki. Toks modelis taikomas Ispanijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje ir netgi Estijoje. Tai ne tik leistų vykdyti bendrą rinkodarą, tačiau padėtų taupyti ir administravimo sąnaudas, bendrai vykdyti pirkimus, paprasčiau dalintis reikalinga įranga ir įrankiais.
Mano nuomone, trys tarptautiniai reguliariuosius reisus Lietuvoje aptarnaujantys oro uostai yra per daug mūsų rinkai. Tačiau šios situacijos keitimas užtruktų 10-15 metų, per trumpesnį laiką pokyčiai būtų skausmingi. O jeigu nebus keičiama, tuomet, manau, bendras oro uostų valdymas yra geriausias įmanomas sprendimas.Paskutinis taisė John; 2013.03.06, 01:54.
Comment
-
Bartkus labiau VNO zmogus tai ir suokia apie skausmus, bet siaip protingai ir pasvertai valdant labai gerai galima prasisukti ir su visais trimis, ziurint ir taikant prioritetu visos Lietuvos skrendanciuju keleiviu skaiciu. Aisku jeigu bus poreikis kazkuriam oro uostui lyderiauti regione, tai tryju oro uostu veikla tikrai neimanoma... Ir vienas is triju turi buti pristabdomas, ir taaaaip aisku kuris.Parašė John Rodyti pranešimąNuomonė, į kurią tirkiausiai reiktų įsiklausyti labiausiai
LRYTAS.LT INTERVIU: “LIETUVIAI ĮPRATĘ SKRAIDYTI PIGIAI”
http://simonas.bartkus.lt/blog/2013/...aidyti-pigiai/
Apie bendra oro uostų valdymą
Likusi inrterviu dalis taip pat verta skaitymo.
-----
Sakyciau netgi dabar keliviu pasiskirstymas yra labai sveikas lyginant su kitom baltijos valstybem, jis toks tvarus. Atmetus Rigos tranzito keleivius, kurie dvigubinasi, manau per visa Lietuva praskrenda panaisiai keleiviu. Tikslas galetu buti kaune ziemos sezonu issaugojimas kitu emigrantiniu krypciu, nes visgi liaudies oro uostas. Ir siaip tikslas galetu buti 4 mln keleiviu per visa LT, iki kurio ne tiek daug: ~2,5-2,7 mln VNO, ~1-1,2 KUN, 0,2-0,4 PLQ... Cia tik siaip pasvarstymai.Paskutinis taisė Recoiler; 2013.03.07, 01:58.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Aš jau užuodžiu, kai skreudikai jau trina savo kruvinas ir dar daugiau kraujo ištroškusias letenas.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąIr vienas is triju turi buti pristabdomas, ir taaaaip aisku kuris.
Comment
-
Ai gana tu blevyzgu. Ir arkliui aisku, kad norint dar pakelti keleviu skaiciu Ryanair'o kurortines kryptis labai gerai VNO pritaptu...Parašė John Rodyti pranešimąAš jau užuodžiu, kai skreudikai jau trina savo kruvinas ir dar daugiau kraujo ištroškusias letenas.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Niekas ten jokių 'skaičių' nekelia... Esmė yra piniguose kuriuos Ryanair'as uždirba. Jei matys, kad VNO galima uždirbti daugiau nei KUN, tai ir skraidys iš VNO. VNO pakels mokesčius, Ryanair uždirbs mažiau, tada nueis ten kur galima uždirbti daugiau. Jiems dviejų nykštukinių oro uostų grybų karas mažiausiai rūpi, čia ne kokios nac. avialinijos sukurtos tenkinti valstybės poreikius, o privatus verslas skirtas uždirbti pinigus akcininkams.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąAi gana tu blevyzgu. Ir arkliui aisku, kad norint dar pakelti keleviu skaiciu Ryanair'o kurortines kryptis labai gerai VNO pritaptu...
Comment
-
Ir kas iš to? Jeigu mes turėtume du oro uostus ir galvotume, ar reikia statytis trečią, argumentas kad trijų oro uostų Lietuvai per daug turėtų kažkokią prasmę. Dabar tie trys oro uostai jau yra, o griaut kažkurio tikiuosi net aršiausi vieno oro uosto idėjos fundamentalistai nesirengia.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiaip mes Lietuviai lyginant su europiečiais oru keliaujam labai mažai.
Mums reikės 3 oro uostų kada Lietuvoje gyvens 9mln žmonių, arba kai skraidančiųjų padidės 90proc.
Turbut visiems akivaizdu, kad mūsų šalis yra per maža trims oro uostams.
Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Nieko nereikia griauti - reikia tik uždaryti Kauno aerodromą ir viskas. Pamažu visi pastatai nugrius, takas apaugs žole ir viskas bus OK.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąIr kas iš to? Jeigu mes turėtume du oro uostus ir galvotume, ar reikia statytis trečią, argumentas kad trijų oro uostų Lietuvai per daug turėtų kažkokią prasmę. Dabar tie trys oro uostai jau yra, o griaut kažkurio tikiuosi net aršiausi vieno oro uosto idėjos fundamentalistai nesirengia.
Comment
-
Tai gal taip apleidžiam Vilniaus aeroportą? Lai sau griūva. Aišku, čia ironija, bet tamstos mintys nei į tvorą, nei į mietą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNieko nereikia griauti - reikia tik uždaryti Kauno aerodromą ir viskas. Pamažu visi pastatai nugrius, takas apaugs žole ir viskas bus OK.
Comment
-
Yra veikiantys trys oro uostai + Šiauliai. Kaip sakoma, valgyt neprašo ir tegu sau veikia. Gali jie būti atskiri vienetai, gali būti centralizuotai valdomi, bet kai mes patys (dargi aviacijai neabejingi) siūlome kažkurį ar kažkuriuos uždaryti, tai kažko nesuprantu. Turbūt ir čia kaltas dabar toks populiarus nepilnavertiškumo kompleksas ir savęs menkinimas, tipo, mes tokie maži, mūsų tiek nedaug, ir tik pas mus taip blogai...
Comment
.
Comment