Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nors vieną oficialų tyrimą pateikite, kur įrodyti KUN pranašumai? Taip sutinku tai patogiausias oro uostas visoms emigracinėmis kryptims, dėl to ir skraido iš KUN į UK, Dubliną ir 3 Norvegijos oro uostus. O iš kitų aviakompanijų, net BT neišsilaikė, tiesa jis vienintelis turbūt ir mėgino :o

    Šiaip ar taip šią vasarą pasimatysi visas potencialas ir patrauklumas, tik klausimas, kiek aviakompanijų liks KUN, o kiek grįš į VNO.

    Ryanair į KUN iš viso neskraidys.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      /\

      Kažin ar geras sprendimas uždaryti Kauno oro uostą, jei jau per didelė prabanga turėti kelis.

      Comment


        Įdomu kiek yra sostinių, kurios neturi oro uosto visai?
        Ir artimiausias būtų už 100 km be normalaus susisiekimo, be realios alternatyvos jei įvyksta rimta avarija netoli Kauno ir pan.
        Ir ar kas pagalvojo, kad jei Vilniuje sukuriama 40% šalies BVP ir susikoncentravusios užsienio investicijos tai kokią įtaką turėtų oro uosto uždarymas visiškai?
        Atmetus Klaipėdos jūrų uostą, tai atskira sritis, bet šalia yra Palangos oro uostas.
        Ne emigrantai kuria šalies BVP ir ne jie moka mokesčius. Jie tikrai nėra šalies prioritetas.
        O uždaryti Kauno oro uostą nėra reikalo. Jei sugebės be didelių investicijų išgyventi, tai tegul būna. Priedo gaus investicijų į infrastruktūrą dėl VNO remonto ir tegul džiaugiasi. Ko dar norėti?
        Paskutinis taisė Arunasx; 2017.01.29, 17:46.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          /\ Tai kam tada sklando kalbos apie vieno oro uosto pasilikimą?

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            Visos Lietuvos ažvilgiu tikrai geriau Kaunas. Kodėl visa Lietuva turi brautis į kitą Lietuvos galą, beveik pasienį? Žinoma, reiktų labai greito susisiekimo tarp Vilniaus ir Kauno, jeigu norėtume išlaikyti turizmą į Vilnių/Lietuvą.
            Skaičiuojant visos Lietuvos atžvilgiu, reikia nepamiršti, kad esame ES nariais ir turime atvirą Šengeno zoną. Todėl Šiaulių ir jų apylinkių, bei šiaurės Lietuvos galima neįskaičiuoti į lietuviškų oro uostų varžytuves, nes jiems vis vien bus patogiau Ryga, kurios šiauliečių atžvilgiu nukonkuruoti niekaip nepavyks. Panevežiečiams nėra skirtumo ar vykti į Vilnių, ar į Kauną, netgi automagistrale konfortiškiau ir patikimiau pasiekti Vilnių. Patikimumas ypač svarbus vykstant į oro uostą, nes magistralėje eismas sutrinka labai retai ir galima lengvai prognozuoti kelionės laiką, skirtingai nei perkrautoje ViaBaltica, kurioje dažniau pasitaiko avarijų ar kitų veiksnių paralyžuojančių eismą. Lygiai tas pats galioja ir visiems miestams į šiaurės rytus nuo A2 magistralės. Jiems arba į Latviją, arba į Vilnių patogiau.
            Klaipėdiečiai (kartu su Klaipėdos apylinkėmis) manau būtų labiau linkę išlaikyti oro uostą Palangoje, nei pasirašyti ant vieno oro uosto visai Lietuvai idėjos Kaune.
            Čia belieka paskaičiuoti kiek šiose zonose yra gyventojų (atsižvelgiant ir į namų ūkių finansinę padėti, nes tai tiesiog susiję su tikimybe, kad tai bus potencialus keleivis) ir bus labai aišku koks variantas optimaliausias visos Lietuvos atžvilgiu.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              /\

              Kažin ar geras sprendimas uždaryti Kauno oro uostą, jei jau per didelė prabanga turėti kelis.
              Kas kalba apie uždarymą? Forume kalba tik apie VNO uždarymą
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Įdomu kiek yra sostinių, kurios neturi oro uosto visai?
                Kipro Nikosija.
                P.S. tiksliau oro uostas yra, bet "zonoje".
                P.P.S. šiaip jau eilinis Kaunas vs Vilnius žingsnis. Keisčiausi ekstrymai už sotinės grąžinimą į Kauną.
                Paskutinis taisė Sula; 2017.01.29, 20:57.

                Comment


                  Gal kas gali pasakyti kokiu VISUOMENINIO TRANSPORTO budu pasiekti VNO is Kauno ar kitu miestu,kad jame jau buti penkta ryto?Aciu

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    O aš manau, kad vienas, ir visi skaičiavimai rodo, kad tai Kaunas
                    Skaičiai kaip tik rodo, kad reiktų uždaryti KUN, kurio keleivių skaičius net ir mažėja, o VNO jau dabar aptarnauja 5 kartus daugiau keleivių nei KUN ir ateityje tas skirtumas tik didės, visų pirma dėl gyventojų skaičiaus kitimo Kaune ir regionuose. Siūlau pažiūrėti nuo 32.10, gerai paaiškinta, kodėl VNO uždarymas būtų nesąmonė:

                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.30, 07:27.
                    Flickr

                    Comment


                      Nereikia nieko uždarinėti, reikia tiesiog nutraukti subsidijas ir tegul oro uostai patys save išsilaiko. Nereikia biuriokratų, manančių, kad geriau už visus žino kur koks oro uostas būtų pelningesnis ir geresnis, reikia laisvos rinkos, kuri pati sudėliotų viską į savas vietas. O šiaip tai nesu nei prieš KUN, nei prieš PLQ, tik su viena sąlyga - tegul jie nepašo subsidijų, o jeigu prašo, tegul tos subsidijos teikiamos ne iš VNO pelno (t.y. plėtros) sąskaitos, nes VNO turi konkuruoti ne su Kaunu, o su Minsku ir Ryga, negali dar ir iš paskos vilkti prisiėmęs įsipareigojimus dėl kitų oro uostų išlaikymo.

                      Comment


                        Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                        Gal kas gali pasakyti kokiu VISUOMENINIO TRANSPORTO budu pasiekti VNO is Kauno ar kitu miestu,kad jame jau buti penkta ryto?Aciu
                        Prašom:
                        http://www.ollex.lt/ekspresas/Vilniaus-oro-uostas

                        Be to galima atvažiuoti iš vakaro (yra viešbutis, taip pat niekas netrukdo ir oro uoste 3 aukšte pamiegot), o jei ir tai nepatinka - nu tai niekas neverčia pirkt bilietų į ankstyvus skrydžius, labai mažai krypčių kur nėra kitų variantų.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                          Gal kas gali pasakyti kokiu VISUOMENINIO TRANSPORTO budu pasiekti VNO is Kauno ar kitu miestu,kad jame jau buti penkta ryto?Aciu
                          O Vilniaus oro uostą ? Pirmas transportas atvažiuoja berods 8.00. O grįžti su paskutiniais reisais ?

                          Bet kokiu atveju pozicija Vilniaus oro uostas yra Minsk 3 filialas nebetenka prasmės, ką ir prognozavau prieš kelis metus. Tuo pačiu keleivių srautas iš Minsko (atitinkamai keleivių srautas Vilniaus oro uoste) mažės.

                          Strategijos nebuvimas? Taip be abejo.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            O Vilniaus oro uostą ? Pirmas transportas atvažiuoja berods 8.00. O grįžti su paskutiniais reisais ?

                            Bet kokiu atveju pozicija Vilniaus oro uostas yra Minsk 3 filialas nebetenka prasmės, ką ir prognozavau prieš kelis metus. Tuo pačiu keleivių srautas iš Minsko (atitinkamai keleivių srautas Vilniaus oro uoste) mažės.

                            Strategijos nebuvimas? Taip be abejo.
                            Kažkokius vėjus rašote. Pas mus darbuotojai iš Kauno 7:30 kasdien atvažiuoja. Nors, aišku, tarp Vilniaus ir Kauno susisiekimas galėtų būti dar geresnis.
                            Baltarusijos keleivių VNO nesiekia nė poros procentų, koks dar Minsk-3?

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Kažkokius vėjus rašote. Pas mus darbuotojai iš Kauno 7:30 kasdien atvažiuoja. Nors, aišku, tarp Vilniaus ir Kauno susisiekimas galėtų būti dar geresnis.
                              Baltarusijos keleivių VNO nesiekia nė poros procentų, koks dar Minsk-3?
                              Na kodėl vėjus ? Skrydžiai prasideda tai 5:10 pirmi, + 1 valanda papildomai kaip minimum check inn . Tai tas 7.30 negroja kažkaip.

                              Paskutiniai atvykimai - 00:40, kai kurie 01:45. Kaži kas tokiu laiku važiuoja į kitus miestus ? Net Ollex nevažiuoja.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Na kodėl vėjus ? Skrydžiai prasideda tai 5:10 pirmi, + 1 valanda papildomai kaip minimum check inn . Tai tas 7.30 negroja kažkaip.

                                Paskutiniai atvykimai - 00:40, kai kurie 01:45. Kaži kas tokiu laiku važiuoja į kitus miestus ? Net Ollex nevažiuoja.
                                Nėra poreikio, todėl ir nevažiuoja.
                                Flickr

                                Comment


                                  Viskas važiuoja, tiesiog reikia mažiau dėmesio į nusišnekėjimus kreipti. alm pateikė nuorodą, kur yra tiesioginis susisiekimas tarp Kauno ir VNO, tame tarpe ir naktį pora reisų, tikriausiai yra naktinių reisų ir tarp Kauno ir Vilniaus autobusų stočių. Jeigu kas nori naktinio reiso, kad nuo namų iki VNO pavežtu konkrečią valandą ir minutę - tai to nebus, reikės prisitaikyti prie esamų reisų, kai kada galbūt netgi kiek oro uoste palaukti. Nesuprantu kur čia problema.

                                  Kas dėl Minsk-3, tai neabejotinai keleiviai iš Minsko ir Baltarusijos turi nemažą reikšmę VNO srautams. Tai, kad Minsko oro uosto keleivių skaičius augo nereiškia, kad VNO keleivių skaičius mažėjo, VNO keleivių skaičius didėjo 12%, kas yra išties nemažai. Negana to per Vilnių skrenda netgi žmonės iš Rygos, yra netgi tiesioginis autobusas tarp Rygos ir VNO, nors Rygos oro uostas, skirtingai nei Minsko, turi geresnį susisiekimą su vakarų šalimis, turi pigių skrydžių bendroves ir yra kur kas didesnis. Minsko specifikacija nuo VNO tuo tarpu skiriasi kaip diena ir naktis, jis turi geresnį susiekimą su rytais, o ne vakarais, o be to neturi pigių skrydžių bendrovių, dėl to ir keleivių iš Minsko ir Baltarusijos tikrai netrūksta, ir jų kiekiai kas met tik auga, o ne mažėja. Dėl to jeigu kas prognozavo priešingą scenarijų - tai dabar bent jau turėtų gėdos apie tai garsiai nešaukti
                                  Paskutinis taisė Eidvis; 2017.01.30, 09:14.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Na kodėl vėjus ? Skrydžiai prasideda tai 5:10 pirmi, + 1 valanda papildomai kaip minimum check inn . Tai tas 7.30 negroja kažkaip.

                                    Paskutiniai atvykimai - 00:40, kai kurie 01:45. Kaži kas tokiu laiku važiuoja į kitus miestus ? Net Ollex nevažiuoja.
                                    Dėl 5:00 galima sutikti, bet ne 8:00 (atvažiuoja) kaip rašėte.
                                    Tai ne pačio oro uosto problema. Gi naktiniai reisai niekaip neatsipirks.
                                    Jei važiuoti iš Vilniaus į Kauno oro uostą, tai padėtis ne geresenė.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Dėl 5:00 galima sutikti, bet ne 8:00 (atvažiuoja) kaip rašėte.
                                      Tai ne pačio oro uosto problema. Gi naktiniai reisai niekaip neatsipirks.
                                      Jei važiuoti iš Vilniaus į Kauno oro uostą, tai padėtis ne geresenė.
                                      Tokiu atveju turėtų būti labai greitas traukinys tarp Vilniaus ir Kauno. pvz. iki 30minučių nuo Vilniaus traukinių stoties iki pat Kauno oro uosto. Taip pat ir autobanas, nes dabar ten net į autostradą nepanašu.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        Tokiu atveju turėtų būti labai greitas traukinys tarp Vilniaus ir Kauno. pvz. iki 30minučių nuo Vilniaus traukinių stoties iki pat Kauno oro uosto. Taip pat ir autobanas, nes dabar ten net į autostradą nepanašu.
                                        O kuo skiriasi autostrada nuo autobano?

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Tokiu atveju turėtų būti labai greitas traukinys tarp Vilniaus ir Kauno. pvz. iki 30minučių nuo Vilniaus traukinių stoties iki pat Kauno oro uosto. Taip pat ir autobanas, nes dabar ten net į autostradą nepanašu.
                                          Kiek galima svaigti. Kai nėra paklausos net autobusui, mikroautobusų keli per dieną važiuoja (ir privatininkas paleistų jų laisvai daug daugiau ir didesnių jei tik kas jais važiuotų), tai nori tiesti greito traukinio linija ir pirkti traukinius.
                                          Kiekvieną norintį nemokamai su taksi vežti nuo namų iki oro uosto būtų pigiau.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X