Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nera ka per daug galvoti - visiems bent kiek besidomintiems aisku, kad tokioje rinkoje kaip Lietuva situacija sprestu tik nacionalines avialinijos. Taciau, del praeityje buvusiu politiniu rietenu aplink pries tai egzistavusias avialinijas, ju atsiradimo tikimybe labai maza, tad ir toliau liksim uzkampiu. Aciu dievui, kad nors LOT cia normaliai skraido tai po kolkas egzistuojam nors kaip Lenkijos provincijos miestas susisiekimo prasme, jeigu jis sugalvotu sumazintu skrydziu skaiciu is vis neisivaizduoju kokia tragedija pataptu situacija

    Comment


      O kiek skrydžių per savaitę yra LOT ir kiti palyginimui? Finnair kiek čia minėjo didins.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        O kiek skrydžių per savaitę yra LOT ir kiti palyginimui? Finnair kiek čia minėjo didins.
        Keturis kartus per dieną (28 per savaitę). Tiek pat, kiek airBaltic, tiek pat kiek Finnair turės kitą vasarą, tiek pat kiek SAS sudėjus bendrai CPH+ARN. Realiai nieko ypatingo tasai LOT nepasiūlo, TIME tiesiog eilinį kartą sureikšmina, ir tiek.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Keturis kartus per dieną (28 per savaitę). Tiek pat, kiek airBaltic, tiek pat kiek Finnair turės kitą vasarą, tiek pat kiek SAS sudėjus bendrai CPH+ARN. Realiai nieko ypatingo tasai LOT nepasiūlo, TIME tiesiog eilinį kartą sureikšmina, ir tiek.
          Skirtumas tame, jog su LOT maršrutų krepšelis nemažas. Ir jungimo laikai patogūs.

          Comment


            Parašė Suolas Rodyti pranešimą

            Skirtumas tame, jog su LOT maršrutų krepšelis nemažas. Ir jungimo laikai patogūs.
            Finnair maršrutų krepšelis dar didesnis. SAS iš Kopenhagos irgi turi didelį maršrutų portfelį. Dėl jungimo laikų - kuo tankesnis skrydžių tvarkaraštis, tuo mažesni persėdimo laikai, tai čia tikrai nėra kažkoks LOT išskirtinumas, kurio neturėtų kitos aviakompanijos, skraidančios tuos pačius 4 kartus per dieną.

            Comment


              Finnair galėtų bent jau normalius lėktuvus paleist iš VNO į HEL, nes teko skrist kelis kartus tai su ATR72 propeleriniais, kas ir nepatogus ir skrydis dvigubai ilgesnis.

              Comment


                Populiariausios kryptys iš VNO 2022 m. sausį-rugpjūtį (kol kas tiek duomenų yra):
                Click image for larger version  Name:	01.png Views:	0 Size:	16,3 kB ID:	2026248
                Click image for larger version  Name:	02.png Views:	0 Size:	55,7 kB ID:	2026250

                Ankščiau minėti oro uostai:

                Varšuva 130 tūkst.
                Ryga 95 tūkst.
                Helsinkis 64 tūkst.
                Stokholmas 47 tūkst.
                Kopenhaga 41 tūkst.

                Šaltinis: https://ec.europa.eu/eurostat/databr...ia_pa.avia_par

                Comment


                  Vilniaus oro uostui pakėlus mokesčius, „Ryanair“ mažina maršrutų skaičių ir skrydžių dažnį https://www.vz.lt/transportas-logist...skrydziu-dazni
                  Pasak „Ryanair“, 2023 m. vasaros skrydžių tvarkaraštis apkarpomas 30%.„Ryanair“ iš Vilniaus vasarą neskraidys į Jungtinės Karalystės Birmingemo ir Lydso / Bradfordo oro uostus. O rečiau skraidys į Atėnus, Berlyną, Bilundą, Korfu, Dubliną, Frankfurtą, Gdanską, Londoną / Stanstedą, Milaną, Veneciją, Vieną.
                  Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sako, kad paskutinį kartą rinkliavos Vilniaus oro uoste buvo keistos 2018 m. ir pabrėžė, kad dabartinis pakėlimas pagrįstas išaugusiais kaštais. Anot jo, stipriai išaugo energijos, darbo užmokesčio, infrastruktūros atnaujinimo ir kitos sąnaudos.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Ką reiškia kai sėdi ant Ryanair adatos. Lieki kaip tas narkomanas. Be socialinių ryšių, be ateities.

                    Comment


                      8 valandos kelio - ir tu esi Varšuvos oro uoste.

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        Ką reiškia kai sėdi ant Ryanair adatos. Lieki kaip tas narkomanas. Be socialinių ryšių, be ateities.
                        Čia labiau problema požiūryje į oro uostus, ar jie atlieka oro autostradų funkciją (kurios tiesiogiai finansiškai irgi neatsiperka), ar kaip į UAB'ą, kurio tikslas tik uždirbti pelną.
                        Flickr

                        Comment


                          Nesu tikras, kad pagal EU konkurencijos reguliavimo reikalavimus yra įmanoma tiesiogiai subsidijuoti oro uostus. Bent jau su aviakompanijomis, ta šioje vietoje yra reikalų.

                          Comment


                            Jeigu ir galima subsidijuoti oro uostus, klausimas ar to mums strategiškai reikia, ar valstybė daug laimi iš oro uosto kaštų kompensavimo Ryanair keleiviams. Gal kaip tik, jei bent dalis Ryanair keleivių iš subsidijuojamų tiesioginių skrydžių persės į tradicinių avialinijų skrydžius su persėdimu (tarkim emigrantai iš Birmingemo skris su Lifthansa), tai gal turėsim didesnius dažnius ir patogesnius connectionus į pagrindinius hub’us ir iš to bendrai geresnį susisiekimą.

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Nesu tikras, kad pagal EU konkurencijos reguliavimo reikalavimus yra įmanoma tiesiogiai subsidijuoti oro uostus. Bent jau su aviakompanijomis, ta šioje vietoje yra reikalų.
                              Imanoma, net ir skrydzius galima subsidijuot. Cia Lietuvoj nieko daryt nenorintys valdininkai paskleide tokius mitus, kad "nieko neimanoma padaryt". Lygiai ta pati situacija, kaip ir su Vilniaus tramvajum, kuomet skleidzimas mitas, kad "nera pakankamai keleiviu, todel nieko ir nedarysim".

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                Jeigu ir galima subsidijuoti oro uostus, klausimas ar to mums strategiškai reikia, ar valstybė daug laimi iš oro uosto kaštų kompensavimo Ryanair keleiviams. Gal kaip tik, jei bent dalis Ryanair keleivių iš subsidijuojamų tiesioginių skrydžių persės į tradicinių avialinijų skrydžius su persėdimu (tarkim emigrantai iš Birmingemo skris su Lifthansa), tai gal turėsim didesnius dažnius ir patogesnius connectionus į pagrindinius hub’us ir iš to bendrai geresnį susisiekimą.
                                Kad kaip tik turim mažiau skrydžių ir į pagrindinius hub'us nei iki covido. Pakelia mokesčius, tada sumažėja skrydžių, nebeveikia masto ekonomija, tada dar labiau reikia kelti mokesčius. Abejoju, ar dabar į Lietuvą ateis koks British Airways vietoje Ryanair, jiems kaštai tai pat svarbu.
                                Flickr

                                Comment


                                  Pas mus nėra žmonių, kurie gerai išmanytų transporto politiką, turėtų vakarietiškos patirties toje srityje.
                                  Vietinių transporto “spicialistų” žinios maždaug apsiriboja klausimu kokie yra europaletės išmatavimai.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Pas mus nėra žmonių, kurie gerai išmanytų transporto politiką, turėtų vakarietiškos patirties toje srityje.
                                    Vietinių transporto “spicialistų” žinios maždaug apsiriboja klausimu kokie yra europaletės išmatavimai.
                                    Taip ir maniau, kad miestai.net susirinkę rimčiausi ekperstai ant Lietuvos

                                    Comment


                                      Žinau ką sakau. Jei nesutinki, parašyk tris pavardes transporto politiką išmanančių žmonių.

                                      Comment


                                        Naujo terminalo naujas vizualas, yra pokyčių projekte:



                                        Anksčiau:

                                        Comment


                                          Įdomu, kur nukeliaus 3G stotelė. Versti juos išvažiuoti iš stotelės atbuline eiga, kaip vizualizacijoje... Bullshit, tiesą sakant.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X