Nera ka per daug galvoti - visiems bent kiek besidomintiems aisku, kad tokioje rinkoje kaip Lietuva situacija sprestu tik nacionalines avialinijos. Taciau, del praeityje buvusiu politiniu rietenu aplink pries tai egzistavusias avialinijas, ju atsiradimo tikimybe labai maza, tad ir toliau liksim uzkampiu. Aciu dievui, kad nors LOT cia normaliai skraido tai po kolkas egzistuojam nors kaip Lenkijos provincijos miestas susisiekimo prasme, jeigu jis sugalvotu sumazintu skrydziu skaiciu is vis neisivaizduoju kokia tragedija pataptu situacija
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Keturis kartus per dieną (28 per savaitę). Tiek pat, kiek airBaltic, tiek pat kiek Finnair turės kitą vasarą, tiek pat kiek SAS sudėjus bendrai CPH+ARN. Realiai nieko ypatingo tasai LOT nepasiūlo, TIME tiesiog eilinį kartą sureikšmina, ir tiek.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kiek skrydžių per savaitę yra LOT ir kiti palyginimui? Finnair kiek čia minėjo didins.
Comment
-
Skirtumas tame, jog su LOT maršrutų krepšelis nemažas. Ir jungimo laikai patogūs.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Keturis kartus per dieną (28 per savaitę). Tiek pat, kiek airBaltic, tiek pat kiek Finnair turės kitą vasarą, tiek pat kiek SAS sudėjus bendrai CPH+ARN. Realiai nieko ypatingo tasai LOT nepasiūlo, TIME tiesiog eilinį kartą sureikšmina, ir tiek.
- 1 patinka
Comment
-
Finnair maršrutų krepšelis dar didesnis. SAS iš Kopenhagos irgi turi didelį maršrutų portfelį. Dėl jungimo laikų - kuo tankesnis skrydžių tvarkaraštis, tuo mažesni persėdimo laikai, tai čia tikrai nėra kažkoks LOT išskirtinumas, kurio neturėtų kitos aviakompanijos, skraidančios tuos pačius 4 kartus per dieną.Parašė Suolas Rodyti pranešimą
Skirtumas tame, jog su LOT maršrutų krepšelis nemažas. Ir jungimo laikai patogūs.
Comment
-
Populiariausios kryptys iš VNO 2022 m. sausį-rugpjūtį (kol kas tiek duomenų yra):
Ankščiau minėti oro uostai:
Varšuva 130 tūkst.
Ryga 95 tūkst.
Helsinkis 64 tūkst.
Stokholmas 47 tūkst.
Kopenhaga 41 tūkst.
Šaltinis: https://ec.europa.eu/eurostat/databr...ia_pa.avia_par
- 4 patinka
Comment
-
Vilniaus oro uostui pakėlus mokesčius, „Ryanair“ mažina maršrutų skaičių ir skrydžių dažnį https://www.vz.lt/transportas-logist...skrydziu-dazni
Pasak „Ryanair“, 2023 m. vasaros skrydžių tvarkaraštis apkarpomas 30%.„Ryanair“ iš Vilniaus vasarą neskraidys į Jungtinės Karalystės Birmingemo ir Lydso / Bradfordo oro uostus. O rečiau skraidys į Atėnus, Berlyną, Bilundą, Korfu, Dubliną, Frankfurtą, Gdanską, Londoną / Stanstedą, Milaną, Veneciją, Vieną.
Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sako, kad paskutinį kartą rinkliavos Vilniaus oro uoste buvo keistos 2018 m. ir pabrėžė, kad dabartinis pakėlimas pagrįstas išaugusiais kaštais. Anot jo, stipriai išaugo energijos, darbo užmokesčio, infrastruktūros atnaujinimo ir kitos sąnaudos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Čia labiau problema požiūryje į oro uostus, ar jie atlieka oro autostradų funkciją (kurios tiesiogiai finansiškai irgi neatsiperka), ar kaip į UAB'ą, kurio tikslas tik uždirbti pelną.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKą reiškia kai sėdi ant Ryanair adatos. Lieki kaip tas narkomanas. Be socialinių ryšių, be ateities.
Comment
-
Jeigu ir galima subsidijuoti oro uostus, klausimas ar to mums strategiškai reikia, ar valstybė daug laimi iš oro uosto kaštų kompensavimo Ryanair keleiviams. Gal kaip tik, jei bent dalis Ryanair keleivių iš subsidijuojamų tiesioginių skrydžių persės į tradicinių avialinijų skrydžius su persėdimu (tarkim emigrantai iš Birmingemo skris su Lifthansa), tai gal turėsim didesnius dažnius ir patogesnius connectionus į pagrindinius hub’us ir iš to bendrai geresnį susisiekimą.
- 1 patinka
Comment
-
Imanoma, net ir skrydzius galima subsidijuot. Cia Lietuvoj nieko daryt nenorintys valdininkai paskleide tokius mitus, kad "nieko neimanoma padaryt". Lygiai ta pati situacija, kaip ir su Vilniaus tramvajum, kuomet skleidzimas mitas, kad "nera pakankamai keleiviu, todel nieko ir nedarysim".Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNesu tikras, kad pagal EU konkurencijos reguliavimo reikalavimus yra įmanoma tiesiogiai subsidijuoti oro uostus. Bent jau su aviakompanijomis, ta šioje vietoje yra reikalų.
- 1 patinka
Comment
-
Kad kaip tik turim mažiau skrydžių ir į pagrindinius hub'us nei iki covido. Pakelia mokesčius, tada sumažėja skrydžių, nebeveikia masto ekonomija, tada dar labiau reikia kelti mokesčius. Abejoju, ar dabar į Lietuvą ateis koks British Airways vietoje Ryanair, jiems kaštai tai pat svarbu.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąJeigu ir galima subsidijuoti oro uostus, klausimas ar to mums strategiškai reikia, ar valstybė daug laimi iš oro uosto kaštų kompensavimo Ryanair keleiviams. Gal kaip tik, jei bent dalis Ryanair keleivių iš subsidijuojamų tiesioginių skrydžių persės į tradicinių avialinijų skrydžius su persėdimu (tarkim emigrantai iš Birmingemo skris su Lifthansa), tai gal turėsim didesnius dažnius ir patogesnius connectionus į pagrindinius hub’us ir iš to bendrai geresnį susisiekimą.
Comment
-
Taip ir maniau, kad miestai.net susirinkę rimčiausi ekperstai ant LietuvosParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPas mus nėra žmonių, kurie gerai išmanytų transporto politiką, turėtų vakarietiškos patirties toje srityje.
Vietinių transporto “spicialistų” žinios maždaug apsiriboja klausimu kokie yra europaletės išmatavimai.
- 2 patinka
Comment

Comment