Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    15 proc ne nuosaikus, o super optimistinis scenarijus - turėjom tokį augimą paskutinius kelis metus dėl Ryanair ir Wizz Air “lenktynių iki dugno”. Wizz Air žiemą jau nuima vieną lėktuvą ir klausimas ar iš vis metų gale augimą turėsim.
    Long term keleivių skaičius toliau augs dėl didėjančios žminių perkamosios galios tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse. Daug kur pasaulyje kyla didelis skaičius didelių oro uostų, toliau auga seni oro uostai. Tai Vilnius irgi neturėtų išsiskirti iš bendro augimo trendo.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Long term keleivių skaičius toliau augs dėl didėjančios žminių perkamosios galios tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse.
      Keleivių skaičius augs, tik nebūtinai VNO, galbūt tuo augimu geriau pasinaudos pvz. RIX. Beje, yra nemažai Europos miestų, kur panašus gyventojų skaičius regione kaip Vilniuje, tik perkamoji galia kelis kartus didesnė, bet miesto oro uosto keleivių skaičius panašus, tai kažkokios lubos turbūt irgi yra.
      Beje, žiemos sezonui tik kelios naujos kryptys, kitur mažinami reisai ar iš vis nutraukiamos kryptys, naujų 2019 vasaros krypčių irgi dar nenusimato?
      Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.25, 14:59.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Keleivių skaičius augs, tik nebūtinai VNO, galbūt tuo augimu geriau pasinaudos pvz. RIX. Beje, yra nemažai Europos miestų, kur panašus gyventojų skaičius regione kaip Vilniuje, tik perkamoji galia kelis kartus didesnė, bet miesto oro uosto keleivių skaičius panašus, tai kažkokios lubos turbūt irgi yra.
        Beje, žiemos sezonui tik kelios naujos kryptys, kitur mažinami reisai ar iš vis nutraukiamos kryptys, naujų 2019 vasaros krypčių irgi dar nenusimato?
        Turistinės kryptys gali ir mažėti, kai jau daugelis bus dalį jų apkeliavę. Nedaug žmonių vyksta antrą kartą į tą pačią vietą. Vis naujos kryptys dėl to ir atsiranda, kad pasiūlyti kažką naujo.
        Paskutinis taisė andyour; 2018.07.25, 15:37.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          Turistinės kryptys gali ir mažėti, kai jau daugelis bus dalį jų apkeliavę. Nedaug žmonių vyksta antrą kartą į tą pačią vietą. Vis naujos kryptys dėl to ir atsiranda, kad pasiūlyti kažką naujo.
          Taip, bet juk kiekvienais metais atsiranda vis naujų žmonių, pradedančių keliauti. Jau nekalbu apie tai, kad Turkija išlieka populiariausia charterine atostogų kryptimi turbūt jau kokius 15 metų, tai irgi klausimas kaip ten su žmonėmis nebevykstančiais į tą pačią vietą...

          Comment


            Poilsiniai turistai nebūtinai yra tiek smalsūs, kad jiems kasmet reiktų vis kitos vietos. Jei tenkina paslaugos, kainos ir aplinka, tai skrenda į tą pačią vietą ir vėl. Antrą kartą vykstant į tą pačią vietą viskas būna paprasčiau, daug kas žinoma, aišku, ko galima tikėtis.

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

              Taip, bet juk kiekvienais metais atsiranda vis naujų žmonių, pradedančių keliauti. Jau nekalbu apie tai, kad Turkija išlieka populiariausia charterine atostogų kryptimi turbūt jau kokius 15 metų, tai irgi klausimas kaip ten su žmonėmis nebevykstančiais į tą pačią vietą...
              Jeigu mažina skrydžius, tai yra dėl to kaip sakiau Dėl ko gi daugiau?

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Poilsiniai turistai nebūtinai yra tiek smalsūs, kad jiems kasmet reiktų vis kitos vietos. Jei tenkina paslaugos, kainos ir aplinka, tai skrenda į tą pačią vietą ir vėl. Antrą kartą vykstant į tą pačią vietą viskas būna paprasčiau, daug kas žinoma, aišku, ko galima tikėtis.
                Yra tiesiog tokios vietos, į kurias verta atvykti ir dar. Bet ne dėl to, kad taip patogiau

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                  Jeigu mažina skrydžius, tai yra dėl to kaip sakiau Dėl ko gi daugiau?
                  Kai kurie nustoja keliaut (senatvė/sveikata, kiti hobiai, šeimyninės aplinkybės), kai kurie pradeda. Bet natūralus gyventojų prieaugis tai neigiamas, tuo pačiu ir keliaujančiųjų kiekis. Arba brangsta sąnaudos (pvz vienam ar kitam miestui nebepratęsus subsidijų) ir mato, kad nebegali pasiūlyti bilietų už konkurencingą kainą. Arba kitas maršrutas tarp kitų oro uostų pelningesnis. Priežasčių n+k galima sugalvoti.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Long term keleivių skaičius toliau augs dėl didėjančios žminių perkamosios galios tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse. Daug kur pasaulyje kyla didelis skaičius didelių oro uostų, toliau auga seni oro uostai. Tai Vilnius irgi neturėtų išsiskirti iš bendro augimo trendo.
                    Aš tik reagavau į pasakymą, kad 15 proc. yra nuosaiki prognozė, aš manau, kad matant šiandien situaciją, tai yra optimistinė prognozė, ir labiau reikia nusiteikti 5-10 proc augimui. Labai tikiuosi, kad klystu ir bus daugiau.

                    Bendrai augimui prielaidų nemažai. Perkamoji galia auga, FDI auga, ekonomika auga, imigracija auga - tai sudaro prielaidas augimui. Demografija mažai lemia šitoj vietoj - keli turintys pinigų suskraidys daugiau už tūkstančius neturinčius pinigų. Ne tik kad patys suskraidys, bet ir pritrauks atskrendančius. Net ir įpročiai kiti - jaunesnė karta ir su mažiau pinigų linkus skradytu daugiau nei vyresni, tad dėl demografijos nebijočiau.

                    Comment


                      Wizz netektį turbūt galima labai grubiai įvardinti: neskaičiuojant maršrutų dažnio, lėktuvų dydžio ar jų užpildymo, bet tik atsižvelgiant, kad nuimamas 4 lėktuvas ir tai žiemos sezonui. Jei Wizz per metus perveža 1,2 mln kelevių, tai ketvirtasis lėktuvas perveža 300 000, atsižvelgus, kad jis neskraidys žiemos sezonu tai Vilnius neteks 140 000 keleivių.

                      Tad nukraujavimas nebus toks skausmingas, juolab kad Wizz atsiranda Marakeshas(keleivių skaičiumi atstos Reikjaviką?), atsiranda Ryanair Jordanija (atstos Bari), Trevizas(atstos Nicą?). Kaip ir nėra taip blogai.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Ilgu laikotarpiu +15% yra pernelyg optimistiška. Trumpalaikiai šuoliai gali būti nulemti konkurencijos (kaip 2014-2017 ypatingai arši Wizz Air ir Ryanair konkurencijos aikštelė), tačiau paprasčiausias makroenometrinis modelis sako, kad keleivių skaičius rinkose auga BVPx2-1 formulę. T.y. jeigu Lietuvoje prognozuojamas BVP augimas ilgalaikis po 3%, tikėtina, jog keleivių srautas turėtų augti po 3x2-1= maždaug 5%.

                        Žinoma, yra dar ir gerokai daugiau veiksnių, kurie gali keisti situaciją- konkurencija ir perpasiūla, nutekėjimas keleivių į Rygą/Minską/Varšuvą, vystymasis atskirai VNO, KUN, PLQ, pritraukimas keleivių iš Baltarusijos ir Latvijos, tranzito (ypatingai nematomojo) augimas ir t.t. Bet kokiu atveju, +15% ilgu laikotarpiu yra ypatingai optimistinė prognozė.

                        Comment


                          Gal kas žino, kada bus paskelbti rezultatai arba kur galima paskaityti apie konkurso eigą?

                          Comment


                            Parašė neamos Rodyti pranešimą

                            Gal kas žino, kada bus paskelbti rezultatai arba kur galima paskaityti apie konkurso eigą?
                            Manau tai komercinė paslaptis ir konfidenciali informacija, tai sėkmės atveju sužinosim jau tik apie paskelbtą naują maršrutą oficialiai.
                            Flickr

                            Comment


                              Šiandien teko pabendrauti su VNO administracijoje dirbančiu žmogumi. Pasakė įdomų dalyką. Pasirodo, kad oro uostai gali maksimaliai aptarnauti maždaug dvigubai daugiau keleivių nei būna parašyta oro uosto reglamente. Tai dabartinis VNO pagal dokumentus turėtų aptarnauti iki 3,5 mln. keleivių, o realiai jo galimybių riba apie 7 mln. keleivių. 2022 metais pabaigus VNO rekonstrukciją, galimybių riba bus apie 13-14 mln. keleivių, nors reglamentą bus rašoma 7 mln. keleivių. Štai tokios naujienos – kaip sakoma oro uostai yra kaip guminiai balionai.

                              Comment


                                Parašė Mantinis Rodyti pranešimą
                                Šiandien teko pabendrauti su VNO administracijoje dirbančiu žmogumi. Pasakė įdomų dalyką. Pasirodo, kad oro uostai gali maksimaliai aptarnauti maždaug dvigubai daugiau keleivių nei būna parašyta oro uosto reglamente. Tai dabartinis VNO pagal dokumentus turėtų aptarnauti iki 3,5 mln. keleivių, o realiai jo galimybių riba apie 7 mln. keleivių. 2022 metais pabaigus VNO rekonstrukciją, galimybių riba bus apie 13-14 mln. keleivių, nors reglamentą bus rašoma 7 mln. keleivių. Štai tokios naujienos – kaip sakoma oro uostai yra kaip guminiai balionai.
                                Tik problema tame, kad oro uostai 7mln gali aptarnauti, kai visi skrydžiai vyksta tolygiai. O bet tačiau, kadangi dauguma nori išskristi ryte (kad į susitikimą galėtu ryte atvykti, arba spėtų į long-haul jungimą), grįžti irgi nori jau po long-haul skrydžio ir pan, tai gaunasi, kad net ir tokiam kaip VNO 12 skrydžių 5:05-7:05 tarpe, sekančias 2 valandas jau tik 5, atskridimai analogiškai. O jei dar prisideda daug ne-Schengen skrydžių (pvz. SPA 2xturkija, Maskva, koks Londonas ar Stambulas) - visi "lūžta" ant pasų patikros

                                Comment


                                  Vilniaus oro uostui siūlomas pavadinimas ekspertų nesužavėjo

                                  Susisiekimo ministerija svarsto galimybę po Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos darbų keisti jo pavadinimą. Žurnalistas Andrius Tapinas mano, kad Vilniaus oro uostą reikėtų pavadinti M. K. Čiurlionio vardu – esą tai būtų gražus simbolis. Tačiau aviacijos ekspertai Arvydas Pociūnas ir Aistis Lukoševičius su tokia nuomone nesutinka: jie įsitikinę, kad Vilniaus oro uostas turėtų būti pavadintas aviacijos srityje nusipelniusio tautiečio vardu, o toks pasirinkimas taptų šimtmečio dovana Lietuvai.
                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78723673

                                  Forumo nario garbei?

                                  Comment


                                    Sniečkaus arba Kapsuko.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Geriausias variantas D&G arba A. Gustaičio. Čiurlionis nei apskirtai nei su aviacija susijęs, nei užsienyje labai žinomas.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Geriausias variantas D&G arba A. Gustaičio.
                                        Dolce & Gabbana oro uostas jau yra Kaune.

                                        Sniečkaus arba Kapsuko.
                                        Pakso, Borisovo, Žiemelio

                                        Comment


                                          Siūlau imti pavyzdį iš kaimynų, kurie Varšuvos oro uostui yra suteikę Šopeno vardą. O jeigu rimtai, kai mieste yra vienas oro uostas, kažkokio papildomo pavadinimo, kaip ir nereikia.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X