AirBaltic perka dar 30 A220 + 20 options. Iki 2030 planuoja operuoti 100 A220 lėktuvų. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 esant stiprioms tradicinemis avialinijoms, gerokai atpinga ir zemu kastu avialiniju bilietai. Ju tikslas - buti pigiausiai alternatyvai, o ne butinai buti pigiausiai. Siuo metu susisiekimas su Lietuva ne tik prastas, bet ir labai brangus. Pavyzdys : skrydziai i Barcelona, siuo metu skristi low costais patogiausia, nes daugiau tiesioginiu skrydziu nera, tad keleiviai pasiruose moketi ir 70eur ir 100eur ir kartais net 150e uz skrydi be bagazo i viena puse. Tai tradiciniu avialiniju kainos, jeigu egzistuotu konkurencija, zemu kastu avialinijos butu priverstos nuleisti kainas, kad butu pigesnes nei ju konkurentai.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Pigių skrydžių bendrovės atidarinėja maršrutus ne pagal verslo poreikius, o pagal tai, kur daugiausia gali uždirbti, o tai yra poilsinės ir emigrantinės kryptys.
 
 Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
 
 Vykdant protingą politiką galima (ir privaloma) suderinti verslo ir kitų keliautojų interesus. Tai, kad Ryanair nuo lapkričio uždarė dešimtį maršrutų iš Lietuvos (ir dauguma jų - ne sezoniniai), yra Lietuvos nesėkmė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai dėl to juos ir uždarė, kad nepavyko pigiai parduoti bilietų ir nenešė Ryanair'ui pelno.Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
 Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
 
 Vykdant protingą politiką galima (ir privaloma) suderinti verslo ir kitų keliautojų interesus. Tai, kad Ryanair nuo lapkričio uždarė dešimtį maršrutų iš Lietuvos (ir dauguma jų - ne sezoniniai), yra Lietuvos nesėkmė.
 
 O šiaip, didžioji dauguma maršrutų sugrįš ateinantį pavasarį, o tie kurie nesugrįš turi alternatyvas, pvz.: vietoj uždaryto Kaunas-Aalborg galima skirsti Kaunas-Kopenhaga, nors šiaip tai Aalborgas yra visiškai nesvarbi vieta, tai nėra čia ko ir gailėti. Vietoj uždaryto Kaunas-Varšuva galima skristi Vilnius-Varšuva (nors Varšuva ne taip ir toli, kad nebūtų galima vykti traukiniu, autobusu, automobiliu). O visi kiti maršrutai grįš pavasarį, tad nesuprantu ko jūs čia inkščiat  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas liečia atostoginius maršrutus, tai man atrodo čia konkurencijos pasėkmė, tiesiog turim Lietuvoje labai daug kelionių organizatorių, be to po keletą atostoginių maršrutų kiekvienais metais vykdo ir Ryanair su Wizz Air, tai esant tokiai didelei pasiūlai niekas neskristų su airBaltic pro Rygą, dėl to ir skraido tiesiogiaiParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
 Mintis ta, jog AirBaltic yra apšilę šituose maršrutuose, žino publiką, įpročius ir ko tikėtis šituose maršrutuose. Būtent tokia situacija, kaip su FR atsitraukimu iš šio maršruto uždarymu Vilniuje ir Planagoje - AirBaltic galėtų įžengti ir manau sėkmingai paleisti/atnaujinti VNO-DUB.
 
 Visos šios kryptys yra migrantinės, bet Oslo ir Londono stiprybė, kad BT turi jungimus su SAS ir British airways(nors iš Gatwicko tinklas labai prastas). Bet jei FR sustreikuotų su Oslu, kaip su Kopenhaga, kas ir mažai tikėtina, manau AirBaltic ilgai nedvejotų.
 
 Bet turbūt pagrindinė mintis, jog BT nebeturi tikslo viską varyti per Rygą ir tik siūlydami kokybišką produktą tiesioginiais maršrutais jie gali tikėtis didesnės rinkos dalies. Kitu atvjeu žmonės tiesiog renkasi LCC ir nepatogius laikus, negu jungimą per RIX. Tą parodo ir PLQ-AMS, VNO-HAM. Nepaisant sezoninių maršrųtų į Heraklioną, Nicą, Dubrovniką, Malagą, Palmą, Dubajų, Tenerifę, Gran Kanariją - kas yra labai didelė dalis. 
 
 O kas liečia kitus maršrutus, tai palaukime, nedarykime toli siekiančių išvadų - airBaltic greitai atidaro maršrutus, bet greitai juos ir uždaro VNO-HAM jau panaikintas, PLQ-AMS sėkmė pasimatys po poros metų, matėm jau kaip startavo Tamperė-Amsterdamas, kur paskraidė keletą sezonų, o 2024 metų tvarkaraštyje šio maršruto jau nebeliko. Nenoriu būti blogų naujienų pranašu, bet kas ten žino, ar nenutiks tas pats ir Palangos maršrutui... VNO-HAM jau panaikintas, PLQ-AMS sėkmė pasimatys po poros metų, matėm jau kaip startavo Tamperė-Amsterdamas, kur paskraidė keletą sezonų, o 2024 metų tvarkaraštyje šio maršruto jau nebeliko. Nenoriu būti blogų naujienų pranašu, bet kas ten žino, ar nenutiks tas pats ir Palangos maršrutui...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai dabar turim tokią situaciją, kad esam ir blogai pasiekiami ir turim brangius bilietus (nes LCC yra pigių kaštų, bet ne bilietų bendrovės, ypač kai diktuoja rinkoje salygas), Lietuvos oro uostų direktorius yra minėjęs, kad šią vasarą pvz. iš kelių šimtų Ryanairo Dublino krypčių brangiausios buvo Kaunas su Vilniumi.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąTaip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.
 
 Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VNO - HAM uždarytas žiemai. Jie neatidarė AMS aklai spėliodami, AMS yra pagrindinių netiesioginių krypčių iš PLQ. T.y. daugiausia keleivių jungiasi per Rygą ir Kopenhagą į AMS. Pernai į šią kryptį jungės 17 000 keleivių iš PLQ.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 VNO-HAM jau panaikintas, PLQ-AMS sėkmė pasimatys po poros metų, matėm jau kaip startavo Tamperė-Amsterdamas, kur paskraidė keletą sezonų, o 2024 metų tvarkaraštyje šio maršruto jau nebeliko. Nenoriu būti blogų naujienų pranašu, bet kas ten žino, ar nenutiks tas pats ir Palangos maršrutui...
 
 BT pasiūlys 2 savaitinius skrydžius, 52 savaites per metus, 148 vietų lėktuvu, t.y. virš 15 000 asmenų.
 
 Nekalbant apie tinklų jungimą, kurį siūlo Airbaltic su KLM, tad mano prognozė, kad po metų augs iki 3 ar 4 savaitinių skrydžių.Aviate, navigate, communicate
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Wow, prie didesnės konkurencijos kainos yra mažesnės, negu prie mažesnės konkurencijos? Neįtikėtina, Šerlokai.Parašė TIME Rodyti pranešimąesant stiprioms tradicinemis avialinijoms, gerokai atpinga ir zemu kastu avialiniju bilietai. Ju tikslas - buti pigiausiai alternatyvai, o ne butinai buti pigiausiai. Siuo metu susisiekimas su Lietuva ne tik prastas, bet ir labai brangus. Pavyzdys : skrydziai i Barcelona, siuo metu skristi low costais patogiausia, nes daugiau tiesioginiu skrydziu nera, tad keleiviai pasiruose moketi ir 70eur ir 100eur ir kartais net 150e uz skrydi be bagazo i viena puse. Tai tradiciniu avialiniju kainos, jeigu egzistuotu konkurencija, zemu kastu avialinijos butu priverstos nuleisti kainas, kad butu pigesnes nei ju konkurentai.If a lion could speak, we could not understand him.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Akivaizdu, kad keleivinė aviacija ateityje susidurs su vis didesniais ribojimais dėl taršos ir įtakos klimato kaitai. Ir pirmiausia išnyks varguolių pasiskraidymai pramogai.Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
 Taip, ir aš noriu tokių krypčių daugiau. Kad galėčiau nebrangiai nuskristi aplankyti draugus ar parskristi namo, taip pat nebrangiai nuskristi poilsiauti.
 
 Verslo poreikiai svarbūs, bet jie nėra vieninteliai. Aviacija egzistuoja ne vien tam, kad tarnautų verslo poreikiams. Tai yra visiems žmonėms skirtas susisiekimas. Kuo mažiau maršrutų ir kuo bilietai brangesni, tuo susisiekimas (ir Lietuvos pasiekiamumas) blogesnis.
 It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičiau gretos išnyks nei atsiras tokie ribojimai.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
 Akivaizdu, kad keleivinė aviacija ateityje susidurs su vis didesniais ribojimais dėl taršos ir įtakos klimato kaitai. Ir pirmiausia išnyks varguolių pasiskraidymai pramogai.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai isnyks pigus pasiskraidymai tarp gerai gelezinkeliais sujungtu miestu (pvz. koks Paryzius-Amsterdamas), taikomasi i tai, kad nebutu skrydziu kur gelezinkeliu gali nuvaziuoti iki 2.5-3val. Lietuva tokia izoliuota, kad net su RailBaltica iki Varsuvos 4.5bval. bus, tad apribojimai negresia net siam marsrutui. O i the outermost ir labiausiai izoliuotus regionus skrydziai net skatinamiParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Greičiau gretos išnyks nei atsiras tokie ribojimai. 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VNO - HAM uždarytas ne žiemai, uždarytas visam laikui. Airbaltico vasaros tvarkaraštis jau publikuotas, ir Hamburgo maršruto jame nėra.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
 VNO - HAM uždarytas žiemai. Jie neatidarė AMS aklai spėliodami, AMS yra pagrindinių netiesioginių krypčių iš PLQ. T.y. daugiausia keleivių jungiasi per Rygą ir Kopenhagą į AMS. Pernai į šią kryptį jungės 17 000 keleivių iš PLQ.
 
 PLQ - AMS gal ir neatidaromas aklai, bet visvien nėra 100% tikimybės, kad šitam maršrutui pasiseks gi kai iš Tamperės maršrutus atidarinėjo, tai irgi, ko gero, kažkokią analizę atlikinėjo, bet patys matom kuo tai baigėsi. Planai ir realybė kartais skiriasi
							
						Paskutinis taisė 10.000; 2023.11.14, 20:27. gi kai iš Tamperės maršrutus atidarinėjo, tai irgi, ko gero, kažkokią analizę atlikinėjo, bet patys matom kuo tai baigėsi. Planai ir realybė kartais skiriasi
							
						Paskutinis taisė 10.000; 2023.11.14, 20:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo vasaros keisis reiso Ryga - Palanga - Ryga tvarkaraštis ir lėktuvas, atskridęs į PLQ 12:10, toliau skris į Amsterdamą, ten apsisuks ir grįš į Palangą, galiausiai 18:25 skris į RIXParašė Aleksandras B Rodyti pranešimąMan iškilo toks klausimas. O kuris lėktuvas aptarnaus skrydį PLQ - AMS? Palangoje kaip suprantu AirBaltic nelaiko lektuvų. Skrydis iš Palangos bus 12:50, atgal į Palangą grįš 17:45. Kažkaip priderinti prie Rygos reiso nelabai išeina. Tai iš kur bus imamas lėktuvas?
 
 Gal galima šaltinį ? Nes vasaros sezono tvarkaraštyje jų nėra, be to, būtų labai keista jei airBaltic planuotų skrist ir nepardavinėtų bilietų.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąŽiemai, bent jau šita sake VNO praeita savaite
 
 Pats Skuodis irgi sako, kad skrydžius į Hamburgą tiktai norėtų turėti
 
 https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr..._medium=copiedTame sąraše yra ne vienas Vokietijos miestas ir galiu pasakyti, kad mūsų dėmesio centre tikrai yra kai kurie Vokietijos strateginiai susisiekimo centrai, tai jeigu susisiekimą su Miunchenu mes turime, jo dažnis tik ateity didės (...) Mes norėtume turėti skrydžius ir į Hamburgą (...), į Diuseldorfą, natūralu – ir į Berlyną dažnio reikia didesnio“, – kalbėjo M.SkuodisPaskutinis taisė 10.000; 2023.11.16, 18:34.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciuIš Vilniaus oro uosto „Ryanair“ nuo kovo vidurio skraidins į Dubliną (Airija) ir Bilundą (Danija), nuo balandžio – į Atėnus (Graikija), o nuo birželio – į Korfu (Graikija) ir Varną (Bulgarija).
 Iš Kauno kovo viduryje bendrovės lėktuvai pradės skraidyti į Geteborgą (Švedija) ir Madridą (Ispanija), nuo kovo pabaigos – į Briuselį (Belgija), o gegužės pradžioje – į Kelną (Vokietija), Riminį, Barį ir Neapolį (Italija), Rodą (Graikija) ir Maljorką (Ispanija).
 Tuo metu į Palangą nuo kovo 20-osios sugrįš reguliarūs skrydžiai į Dubliną.
 Bendrovė iš Lietuvos oro uosto siūlo 49 skrydžių kryptis.
 vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
 Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?Paskutinis taisė Arunasx; 2023.11.30, 19:59.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį ŠarleruaParašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
 vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
 Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės, todėl jau geriau rinksis per Varšuvą, Kopenhagą ar Rygą, nes renka taškus, patogesnis laikas ir skrenda iš Vilniaus centro į Briuselio centrą.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
 vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
 Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
 
 O jei skrenda su Briuselio avialinijomis tiesiogiai - tai ir laiko gerokai sutaupo.Aviate, navigate, communicate
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar kaip moka iš savo kišenės!Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
 Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl ne lygis? Net Žiemelis skraido su LCC.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį Šarlerua   
 Comment






Comment