Parašė Ciurlionis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lapkričio 19 d. Taip, yra Turkish Airlines skrydis 16.00 val. ir jis man tiktų. Parašiau laišką, bet jaučiu, kad reikės skambinti, nes sprendžiant pagal nuorodas svetainėje, tai tokie reikalai labiau tvarkomi telefonu. Pasiskaičiau taisykles - tai taip, pinigai turi būti grąžinami, jei nepasiūloma klientui tinkamų alternatyvų.Kokia data?
 
 Turbūt stengiasi dėlioti tvarkaraščius taip, kad dėl to neturėtų per daug papildomų išlaidų, t. y. iš anksto.O ką daro avialinijos jei taip atsitinka, kad tenka įspėti likus mažiau nei 14 dienų?Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.28, 23:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gali prašyti kompensacijos. Kompensacija riklauso nuo atstumo:Parašė Gator Rodyti pranešimą
 O ką daro avialinijos jei taip atsitinka, kad tenka įspėti likus mažiau nei 14 dienų?
 Iki 1500 km - 250 Eur.
 1500-3500 - 400 Eur.Aviate, navigate, communicate
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „Ryanair“ naujienos: nuo lapkričio – pokyčiai dėl bagažo https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...azo-637-849570
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas per nauja aviakompanija Lietuvoje Global Airways lithuania? Ieško skrydžio palydovų ? http://flyglobal.eu/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na čia kažkas sudėtingiau 
 
 PAR kompanija nepradėjo planuotų statybų Kauno oro uoste
 Plačiau: https://www.vz.lt/sektoriai/transpor...#ixzz50ZIfzfRM
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na va pagaliau aišku kas ir kaip:
 
 Europos regioninė skrydžių bendrovė „CityJet“ Vilniuje įkūrė naują bazę, iš kurios aptarnaus skrydžius Skandinavijoje, Šiaurės Europoje ir Baltijos šalyse. Nors „CityJet“ Lietuvoje nepasiūlys naujų krypčių, tačiau žada pasamdyti 40 darbuotojų – pilotų ir palydovų. Kompanija Vilniuje siūlys užsakomuosius skrydžius ir nuomos lėktuvus didžiosioms skrydžių kompanijoms.
 Į Vilniaus oro uostą atsikraustė „CityJet“ – ieško 40 pilotų ir kitų įgulos narių
 
 Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...riu-667-905896
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greitu metu pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ uždarys vieną iš bazių, esančių Jungtinėje Karalystėje, dėl šio sprendimo liks vienu skrydžiu mažiau į Lietuvą
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77283613
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šį vasarį – dešimtadaliu daugiau skrydžių nei prieš metus https://www.vz.lt/transportas-logist...ei-pries-metus
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gera naujienaParašė udrius Rodyti pranešimąIš didžiausių naujienų - Ryanair žengia į poilsinių kelionių į Turkiją rinką. Skrydžiai prasideda jau šiemet.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Varo ir dabar, Ryanair tik prisitaiko prie rinkos.Parašė John Rodyti pranešimąTai jau varys dabar ex-vargolei į 3rd rate Turkijos kurortus atostogauti "10 kartų pigiau, nei Palangoje"  
 
 https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theaterVisi emigravo į Londoną? Visi keliai veda į Frankfurtą? Visi skrenda per Rygą?
 
 Well, not. Fun fact - populiariausia kryptis gegužės mėnesį iš Vilniaus oro uosto buvo Antalija - 27 268 keleiviai.Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.16, 23:15.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
 Varšuva-Vilnius;
 Vilnius-Atėnai;
 Vilnius-Roma;
 Vilnius-Baris;
 Vilnius-Reikjavikas;
 Vilnius-Nica;
 Vilnius-Grenoblis.
 
 Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O apskritai kokių nors naujų maršrutų nuo sezono pradžios bus? Gal šitie maršrutai buvo populiarūs, bet tiesiog Wizz Air nori skraidyti Europoje kitais, kur dar didesnis užpildymas.Parašė smb Rodyti pranešimąToks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
 Varšuva-Vilnius;
 Vilnius-Atėnai;
 Vilnius-Roma;
 Vilnius-Baris;
 Vilnius-Reikjavikas;
 Vilnius-Nica;
 Vilnius-Grenoblis.
 
 Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol kas vienas paskelbtas - iš Vilniaus į Marakešą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 O apskritai kokių nors naujų maršrutų nuo sezono pradžios bus? Gal šitie maršrutai buvo populiarūs, bet tiesiog Wizz Air nori skraidyti Europoje kitais, kur dar didesnis užpildymas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visi, kaip ir suprantami išskyrus:Parašė smb Rodyti pranešimąToks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
 Varšuva-Vilnius;
 Vilnius-Atėnai;
 Vilnius-Roma;
 Vilnius-Baris;
 Vilnius-Reikjavikas;
 Vilnius-Nica;
 Vilnius-Grenoblis.
 
 Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
 
 Vilnius-Reikjavikas
 Vilnius-Nica
 
 Gal skambės makabriškai, bet Wizz mažėjimas, man asmeniškai yra be galo gera naujiena, o bet tačiau tik tuo atveju jei būtų "tier" produktas pakeitimui.
 
 
 Varšuva - ramu yra LOT'as, kartais brangu vis dėl to LT-PL rinka auganti ir kažkada vietos LCC atsiras.
 Atėnai - yra skaudulys, su šeima mėgstame graikų salas ir ypač star alliance, vis dėl to AEGEAN sugrįžimo vargu bau ar galima tikėtis.
 Roma - visada pavydėjau lenkams turintiems Alitalia į Romą... gal kažkada ir mano svajonė išsipildis.
 Baris - niekada nereikėjo, nemanau, kad ir reikės- Napolis, Palermas, Pisa, kryptis kurios puikiai pildytųsi iš VNO.
 Reikjavikas - Iceland air yra "too big", dėl savo 757, bet puikus potencialas jungimams į JAV, vis dėl to susigrąžinti WOW būtų svajonė.
 Nica - HOP atrodo didesnė tikimybė, nei EasyJet, vis dėl to ar tai būtų a319, ar e-175, manau ilgainiui šiuos lėktuvus VNO keleiviai užpildys ypač sezono metu.
 Grenoblis- hmmm, neturiu komentaro, Ciurichas yra labiau reikalingas.
 
 Mano fantazijos ir norai.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.07.10, 23:25.Aviate, navigate, communicate
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal ir gražu fantazijos ir norai, bet tai nieko neduos Lietuvai, nes vėl bus skatinamas pinigų išvežimas iš Lietuvos. Pagaliau turim ką turim
 
 Air Italia ant bankroto ribos, nieko nedarys
 Atėnai su Aegean ir salos - na blyn brangu pasvajojai ir gana pasvajojai ir gana
 Ciurichas buvo - fail
 Nica - air baltic turi. Beje, skirtingai nuo lietuvių, Airbaltic atidarius skrydį į Bordo, latviai pasikvietė prancūzus į Rygą ir piarino kryptį.
 Baris - problema, kaip ir visoje italijoje pervežimas į viešbučius ir viešbučių kaina.
 
 Žodžiu panašu kad rinka perkaito, na o Lietuvoje skrydžių plėtros strategijos nerasta. Beje, aš pats asmeniškai laukiu LCC skrydžių į Turkiją. Va čia jau būtų gerai.
 Comment







Comment