Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    AirBaltic perka dar 30 A220 + 20 options. Iki 2030 planuoja operuoti 100 A220 lėktuvų.

    Comment


      esant stiprioms tradicinemis avialinijoms, gerokai atpinga ir zemu kastu avialiniju bilietai. Ju tikslas - buti pigiausiai alternatyvai, o ne butinai buti pigiausiai. Siuo metu susisiekimas su Lietuva ne tik prastas, bet ir labai brangus. Pavyzdys : skrydziai i Barcelona, siuo metu skristi low costais patogiausia, nes daugiau tiesioginiu skrydziu nera, tad keleiviai pasiruose moketi ir 70eur ir 100eur ir kartais net 150e uz skrydi be bagazo i viena puse. Tai tradiciniu avialiniju kainos, jeigu egzistuotu konkurencija, zemu kastu avialinijos butu priverstos nuleisti kainas, kad butu pigesnes nei ju konkurentai.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Pigių skrydžių bendrovės atidarinėja maršrutus ne pagal verslo poreikius, o pagal tai, kur daugiausia gali uždirbti, o tai yra poilsinės ir emigrantinės kryptys.
        Taip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.

        Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.

        Vykdant protingą politiką galima (ir privaloma) suderinti verslo ir kitų keliautojų interesus. Tai, kad Ryanair nuo lapkričio uždarė dešimtį maršrutų iš Lietuvos (ir dauguma jų - ne sezoniniai), yra Lietuvos nesėkmė.

        Comment


          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

          Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.

          Vykdant protingą politiką galima (ir privaloma) suderinti verslo ir kitų keliautojų interesus. Tai, kad Ryanair nuo lapkričio uždarė dešimtį maršrutų iš Lietuvos (ir dauguma jų - ne sezoniniai), yra Lietuvos nesėkmė.
          Tai dėl to juos ir uždarė, kad nepavyko pigiai parduoti bilietų ir nenešė Ryanair'ui pelno.

          O šiaip, didžioji dauguma maršrutų sugrįš ateinantį pavasarį, o tie kurie nesugrįš turi alternatyvas, pvz.: vietoj uždaryto Kaunas-Aalborg galima skirsti Kaunas-Kopenhaga, nors šiaip tai Aalborgas yra visiškai nesvarbi vieta, tai nėra čia ko ir gailėti. Vietoj uždaryto Kaunas-Varšuva galima skristi Vilnius-Varšuva (nors Varšuva ne taip ir toli, kad nebūtų galima vykti traukiniu, autobusu, automobiliu). O visi kiti maršrutai grįš pavasarį, tad nesuprantu ko jūs čia inkščiat

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Mintis ta, jog AirBaltic yra apšilę šituose maršrutuose, žino publiką, įpročius ir ko tikėtis šituose maršrutuose. Būtent tokia situacija, kaip su FR atsitraukimu iš šio maršruto uždarymu Vilniuje ir Planagoje - AirBaltic galėtų įžengti ir manau sėkmingai paleisti/atnaujinti VNO-DUB.

            Visos šios kryptys yra migrantinės, bet Oslo ir Londono stiprybė, kad BT turi jungimus su SAS ir British airways(nors iš Gatwicko tinklas labai prastas). Bet jei FR sustreikuotų su Oslu, kaip su Kopenhaga, kas ir mažai tikėtina, manau AirBaltic ilgai nedvejotų.

            Bet turbūt pagrindinė mintis, jog BT nebeturi tikslo viską varyti per Rygą ir tik siūlydami kokybišką produktą tiesioginiais maršrutais jie gali tikėtis didesnės rinkos dalies. Kitu atvjeu žmonės tiesiog renkasi LCC ir nepatogius laikus, negu jungimą per RIX. Tą parodo ir PLQ-AMS, VNO-HAM. Nepaisant sezoninių maršrųtų į Heraklioną, Nicą, Dubrovniką, Malagą, Palmą, Dubajų, Tenerifę, Gran Kanariją - kas yra labai didelė dalis.
            Kas liečia atostoginius maršrutus, tai man atrodo čia konkurencijos pasėkmė, tiesiog turim Lietuvoje labai daug kelionių organizatorių, be to po keletą atostoginių maršrutų kiekvienais metais vykdo ir Ryanair su Wizz Air, tai esant tokiai didelei pasiūlai niekas neskristų su airBaltic pro Rygą, dėl to ir skraido tiesiogiai

            O kas liečia kitus maršrutus, tai palaukime, nedarykime toli siekiančių išvadų - airBaltic greitai atidaro maršrutus, bet greitai juos ir uždaro VNO-HAM jau panaikintas, PLQ-AMS sėkmė pasimatys po poros metų, matėm jau kaip startavo Tamperė-Amsterdamas, kur paskraidė keletą sezonų, o 2024 metų tvarkaraštyje šio maršruto jau nebeliko. Nenoriu būti blogų naujienų pranašu, bet kas ten žino, ar nenutiks tas pats ir Palangos maršrutui...

            Comment


              Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
              Taip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.

              Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
              Tai dabar turim tokią situaciją, kad esam ir blogai pasiekiami ir turim brangius bilietus (nes LCC yra pigių kaštų, bet ne bilietų bendrovės, ypač kai diktuoja rinkoje salygas), Lietuvos oro uostų direktorius yra minėjęs, kad šią vasarą pvz. iš kelių šimtų Ryanairo Dublino krypčių brangiausios buvo Kaunas su Vilniumi.
              Flickr

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                VNO-HAM jau panaikintas, PLQ-AMS sėkmė pasimatys po poros metų, matėm jau kaip startavo Tamperė-Amsterdamas, kur paskraidė keletą sezonų, o 2024 metų tvarkaraštyje šio maršruto jau nebeliko. Nenoriu būti blogų naujienų pranašu, bet kas ten žino, ar nenutiks tas pats ir Palangos maršrutui...
                VNO - HAM uždarytas žiemai. Jie neatidarė AMS aklai spėliodami, AMS yra pagrindinių netiesioginių krypčių iš PLQ. T.y. daugiausia keleivių jungiasi per Rygą ir Kopenhagą į AMS. Pernai į šią kryptį jungės 17 000 keleivių iš PLQ.

                BT pasiūlys 2 savaitinius skrydžius, 52 savaites per metus, 148 vietų lėktuvu, t.y. virš 15 000 asmenų.

                Nekalbant apie tinklų jungimą, kurį siūlo Airbaltic su KLM, tad mano prognozė, kad po metų augs iki 3 ar 4 savaitinių skrydžių.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                  esant stiprioms tradicinemis avialinijoms, gerokai atpinga ir zemu kastu avialiniju bilietai. Ju tikslas - buti pigiausiai alternatyvai, o ne butinai buti pigiausiai. Siuo metu susisiekimas su Lietuva ne tik prastas, bet ir labai brangus. Pavyzdys : skrydziai i Barcelona, siuo metu skristi low costais patogiausia, nes daugiau tiesioginiu skrydziu nera, tad keleiviai pasiruose moketi ir 70eur ir 100eur ir kartais net 150e uz skrydi be bagazo i viena puse. Tai tradiciniu avialiniju kainos, jeigu egzistuotu konkurencija, zemu kastu avialinijos butu priverstos nuleisti kainas, kad butu pigesnes nei ju konkurentai.
                  Wow, prie didesnės konkurencijos kainos yra mažesnės, negu prie mažesnės konkurencijos? Neįtikėtina, Šerlokai.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                    Taip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.

                    Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
                    Akivaizdu, kad keleivinė aviacija ateityje susidurs su vis didesniais ribojimais dėl taršos ir įtakos klimato kaitai. Ir pirmiausia išnyks varguolių pasiskraidymai pramogai.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Akivaizdu, kad keleivinė aviacija ateityje susidurs su vis didesniais ribojimais dėl taršos ir įtakos klimato kaitai. Ir pirmiausia išnyks varguolių pasiskraidymai pramogai.
                      Greičiau gretos išnyks nei atsiras tokie ribojimai.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Greičiau gretos išnyks nei atsiras tokie ribojimai.
                        tai isnyks pigus pasiskraidymai tarp gerai gelezinkeliais sujungtu miestu (pvz. koks Paryzius-Amsterdamas), taikomasi i tai, kad nebutu skrydziu kur gelezinkeliu gali nuvaziuoti iki 2.5-3val. Lietuva tokia izoliuota, kad net su RailBaltica iki Varsuvos 4.5bval. bus, tad apribojimai negresia net siam marsrutui. O i the outermost ir labiausiai izoliuotus regionus skrydziai net skatinami

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          VNO - HAM uždarytas žiemai. Jie neatidarė AMS aklai spėliodami, AMS yra pagrindinių netiesioginių krypčių iš PLQ. T.y. daugiausia keleivių jungiasi per Rygą ir Kopenhagą į AMS. Pernai į šią kryptį jungės 17 000 keleivių iš PLQ.
                          VNO - HAM uždarytas ne žiemai, uždarytas visam laikui. Airbaltico vasaros tvarkaraštis jau publikuotas, ir Hamburgo maršruto jame nėra.

                          PLQ - AMS gal ir neatidaromas aklai, bet visvien nėra 100% tikimybės, kad šitam maršrutui pasiseks gi kai iš Tamperės maršrutus atidarinėjo, tai irgi, ko gero, kažkokią analizę atlikinėjo, bet patys matom kuo tai baigėsi. Planai ir realybė kartais skiriasi
                          Paskutinis taisė 10.000; 2023.11.14, 19:27.

                          Comment


                            Žiemai, bent jau šita sake VNO praeita savaite

                            Comment


                              Man iškilo toks klausimas. O kuris lėktuvas aptarnaus skrydį PLQ - AMS? Palangoje kaip suprantu AirBaltic nelaiko lektuvų. Skrydis iš Palangos bus 12:50, atgal į Palangą grįš 17:45. Kažkaip priderinti prie Rygos reiso nelabai išeina. Tai iš kur bus imamas lėktuvas?

                              Comment


                                Parašė Aleksandras B Rodyti pranešimą
                                Man iškilo toks klausimas. O kuris lėktuvas aptarnaus skrydį PLQ - AMS? Palangoje kaip suprantu AirBaltic nelaiko lektuvų. Skrydis iš Palangos bus 12:50, atgal į Palangą grįš 17:45. Kažkaip priderinti prie Rygos reiso nelabai išeina. Tai iš kur bus imamas lėktuvas?
                                Nuo vasaros keisis reiso Ryga - Palanga - Ryga tvarkaraštis ir lėktuvas, atskridęs į PLQ 12:10, toliau skris į Amsterdamą, ten apsisuks ir grįš į Palangą, galiausiai 18:25 skris į RIX

                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                Žiemai, bent jau šita sake VNO praeita savaite
                                Gal galima šaltinį ? Nes vasaros sezono tvarkaraštyje jų nėra, be to, būtų labai keista jei airBaltic planuotų skrist ir nepardavinėtų bilietų.

                                Pats Skuodis irgi sako, kad skrydžius į Hamburgą tiktai norėtų turėti

                                Tame sąraše yra ne vienas Vokietijos miestas ir galiu pasakyti, kad mūsų dėmesio centre tikrai yra kai kurie Vokietijos strateginiai susisiekimo centrai, tai jeigu susisiekimą su Miunchenu mes turime, jo dažnis tik ateity didės (...) Mes norėtume turėti skrydžius ir į Hamburgą (...), į Diuseldorfą, natūralu – ir į Berlyną dažnio reikia didesnio“, – kalbėjo M.Skuodis
                                https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr..._medium=copied
                                Paskutinis taisė 10.000; 2023.11.16, 17:34.

                                Comment


                                  Iš Vilniaus oro uosto „Ryanair“ nuo kovo vidurio skraidins į Dubliną (Airija) ir Bilundą (Danija), nuo balandžio – į Atėnus (Graikija), o nuo birželio – į Korfu (Graikija) ir Varną (Bulgarija).
                                  Iš Kauno kovo viduryje bendrovės lėktuvai pradės skraidyti į Geteborgą (Švedija) ir Madridą (Ispanija), nuo kovo pabaigos – į Briuselį (Belgija), o gegužės pradžioje – į Kelną (Vokietija), Riminį, Barį ir Neapolį (Italija), Rodą (Graikija) ir Maljorką (Ispanija).
                                  Tuo metu į Palangą nuo kovo 20-osios sugrįš reguliarūs skrydžiai į Dubliną.
                                  Bendrovė iš Lietuvos oro uosto siūlo 49 skrydžių kryptis.
                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
                                  vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
                                  Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2023.11.30, 18:59.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    https://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
                                    vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
                                    Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
                                    Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį Šarlerua

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      https://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
                                      vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
                                      Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
                                      Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės, todėl jau geriau rinksis per Varšuvą, Kopenhagą ar Rygą, nes renka taškus, patogesnis laikas ir skrenda iš Vilniaus centro į Briuselio centrą.

                                      O jei skrenda su Briuselio avialinijomis tiesiogiai - tai ir laiko gerokai sutaupo.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės,
                                        Dar kaip moka iš savo kišenės!

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį Šarlerua
                                          Kodėl ne lygis? Net Žiemelis skraido su LCC.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X