Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    vargsas stambus Lietuvos verslas, taip nukentejo per pastaruosius kelis metus tikiuosi nebankrutuos kazkaip jei teks su siek tiek mazesniu pelnu pastatyt ta terminal vis delto
    Ai tai geriau kai bankrutuoja rangovas įpusėjęs darbus ir palikęs krūva broko kaip Lazdynų baseino atveju?

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Kadangi Aleksio dirba jei neklystu valdiškoje įmonėje, tai nenori suvokti, kad tokie konkursai idealiu atveju vyksta min 6 mėnesius ir niekas negalėjo įskaičiuoti į pasiūlymo kainą karo rizikos, tiekimo kanalų dingimą.
      Kai prieš kelis metus stipriai sumažėjo žaliavų kainos, verslas nesumažino darbų kainos, o reikalavo mokėti sutartą sumą.
      ​​​​​
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Kai prieš kelis metus stipriai sumažėjo žaliavų kainos, verslas nesumažino darbų kainos, o reikalavo mokėti sutartą sumą.
        ​​​​​
        1. Ar gali pagrįsti?
        2. Darbo užmokestis kyla pastoviai.
        3. Didėja spaudimas ribojant statybos įmonių galimybes persamdyti subrangovus su visokiais verslo leidimais, kas aišku kelia bendrą kainą.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          1. Ar gali pagrįsti?
          2. Darbo užmokestis kyla pastoviai.
          3. Didėja spaudimas ribojant statybos įmonių galimybes persamdyti subrangovus su visokiais verslo leidimais, kas aišku kelia bendrą kainą.
          Geležies rūdos rinkos kaina:

          Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1572
Size:	42,1 kB
ID:	1966618
          Flickr

          Comment


            Pateik dar anglių kainą, juk naudojamos rūdai lydyti. Ar tabako kainą, juk lydant rūko cigaretes
            Ar manai kad jau taip tiesiogiai persiduoda galutiniam gaminiui poros mėnesių pakilimas ir nukritimas, paanalizuok maždaug 175 lygyje, pokyčiai iš esmės trumpalaikiai. Dabar nenusimato atšokimų artimiausioje kelių mėnesių perspektyvoje, netgi metų - dviejų.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Paskelbtas naujojo Vilniaus oro uosto keleivių išvykimo terminalo rangovas - juo tapo „Eikos statyba“

              Plačiau

              Comment


                Gal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Gal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?
                  Nera, kaip taip "atskirti" - VNO mokesciai ir taip zymiai didesni nei KUN ir nuo sausio bus dar keliami plius ir taip uzsidaro marsrutai (uzsidaro, o ne persikelia i KUN), jei butu tokia paklausa KUN, tai ir taip ten persikeltu low costai

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Gal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?
                    Mano spėjimas, kad matant didėjančius VNO mokesčius, LCCm ypač Ryanair, vis dažniau naujus maršrutus atidarinės būtent iš Kauno. Kodėl, na paprasta, lėktuvus renka pilnus, vadinasi geografija įtakos neturi, kas nori skristi atvažiuoja ir iš Šiaulių ir iš Alytaus, apie Vilnių jau nekalbant. Antrasis faktorius, mokumas, kuris panašu, kad turi vis mažiau įtakos. Jei į Budapeštą gali parduoti bilietus už 189 r/t, o už skrydį į Malaga į vieną pusę gali prašyti 350 eurų, tai jau tikrai problemos tame nėra.

                    Wizz air yra kitas klausimas, jų strategija kol kas neaiški, nežinau ar jie patys žino ko nori, bet jei ten atsirastų dar keletas krypčių, ne migrantams skirtų, manau būtų didelė pridėtinė vertė. Kad ir į kokį Burgą, Mykonos arba perkėlus iš Vilniaus Splitą, sėkmė neabejotina. Nes čarteriai įsitvirtinę VNO ir panašu, kad intereso kažkur keltis neturi.

                    Ko Kaunui trūksta - tai reguliarūs skrydžiai. Labai norėčiau tikėti, kad atsižvelgiant į besivystančią pramonę, miestui augant, didėjant tarptautinių įmonių, studentų ir renginių grįš BT arba LO. Kad tie maršrutai išsilaikytų, turbūt reikia mažiausiai dviejų išvykimų/atvykimų per dieną. Ar KUN yra pajėgus užpildyti du A220 ar ERJ175 per dieną, net ir sekmadieniais? Šiandien ne, bet 2025 m., kodėl gi ne.

                    Labiausiai trūksta, naujų uodegų Kaune, gaila, kad Norwegian nepradėjo skraidyti į Oslą, bet gal dar grįš? Turėti 5 reguliarius vežėjus, manau realiai įgyvendinama misija, o tai sustiprins KUN, kuris galės sėkmingai augti link 2 mln.


                    Tuo tarpu, kas bus su VNO ir PLQ turbūt reikalauja atskiros temos. Nes liberalizmas prasidėjęs nuo Masiulio susisiekimo ministerijoje, panašu, kad tęsiasi ir toliau - strategijos, planai derybos, o skrydžių mažėjimas yra nuolatinis. Nesugebėt išlaikyti krypčių, nėra tas pats, kas pritraukti naujų vežėjų, bet ar turime stebėtis, jei oro uosto veikla visiškai įtakota susisiekimo ministerijos? Pasižiūrėkim pavardes pastarųjų 16 m. ministrų:

                    Algirdas Butkevičius
                    Eligijus Masiulis
                    Rimantas Sinkevičius
                    Rokas Masiulis - vienintelis netinkantis šiame sąraše.
                    Jaroslav Narkevič
                    Marius Skuodis
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Tai vizijos konkrečios neturim - tas pats maudymasis savo sultyse, supratau. Mano spėjimas ateičiai būtų toks:

                      - bendra Lietuvos oro uostų keleivių dalis, kurią perskraidins KUN sparčiai augs, nes KUN yra geriausiai pasiekiamas oro uostas šalyje su geriausiomis plėtros galimybėmis
                      - tą tendenciją pagreitins ir tas faktas, kad low cost skrydžių dalis pasaulyje labai greitai auga ir greit pasieks 50% visų skrydžių - KUN su savo mažesniais mokesčiais yra tinkamesnis ir low costams, kuriuos lietuviai ypač mėgsta
                      - RB smarkiai pagerins KUN susisiekimą su Vilniumi, dėl ko KUN taps dar patrauklesniu avialinijoms - realiai bus pasiekiamas Vilnius ir su VT, dėl ko tas KUN ‘likusios Lietuvos oro uosto’ statusas nyks vis greičiau

                      VNO dalis trauksis ir viskas baigsis tuo, kad vidutinis Vilniaus gyventojas apie pusę skrydžių darys iš KUN (už 98km nuo Vilniaus), likusią pusę - iš VNO (6km nuo Vilniaus), tad vidutinis atstumas iki ‘vietinio’ oro uosto bus 57km. Bet užtat visi galėsime smagiai kvatoti, kad Milano oro uostas yra net 51km atstumu nuo miesto ir dėl to jo gyventojams yra labai blogai.

                      Comment


                        Prieš darant orakulo išvadas siūlau įdėmiai pažiūrėti į pateiktą diagramą https://www.miestai.net/forumas/foru...95#post2001695
                        ir išgirsti, kad gel. stotis yra visai nepatogioje vilniečiams vietoje su šūdinu VT, todėl nemanau kad ženkliai puls skraidyti iš Kauno. Ne paskutinis aspektas yra ir tai, kad 75% tiesioginių užsienio investicijų yra Vilniuje.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Gal kas esate susipažinę su Lietuvos oro uostų (konkrečiau VNO ir KUN) vizijomis ateinantiems 10-20 metų? Planai yra tiesiog praplėsti terminalus ir padaryti remontus, ar yra planuojama kažkas rimčiau? Lyg kažkas ir minėjo, kad buvo galvojama VNO ir KUN atskirti labiau pagal funkcijas, kur KUN pasilieka low cost, o VNO - tradicinis? Gal yra konkretesnės informacijos apie tai? Ar vis tik jokių rimtesnių pasikeitimų planuojama nėra?
                          Gal prieš kokius 10 metų buvo kažkokioje analizėje parašyta kad VNO liks tik tradicinės oro linijos, o Kaune low costai. Dar ten buvo parašyta kad VNO pasiekus 3.5mln keleivių jį išvis reikėtų uždaryti. Per tuos 10 metų daug kas pasikeitė, ribos tarp low costų ir tradicinių bendrovių short haule beveik neliko, Ryanair beveik nebeskraido iš mažų kaimo oro uostų nutolusių dideliu atstumu o eina į pagrindinius oro uostus. Dabartiniai skrydžių atšaukimai manau labiausiai susiję su didelėmis kuro kainomis dėl ko kai kuriomis kryptimis žiemos sezonu tapo nebepelninga skraidyti.

                          Comment


                            Visų pirma, Vilniuje reikia pastatyti naują transporto hub'ą (autobusai/traukinio linija), iš kurio traukiniu galima būtų vykti tiek į VNO, tiek į KUN. Hub'as turėtų būti kažkur tarp Panerių g. ir geležinkelių kelyno, Kuršių-Iešmininkų gatvių rajone. Su automobilių prieiga į Tūkstantmečio g. , kuri taptų ašine greitųjų maršrutinių autobusų jungtimi su Vilniaus šiaure. Nutiesus naują gatvę tarp Tūkstantmečio ir Naujininkų (toliau į Pelesos g.), atsirastų jungtis ir su Vilniaus senamiesčiu ir rytine miesto dalimi.
                            Brangu? Pigiau nei naujas oro uostas, o miestui naudos daugiau. Daugiau nei Vilnius Connect, į kurį galima bus patekti tik su paspirtukais.

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Daugiau nei Vilnius Connect, į kurį galima bus patekti tik su paspirtukais.
                              Jeigu paspirtuką užsineši aukštyn laiptais (tą matėme vizualizacijose).

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                Visų pirma, Vilniuje reikia pastatyti naują transporto hub'ą (autobusai/traukinio linija), iš kurio traukiniu galima būtų vykti tiek į VNO, tiek į KUN. Hub'as turėtų būti kažkur tarp Panerių g. ir geležinkelių kelyno, Kuršių-Iešmininkų gatvių rajone. Su automobilių prieiga į Tūkstantmečio g. , kuri taptų ašine greitųjų maršrutinių autobusų jungtimi su Vilniaus šiaure. Nutiesus naują gatvę tarp Tūkstantmečio ir Naujininkų (toliau į Pelesos g.), atsirastų jungtis ir su Vilniaus senamiesčiu ir rytine miesto dalimi.
                                Brangu? Pigiau nei naujas oro uostas, o miestui naudos daugiau. Daugiau nei Vilnius Connect, į kurį galima bus patekti tik su paspirtukais.
                                Gal neišvengiamai didėsiantis poreikis Vilniaus gyventojams važinėti į Karmėlavą bus paskata statyti kažką, kas bent kažkiek primena hub’ą. Kita vertus, šitame kaime bet kas, kas nėra skirta automobiliams, visada vietinių nevykėlių bus laikoma ‘naujaisiais Vasiukais’ ir užstrigdinta kabinetuose.

                                Comment


                                  Vilnius Connect yra pinigų švaistymas. Hub’ą reikia statyti naują, Panerių ir 1000-mečio gatvių sankirtos rajone.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Tai vizijos konkrečios neturim - tas pats maudymasis savo sultyse, supratau. Mano spėjimas ateičiai būtų toks:

                                    - bendra Lietuvos oro uostų keleivių dalis, kurią perskraidins KUN sparčiai augs, nes KUN yra geriausiai pasiekiamas oro uostas šalyje su geriausiomis plėtros galimybėmis
                                    - tą tendenciją pagreitins ir tas faktas, kad low cost skrydžių dalis pasaulyje labai greitai auga ir greit pasieks 50% visų skrydžių - KUN su savo mažesniais mokesčiais yra tinkamesnis ir low costams, kuriuos lietuviai ypač mėgsta
                                    - RB smarkiai pagerins KUN susisiekimą su Vilniumi, dėl ko KUN taps dar patrauklesniu avialinijoms - realiai bus pasiekiamas Vilnius ir su VT, dėl ko tas KUN ‘likusios Lietuvos oro uosto’ statusas nyks vis greičiau

                                    VNO dalis trauksis ir viskas baigsis tuo, kad vidutinis Vilniaus gyventojas apie pusę skrydžių darys iš KUN (už 98km nuo Vilniaus), likusią pusę - iš VNO (6km nuo Vilniaus), tad vidutinis atstumas iki ‘vietinio’ oro uosto bus 57km. Bet užtat visi galėsime smagiai kvatoti, kad Milano oro uostas yra net 51km atstumu nuo miesto ir dėl to jo gyventojams yra labai blogai.
                                    Mano prognozė

                                    VNO bus pastatytas naujas išvykimo terminalas, keleivių skaičius perlips 7 milijonus, bus vykdoma tolesnė plėtra ir keleivių skaičius artės o galbūt ir perlips 10 milijonų.

                                    KUN greičiausiai sugebės pats išsilaikyti be VNO finansinio palaikymo, net ir atjungus palaikymą low costai neišsilakstys ir palaikys KUN pakankamai užpildytą. Paaugs tiek kiek lišeis racionaliai išnaudoti terminalo pralaidumą, Plėtra kažkokia bus, bet nieko grandiozinio ar panašios skalės kaip VNO. Sakykim keleivių skaičius pasieks 2 milijonus.
                                    Paskutinis taisė deep'as; 2022.11.05, 21:40.

                                    Comment


                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą

                                      Jeigu paspirtuką užsineši aukštyn laiptais (tą matėme vizualizacijose).
                                      jūs Nieko Nesuprantate. Patekimas paspirtuku bus galimas tik iš Naujininkų pusės.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Gal neišvengiamai didėsiantis poreikis Vilniaus gyventojams važinėti į Karmėlavą bus paskata statyti kažką, kas bent kažkiek primena hub’ą. Kita vertus, šitame kaime bet kas, kas nėra skirta automobiliams, visada vietinių nevykėlių bus laikoma ‘naujaisiais Vasiukais’ ir užstrigdinta kabinetuose.
                                        Nedidės tas poreikis, nedidės. LH, SK, BT, LO ir kiti tradiciniai vežėjai, skrydžius dėlioja pagal laiką, laiką kuris svarbus verslui ir jungimams. 95% verslo ir 99% biurokratų skrenda į Vilnių. Niekas nesirinks valandos krlionės traukiniu į Karmėlavą, skrydžiui su LCC, kai per dešimt/penkiolila minučių iš Senamiesčio su taksi gali pasiekti oro uostą.

                                        Dar vienas svarbus faktorius, LCC nesiūlo jungimų, o tiesioginių krypčių į visas sostines nesugebės pasiūlyti, o ką kalbėti apie mažesnius miestus? Tą užtikrina, tik tradiciniai vežėjai, o tradiciniai skraido iš VNO, nes tiesiog tokia rinka ir toks poreikis didžiosios skrendančiųjų dalies.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Niekas nesirinks valandos krlionės traukiniu į Karmėlavą, skrydžiui su LCC, kai per dešimt/penkiolila minučių iš Senamiesčio su taksi gali pasiekti oro uostą.
                                          Vilniaus-KUN susisiekimo problema yra daugiau susijusi su reguliarumu ir susisiekimo kokybe, o ne kilometrais.

                                          Yra vienas reikalas pusantros valandos nuo stoties daužytis Ollexo mikriuke, kuris atvyksta 2h40 iki skrydžio į tuštutėlį oro uostą. Ir yra visai kitas reikalas įšokti į reguliarų, komfortišką +-35 minutes važiuojantį traukinį. Kokybiškai nesulyginama: teko bandyti ir taip, ir taip.

                                          Jeigu suapvalinam, kad kelionė iki stoties, ir kelionė iki oro uosto vidutiniam vilniečiui yra maždaug tokia pati, nuvykimas į KUN gaunasi +35 minutės + kelionės kaina. Ne taip ir blogai, ypač jeigu eini į pigų low cost’ą ir pakankamai ok europiniais standartais.

                                          Aišku, turbūt šitoje situacijoje idealiausia būtų, jeigu šita greita jungtis veiktų abiem oro uostam.
                                          Paskutinis taisė Magician; 2022.11.05, 22:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X