Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    LOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
    IMHO. Atvirai pasakius tai netikiu komercine sėkme tokių skrydžių į JAV ar kokį Bangkoką. Reikia būti realistais. Per daug yra aplinkui avialinijų su didesniais srautais keleivių ir iš LT nebus pastovaus srauto.
    Padenkime pradžiai bent ES sostines tiesioginiais normaliais skrydžiais, o ne LCC kurie neparduoda jungiamųjų skrydžių.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      LOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
      Jei 61 per aplinkui į Čikagą, tai tieisoginis gal ir 150 vien lietuvių surinktų. Pridedam, kad tieisoginis daug patraukliau, tad susigundytų visi dažniau skraidyti nei per aplikui, pridedam, kad tiesioginiu šituo skristų ir žmonės į kitus JAV miestus dabar skrendantys, kurie neįeina į tą 61, nes tarkim su persėdimu skrenda į Detroitą. Bet susigundytų tiesiogiai skristi į Čikągą ir į detroitą nuvažiuot. Arba kiti gal pasirinktų ir tarkim Vilnius - Čikaga skristi ir skristi po to JAV į savo tolimesnį miestą, vietoj dabartinio Vilnius - EU - tas jo JAV miestas.

      Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
      O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.
      Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 17:56.

      Comment


        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Jei 61 per aplinkui į Čikagą, tai tieisoginis gal ir 150 vien lietuvių surinktų. Pridedam, kad tieisoginis daug patraukliau, tad susigundytų visi dažniau skraidyti nei per aplikui, pridedam, kad tiesioginiu šituo skristų ir žmonės į kitus JAV miestus dabar skrendantys, kurie neįeina į tą 61, nes tarkim su persėdimu skrenda į Detroitą. Bet susigundytų tiesiogiai skristi į Čikągą ir į detroitą nuvažiuot. Arba kiti gal pasirinktų ir tarkim Vilnius - Čikaga skristi ir skristi po to JAV į savo tolimesnį miestą, vietoj dabartinio Vilnius - EU - tas jo JAV miestas.

          Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
          O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.
          Gal ir surinktų, o gal ir ne.. kita kryptis už Atlanto NYC, kuri surenka 56 keleivius per dieną tai sumoj, gal ir atsirastų150 keleivių skrendančių už Atlanto per dieną, bet vistiek neužtnka kažkuriai vienai krypčiai, kad paleist kokį plačia-fiuzeliažį kasdien. Bartkus mini, jog tikisi tiesioginio skrydžio į JAV už maždaug 5 metų. Aš manau tai susiję su A321XLR plačiu naudijimu. Iš Bartkaus ankstesnių pasisakymų, galvoju, kad LTOU dirba su American ar United šiuo klausimu, kurie jau užsakę 50+ vienetų ir laukia pristatymų, na ir tai būtų logiška galvojant apie šių kompanijų platų JAV žemėlapį.

          A321XLR nuotolis 4700nm (patikslintas 4000nm), nuo VNO iki JFK - 3762nm, o iki ORD 4089nm kas greičiausiai neleis turėt tiesioginių į Čikagą išvis (nebent XLR skris bent 4500nm).

          Gator - nelabai supratau apie lenkus ir latvius, prie ko jie čia? Lenkai ir taip turi tiesioginių skrydžių i JAV ir ne tik iš WAW, o dėl latvių - manau jie pirmieji turės tiesioginį skrydį vien dėl to, kad yra pagrindinis Baltijos šalių oro hub'as ir patys gali surinkt keleivius tiek iš VNO, tiek iš PLQ ar TLL tam (pvz su United codeshare).

          Linkas į Bartkaus pamąstymus: https://simonasbartkus.substack.com/...s-tvarkarastis

          Comment


            Apie lenkus prie to, kad būtų kas susigundytų išskristi ir iš VNO, gal kaina geresnė būtų, gal skrydžio laikas tinkamesnis.
            Na baltarusus imkim dar tada, kurie nemažą dalį keleivių Luetuvoje sudaro
            Lenkų iš VNO juk ir dabar yra skrendančių kryptimis, iš kurių ir Lenkijoj ne vienas reisas.
            Ar tu galvoji, kad jei būtų toks skrydis iš VNO, tai kokie 95proc+ tik lietuvių skristų?

            Comment


              Kliedesys kad lenkai skristų per VNO kai patys turi bilekiek linijų, net į US jei neklystu yra gavę teisę vykdyti išankstinę vykstančių į US kontrolę kas nėra suteikiama šiaip sau daug kam.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Jei 61 per aplinkui į Čikagą
                61 čia į abi puses per dieną, tai realiai sėdėtų apie 30 žmonių. Bet paties pateiktas konceptas teisingas, kad atsiradusi nauja krypyis generuoja, naujus srautus. Brt kritinės masės reikės palaukti dar iki kokių 2030. Tuomt gal ir gslėtume tikėtis atkreipti dėmesį.

                Tik svarbu nepamiršti, kad atidarant naujas kryptis ir esame absoliučiai priklausomi nuo uždienio vežėjų.

                Bet dabar labiau reikia skrydžių iš Vilniaus į Lisaboną, Romą, Madridą, Atėnus, Prahą, mieztus su kuriais Vilnius neturi susisiekimo (FR ar W6 2 kartus į savaitę nesiskaito).
                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.03, 11:25.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                  Ryanair, Europe’s No.1 airline, today (7 Dec) welcomes the judgement of the Irish High Court granting a permanent injunction prohibiting screenscraper Flightbox from breaching the binding Terms of Use of the Ryanair website by using bot technology to unlawfully scrape Ryanair’s website for OTAs.
                  Ilgai netruko:

                  Ryanair said the sudden removal from what it claimed were online travel agent 'pirates' was 'welcome' {...} Ryanair added: 'In the meantime, Ryanair continues to make its fares available to honest/transparent OTA’s such as Google Flights, who do not add hidden mark ups to Ryanair prices and who direct passengers to make their bookings directly on the Ryanair.com website.'
                  Budget airline Ryanair said since early December, booking sites like Booking.com, Kiwi and Kayak had taken Ryanair flights off their websites since early December.

                  Comment


                    Koks minusas ryanair, kad kažkas užsimeta maržą, bet pačiai ryanair vis tiek sumoka pilną kainą?
                    Pas mus visokie skrendu.lt užsimetantys nemažai irgi nesiūlys ryanair?

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      61 čia į abi puses per dieną, tai realiai sėdėtų apie 30 žmonių. Bet paties pateiktas konceptas teisingas, kad atsiradusi nauja krypyis generuoja, naujus srautus. Brt kritinės masės reikės palaukti dar iki kokių 2030. Tuomt gal ir gslėtume tikėtis atkreipti dėmesį.

                      Tik svarbu nepamiršti, kad atidarant naujas kryptis ir esame absoliučiai priklausomi nuo uždienio vežėjų.

                      Bet dabar labiau reikia skrydžių iš Vilniaus į Lisaboną, Romą, Madridą, Atėnus, Prahą, mieztus su kuriais Vilnius neturi susisiekimo (FR ar W6 2 kartus į savaitę nesiskaito).
                      Man tai argumentas, kad "tik 61 per diena i Chicago skrenda, todel pilno lektuvo nesurenkam" primena "Vilniuj statysim tramvaju, kai jau bus pilna tramvaju keleiviu". Visiem senai aisku, kad zmones maziau skrenda, jei nera patogiu tiesioginiu reisu, todel ir i Chicago ar New York, mes neturim kazkokio super-duper srauto, nes elementariai nera patogu i ten skristi. Norint, kad tokie skrydziai atsirastu mum reikia ne laukti kol kazkada tas srautas atsiras, o ji formuot paleidus subsidijuojamus skrydzius, kaip kad yra su LCY. JAV gyvena daugybe Lietuviu, turim vis didejancius verslo rysius ir turistu potencialas yra didelis, svarbiausia yra padaryti pirma zingsni, kad ir nuo skrydziu kas antra diena ir dirbti ant to, o ne laukt kol kazkas mum viska magiskai sukurs. Per toki laukima ir nieko neveikima mes ior turim dabar situacija, kai mum striuka su normaliom kryptim ir pagrindines avia kompanijos skraidancios i Lietuva yr pigiu skrydziu avialinijos.

                      Comment


                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        Man tai argumentas, kad "tik 61 per diena i Chicago skrenda, todel pilno lektuvo nesurenkam" primena "Vilniuj statysim tramvaju, kai jau bus pilna tramvaju keleiviu". Visiem senai aisku, kad zmones maziau skrenda, jei nera patogiu tiesioginiu reisu, todel ir i Chicago ar New York, mes neturim kazkokio super-duper srauto, nes elementariai nera patogu i ten skristi.
                        Ir galų gale, ar tai turi būti kasdieninis skrydis? Ir ar jis nesutrauktų dalies srauto į kitus Šiaurės Amerikos miestus?

                        Comment


                          Lietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608

                          Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.

                          Comment


                            Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                            Lietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608

                            Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
                            Puikios naujienos. Įdomu, kiek jau dabar lėktuvų yra laikoma esamų 16 krypčių užtikrinimui?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                              Lietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608

                              Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
                              Dabar iki Dubajaus nakvodavo trys. Artimiausiu metus BT didinimo strategija pasieksime 4-5 tikrai. Žinant, kad BT flotilėje bus 50 lėktuvų ir dar 30(opcija+20) dar atkeliaus iki 2030 m., manau ambicija turėtų būti nemažiau 15 iki 2030 metų.

                              Bet jei paleisime 100 naujų krypčių rinka pasprings. Mano asmenine nuomone, reikia tikrai BT rotacijų į Madridą, Romą, Atėnus, Barseloną, Londoną, Dubliną, Oslą, Lisaboną, Prahą, Atėnus, Ziurichą, Briuselį antro skrydžio per dieną į Amsterdamą. Čia papildomi 2-4 lėktuvai priklausomai nuo rotacijų intensyvumo.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                VZ.LT 2024.01.09
                                Lietuva svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų
                                Lietuva svarsto galimybę įsigyti Latvijos nacionalinės oro bendrovės „Air Baltic“ akcijų, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
                                „Jau esu turėjęs du pokalbius su Latvijos susisiekimo ministru apie galimybę galbūt Lietuvai įsigyti dalį „Air Baltic“ akcijų. Aš manau, sąlygos tokiu atveju turėtų būti tokios, kad dalis lėktuvų turėtų stovėti ir bazuotis čia, rotuoti iš Lietuvos“, – antradienį Vilniaus oro uoste žurnalistams sakė M. Skuodis.
                                Anot jo, šiuo metu tariamasi dėl galimų sandorio sąlygų. Kaip VŽ sakė ministras, akcijų įsigijimas yra viena iš galimybių Lietuvai. Visgi, kiek akcijų būtų perkama, kol kas neaišku, nes Latvijos vyriausybė dar nėra nusprendusi, kokios apimties paketą platintų.

                                „Kaip žinote, „Air Baltic“ kompanija ruošiasi viešam akcijų platinimui šių metų pabaigoje, tai mes žiūrėsime, ar tos pirminės diskusijos, pirminiai pokalbiai gali įgauti kažkokį konkretų pavidalą, ar ne. Bet vis dėl to, svarbiausia Lietuvai, kad būtų patogūs skrydžiai, dažniai ir patogiu laiku“, – sakė ministras.
                                VŽ jis pažymėjo, kad, jo nuomone, Lietuvai reikėtų įvertinti akcijų įsigijimo galimybę ir dėl to, kad „Air Baltic“ Lietuvą ir Lietuvos oro uostus „mato kaip savo vidaus rinką ir bazę, iš kurios jau dabar vykdo daug skrydžių ir ateityje vykdys dar daugiau.“

                                M. Skuodis pažymėjo, kad „Air Baltic“ ateityje galėtų tapti ir visų trijų Baltijos šalių avialinijomis.
                                „Kol kas yra tiesiog bendras klausimas, ar Lietuva galėtų įsigyti, ar norėtų įsigyti, kokios sąlygos būtų ir panašiai. Kaip galbūt į tai žiūrėtų Estijos Vyriausybė, ar „Air Baltic“ galėtų būti trijų Baltijos šalių kompanija, nes bent jau pati kompanija mato save kaip trijų šalių kompaniją, o ne vienos“, – sakė M. Skuodis.
                                Kaip VŽ sakė ministras, vargu ar Lietuva, įsigijusi „Air Baltic“ akcijų, galėtų formuoti bendrovės strategiją ar turėti įtakos sprendžiant, kokiomis kryptimis skristi.

                                https://www.vz.lt/transportas-logist...-baltic-akciju

                                Comment


                                  Jeigu BT turės 80 ar 100 lėktuvų parką, ar jūs įsivaizduojate, kad jie ir taip nelaikys dar bent dukart, o realiai dar didesnio skaičiaus vien Vilniuje, neturinčiame jokio nacionalinio vėžėjo?

                                  Comment


                                    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                    Jeigu BT turės 80 ar 100 lėktuvų parką, ar jūs įsivaizduojate, kad jie ir taip nelaikys dar bent dukart, o realiai dar didesnio skaičiaus vien Vilniuje, neturinčiame jokio nacionalinio vėžėjo?
                                    jeigu nemokėsim, tai nelaikys, kaip ir koks LOT ar Finnair nelaiko.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      jeigu nemokėsim, tai nelaikys, kaip ir koks LOT ar Finnair nelaiko.
                                      LOT ir Finnair labai geri pavyzdžiai su savo beveik 80 lėktuvų parkais, bet tų parkų kompozicija visiškai kitokia ir šalių mąstelis (oro uostų skaičiumi) kitoks.

                                      Tai va dabar įsivaizduokim, kur airBaltic dings turėdami tokį patį skaičių lėktuvų kaip LOT, pagal pax skirtų tarp-Europiniams skrydžiams? Ar eis į tiesioginį karą su visais atidarinėdami dvidešimt bazių Europoje, ar Rygos pavyzdžiu monopolizuos užimamas rinkas?

                                      Comment


                                        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                        Jeigu BT turės 80 ar 100 lėktuvų parką, ar jūs įsivaizduojate, kad jie ir taip nelaikys dar bent dukart, o realiai dar didesnio skaičiaus vien Vilniuje, neturinčiame jokio nacionalinio vėžėjo?
                                        Gal ir laikys 8-10. Bet manau jei turi kažkokių didesnių idėjų, pvz. plėsti wet-lease nuomos paslaugą. Šią vasarą, beveik trečdalis aktyvių lėktuvų buvo išnuomoti.

                                        Turbūt idėja plėsti bazes šiaurės šalyse, bet Turku ir skraidymo iš Kopenhagos, gal dsr koks planas yra. Na ir žinoma Talinas bei Vilnius.

                                        Tik būdami akcininkai, mes galime padėti apsispręst BT atidaryti Vilnius - Briuselis, kai latviai dvejoja. Galim nebeieškoti, kas atsilieps į skatinimo programą skraidyti į Madridą. Ir patogius laikus į Romą gali turėti.

                                        Tvaresnis skrydžių finansavimo būdas, taip labiau įpareigojantis, bet leidžiantis turėti priėjimą prie strateginio planavimo, kuris naudingas Lietuvai.

                                        Mažiau pragmatiškas požiūris - investuojame į kaimynų išvystytą tikrai gerą produktą, šiaip ar taip reklamuojantį mūsų regioną, tai yra Baltijos šalis.

                                        Mano nuomone, jei sprendimas tikrai būtų ptiimtas, tai būtų labai gera naujiena Lietuvai, kuri padėtų mažinti priklausomybę, nuo LCC.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Dabar iki Dubajaus nakvodavo trys. Artimiausiu metus BT didinimo strategija pasieksime 4-5 tikrai. Žinant, kad BT flotilėje bus 50 lėktuvų ir dar 30(opcija+20) dar atkeliaus iki 2030 m., manau ambicija turėtų būti nemažiau 15 iki 2030 metų.
                                          Na, tiesioginėms kryptims iš VNO aptarnauti naudoja tik du. Tasai trečiasis 23:59 atskrenda iš Rygos į Vilnių ir pernakvojęs 05:30 skrenda atgal į Rygą - Vilniuje jis neskraido. Dėl to, manau, būtų teisingiau sakyti, kad BT šiuo metu bazuoja tik du lėktuvus.

                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Tik būdami akcininkai, mes galime padėti apsispręst BT atidaryti Vilnius - Briuselis, kai latviai dvejoja. Galim nebeieškoti, kas atsilieps į skatinimo programą skraidyti į Madridą. Ir patogius laikus į Romą gali turėti.
                                          Na taip, bet jei Vilnius - Briuselis latviai neatidaro, nes nemato, kad būtų pelninga, tai mums būnant akcininkais, šis reisas automatiškai netaps pelningu. Tad klausimas, ar management'as norės atidaryti reisą, kuris neštų jiems nuostolį. Latviai (didesnieji BT akcininkai) irgi nelabai norės deginti pinigus. O kas liečia skatinimo programas - tai jose BT gali dalyvauti ir dabartine savo forma

                                          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

                                          Tai va dabar įsivaizduokim, kur airBaltic dings turėdami tokį patį skaičių lėktuvų kaip LOT, pagal pax skirtų tarp-Europiniams skrydžiams? Ar eis į tiesioginį karą su visais atidarinėdami dvidešimt bazių Europoje, ar Rygos pavyzdžiu monopolizuos užimamas rinkas?
                                          Tai jie ir dabar tą daro, pvz šią žiemą turi naują bazę Gran Kanarijoje iš kurios skraido į Danijos ir Norvegijos miestus, nuo 2022m. nauja bazė Tamperėje, šią vasarą dar pradės skraidyti tarp Kopenhagos ir Sandefjordo.
                                          Paskutinis taisė 10.000; 2024.01.09, 18:47.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X