Taip ir parašyta.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.
 
 15min.lt 2023.02.24
 Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
 https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau. Panašu, kad ir Ryanair nuo kitų metų nuima Atėnus. Dar 2017 m. džiaugėmės, kad tiesioginiu skrydžiu pasieksime Atėnus, o su vienu persidėmu visas Graikijos salas ir daugelį pietų Europos uostų. Bet tada Ryanair su Wizz labai gretai išstūmė šiuos Graikų vežėjų planus.Parašė Romas Rodyti pranešimąGeros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.
 
 15min.lt 2023.02.24
 Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
 https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
 
 Nuo kitų metų – tiesioginis skrydis iš Vilniaus į Atėnus
 Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7uWHxIbru
 
 Dabar neturėsime, ne tik AEGEAN, bet ir Ryanair ir Wizzair, nes low-cost'ai yra suinteresuoti, tik dominuoti rinkoje, o tuomet jau skraidyti tik maksimaliai pelningomis kryptimis. Kai išstumi konkurentą, palieki tik tas pelningiausias kryptis - Londonas, Oslas, Milanas ir tokiais dažniais, kokie tau patogūs. Šiaip labai liūdna.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.27, 14:24.Aviate, navigate, communicate
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Agonija tęsiasi:
 
 Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
 
 https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
 Aviate, navigate, communicate
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo toliau, tuo labiau panasu, kad vadybininkeliai is Lietuvos Oro usotu ir Susiekimo Ministerijos, tiesiog sumaste pakelt tarifus, galvodami, kad visi mokes. Problema, kad nemokes ir problema, kurios jiem tiesiog neena suvokt, kad tiesiog nenorintys moket- iseis. Bet vadybininkeliai, toliau, kaip gavo algas, taip ir gaus, o atsakomybes prisiimt nereiks. Tiesiog VOParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAgonija tęsiasi:
 
 Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
 
 https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/ . .
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.kaip?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad kai tik ne puikus, o sudinas. Tiek Vilnius, tiek Kaunas yra regiono centrai ir pasiekiamumas turetu buti geras. Vilnius nera, kazkoks Celiabinskas, kuriame daug gyventoju, bet yra vidury niekur. Vilnius- Baltijos saliu regiono svarbiausias miestas tiek politksiai tiek finasiskai, bet pasiekimumas, kaip kokios Tiranos. Norim, kad toliau butume aktualus, turim turet susiekima is Vilniaus, kuris yra geras arba labai geras, kitaip ir liksime busime kazkokia Europos provincija, kur nuvykt is dydziuju centru imanoma tik su 1-2 persedimais. Kad ta pasiek reikia strategijos ir normalios vadybos. Dabartinis variantas, kai i oro susiekimas ziurima, kaip i koki Vilniaus viesaji tranasporta, kas yra tragedija ir veda prie prarastu pinigu ir mazu aukstos pridetines vertes uzsienio investiciju.Parašė alm Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.01, 16:55.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 SAS negrįžo į ankstesnį grafiką, turime kelioliką išvykimų per savaitę mažiau, negrįžo į senas vėžias ir Lufthansa, nei LOT, nei Airbaltic. Austrian ir Brussels grįžta minimalia rotacija. Aeroflot, Belavia išėjo (ir gerai), bėda, kad altetnatyvos neatsirado. Nebėra persėdimų per Kijevą. Wizz air lėktuvų bazė susitraukė nuo 4 iki 2, Ryanair irgi stipriai apsikarpė.Parašė alm Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
 
 Palyginus su tuo, kas buvo 2019 m. Lietuvos aviacijai yra mažu mažiausiai tragedija. Aš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.Aviate, navigate, communicate
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau.Tai jau -1½, nes atšaukė ne esamus, o žadėtus maršrutus.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAgonija tęsiasi:
 Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
 https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
 
 Kiek dar trūksta iki žadėto šimto?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSkuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių
 https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skubotos išvados - kodėl pasakysiu vėliau, bet grįžti turiu antradienį ryte, skrydžio atgal nėra. Turėčiau važiuoti be automobilio, na tarkim, Ollex atvykstantis 2,5 h prieš skrydį yra alternatyva. Dvi valandos KUN man prailgs.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
 
 Iš Charleroi iki miesto centro yra plius minus 2 valandos, iš pagrindinio oro uosto 15-20 min.
 
 Kainodara, taip jau veikia, kad perkant pirmyn atgal yra pigiau, nei į vieną pusę, skrendant tom pačiom avialinijomis. Kitaip tariant pirkdamas su Lufthansa į priekį ir atgal, aš sumokėsiu iš esmės tiek pat, o kai kuriais atvejais, net mažiau.
 
 O priežastis, kodėl neskrendu iš Kauno ir kas būtų katastrofa jei skridytų tik Ryanair - nėra bilietų, o persėdimų jie nesiūlo, tai ir parodo, kokioje skylėje su LCC esame.
 
 Bėda ne Kaunas, bėda, kad į KUN dar neatėjo LOT ir koks Germanwings ir kad nėra patogaus susisiekimo su oro uostu, o nėra, todėl, kad per mažai skrydžių.
 Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.01, 21:26.Aviate, navigate, communicate
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tas "pietinis oro uostas" yra darzine valanda kelio nuo miesto (piko metu beveik 2val), kitame mieste,kuris vadinasi Charleroi- cia kaip Kauno oro uostas butu Vilniaus oro uostu vadinamasParašė Gator Rodyti pranešimą
 Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ir kas ta valanda kelio? Ta prasme neypatingai gerai, bet sakyti, kad dėl to nesiskaito kaip variantas yra perdėta.Parašė TIME Rodyti pranešimą
 tas "pietinis oro uostas" yra darzine valanda kelio nuo miesto (piko metu beveik 2val), kitame mieste,kuris vadinasi Charleroi- cia kaip Kauno oro uostas butu Vilniaus oro uostu vadinamas
 "Daržinė" - nesuprantu kaip kelionę įtakoja oro uosto architektūrinis sprendimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O iš Kauno ar Klaipėdos, ar dar kažkur į VNO vykstant taip pat prailgsta. Bet tie žmonės nesako, kad dėl to "nėra skrydžio iš Lietuvos į Belgiją".Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
 Skubotos išvados - kodėl pasakysiu vėliau, bet grįžti turiu antradienį ryte, skrydžio atgal nėra. Turėčiau važiuoti be automobilio, na tarkim, Ollex atvykstantis 2,5 h prieš skrydį yra alternatyva. Dvi valandos KUN man prailgs.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip "normalaus" nera. Jau kaip sakyta, jei Ryanair atsaukia reisa, gali kukuot oro uoste ir ieskot naujo bilieto. Jei "Brussels airlines" atsaukia, jie tau pasiulo is kart skristi su Lufthansa i Frankfurta ir tada i Briuseli. Taip pat Ryanair turi tik viena kabinos- ekonomine konfiguracija, neturejima jokiu jungiamuju reisu ir pan. Ryanair yra biudzetines avialinijos is tasko i taska B, kuriom dazniau skrendama ne verslo ar dalykiniais tikslais. Tuo tarpu verslo ir dalykinem kelionem reikia lankstumo skrendant, nes nuplaukus skrydziui gali nuplaukti ir rimti susitikimai ar kiti, pavadinkim, "brangiai kainuojantys" reikalai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 O iš Kauno ar Klaipėdos, ar dar kažkur į VNO vykstant taip pat prailgsta. Bet tie žmonės nesako, kad dėl to "nėra skrydžio iš Lietuvos į Belgiją".
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ryanair nenusipirksi per konkursą per agentūrą. Anie nedaro bilietų rezervacijų agentutų sistemose. Universitete iš savų perki Ryanair/Wizzair, po to grąžina. Nemanau, jog ministerijoje kažkaip kitap.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad yra agentūrų perpardavinėjančių ryanair bilietus, kaip ir visokių SAS.Parašė Suolas Rodyti pranešimą
 Ryanair nenusipirksi per konkursą per agentūrą. Anie nedaro bilietų rezervacijų agentutų sistemose. Universitete iš savų perki Ryanair/Wizzair, po to grąžina. Nemanau, jog ministerijoje kažkaip kitap.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 universitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neteko gauti pasūlymų iš tokių įstaigų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Tai kad yra agentūrų perpardavinėjančių ryanair bilietus, kaip ir visokių SAS.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai reikia, tai mielai perka. Buvo renginys Berlyne, datos tiko idealiai ir kaina buvo puiki. Visi lietuviai smagiai skridome tuo pačiu Ryanair reisu.Parašė TIME Rodyti pranešimąuniversitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms
 Comment






Comment