Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Ryanair į Taliną žiemą skraidyt neapsimoka (ne sezonas, gan toli, o kuras dabar brangus). Nuo pavasario vėl galės skraidyt - niekas kitas ten tų maršrutų neužims.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Į Vilnių tiek žiemą skraidyt kiek žada reik manyt savaime irgi neapsimoka. Tačiau Vilniuje jie pjaunas (kovoja dėl rinkos) su Wizz Air. Dėl to ir skrydžių daug daugiau pas mus bus.kaip?
Comment
-
Tai yra senasis pakilimo takas. Naujas, kiek prisimenu, pastatytas 70-ųjų antroje pusėje.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPasidarė smalsu: kokia to "tako", einančio įstrižai pakilimo takui, paskirtis?
Comment
-
Visokiems b737 tai yra daugiau, negu pakankamai. Ypač kai leidžiantis jis jau būna sąlyginai lengvas, be kuro.Parašė John02 tai, kai leidžiasi iš Pietų pusės? Visvien gana įdomu, nes tai tik ~1600m. Kažkaip niekada neatkreipiau dėmesio.
Kai būsi Vilniuje, užkilk ant Liepkalnio, ir jei lėktuvai leisis į 02, tai galėsi įsitikinti, kad beveik visi palieka taką per Bravo (dažniausiai)
Comment
-
Tas naujasis tik buvo pailgintas kokiais 1974/75 metais, bet iki tol lėktuvai juo ir leisdavosi.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai yra senasis pakilimo takas. Naujas, kiek prisimenu, pastatytas 70-ųjų antroje pusėje.
Gal tas senasis buvo žymiai senesnis.
Comment
-
Gali būt, nes oro uostas savo veiklą pradėjo 1932m.Parašė Zorro Rodyti pranešimąTas naujasis tik buvo pailgintas kokiais 1974/75 metais, bet iki tol lėktuvai juo ir leisdavosi.
Gal tas senasis buvo žymiai senesnis.
Comment
-
Senasis pries 30 metu dar buvo veikiantis, be to buvo dar vienas 10-28 skersinis gruntinis.Parašė spirit Rodyti pranešimą
Gali būt, nes oro uostas savo veiklą pradėjo 1932m.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Senasis funkcionavo iki pat 90-ųjų pradžios. Kukuruznikams buvo atskiras takas. Kada panaikino, nežinau.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSenasis pries 30 metu dar buvo veikiantis, be to buvo dar vienas 10-28 skersinis gruntinis.
Įdomu, kada gi pastatė naują. Kad ilgino tai taip, bet jį keliskart ilgino.
Comment
-
Mūsų sodas (raudonas taškas) buvo prie Rodūnios kelio (juoda linija) iki 1973 metų. Tais metais dalį sodo bendrijos likvidavo dėl pakilimo tako plėtros.Parašė Sula Rodyti pranešimąSenasis funkcionavo iki pat 90-ųjų pradžios. Kukuruznikams buvo atskiras takas. Kada panaikino, nežinau.
Įdomu, kada gi pastatė naują. Kad ilgino tai taip, bet jį keliskart ilgino.

Panaudojau šios nuotrauko fragmentą:
[QUOTE=RamasN;674197]
Atvaizdas
- 1 patinka
Comment
-
Nebūtinai, dažną kartą spotinant pastebėjau, kad ir nusileidus į 20 apsisuka ir rieda per B į peroną.
Oficialiai bėra tik vienas takas. O čia antžeminio judėjimo schema su riedėjimo takų pralaidumo aprašymais.
Parašė spirit Rodyti pranešimąJei leidžiasi į 02 - tai taip.Paskutinis taisė dyko; 2012.09.12, 00:11.
Comment
-
Kelios mintys iš vienos straipsnio :
Ką gali pasiūlyti Lietuvos viešbučiai?
http://verslas.delfi.lt/business/ka-....d?id=59560949
Nuskriaustas Kaunas
Nors turistų daugėja, itin aktuali problema išlieka susisiekimas. Nuo rudens dalis „Ryanair“ skrydžių perkelta į sostinę. Nuo šiol iš Kauno bus skraidoma tik į 4 ar 5 šalis iš 14, o tai gali turėti liūdnų padarinių Kauno viešbučiams.
„Šis sprendimas – tikra katastrofa. Kauno viešbučiuose tikrai sumažės svečių, – tikina E. Šiškauskienė. – Tai neduos naudos ir Vilniui. Lietuva ganėtinai sunkiai pasiekiama iš pagrindinių Europos oro uostų, o svarbiausia – neskraidina verslo klientams tinkančios kompanijos. Kitąmet norime į Lietuvą prisivilioti kuo daugiau verslo klientų. Tam reikia solidžių oro bendrovių. Su pigiomis verslo klientai tikrai neskraidys. Dėl verslo klientams tinkančios kompanijos nebuvimo galime pralaimėti konkurencinę kovą su kaimyninėmis valstybėmis.“
Comment
-
Ji teigia kad verslui netinka SAS, Lufthansa, LOT, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Chech Airlines, Finnair ir t.t. Tu solidziu oro bendroviu is Vilniaus skraido daugiau nei is kitu Baltijos saliu oro uostu taip kad maziau karkset, o daugiau dirbt reikia.Parašė udrius Rodyti pranešimąKelios mintys iš vienos straipsnio :
Ką gali pasiūlyti Lietuvos viešbučiai?
http://verslas.delfi.lt/business/ka-....d?id=59560949
Nuskriaustas Kaunas
Nors turistų daugėja, itin aktuali problema išlieka susisiekimas. Nuo rudens dalis „Ryanair“ skrydžių perkelta į sostinę. Nuo šiol iš Kauno bus skraidoma tik į 4 ar 5 šalis iš 14, o tai gali turėti liūdnų padarinių Kauno viešbučiams.
„Šis sprendimas – tikra katastrofa. Kauno viešbučiuose tikrai sumažės svečių, – tikina E. Šiškauskienė. – Tai neduos naudos ir Vilniui. Lietuva ganėtinai sunkiai pasiekiama iš pagrindinių Europos oro uostų, o svarbiausia – neskraidina verslo klientams tinkančios kompanijos. Kitąmet norime į Lietuvą prisivilioti kuo daugiau verslo klientų. Tam reikia solidžių oro bendrovių. Su pigiomis verslo klientai tikrai neskraidys. Dėl verslo klientams tinkančios kompanijos nebuvimo galime pralaimėti konkurencinę kovą su kaimyninėmis valstybėmis.“
Comment
-
Ar ji vadove, ar prezidente, ar popiezius nera jokio skirtumo, siame forume taip pat yra vadovu, direktoriu, galbut ir prezidentu. Svarbu yra kas yra sakoma, o ji sako netiesa.Parašė daktaras Rodyti pranešimąkaip visada šio forumo nariai viską geriau žino, nesvarbu, kad taip sako asociacijos prezidentė
Comment
-
O tu tuom tikras, kad ji sako netiesą ? Beje, visos pigios avialinijos iš Varšvuos pagrindinio oro uosto iškeltos į Varšuvos Modlin.Parašė deep'as Rodyti pranešimąAr ji vadove, ar prezidente, ar popiezius nera jokio skirtumo, siame forume taip pat yra vadovu, direktoriu, galbut ir prezidentu. Svarbu yra kas yra sakoma, o ji sako netiesa.
Comment
-
Na tai ausku tikras, ne tik jis zino/sako tiesa... reiskia visi kiti neteisus.Parašė udrius Rodyti pranešimąO tu tuom tikras, kad ji sako netiesą ?...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment