Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai kad į Briuselį paskraidys pusę metų, o po to balandį jau vėl nebeskraidys. Dėl DUB, OSL, LGW tai nelabai supratau jūsų minties, kadangi airBaltic uždarė visus maršrutus vos po keleto sezonų

    Nors Dubliną galėtų sugrąžinti, dabar panašu kad nuo lapkričio liksim be tiesioginių VNO-DUB, nes ir Ryanair uždaro
    Mintis ta, jog AirBaltic yra apšilę šituose maršrutuose, žino publiką, įpročius ir ko tikėtis šituose maršrutuose. Būtent tokia situacija, kaip su FR atsitraukimu iš šio maršruto uždarymu Vilniuje ir Planagoje - AirBaltic galėtų įžengti ir manau sėkmingai paleisti/atnaujinti VNO-DUB.

    Visos šios kryptys yra migrantinės, bet Oslo ir Londono stiprybė, kad BT turi jungimus su SAS ir British airways(nors iš Gatwicko tinklas labai prastas). Bet jei FR sustreikuotų su Oslu, kaip su Kopenhaga, kas ir mažai tikėtina, manau AirBaltic ilgai nedvejotų.

    Bet turbūt pagrindinė mintis, jog BT nebeturi tikslo viską varyti per Rygą ir tik siūlydami kokybišką produktą tiesioginiais maršrutais jie gali tikėtis didesnės rinkos dalies. Kitu atvjeu žmonės tiesiog renkasi LCC ir nepatogius laikus, negu jungimą per RIX. Tą parodo ir PLQ-AMS, VNO-HAM. Nepaisant sezoninių maršrųtų į Heraklioną, Nicą, Dubrovniką, Malagą, Palmą, Dubajų, Tenerifę, Gran Kanariją - kas yra labai didelė dalis.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      „Ryanair“ žiemos tvarkaraštis kelia keliautojų antakius: nutrins keliolika maršrutų? https://...tu-667-2106002
      Bilietų lapkričio ir tolesniems mėnesiams nebenusipirksite į šiuos maršrutus: Kaunas-Madridas (paskutinis skrydis lapkričio 4 d.), Kaunas-Geteborgas (lapkričio 4 d.), Vilnius-Dublinas (lapkričio 4 d.), Vilnius-Bilundas (lapkričio 6 d.), Vilnius-Frankfurtas Hanas (spalio 28 d.), Dublinas-Palanga (spalio 28 d.), Kaunas – Kelnas (spalio 26 d.), Kaunas – Alborgas (spalio 27 d.), Kaunas – Šarlerua (lapkričio 5 d.), Vilnius – Atėnai (spalio 31 d.), Kaunas – Rodo sala (spalio 25 d.), Kaunas – Baris (spalio 28 d.), Kaunas – Neapolis (spalio 28 d.), Kaunas – Rimini (spalio 26 d.), Kaunas – Maljorka (lapkričio 2 d.), Kaunas – Burgas (lapkričio 2 d.), Vilnius - Varna (rugsėjo 30 d.).
      Bent vienas svarbus maršrutas, sukėlęs sąmyšio tarp keliautojų, per tą laiką iš tiesų grįžo į oro linijų tvarkaraštį. Keleiviai ir toliau, kaip ir anksčiau, gali įsigyti bilietus Kaunas-Kopenhaga maršrutu. Kopenhaga laikoma vienu svarbiausių Europos hubų Lietuvos keliautojams, todėl jo laikinas nebuvimas nustebino ne vieną.
      Tačiau spręsti dėl likusių maršrutų ateities kol kas sunku – oro linijos nekomentuoja apie galutinį tvarkaraštį.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        „Ryanair“ žiemos tvarkaraštis kelia keliautojų antakius: nutrins keliolika maršrutų? https://...tu-667-2106002
        Greitu metu sukels, tada skaičiuosime viščiukus.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Įdomus AirBaltic vadovo interviu, nors straipsnis ir netiesiogiai apeliuoja tis į mūsų SUMIN.

          https://iq.lt/mob/kava-su-iq/m-gauss...epavyks/305116

          M. Gaussas: jei kas sako, kad su 10 lėktuvų padarysime „Air Lituanica 5“, turiu nuvilti – nepavyks
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Prašau moderatorių postą apie AirBaltic perkelti į temą “Kaip viskas blogai Lietuvoje”. Tas vokietis subtiliai šaiposi iš mūsų.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Prašau moderatorių postą apie AirBaltic perkelti į temą “Kaip viskas blogai Lietuvoje”. Tas vokietis subtiliai šaiposi iš mūsų.
              Nesišaipo, tik kalba apie valdžios visišką nesigaudymą aviacijoje. Mūsų susisiekimo ministro pagrindinis darbas žvyrkėlių asfaltavimas.
              Flickr

              Comment


                Ko norėt. Julius Skačkauskas, SUMIN viceministras atsakingas už aviaciją. Baigė TSPMI. Pačios rimčiausios pareigos, kurias užėmė iki ministerijos - LG Latvia atstovybės Vilniuje specialistas.

                Comment


                  Na ministras pasakė - kad eilės išnyks 2024 m. kai pastatys naują terminalą. norėtųsi paklausti ministro, o kas nutiko, kad terminalo statybos buvo atidėtos 2 m.? Prognozavo, kad Covid'as niekad nesibaigs?

                  https://madeinvilnius.lt/transportas...rI4ZhqsqAq5AiY
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Ar nepralošia pigios kompanijos kaip ryanair, norwegian, wizzair, kad neleidžia atšaukti skydžio?
                    Dabar jei atšauksi skrydį tai nulį pinigų atgausi, todėl kas neskrenda net nesivargina atšaukinėti.
                    O jei kompanijos leistų susigrąžinti, kad ir 10 ar 20 proc sumos žmonės pasivargintų grąžinti, o kompanija tą patį bikietą vėl galėtų parduoti antrą kartą. Dažniausiai net didesne kaina priartėjus skrydžio datai.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Ar nepralošia pigios kompanijos kaip ryanair, norwegian, wizzair, kad neleidžia atšaukti skydžio?
                      Dabar jei atšauksi skrydį tai nulį pinigų atgausi, todėl kas neskrenda net nesivargina atšaukinėti.
                      O jei kompanijos leistų susigrąžinti, kad ir 10 ar 20 proc sumos žmonės pasivargintų grąžinti, o kompanija tą patį bikietą vėl galėtų parduoti antrą kartą. Dažniausiai net didesne kaina priartėjus skrydžio datai.
                      Nepralošia. Beveik visos kompanijos parduoda daugiau bilietų negu iš tikrųjų yra vietų lėktuvuose. Visada atsiranda bent keli žmonės kurie neskrenda. Kompanijos nereikia prarasti dar ir tų 10-20% kuriuos paminėjai. O jeigu nutinka taip, kad visi nupirkę bilietus nori skristi, tada duoda naują bilietą kitam skrydžiui + tą 10-20% bonusiuką nusipirkt kitą skrydį iš jų pačių (aišku priklauso nuo aviakompanijos).

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Įdomus AirBaltic vadovo interviu, nors straipsnis ir netiesiogiai apeliuoja tis į mūsų SUMIN.

                        https://iq.lt/mob/kava-su-iq/m-gauss...epavyks/305116
                        Specialiai sumokėjau 4eur, kad perskaityt straipsnį -labai įdomus ir duriantis į paširdžius mūsų SUMIN ir bendrai vyriausybei.. Kelios Gauss citatos:

                        Pigių skrydžių bendrovės gali pasiūlyti daug pigesnių bilietų ir pritraukti daug daugiau keleivių. Bet tai, ką jos siūlo, nėra susisiekimas, o jei nėra susisiekimo, vyriausybės paprastai pradeda grūmoti, nes galiausiai bendras keleivių skaičius mažėja. Jūsų ekonomika nesiplėtos, jei neturėsite jokio ryšio su vietomis, kuriose vyksta verslas, jei neveiks jūsų pašto tarnyba, krovinių vežimo paslaugos, greitai tapsite labai izoliuoti. Galbūt todėl Latvija, būdama mažesnė už Lietuvą pagal gyventojų skaičių, šiandien turi daugiau keleivių ir didesnę ekonominę galią aviacijos srityje nei visi trys Lietuvos oro uostai kartu sudėjus. Tam yra priežastis. Jūsų rinkoje dominuoja itin pigių skrydžių bendrovės.

                        Laukiame „Rail Balticos“ projekto pabaigos, nes kai tas traukinys atvažiuos čia, į terminalą, jūs galėjote matyti statybas, nuo traukinio iki lėktuvo bus tik 150 metrų. Puiku. Mums nebereikės skristi į Taliną ir į Vilnių

                        Tačiau apskritai jūs nepakankamai sujungiate Lietuvą su kitomis verslo sostinėmis. Dėl to kyla nemažai problemų. Štai kodėl jūsų didesnė šalis turi daug mažiau keleivių nei Latvija, kurios aviacijos sistema yra ir išliks stipriausia, nepaisant nieko. Mano kolega viename forume pasakojo, kad Lietuvoje oro linijų bendrovės dygsta kaip grybai po lietaus. Tačiau jos neužtikrina gero susisiekimo ir stabilumo, vieną savaitę jos skrenda, kitą jau nebe. Tos oro vežėjos tik suteikia darbo vietas. Lietuvoje turite gerą aviacijos techninės priežiūros tinklą, bet tai viskas. Dabar Rygoje statome didžiausią techninės priežiūros angarą, kuriame bus atliekama sunkioji techninė priežiūra. Todėl manau, kad Vilnių aplenksime ir šiuo aspektu.

                        Jums nebūtina turėti savo nacionalinio vežėjo. Galbūt Lietuvos Vyriausybė net patenkinta esama situacija. Per 11 metų nesulaukiau nė vieno atstovo iš Lietuvos Vyriausybės, o estai ir latviai atvyksta dažnai. Kaip vokietis galiu pasakyti, kad trys Baltijos šalys labai glaudžiai bendradarbiauja, bet kai kalbame apie aviaciją, to bendrumo nebelieka.
                        Šiaip ilgas straipsnis, paliečiantis daug įdomių temų.. Labai patiko.

                        Comment


                          Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                          Specialiai sumokėjau 4eur, kad perskaityt straipsnį -labai įdomus ir duriantis į paširdžius mūsų SUMIN ir bendrai vyriausybei.. Kelios Gauss citatos:

                          Šiaip ilgas straipsnis, paliečiantis daug įdomių temų.. Labai patiko.
                          Lobistas ir tiek. Kurio įtakai, deja, pernelyg paklūsta dabartinė Lietuvos oro uostų vadovybė. Šios politikos dėka netekome daugiau kaip 10 Ryanair maršrutų iš Lietuvos. Tai, ką siūlo pigių skrydžių bendrovės, YRA susisiekimas. Ir verslininkų interesai nėra vieninteliai, kurių svarbu paisyti. Emigrantams ir turistams susisiekti su Lietuva lygiai taip pat svarbu.

                          Comment


                            Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                            Lobistas ir tiek. Kurio įtakai, deja, pernelyg paklūsta dabartinė Lietuvos oro uostų vadovybė. Šios politikos dėka netekome daugiau kaip 10 Ryanair maršrutų iš Lietuvos. Tai, ką siūlo pigių skrydžių bendrovės, YRA susisiekimas. Ir verslininkų interesai nėra vieninteliai, kurių svarbu paisyti. Emigrantams ir turistams susisiekti su Lietuva lygiai taip pat svarbu.
                            Ne emigrantai kuria darbo vietas Lietuvoje, o verslininkai. Ir verslas prisideda prie to, kad emigracijos būtų mažiau. Ar koks nors regiono atsakingas key person skris iš toliau su persėdimu į Ryanair
                            kuris neparduoda susietų bilietų - nemanau.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                              Lobistas ir tiek. Kurio įtakai, deja, pernelyg paklūsta dabartinė Lietuvos oro uostų vadovybė. Šios politikos dėka netekome daugiau kaip 10 Ryanair maršrutų iš Lietuvos. Tai, ką siūlo pigių skrydžių bendrovės, YRA susisiekimas. Ir verslininkų interesai nėra vieninteliai, kurių svarbu paisyti. Emigrantams ir turistams susisiekti su Lietuva lygiai taip pat svarbu.
                              Va tai va ir yra mūsų požiūris į keleivinę aviaciją. Dėl tokio mentaliteto Vilnius ir yra transporto asshole.

                              Comment


                                Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                Šios politikos dėka netekome daugiau kaip 10 Ryanair maršrutų iš Lietuvos.
                                Kokia tai politika ir kokių skrydžių netekome? Gal ne tik Ryanair?

                                Comment


                                  Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                                  Lobistas ir tiek. Kurio įtakai, deja, pernelyg paklūsta dabartinė Lietuvos oro uostų vadovybė. Šios politikos dėka netekome daugiau kaip 10 Ryanair maršrutų iš Lietuvos. Tai, ką siūlo pigių skrydžių bendrovės, YRA susisiekimas. Ir verslininkų interesai nėra vieninteliai, kurių svarbu paisyti. Emigrantams ir turistams susisiekti su Lietuva lygiai taip pat svarbu.
                                  Pigių skrydžių bendrovės atidarinėja maršrutus ne pagal verslo poreikius, o pagal tai, kur daugiausia gali uždirbti, o tai yra poilsinės ir emigrantinės kryptys.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Galbūt todėl Latvija, būdama mažesnė už Lietuvą pagal gyventojų skaičių, šiandien turi daugiau keleivių ir didesnę ekonominę galią
                                    Patikrinau kas tas yra "daugiau keleivių", tai 2022 Latvija - 5,38 mln. keleivių, Lietuva - 5,35 mln. keleivių.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                      Patikrinau kas tas yra "daugiau keleivių", tai 2022 Latvija - 5,38 mln. keleivių, Lietuva - 5,35 mln. keleivių.
                                      Dar gal būtų visai nieko pažiūrėti kur tiksliai tie keleiviai yra ir tada vaizdas labai kitoks:
                                      • In 2022, Riga Airport handled 5.38 million passengers (Riga Aiport)
                                      • Last year [2022], 3.91 million passengers travelled through Vilnius Airport. (Vilnius Airport)
                                      Daugiau nei trečdaliu daugiau.
                                      Ir dar gerai pasitikrinti kokioj lygoj žaidžiam:
                                      • Copenhagen: 22.1 million passengers passed through the airport in 2022 (CPH Kastrup)

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Patikrinau kas tas yra "daugiau keleivių", tai 2022 Latvija - 5,38 mln. keleivių, Lietuva - 5,35 mln. keleivių.
                                        Cargo 2022 Ryga - 21115 t, Lietuva - 21290 t (VNO-15940 t).

                                        Nors šiaip Lietuva, aišku, potencialiai turėtų būti daugiau.

                                        Jūsų ekonomika nesiplėtos, jei neturėsite jokio ryšio su vietomis, kuriose vyksta verslas, jei neveiks jūsų pašto tarnyba, krovinių vežimo paslaugos, greitai tapsite labai izoliuoti
                                        Paskutinis taisė Sula; 2023.11.13, 09:12.

                                        Comment


                                          Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                          Dar gal būtų visai nieko pažiūrėti kur tiksliai tie keleiviai yra ir tada vaizdas labai kitoks:
                                          • In 2022, Riga Airport handled 5.38 million passengers (Riga Aiport)
                                          • Last year [2022], 3.91 million passengers travelled through Vilnius Airport. (Vilnius Airport)
                                          Daugiau nei trečdaliu daugiau.
                                          Koks kitoks vaizdas? Kaunas jau ne Lietuva? Alio, apie ką kalbam?
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X