Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Įsivaizduok nebūtų KNO, kur tada Palangoje visi sutilptų? Atsarginis oro uostas reikalingas. Svarbiau, kad nebūtų tokių pasakymų - valstybei išlaikyti brangu. Tai tegul tie kas skraido ir moka už viską, kokios problemos?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSrautas buvo ženkliai mažesnis nei Vilnius+Kaunas, nereikia. O palapinės sąlyginai tinkamos tik vasarą, įdomu kas būtų žiemą. Skundų buvo, kad palapinėse iš viso nebuvo kur atsisėsti, ne visi gali stovėti ilgai.
Comment
-
Nezinau kas turi atsitikti, kad ten netilptu kas norsParašė andyour Rodyti pranešimą
Tai ir turėjau omeny apskritai. VNO tegul skraido verslo klientai, tegul būna tas oro uostas jei tie verslo klientai už jį susimoka. Ne verslo klientai gali skraidyti ir per Kauną, kai jau VNO visi nebesutilps.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Aš irgi taip manau, kad reikia labai saikingai galvoti apie investicijas. Nesakau, kad reikia uždaryti KUN.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Įsivaizduok nebūtų KNO, kur tada Palangoje visi sutilptų? Atsarginis oro uostas reikalingas. Svarbiau, kad nebūtų tokių pasakymų - valstybei išlaikyti brangu. Tai tegul tie kas skraido ir moka už viską, kokios problemos?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pagal "gerąją praktiką" bus sukišta daug pinigų ir takų bei terminalų renovavimą, plėtrą, žemės išpirkimą ir tada bus nuspręsta uždarytiUždaromi VISI oro uostai ir rengiamas NAUJAS oro uostas 50 km atstumu į vakarus nuo Vilniaus. Kas neaišku ?
.
Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.16, 21:42.
Comment
-
Labai teisingas pastebėjimas. Kainuotų daug šimtų mln ir ne renovavimas, bet visiškai naujas gi kaip siūlo eGzperdas.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPagal "gerąją praktiką" bus sukišta daug pinigų ir takų bei terminalų renovavimą, plėtrą, žemės išpirkimą ir tada bus nuspręsta uždaryti
.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pagrindinė vystymo paskata būtų platesnis paslaugų centrų ir gamybos, lėktuvų aptarnavimo įsikūrimas Kaune. Ko tikrai linkiu, nes tai būtų labai sveika visai Lietuvai.Parašė liutass Rodyti pranešimąDel KUN vystymo: ko konkreciai jam truksta, kad klestetu? Ka ten vystyt? Prie esamu reisu jis susitvarko nuostabiai, terminalas naujas, pakilimo takas naujausias. Truksta tik lektuvu, bet jie leidziasi Vilniuje.
Ne į temą, bet ir kokio vyriausybinio aparato visų ministerijų centralizuotos buhalterijos iškėlimas į pvz Šiaulius, kaip gen ūrėdijos į Panevėžį. Visa tai sukuria darbo vietas provincijoje ir išlaiko žmones nuo emigracijos. Nuskambėjo iš vyriausybės dėl centralizuotos buhalterijos, personalo aparato steigimo optimizuojant darbo vietas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
na taip, 3 oro uostų išlaikymas kiek ? kiek kasmetinė parama ? Kiek kasmetinės rekonstrukcijos? Kiek ilgai temsime su vienu taku? Nes antro nėra kur statyti? Be abejo, tai nekainuoja.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Labai teisingas pastebėjimas. Kainuotų daug šimtų mln ir ne renovavimas, bet visiškai naujas gi kaip siūlo eGzperdas.
Comment
-
Po terminalo rekonstrukcijos pralaidumas, jeigu neklystu pakils iki 7-8 mln. per metus. Tad teks palaukti, kol Vilniuje nebetilps.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai ir turėjau omeny apskritai. VNO tegul skraido verslo klientai, tegul būna tas oro uostas jei tie verslo klientai už jį susimoka. Ne verslo klientai gali skraidyti ir per Kauną, kai jau VNO visi nebesutilps.
Bet jei koks kelionių organizatorius, kad ir udriaus įmonė sugalvoti organizuoti čarterius su graikų ir turkų lėktuvais, tai kodėl gi ne. Kad tik būtų tu naujų ir įdomių krypčių?
Bet gal p. Udrius atsakytų, kodėl nėra vykdomi čarteriniai reisai iš KUN?
Pikti ponai priešinasi, kelionių organizatoriai bijo, ar tiesiog nėra rinkos?Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Ir kiek gi pono manymu kainuoja biudžetui LTOU išlaikymas? Ir ar labai reikalingas antras takas VNO? Gal kai galutinai įsirems tai natūraliai dalis srauto pereis į KUN? Ir tik tiek problemos? Ar į JAV leisim skrydžius kaip Turkmenistanas ar Uzbekistanas?Parašė udrius Rodyti pranešimą
na taip, 3 oro uostų išlaikymas kiek ? kiek kasmetinė parama ? Kiek kasmetinės rekonstrukcijos? Kiek ilgai temsime su vienu taku? Nes antro nėra kur statyti? Be abejo, tai nekainuoja.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Čia pasaulinis masonų sąmokslas neleisti KUN klestėti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet gal p. Udrius atsakytų, kodėl nėra vykdomi čarteriniai reisai iš KUN?
Pikti ponai priešinasi, kelionių organizatoriai bijo, ar tiesiog nėra rinkos?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Aš galvočiau, kad čia ne tiek sąmokslas prieš Kauno klestėjimą, kiek elementarus ponų bandymas išniekinti ir pažeminti Kauno garbęParašė Arunasx Rodyti pranešimąČia pasaulinis masonų sąmokslas neleisti KUN klestėti.
Comment
-
Udriau tu gerokai pasimetes sitoj diskusijoj ir nebesusigaudai savo pacio suraizgytoje logikoje.Parašė udrius Rodyti pranešimą
na taip, 3 oro uostų išlaikymas kiek ? kiek kasmetinė parama ? Kiek kasmetinės rekonstrukcijos? Kiek ilgai temsime su vienu taku? Nes antro nėra kur statyti? Be abejo, tai nekainuoja.
Vieno tako VNO uzteks aptarnauti visus norincius keleivius iki tol kol lektuvai bus pakeisti kitokio pobudzio skraidanciais aparatais kuriem oro uostai bus nebereikalingi. Tai reiskia kad pletros galimybes yra neisemiamos.
Naujo oro uosto statybu kaina tokia milziniska kad Lietuvoje tokio varianto niekas net teoriskai nesvarstys.
Tureti 3 oro uostus yra daug geriau nei tureti viena.
Nera nei vieno svaraus argumento del ko si diskusija apskritai turetu buti tesiama.
Comment
-
Takas naujausias iki ryt, nuo ryt nebeParašė liutass Rodyti pranešimąDel KUN vystymo: ko konkreciai jam truksta, kad klestetu? Ka ten vystyt? Prie esamu reisu jis susitvarko nuostabiai, terminalas naujas, pakilimo takas naujausias. Truksta tik lektuvu, bet jie leidziasi Vilniuje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Atsakau - Kauno čarteriai yra Ryanair. Įdomu yra tai, kad žmonės lig šiol neįsivaizduoja, kad su Ryanair gali būti toks pat poilsis kaip ir su organizatoriumi - skrydis pervežimas viešbutis ir tai kelis kartus pigiau nei su organizatoriumi. Deja, kai vilniečiui pasakai , kad skrydis iš Kauno tai suraukia snukutį, oi mol čia ne lygis iš Kauno skristi. Tai ir skrenda vilniečiai ilsėtis permokėdami kelis kartus. Bet aišku, čia jau jų reikalas.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Po terminalo rekonstrukcijos pralaidumas, jeigu neklystu pakils iki 7-8 mln. per metus. Tad teks palaukti, kol Vilniuje nebetilps.
Bet jei koks kelionių organizatorius, kad ir udriaus įmonė sugalvoti organizuoti čarterius su graikų ir turkų lėktuvais, tai kodėl gi ne. Kad tik būtų tu naujų ir įdomių krypčių?
Bet gal p. Udrius atsakytų, kodėl nėra vykdomi čarteriniai reisai iš KUN?
Pikti ponai priešinasi, kelionių organizatoriai bijo, ar tiesiog nėra rinkos?
Liūdniausia, kad diskusija susivėlė iki lygio - Kaunas nori atimti iš Vilniaus oro uostą, oi koks negeras tas Kaunas. O
Comment
-
Aha, Ryanair net VNO uždarymo metu neperkėlė savo skrydžių į KUN, o jūs svaigstat, kad jie visada skraidytų iš KUN. Faktas toks, kad avialinijos pačios renkasi iš kur nori skristi, ir iš KUN nori tik penktadaliu to, kiek iš VNO.Parašė udrius Rodyti pranešimą
Atsakau - Kauno čarteriai yra Ryanair.
Nematau jokios bėdos ir 100 km atvažiuoti iki VNO, susisiekimas geras tiek autobusais, tiek geležinkeliu iki pat oro uosto, dėl kelių kaimiečių niekas oro uosto neperkelinės arčiau jų.Parašė udrius Rodyti pranešimąTai aš irgi tą patį sakau, pilnai užtektų vieno ir ne dabartinio VNO vietoje. Tik žinai plikbajoriška tradicija... Tai metro, tai tramvajus, tai 50 km ne lygis važiuotiPaskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 08:24.
Comment
Comment