Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na ir kas ta valanda kelio? Ta prasme neypatingai gerai, bet sakyti, kad dėl to nesiskaito kaip variantas yra perdėta.
    "Daržinė" - nesuprantu kaip kelionę įtakoja oro uosto architektūrinis sprendimas.
    "Vilniaus ponai" kuo puikiausiai naudojasi šiuo skrydžiu iš Briuselio į Kauną, kuris, kaip ir pastebėjote, savaitgalio vizitui Lietuvoje yra tiesiog puikus - iš Briuselio išvyksta ankstų penktadienio rytą, grįžta vėlai sekmadienį. Tačiau to negana, nes pagrindinis veiksmas Briuselyje vyksta darbo dienomis, ten įvairios delegacijos, ministerijų, Seimo darbuotojai ir t. t. vyksta itin dažnai, dažnai net nenakvoja Briuselyje. Čia reikėtų suprasti ir Europos Sąjungos reikšmę Lietuvai - Briuselyje priimami itin svarbūs sprendimai, nulemintys Lietuvos ateitį, čia veikianti Lietuvos atstovybė Europos Sąjungoje yra tarsi trylikta ministerija, todėl geras susisiekimas su ES sostine yra būtinas. Neveltui Air Baltic čia skrenda dukart per dieną, Finnair - tris.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      "Vilniaus ponai" kuo puikiausiai naudojasi šiuo skrydžiu iš Briuselio į Kauną, kuris, kaip ir pastebėjote, savaitgalio vizitui Lietuvoje yra tiesiog puikus - iš Briuselio išvyksta ankstų penktadienio rytą, grįžta vėlai sekmadienį. Tačiau to negana, nes pagrindinis veiksmas Briuselyje vyksta darbo dienomis, ten įvairios delegacijos, ministerijų, Seimo darbuotojai ir t. t. vyksta itin dažnai, dažnai net nenakvoja Briuselyje. Čia reikėtų suprasti ir Europos Sąjungos reikšmę Lietuvai - Briuselyje priimami itin svarbūs sprendimai, nulemintys Lietuvos ateitį, čia veikianti Lietuvos atstovybė Europos Sąjungoje yra tarsi trylikta ministerija, todėl geras susisiekimas su ES sostine yra būtinas. Neveltui Air Baltic čia skrenda dukart per dieną, Finnair - tris.
      Nesiginčiju, kad nepatenkina poreikių, tiknepatiko, kad net nemini tokio skrydžio egzistavimo ir sako, kad išvis nėra. Sakytų nėra gero, tada viskas ok.
      Beje tinka ne tik savaitgalio kelionei į Lt, bet ir visos darbo savaitės kelionei į Belgiją.

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau. Panašu, kad ir Ryanair nuo kitų metų nuima Atėnus. Dar 2017 m. džiaugėmės, kad tiesioginiu skrydžiu pasieksime Atėnus, o su vienu persidėmu visas Graikijos salas ir daugelį pietų Europos uostų. Bet tada Ryanair su Wizz labai gretai išstūmė šiuos Graikų vežėjų planus.
        Čia tau Vanga pasakė, kad kitais metais nebebus skrydžių į Atėnus, ar kas ? Nes jokių pagrįstų šaltinių ta tema nėra.

        Prieš pusmetį visi žliumbė kad Brussels Airlines išeina iš Lietuvos su visam, dabar paaiškėjo kad tušti oro virpinimai buvo, ir Brussels Airlines vasaros sezonu skraidys kaip kad iki šiol. Tai manau su Atėnais bus tas pats

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Čia tau Vanga pasakė, kad kitais metais nebebus skrydžių į Atėnus, ar kas ? Nes jokių pagrįstų šaltinių ta tema nėra.

          Prieš pusmetį visi žliumbė kad Brussels Airlines išeina iš Lietuvos su visam, dabar paaiškėjo kad tušti oro virpinimai buvo, ir Brussels Airlines vasaros sezonu skraidys kaip kad iki šiol. Tai manau su Atėnais bus tas pats
          Jei abejoji, pasižiūrėk bilietų sistemas - nebėra, kai kiti sudėti, prielaidos akivaizdžios.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Jei abejoji, pasižiūrėk bilietų sistemas - nebėra, kai kiti sudėti, prielaidos akivaizdžios.
            ??? Tai kad yra Atėnai šiemet su Ryanair. O dėl kitų metų, tai apskritai jokie miestai dar nėra sudėti

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

              ??? Tai kad yra Atėnai šiemet su Ryanair. O dėl kitų metų, tai apskritai jokie miestai dar nėra sudėti
              Daug klaustukų rodo daug emocijų, emocijos objektivumui nėra gerai, deja.

              Palaukiam rudens gal matysi ir tu, jei Ryanair startuos su Atėnais kitais metais, pripažinsiu klydęs - stipriai klydęs.

              Bet, gal papsakosi, kokia pačio nauda taip aršiai kovot už FR?
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Aš nekovoju už FR, aš kovoju prieš dezinformaciją. Ištraukiamas iš lubų kažkoks teiginys ir pateikiamas tarsi faktas - "Ryanair nuima Atėnus". Šitaip ir yra gaminamos fake news. Obektyvus faktas yra tas, kas kitos vasaros tvarkaraštis dar nėra publikuotas, dėl to nei apie Atėnus, nei apie jokį kitą maršrutą tokių pranešimų skelbti negalima.

                Beje, mane labai neramina tai, kad jau ne pirmas kartas kai viešojoje erdvėje yra paskleidžiamos panašios melagienos - prieš pusę metų panašūs teiginiai buvo skelbiami apie Brussels pasitraukimą. Nors kaip matom, ši oro bendrovė niekur nedingo, skrydžiai į Vilnių sugrįžta jau už 3 savaičių.

                Comment


                  O kur Ciurlionis matai ryanair skrydžius kitiems metams? Kiek žiūriu tai nei vienoj kryptyje nėra jokių skrydžių kitiems metams. Kokius skrydžius būtent lyginai, kad Atėnų kitiems metams sistemoje nėra, o kitas ryanair koksnors skrydis yra? Ar čia kažkokią kitą sistemą nei viešai prieinamą turi?

                  Comment


                    Galetu i Atenus nebebut, o vietoj to - pagaliau tiesioginis i Portugalija. Yra ir taip i ivairias Graikijos salas. O Atenus karta aplankius ten nebera ko grizti. Baisiausia EU sostine.

                    Comment


                      Tradicinių oro vežėjų fanams:
                      "LOT Polish Airlines" plečia veiklą Vilniaus oro uoste: siūlys daugiau skrydžių"

                      Oro bendrovė „LOT Polish Airlines“ nuo kovo mėnesio 28 dienos pridės keturis papildomus reguliarius skrydžius per savaitę tarp Vilniaus ir Varšuvos, bendrovė šiuo metu tarp minėtų sostinių vykdo 28 skrydžius per savaitę.

                      Comment


                        Grąžinkite Lot į Kauną, kad bent viena jungiamoji kryptis būtų!

                        Comment


                          4 papildomi skrydžiai dažniui, tuo tarpu Ryanair uždaro Gdanską.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Grąžinkite Lot į Kauną, kad bent viena jungiamoji kryptis būtų!
                            Kaunui labai reikia LOT!
                            Taip pat ir Airbaltic, po vieną rytinį išvykimą ir vakarinį atvykimą.

                            Taip pat reikia ir naujų LCC,kaip Norwrgian pvz. į Oslą ir kažko unikalaus - kaip bent vienos Eurowings krypties į Kiolną/Hamburgą/Štutgartą.

                            Klausimas atviras, ar kažkas deda bent menkiausias pastangas, kad šie skrydžiai atsirastų?
                            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.11, 22:52.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Kadangi teko bendraut su LTOU del skrydziu krypciu pletros, tai ten labai paprasta logika. Jie turi svertus paremt tiki iki tam tikros sumos, bet pries tai verslas turi atnest preliminarius skaicius skrydziu. Tada tiesiog prasideda skaiciavimai - verta ar neverta ir jau zodi taria avialinijos. Plius kai kurios kryptys turi oro uostus, kuriu mokesciai gan dideli, tai ta parama yra nelabai reiksminga.

                              Comment


                                Šiaip ar taip iš 100 sumažėjo iki 80 krypčių.

                                Vasarą Lietuvos oro uostuose keleiviai galės rinktis iš daugiau nei 80 skrydžių krypčių
                                https://madeinvilnius.lt/transportas...ydziu-krypciu/
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Birželio 9 turėjo būti deadline teikti pasiūlymus VNO-LCY maršruto užsakymo operavimui po Spalio, bet lygtai neatrandu jokių naujienų apie tai?

                                  Why Vilnius Could Be A New Opportunity For British Airways
                                  https://simpleflying.com/vilnius-air...y-risk-sharing

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Šiaip ar taip iš 100 sumažėjo iki 80 krypčių.

                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...ydziu-krypciu/
                                    Plius dar reikia žiūrėti ne tik krypčių skaičių, bet ir bilietų kainas. Pvz. airBaltic paleido skrydžius iš Las Palmo į šiaurės Europą, tai pvz. į Vilnių į vieną pusę kainos apie 170 Eur, o į Oslą 80 Eur. Tai neturėdami savo avialinijų/operatoriaus ne tik turim mažiau skrydžių, bet ir didesnes kainas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Plius dar reikia žiūrėti ne tik krypčių skaičių, bet ir bilietų kainas. Pvz. airBaltic paleido skrydžius iš Las Palmo į šiaurės Europą, tai pvz. į Vilnių į vieną pusę kainos apie 170 Eur, o į Oslą 80 Eur. Tai neturėdami savo avialinijų/operatoriaus ne tik turim mažiau skrydžių, bet ir didesnes kainas.
                                      Kiek čia, kad Norvegija turi savo avialinijas, ir kiek, kad tiesiog yra kitų avialinijų (galėtų būti nebūtinai norvegiškų) skrydis iš las palmo į oslą, kai kito skrydžio (nebūtinai kietuviškų avialiniju) iš las palmo į vilnių nėra.

                                      Comment


                                        Iš skandinavų, turim SAS, Norwegian, Jettime, Ving, TUI ir t.t., kurie nuolat skraido į Kanarus žiemos metu, kadangi Airbaltic iš Kanarų skraidys į tas šalis (nes ten bus jų naujoji bazė) tai ir kainas turi dėlioti konkurencingas - iš Rygos kainos lb panašios, kaip iš VNO.

                                        Bet mums reikia vežėjo, kuris nebūtinai neša pelną, bet didina žinomumą, didina pasiekiamumą ir kuria netiesioginę ekonominę naudą, kuri 1000 kartų įrodyta, jog yra didesnė, nei avialinijų kaštai.

                                        Dar teko matyti palyginimų, kad iš Vilniaus, berods vos 7 kryptim mažiau, nei iš Rygos - skirtumas, jog iš Rygos tam tikromis kryptimis skraido 2-3 kartus į dieną, iš Vilniaus 2-3 kartus į savaitę.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Iš skandinavų, turim SAS, Norwegian, Jettime, Ving, TUI ir t.t., kurie nuolat skraido į Kanarus žiemos metu, kadangi Airbaltic iš Kanarų skraidys į tas šalis (nes ten bus jų naujoji bazė) tai ir kainas turi dėlioti konkurencingas - iš Rygos kainos lb panašios, kaip iš VNO.

                                          Bet mums reikia vežėjo, kuris nebūtinai neša pelną, bet didina žinomumą, didina pasiekiamumą ir kuria netiesioginę ekonominę naudą, kuri 1000 kartų įrodyta, jog yra didesnė, nei avialinijų kaštai.
                                          Jeigu paklausysi mūsų specialistų susisiekimo institucijose, jie pakraupusiomis akimis pasakys, kad latviai įmerkė AirBaltc'ui išlaikyti šimtus milijonų ir pasakys, kad nuosavo bazinio vėžėjo mums nereikia, užteks tiktai kokio virtualaus langelio užsakymams pateikti.

                                          Atskira mintis, kad šiuo metu visiems globaliai trūksta ir orlaivių (neveltui BT išnuomavo kone trečdalį savo lėktuvų), ir dar labiau trūksta komandų, ir pinigai jau brangūs bei taip toliau laikysis, ir kuro kainos didelės, ir tiek klimato kaitos mokesčiai. Naujam projektui nuo nulio laikas tinkamas nebent greitai žlugti, nebent finansuotom jau kažkieno veikiančio išpirkinėjimą ir po to tai apjunginėti su kokio Žiemelio verslo lietuviškąja dalimi. Kitaip sakant tikro vėžėjo tikrai šiuo dešimtmečiu neturėsime, net nepriklausomai nuo bet kokių politikų valdžioje norų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X