Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien išgirdau tris naujienas:

    1. Grįžta Austrian
    2. Norim skraidyti į LHR, nėra pinigų (tą turbūt galėtų daryti BT ir LO abejoju dėl BA)
    3. Reikia savų avialinijų, nes poreikis verslui yr 13 maršrutų (atsirado MAD, bent jau ankščiau nebuvau pastebėjęs).
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Šiandien išgirdau tris naujienas:

      2. Norim skraidyti į LHR, nėra pinigų (tą turbūt galėtų daryti BT ir LO abejoju dėl BA)
      3. Reikia savų avialinijų, nes poreikis verslui yr 13 maršrutų (atsirado MAD, bent jau ankščiau nebuvau pastebėjęs).
      Tai jeigu nėra pinigų net subsidijuoti skrydžiams į LHR, tai kam tada išvis kalbėti apie nuosavas avialinijas ?

      Efektyviau tiesiog subsidijuoti esamus rinkos dalyvius, mainais už tai kad jie suteiktų mums paslaugą pagal pateiktas sąlygas - taip kaip dabar darom su skrydžiais į LCY
      Paskutinis taisė 10.000; 2022.11.09, 21:29.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Tai jeigu nėra pinigų net subsidijuoti skrydžiams į LHR, tai kam tada išvis kalbėti apie nuosavas avialinijas ?

        Efektyviau tiesiog subsidijuoti esamus rinkos dalyvius, mainais už tai kad jie suteiktų mums paslaugą pagal pateiktas sąlygas - taip kaip dabar darom su skrydžiais į LCY
        Mane toks radikalumas nuo A iki Z tikrai glumina. Tame ir bėda, kad mes neturime racionalaus sprendimo ir nuolat mėtomės tarp dviejų.

        Ar mes galime turėti savas avialinijas, naudotiss savo PR linija ir turėti grįžtančius mokesčius?
        TAIP
        Ar mes galime remti visas reikiamas kryptis ir pirkti reikiamas reklamas?
        TAIP

        Klausimas, kas priims sprendimą ir koks jis bus? Galutinis?
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2022.11.09, 22:41.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Efektyviau tiesiog subsidijuoti esamus rinkos dalyvius, mainais už tai kad jie suteiktų mums paslaugą pagal pateiktas sąlygas - taip kaip dabar darom su skrydžiais į LCY
          Kadangi LHR nėra ES, tai negalime.

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

            Kadangi LHR nėra ES, tai negalime.
            Viskas yra galima, tik reikia pakankamai valios ir noro uzsiimti subsidijavimo klausimu. Tas pats galioja ir Vilniaus oro uosto perstatymui. Nieks, apart musu paciu instituciju, netrukdo nugriauti stalinistini ir post-modernistini terminalus ir vietoj ju viska pastatyt naujai.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Nesityčiokite taip iš žmonių, kurie norėtų normalaus viešojo transporto iki didžiausio šalies oro uosto. Nėra normalu, kai vienintelis būdas nusigauti iki VNO yra katorga, kai šalia
              oro uosto yra geležinkelio linija, kuria puikiausiai gali važiuoti traukiniai iš Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ar kitų didžiųjų šalies miestų.
              Gal negirdėjote, kad yra planai iš viso nuimti keleivinius traukinius į regionus?
              Ką jau šnekėt apie VNO.

              Comment


                Bet taip keista, del konkurencijos, o dazniausiai ir apskritimai marsruto nebuvimo, patapome visisku aviacijos uzkampiu, tad kainos yra labai dideles. Ka visuomene sumoka dabar permokedama uz skrydzius, gerokai maziau sumoketu invedtuodama i nacionalines avialinijas, bet ziurima labai siaurai - "pajmos uz bilietus minus operacines islaidos" tad neapsimoka ir geriau daugybe pinigu isleisim per kita gala

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Šiandien išgirdau tris naujienas:

                  1. Grįžta Austrian
                  Keliems skrydžiams per savaitę?

                  2. Norim skraidyti į LHR, nėra pinigų (tą turbūt galėtų daryti BT ir LO abejoju dėl BA)
                  3. Reikia savų avialinijų, nes poreikis verslui yr 13 maršrutų (atsirado MAD, bent jau ankščiau nebuvau pastebėjęs).
                  Valstybinės avialinijos reprezentuotų visos Lietuvos, o ne Vilniaus interesus, o didžiajai daliai Lietuvos Karmėlava yra patogesnis oro uostas. Dėl to VNO propagavimas tikrai nėra garantuotas net ir sukūrus tokias avialinijas. LAL’o laikais KUN nebuvo, tie laikai nebegrįš.

                  Comment


                    Turbūt reiktų kalbėti apie didžiąją dalį klientų, o ne "didžiąją dalį Lietuvos", tada svorio centras gerokai slenkasi link Vilniaus. Sumažinkim mokesčius VNO iki KUN lygio kad būtų vienodos sąlygos, tada pažiūrėsim kas liks iš KUN.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      didžiajai daliai Lietuvos Karmėlava yra patogesnis oro uostas.
                      Netiesa, palyginkite kiek skrydžių padaromą, kiek avialinijų skraido į KUN (kur mokesčiai net mažesni), o kiek į VNO ir tada darykite išvadas, kur kam patogiau.
                      Čia panašiai kaip pasakyti, kad kokį viešbutį ar restoraną Kaune atidaryti geriau nei Vilniuje argumentuojant, kad "visiems Lietuvos gyventojams patogiau bus".
                      Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.10, 10:51.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                        Keliems skrydžiams per savaitę?
                        Pradžiai 3, bet turbūt reiktų suprasti, kad turime visą tinklą:
                        LH, Brussels, Swiss, Austrian. Dar kokie Eurowings, su mažesniais miestais prisijungus, turėtume tikrai neblogą tinklą.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          didžiajai daliai Lietuvos Karmėlava yra patogesnis oro uostas.
                          Atkreipčiau dėmesį į faktą, jog Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionas gaus ~10 kartų daugiau ES Sanglaudos fondo lėšų per ateinantį laikotarpį (iki 2027 m.) nei Vilniaus regionas. Tai reiškia, jog finansinės galimybės Vidurio ir Vakarų Lietuvos gyventojų augs sparčiau, nei Vilniaus regiono gyventojų (finansinių galimybių atotrūkis mažės). Nėra abejonių, kad tai turės įtakos ir KUN svarbai – ji augs, ką ir rodo šių metų Lietuvos oro uostų rezultatai.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Turbūt reiktų kalbėti apie didžiąją dalį klientų, o ne "didžiąją dalį Lietuvos", tada svorio centras gerokai slenkasi link Vilniaus.
                            Vilniaus apskrity gyvena mažiau nei trečdalis Lietuvos (kitiems - KUN yra patogesnis), tad, kad čia gyvena daugiau (potencialių) keleivių tai dar drįsčiau pasiginčyti.

                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Sumažinkim mokesčius VNO iki KUN lygio kad būtų vienodos sąlygos, tada pažiūrėsim kas liks iš KUN.
                            Viskas labai puiku ir viskas labai gerai, tik reikia atskirti savo norus ir realybę: kodėl tų mokesčių niekas nemažina, o valstybiniu lygiu nėra baisiai didelio noro propaguoti VNO (greičiau - atvirkščiai)? Kai atsakysi į šitą klausimą, paaiškės ir kodėl, valstybinių avialinijų sukūrimo atveju, bus labai daug šansų, kad jų bazė ar bent jau labai reikšminga maršrutų dalis bus Kaune.

                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Netiesa, palyginkite kiek skrydžių padaromą, kiek avialinijų skraido į KUN (kur mokesčiai net mažesni), o kiek į VNO ir tada darykite išvadas, kur kam patogiau.
                            Čia panašiai kaip pasakyti, kad kokį viešbutį ar restoraną Kaune atidaryti geriau nei Vilniuje argumentuojant, kad "visiems Lietuvos gyventojams patogiau bus".
                            Na, mes kalbame apie tendencijas ir apie planus, o ne apie dabartinę situaciją. Prieš kelis metus Berlyno Brandenburgo oro uoste skrydžių nebuvo iš vis - dabar jis yra Top 20 oro uostas Europoje ir toliau greitai auga. Dalykai keičiasi labai greitai.

                            Konkrečiau, kalbant apie valstybinių avialinijų sukūrimą: jos būtų finansuojamos visos Lietuvos mokesčių mokėtojų pinigais. Dabar įsivaizduojam Seime balsuojama dėl naujųjų avialinijų bazės vietos: sėdi Seimo nariai iš Panevėžio, Šiaulių, Kauno ir Klaipėdos - visi jie nori valstybinio oro uosto kuo arčiau savo rinkėjų, nes visi turi po super duper LEZą, į kurį nori pritraukti dalykų. Visi jie taip pat pyksta, kad ‘viskas - Vilniui, Lietuvai - nieko’ ir tai buvo jų išrinkimo viena iš platformų. Kas nueis ir įtikins juos, kad reikia važinėti po papildomą 100km į vieną pusę į jų pinigais finansuojamų avialinijų skrydžius, nes Vilnius yra cool? Sėkmės.
                            Paskutinis taisė VLR; 2022.11.10, 18:30.

                            Comment


                              O kodėl negalėtų būti keletas reisų į PLQ? Arba kitas teorinis pamastymas - ankstyvas startas iš PLQ, po kurio visi persėda Vilniuje. Iš VNO 4 "Fly LTU" lėktuvai išksrenda į Miuncheną, Paryžių, Londoną, Madridą. Vakare visi grįžta ir 23.00 vakarinis reisas į PLQ. Utopija? turbūt - bet kodėl gi ne? Ar tada bus visos Lietuvos?


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              sėdi Seimo nariai iš Panevėžio, Šiaulių, Kauno ir Klaipėdos - visi jie nori valstybinio oro uosto kuo arčiau savo rinkėjų, nes visi turi po super duper LEZą, į kurį nori pritraukti dalykų. Visi jie taip pat pyksta, kad ‘viskas - Vilniui, Lietuvai - nieko’
                              Todėl, kad Lietuvoje yra perskirstomos lėšos ir iš Vilniaus sugeneruotų pajamų, tiesioginė finansinė yra ir Šiauliams ir Panevėžiui. Todėl visi turėtų suprasti, kad oro uosto ant kiekvieno kampo nepristatysi, lygiai taip pat, kad kuo seksis geriau Vilniui, tuo be jokių pastangų, daugiau finansinės naudos gaus regionai. Bet čia kalba ne apie Vilnių, o apie Nacionalinį vežėją, kuris yra šalies veidas visame aviacijos pasaulyje, kuriuo gali generuoti pasiūlą ir atliepti paklausą, kaip tau patogu.

                              Todėl ir esam "šiknoje", nes kiekvienas kaimas galvoja, kaip jam turėti areną, fontaną ir kišti pagalius į Nacionalinius projektus, nes tada mažiau bus pinigų asfaltui.

                              Čia atminčiai sužadinti, kodėl tai svarbu - buvęs FlyLAL tinklas.
                              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2022.11.10, 18:50.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Priminsiu, kad dar buvo aviakompanija skambiu pavadinimu Aviakompanija "Lietuva", kuri bazavosi būtent KUN.

                                Comment


                                  Kitą vasarą iš Vilniaus Norwegian pasiūlys skrydžius į Kopenhagą, Ryanair į Varną.

                                  Kaune Ryanair pasiūlys tris naunas kryptis: Baris, Bratislava, Burgas.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Atrodo Lufthansa nuo keturių reisų VNO - FRA kasdien beliko tik po du rečiau nei kas antrą dieną. Neužmačiau jokių naujienų nuo kada čia, bet nieko gero
                                    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	442
Size:	53,3 kB
ID:	2018357

                                    Comment


                                      Po truputį kruta T4:

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_2303.jpg
Views:	377
Size:	1,40 MB
ID:	2018490

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                        Atrodo Lufthansa nuo keturių reisų VNO - FRA kasdien beliko tik po du rečiau nei kas antrą dieną. Neužmačiau jokių naujienų nuo kada čia, bet nieko gero
                                        Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	442
Size:	53,3 kB
ID:	2018357
                                        FRA reisas buvo orientuotas į verslo keliautojus, o verslo susitikimai vis dar nemažai vyksta nuotoliu, plius long haul keleivių srautai dar toli nuo 2019 metų, visokios Kinijos (į kurias skrisdavo su persėdimu FRA) apskirtai vis dar uždarytos.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          FRA reisas buvo orientuotas į verslo keliautojus, o verslo susitikimai vis dar nemažai vyksta nuotoliu, plius long haul keleivių srautai dar toli nuo 2019 metų, visokios Kinijos (į kurias skrisdavo su persėdimu FRA) apskirtai vis dar uždarytos.
                                          Yra tiesos, tame 6 ryto pirmadienio reise atrodydavo nuolat tie patys veidai. Bet connectionas ten geras buvo tiek pačioj Europoj, tiek su Šiaurės/vidurio Amerika. Atvykus į FRA 3-5 valandų lange buvo gazilionas skrydžių ta kryptim. Tai biški liūdna, kad neliko bent rytinio kasdien.

                                          Bet gal kiek paskubėjau skųstis, atrodo, kad nuo kovo bus daugiau skrydžių, bent patikrinus keletą datų, visur buvo 1-2 reisai. Tik, kad Lufthansos puslapyje negali visam mėnesiui ieškot, o toks vaizdas, kad į visokius skyscanner jų API ne visus skrydžius paduoda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X