Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip ir parašyta.

    Comment


      Geros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.

      15min.lt 2023.02.24
      Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
      https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Geros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.

        15min.lt 2023.02.24
        Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
        https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
        Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau. Panašu, kad ir Ryanair nuo kitų metų nuima Atėnus. Dar 2017 m. džiaugėmės, kad tiesioginiu skrydžiu pasieksime Atėnus, o su vienu persidėmu visas Graikijos salas ir daugelį pietų Europos uostų. Bet tada Ryanair su Wizz labai gretai išstūmė šiuos Graikų vežėjų planus.

        Nuo kitų metų – tiesioginis skrydis iš Vilniaus į Atėnus
        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7uWHxIbru

        Dabar neturėsime, ne tik AEGEAN, bet ir Ryanair ir Wizzair, nes low-cost'ai yra suinteresuoti, tik dominuoti rinkoje, o tuomet jau skraidyti tik maksimaliai pelningomis kryptimis. Kai išstumi konkurentą, palieki tik tas pelningiausias kryptis - Londonas, Oslas, Milanas ir tokiais dažniais, kokie tau patogūs. Šiaip labai liūdna.
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.27, 14:24.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Agonija tęsiasi:

          Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus

          https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
          ​​​​​​​
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Agonija tęsiasi:

            Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus

            https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
            Kuo toliau, tuo labiau panasu, kad vadybininkeliai is Lietuvos Oro usotu ir Susiekimo Ministerijos, tiesiog sumaste pakelt tarifus, galvodami, kad visi mokes. Problema, kad nemokes ir problema, kurios jiem tiesiog neena suvokt, kad tiesiog nenorintys moket- iseis. Bet vadybininkeliai, toliau, kaip gavo algas, taip ir gaus, o atsakomybes prisiimt nereiks. Tiesiog VO .

            Comment


              Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
              kaip?

              Comment


                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
                Tai, kad kai tik ne puikus, o sudinas. Tiek Vilnius, tiek Kaunas yra regiono centrai ir pasiekiamumas turetu buti geras. Vilnius nera, kazkoks Celiabinskas, kuriame daug gyventoju, bet yra vidury niekur. Vilnius- Baltijos saliu regiono svarbiausias miestas tiek politksiai tiek finasiskai, bet pasiekimumas, kaip kokios Tiranos. Norim, kad toliau butume aktualus, turim turet susiekima is Vilniaus, kuris yra geras arba labai geras, kitaip ir liksime busime kazkokia Europos provincija, kur nuvykt is dydziuju centru imanoma tik su 1-2 persedimais. Kad ta pasiek reikia strategijos ir normalios vadybos. Dabartinis variantas, kai i oro susiekimas ziurima, kaip i koki Vilniaus viesaji tranasporta, kas yra tragedija ir veda prie prarastu pinigu ir mazu aukstos pridetines vertes uzsienio investiciju.
                Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.01, 16:55.

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
                  SAS negrįžo į ankstesnį grafiką, turime kelioliką išvykimų per savaitę mažiau, negrįžo į senas vėžias ir Lufthansa, nei LOT, nei Airbaltic. Austrian ir Brussels grįžta minimalia rotacija. Aeroflot, Belavia išėjo (ir gerai), bėda, kad altetnatyvos neatsirado. Nebėra persėdimų per Kijevą. Wizz air lėktuvų bazė susitraukė nuo 4 iki 2, Ryanair irgi stipriai apsikarpė.

                  Palyginus su tuo, kas buvo 2019 m. Lietuvos aviacijai yra mažu mažiausiai tragedija. Aš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Aš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.
                    Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau.
                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Agonija tęsiasi:
                      Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
                      https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
                      Tai jau -1½, nes atšaukė ne esamus, o žadėtus maršrutus.

                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Skuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių
                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
                      Kiek dar trūksta iki žadėto šimto?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
                        Skubotos išvados - kodėl pasakysiu vėliau, bet grįžti turiu antradienį ryte, skrydžio atgal nėra. Turėčiau važiuoti be automobilio, na tarkim, Ollex atvykstantis 2,5 h prieš skrydį yra alternatyva. Dvi valandos KUN man prailgs.

                        Iš Charleroi iki miesto centro yra plius minus 2 valandos, iš pagrindinio oro uosto 15-20 min.

                        Kainodara, taip jau veikia, kad perkant pirmyn atgal yra pigiau, nei į vieną pusę, skrendant tom pačiom avialinijomis. Kitaip tariant pirkdamas su Lufthansa į priekį ir atgal, aš sumokėsiu iš esmės tiek pat, o kai kuriais atvejais, net mažiau.

                        O priežastis, kodėl neskrendu iš Kauno ir kas būtų katastrofa jei skridytų tik Ryanair - nėra bilietų, o persėdimų jie nesiūlo, tai ir parodo, kokioje skylėje su LCC esame.

                        Bėda ne Kaunas, bėda, kad į KUN dar neatėjo LOT ir koks Germanwings ir kad nėra patogaus susisiekimo su oro uostu, o nėra, todėl, kad per mažai skrydžių.
                        Attached Files
                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.01, 21:26.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
                          tas "pietinis oro uostas" yra darzine valanda kelio nuo miesto (piko metu beveik 2val), kitame mieste,kuris vadinasi Charleroi- cia kaip Kauno oro uostas butu Vilniaus oro uostu vadinamas

                          Comment


                            Parašė TIME Rodyti pranešimą

                            tas "pietinis oro uostas" yra darzine valanda kelio nuo miesto (piko metu beveik 2val), kitame mieste,kuris vadinasi Charleroi- cia kaip Kauno oro uostas butu Vilniaus oro uostu vadinamas
                            Na ir kas ta valanda kelio? Ta prasme neypatingai gerai, bet sakyti, kad dėl to nesiskaito kaip variantas yra perdėta.
                            "Daržinė" - nesuprantu kaip kelionę įtakoja oro uosto architektūrinis sprendimas.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Skubotos išvados - kodėl pasakysiu vėliau, bet grįžti turiu antradienį ryte, skrydžio atgal nėra. Turėčiau važiuoti be automobilio, na tarkim, Ollex atvykstantis 2,5 h prieš skrydį yra alternatyva. Dvi valandos KUN man prailgs.
                              O iš Kauno ar Klaipėdos, ar dar kažkur į VNO vykstant taip pat prailgsta. Bet tie žmonės nesako, kad dėl to "nėra skrydžio iš Lietuvos į Belgiją".

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                O iš Kauno ar Klaipėdos, ar dar kažkur į VNO vykstant taip pat prailgsta. Bet tie žmonės nesako, kad dėl to "nėra skrydžio iš Lietuvos į Belgiją".
                                Taip "normalaus" nera. Jau kaip sakyta, jei Ryanair atsaukia reisa, gali kukuot oro uoste ir ieskot naujo bilieto. Jei "Brussels airlines" atsaukia, jie tau pasiulo is kart skristi su Lufthansa i Frankfurta ir tada i Briuseli. Taip pat Ryanair turi tik viena kabinos- ekonomine konfiguracija, neturejima jokiu jungiamuju reisu ir pan. Ryanair yra biudzetines avialinijos is tasko i taska B, kuriom dazniau skrendama ne verslo ar dalykiniais tikslais. Tuo tarpu verslo ir dalykinem kelionem reikia lankstumo skrendant, nes nuplaukus skrydziui gali nuplaukti ir rimti susitikimai ar kiti, pavadinkim, "brangiai kainuojantys" reikalai.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
                                  Ryanair nenusipirksi per konkursą per agentūrą. Anie nedaro bilietų rezervacijų agentutų sistemose. Universitete iš savų perki Ryanair/Wizzair, po to grąžina. Nemanau, jog ministerijoje kažkaip kitap.

                                  Comment


                                    Parašė Suolas Rodyti pranešimą

                                    Ryanair nenusipirksi per konkursą per agentūrą. Anie nedaro bilietų rezervacijų agentutų sistemose. Universitete iš savų perki Ryanair/Wizzair, po to grąžina. Nemanau, jog ministerijoje kažkaip kitap.
                                    Tai kad yra agentūrų perpardavinėjančių ryanair bilietus, kaip ir visokių SAS.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      universitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Tai kad yra agentūrų perpardavinėjančių ryanair bilietus, kaip ir visokių SAS.
                                        Neteko gauti pasūlymų iš tokių įstaigų.

                                        Comment


                                          Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                          universitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms
                                          Kai reikia, tai mielai perka. Buvo renginys Berlyne, datos tiko idealiai ir kaina buvo puiki. Visi lietuviai smagiai skridome tuo pačiu Ryanair reisu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X