Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tiesa, į Ryanair persėsti nebus patogu, nes Wizzair skraido iš pagrindinio Varšuvos Šopeno oro uosto, o Ryanair - iš Modlin Oro uosto, kuris nuo Varšuvos nutolęs apie 40km. Bet Ryanair jau po truputį persikelia į pagrindinį oro uostą (kol kas perkelti tik vidiniai Lenkijos skrydžiai), tai ir šis momentas turbūt neužilgo pasikeis.
    Visų tarptautinių skrydžių Ryanair neperkels, tačiau iš vieno oro uosto į kitą galima nukeliauti per pusantros valandos už 4 € (kol kas iki 2023-ųjų paskutiniams 5 kilometrams prieš Modlino oro uostą, t.y. dešimčiai minučių, reikia persėsti iš traukinio į autobusą, tačiau apskritai kelionė yra tikrai patogi, važinėja naujutėliai traukiniai, o autobusai priklauso tam pačiam vežėjui, tad tvarkaraščiai sutampa ir papildomo bilieto pirkti nereikia).

    Bet ir be Ryanair Modline yra tikrai nemažas pasirinkimas iš Šopeno oro uosto, kuriuo praeitais metais naudojosi apie 11,2 mln keleivių, šiais metais turėtų būti mažiausiai 12,3 mln.

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Cia rysium su tuo, kad Vilniaus rajone 8 lenkai papuole i Seima.
    LLRA tikrai daug aktualesnis būtų maršrutas į Maskvą
    Paskutinis taisė tomczu; 2016.10.25, 16:47.

    Comment


      Gera žinia – iš „Ryanair“ ir „Wizz Air“, prasta – iš SAS

      http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...sta-is-sas.htm
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Ireland's Ryanair opens airplane base in Vilnius airport
        http://www.baltic-course.com/eng/goo...ss/?doc=125207

        Ireland's low-cost airline Ryanair has opened a new airplane base in Vilnius, keeping two of its aircrafts here. It is Ryanair's second base in Lithuania, with two planes held in Kaunas, reports LETA/BNS.

        Comment


          Kaip supratau, nuo vasaros LOT tarp Vilniaus iš Varšuvos skraidins 5 kartus per dieną. Galbūt dėl Wizzair atėjimo sumažins ir bilietų kainą?

          https://www.fly4free.pl/lot-mocno-wc...z-nowych-tras/
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Kaip supratau, nuo vasaros LOT tarp Vilniaus iš Varšuvos skraidins 5 kartus per dieną. Galbūt dėl Wizzair atėjimo sumažins ir bilietų kainą?

            https://www.fly4free.pl/lot-mocno-wc...z-nowych-tras/
            Esmė tame, kad LOT perka pusę estiško Regional Jet (Estonian Air pakaitalo) - tai yra didžiausia naujiena.

            Comment


              Nuo vasaros skrydžiai iš Vilniaus į Varšuvą – kas tris valandas
              http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...tm_medium=Copy

              Comment


                AB bus sunku...
                600 km lankstas bus pakeistas truputi didesne kaina

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  AB bus sunku...
                  600 km lankstas bus pakeistas truputi didesne kaina
                  Na, kadangi nuo rugsėjo į Vilnius-Varšuva linija ateina konkurentas Wizzair (kuris taipogi skraidys į Varšuvos pagrindinį oro uostą), tai gal ir LOT bus priversta sumažinti bilietų kainas
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Daugės „Lufthansa“ skrydžių iš Vilniaus į Frankfurtą

                    Dar labiau mažės tranzitas per Rygą.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Spalis +9,38%

                      Comment


                        Ankščiu ar vėliau Vilniaus oro uostas pasmerktas, nebent atsirastų kitos technologijos

                        – Kaip pasikeis Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas po rekonstrukcijos? – Jis bus naujas, bet problema, kurią turime Vilniuje, – mes negalime ilginti tako. Nors visi argumentai – už jo ilginimą. Tai automatiškai plėstų skrydžių geografiją iš Vilniaus, nes galėtų leistis didesni lėktuvai. Oro uostas labai arti miesto, netoli yra gyvenamosios teritorijos. Be to, lėktuvai faktiškai leidžiasi per miestą. Mes negalime tako plėsti, tai iš tikrųjų problema – tiek paties oro uosto plėtrai, tiek ir žmonėms, gyvenantiems šalia.
                        Skrydžiams iš Vilniaus į Australiją ar JAV trukdo tako ilgis

                        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...gis-667-721764

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Ankščiu ar vėliau Vilniaus oro uostas pasmerktas, nebent atsirastų kitos technologijos



                          Skrydžiams iš Vilniaus į Australiją ar JAV trukdo tako ilgis.
                          Kokios aviakompanijos skraido iš Europos į Australiją?
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Kokios aviakompanijos skraido iš Europos į Australiją?
                            Taip, užtenka prailginti taką ir prisistato British Airways, Singapore Airlines ir Quantas su savo a380, konkutuoti dėl lietuvaičių norinčių į Australiją skristi
                            Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 21:55. Priežastis: citavimas
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Ankščiu ar vėliau Vilniaus oro uostas pasmerktas, nebent atsirastų kitos technologijos



                              Skrydžiams iš Vilniaus į Australiją ar JAV trukdo tako ilgis

                              Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...gis-667-721764
                              Ir kiek gi skrydžių turi kaimynai, pas kuriuos tako ilgis netrukdo?
                              Kita vertus, mes turime KUN, taip kad turėtumėme džiaugtis, o ne zirzti eilinį kartą.

                              Comment


                                Bet kuriuo atveju, manau, kad skrydžių iš Vilniaus už Europos ribų nėra labiau dėl ekonominių ir demografinių priežasčių (gyventojų skaičius, tokių skrydžių galimas nerentabilumas, dėl ko aviakompanijos jų ir nenori pradėti) nei dėl tako ilgio. Apsimokėtų aviakompanijoms skraidyti - skraidytų į KUN.

                                Ką jau kalbėti apie Vilnių, jei net iš Rygos oro uosto tėra vienas skrydis į Niujorką, ir tai - Ryga yra tiesiog tarpinis sustojimas Uzbekistano avialinijų maršrute Taškentas - Niujorkas.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Ankščiu ar vėliau Vilniaus oro uostas pasmerktas, nebent atsirastų kitos technologijos



                                  Skrydžiams iš Vilniaus į Australiją ar JAV trukdo tako ilgis

                                  Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...gis-667-721764
                                  Kam ta panika, va A380 leidžiasi dar trumpesniame take nei VNO.

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Tik jau nepakiltų, kol tako neprailgintų Bet šiaip Lietuviai su a330 gali į Australiją skraidyti su stojimu, kažkur Šri Lankoje, jei jau toks poreikis didžiulis yra

                                    Tai kas galėtų būti įmanoma ir turbūt būtų geriausias variantas, sutrumpinantis visas keliones į rytus, tai Qatar ar Etihad a320 reisai į VNO.

                                    Bet tai ne ankščiau, nei kokiais 2019. Nes, kaip patirtis rodo, Turkish iš Vilniaus su patrauklia kainodara iš VNO neužsipildo 100 %, tad mums dar augti ir augti.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Tik jau nepakiltų, kol tako neprailgintų Bet šiaip Lietuviai su a330 gali į Australiją skraidyti su stojimu, kažkur Šri Lankoje, jei jau toks poreikis didžiulis yra

                                      Tai kas galėtų būti įmanoma ir turbūt būtų geriausias variantas, sutrumpinantis visas keliones į rytus, tai Qatar ar Etihad a320 reisai į VNO.

                                      Bet tai ne ankščiau, nei kokiais 2019. Nes, kaip patirtis rodo, Turkish iš Vilniaus su patrauklia kainodara iš VNO neužsipildo 100 %, tad mums dar augti ir augti.
                                      Jeigu tame pačiame take pakyla 747 su pakankamu rezervu, turbūt galėtų pakilti ir A380. Bushas iš VNO irgi kažkaip pakilo. Žodžiu VNO tako ilgio užtenka ne tik praktiškai, bet ir teoriškai, jei dar kartą atskristų koks JAV prezidentas ar atsidarytų maršrutas į JFK kaip RIX.

                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Bet tai ne ankščiau, nei kokiais 2019. Nes, kaip patirtis rodo, Turkish iš Vilniaus su patrauklia kainodara iš VNO neužsipildo 100 %, tad mums dar augti ir augti.
                                        Turkish kainos gal ir patrauklios, bet sujungimai prasti, dažnai - su nakvyne.

                                        O šiaip jau ilginti taką galimybė būtų, nieko tame super sudėtingo nėra. Tačiau reiktų iškeldinti dalį kolektyvinių sodų, ir gal būt pakeisti geležinkelio trasą. Kiek žinau, ten kažkur planuota europinės vėžės trasą pajungti..
                                        Paskutinis taisė Sula; 2016.12.05, 09:55.

                                        Comment


                                          Ir šiaip reikia nustoti svajoti apie tokius maršrutus, ypač tiesioginius į JAV ar Kiniją, bent jau 10 metų arba kol mūsų populiacija nepasieks 5 mln.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X