Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bet vietine rinka nesugundom ir artimiausiu kaimynų, tie patys BT verčiau nuomoja lėktuvus vokiečiams, nei atidsro kryptis iš Vilniaus, o LO traukiasi su City oro uostu, o kažkada LO skraidydavo ir į Kauną ir į Palangą.
    LO nesitraukia iš City, pilna žiniasklaidoje komentarų jog kryptis bus pratęsta

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kad ir kaip bebūtų, dėl visos šios pasiutpolkės ir vien tik politinių žaidimų, Lietuvoje netekome turbūt, kokių trijų nacionalinių vežėjų, netapome SAS dalimi, nevystėmė bendro projekto su AirBaltic (čia daug klaustukų).

    Bet vietine rinka nesugundom ir artimiausiu kaimynų, tie patys BT verčiau nuomoja lėktuvus vokiečiams, nei atidsro kryptis iš Vilniaus, o LO traukiasi su City oro uostu, o kažkada LO skraidydavo ir į Kauną ir į Palangą.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O tai kiek turėtų turėt pavaldinių? Juk reikia, kad tam tikras sritis išmanytų. Jei turėtų tik 2 ar 3 tai neaprėptų giliai savo sričių.
    O kam tau 4 viceministrai, kurie yra beprasmiški kiaušai, kad reikia apsistatyti patarėjais. Bet kadangi Lietuvos politika tokia ir yra, kad viceministrai yra trumpalaikis postas, t.y. rinkiminio cinklo karmūškė, tai ir ima draugus (politinis pasitikėjimas), kurie nieko nežino. Kai nei politikai nekelia sau standartų, nei visuomenė, tai sukuri etatų (patarėjams) ir maitini kaip ponas iš rankos. Teoriškai (praktiškai visokių prikišta būna per pažįstamus) politinių grupių vedėjai (vadovai) yra kompetentingiausi žmonės, tai su jais ir tariesi, kaip vykdyti politiką.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Na kam tos nesąmonės? Juk ministerijų politikos grupių pavadinimai gali būti idiotiški, bet esmę reikia žiūrėti. Daug kur tokių keistų dalykų yra ir nežinant veiklos specifikos, galima prisvaigti lygiai tiek, kiek antivakseriai bando skaityti Sveikatos ministerijos įsakymus... Va kas jums turėtų kelti klausimų, kad ministras turi 2 patarėjus, 1 padėjėją, 1 specialųjų atašė (?) + 4 viceministrai. Tai daug ką pasako.
    O tai kiek turėtų turėt pavaldinių? Juk reikia, kad tam tikras sritis išmanytų. Jei turėtų tik 2 ar 3 tai neaprėptų giliai savo sričių.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jie apskritai nelabai kažką supranta apie aviaciją ir jos reikšmę, įmesti į savo kėdes per pažintis iš visai kitų sričių.
    Skuodis buvo įmestas, nes Nausėdai netiko Kasparas Adomaitis, mano akimis, tikrai turintis kompetencijos šiam postui.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Ministerijoje yra Kelių IR oro transporto politikos grupė. Manau tai daug ką pasako apie jų oro transporto supratimą, nū tai kaip autobusai tik skaraidantys.
    Dar geras, yra Ateities transporto grupė. Matyt dirba kelionių laike ir teleportacijų planavimo srityse.
    Na kam tos nesąmonės? Juk ministerijų politikos grupių pavadinimai gali būti idiotiški, bet esmę reikia žiūrėti. Daug kur tokių keistų dalykų yra ir nežinant veiklos specifikos, galima prisvaigti lygiai tiek, kiek antivakseriai bando skaityti Sveikatos ministerijos įsakymus... Va kas jums turėtų kelti klausimų, kad ministras turi 2 patarėjus, 1 padėjėją, 1 specialųjų atašė (?) + 4 viceministrai. Tai daug ką pasako.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Ministerijoje yra Kelių IR oro transporto politikos grupė. Manau tai daug ką pasako apie jų oro transporto supratimą, nū tai kaip autobusai tik skaraidantys.
    Dar geras, yra Ateities transporto grupė. Matyt dirba kelionių laike ir teleportacijų planavimo srityse.

    Click image for larger version  Name:	InkedSusiek_min.jpg Views:	14 Size:	120,2 kB ID:	2031635
    Manau, niekas neabejoja, kad nėra geresnio kandidato į susisiekimo ministrus už tamstą.

    O šiaip, kam gadinti kitų laiką, jeigu net nepasigilinant, ką minėtos darbo grupės veikia?
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.02.21, 08:54.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Ministerijoje yra Kelių IR oro transporto politikos grupė. Manau tai daug ką pasako apie jų oro transporto supratimą, nū tai kaip autobusai tik skaraidantys.
    Dar geras, yra Ateities transporto grupė. Matyt dirba kelionių laike ir teleportacijų planavimo srityse.

    Click image for larger version

Name:	InkedSusiek_min.jpg
Views:	667
Size:	120,2 kB
ID:	2031635

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Kad issprestum problema pirma ja reikia pripazinti - is paskutiniu interviu su Skuodziu ar oro uosto vadovais jauciasi, kad jie tos problemas net nemato/ nesupranta
    Jie apskritai nelabai kažką supranta apie aviaciją ir jos reikšmę, įmesti į savo kėdes per pažintis iš visai kitų sričių.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Kad issprestum problema pirma ja reikia pripazinti - is paskutiniu interviu su Skuodziu ar oro uosto vadovais jauciasi, kad jie tos problemas net nemato/ nesupranta

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Skuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
    Teisingumo dėlei apie 100 krypčių, reiškia 9X, per tris oro uostus, 60 Vilniuje, 25 Kaune, 7 Palangoje. Kas iš esmės blogiau, nei pernai.

    Ir gali Skuodis sakyti, ką nori, bet jo ministerija neįtikino LRV skirti daugiau lėšų krypčių finansavimo mechanizmams, jo vadovaujama ministerija nesugebėjo rasti būdų, kaip ta parama derėtų su ES nuostatomis. Pritrauktų krypčių skaičius, kiek? 0?

    Dovanokit, man tai kvepia nekompetencija.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Skuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
    M. Skuodis sako, kad šalis gali būti nusiteikusi subsidijuoti skrydžius, tačiau tai gali kirstis su Europos Sąjungos (ES) politika, su Bendrijos valstybės pagalbos taisyklėmis, skirtomis išvengti dirbtinio konkurencinės aplinkos iškraipymo. „ES reguliavimas yra nepalankus tokioms šalims, kaip Lietuva. Mes tą klausimą keliame su kitomis šalimis, deja, Europos Komisija nenori į tai reaguoti.
    Pasak jo, vis dėlto kalbėti apie nacionalines oro linijas nėra prasmės. „Jeigu žiūrėtume į nacionalines linijas, „AirBaltic‟ finansavimas buvo labai didelis. Ir kiek žinau iš mano kolegos ministro, „AirBaltic‟ turės grąžinti paskolą. Mes pažiūrėsime, kaip pasiseks. Estija irgi eksperimentavo su savo nacionalinėmis avialinijomis, jų dabar nėra – skraido kažkur Skandinavijoje, ne Estijoje. Sėkmingų nacionalinių avialinijų pavyzdžių, aš kalbu apie tas, kurios būtų neseniai įsteigtos ir veiktų, jų beveik nėra‟, – įsitikinęs ministras. Pasak jo, metų pabaigoje jau turėtų paaiškėti, ar Lietuvos siūlymų modelis oro linijoms patrauklus, ar ne. Ministras apgailestavo, kad oro linijos sprendimus priima lėtokai, bet tikisi, jog „gerų naujienų taip pat bus‟.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Slovėnijoje dabar pastovios kalbos apie nac. vežėjo kūrimą arba tą vadinamą virtualų nac. vežėją, arba vengriško tipo subsidijavimą. Jiems irgi nepatinka gale Europos būti.
    Taip! Ta ir turejau omeny. Svarsto visokius variantus

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Slovenija yra labai arti Italijos oro uostu (tiesa, jau skelbiama, kad investuos i oro susisiekimo gerinima). Be to, Centrines Europos valstybes turi alternatyvas susisiekimui orui. Musu pakrastys, deja, bet ne
    Slovėnijoje dabar pastovios kalbos apie nac. vežėjo kūrimą arba tą vadinamą virtualų nac. vežėją, arba vengriško tipo subsidijavimą. Jiems irgi nepatinka gale Europos būti.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Ir turi, ir neturi. 2015 jų flag carrier Estonian Air bankrutavo. Tuoj pat vietoje jos buvo įkurta Nordica, bet ir ta, nors egzistuoja, bet reguliarių skrydžių nevykdo nuo 2019. Teoriškai gali vėl pradėti skraidyti, įtariu, kad net slot’us išsaugojo pagrindiniuose oro uostuose.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Paklausęs atsiminiau savo pastebėjimą Lietuvos pasiekiamumo reitingo 95 vietos:
    Irakas, Kuba 71-72 vietos...
    Net Uzbekistanas aukščiau

    Tačiau šiandien pastebėjau, kad
    Estonia 105
    Slovenia 115
    Slovakia 140
    Tai rasiau, kad Lietuva 24 vietoje ES, sitas tris ir lenkia. Estijos situacija prasta - Europos pakrastyje, susisiekimas pratas.Taciau, turi savo avialinijas ir turint politines valios galima atgaivinti susisiekima oru. Slovakijoje dauguma zmoniu gyvena netoli Bratislavos - cia iki Vienos akmens metimo atstumas. Jau dabar Vienos ir Bratislavos oro uostai veikia kaip de facto viena sistema. Pries kelis metus buvo skandaliukas kai Ryanair skrydzius i Bratislava reklamavo kaip skrydzius i Viena. Slovenija yra labai arti Italijos oro uostu (tiesa, jau skelbiama, kad investuos i oro susisiekimo gerinima). Be to, Centrines Europos valstybes turi alternatyvas susisiekimui orui. Musu pakrastys, deja, bet ne
    Paskutinis taisė TIME; 2023.02.11, 09:09.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nebuvo šioje temoje

    15min.lt 2023.01.27
    Vilniaus oro uostui keliant įkainius, „Ryanair“ mažins kai kurių skrydžių dažnumą 30 proc.
    „Ryanair“ penktadienį paskelbė, jog reaguodamos į Vilniaus oro uosto sprendimą nuo 2023 m. sausio 1 d. padidinti mokesčius 28 proc., vasaros sezono metu suplanuotų skrydžių iš Vilniaus dažnumą mažina 30 proc. Oro linijos pranešė, kad panaikins du maršrutus, o rečiau skraidys dar 11-oje maršrutų. (..._

    Nuo kovo pabaigos planuojama pilnai atsisakyti dviejų skrydžių iš Vilniaus į Jungtinės Karalystės Birmingemo ir Lydso/Bradfordo oro uostus. 11 krypčių, kuriomis bendrovės lėktuvai iš sostinės skraidys rečiau, remiantis pranešimu spaudai yra šios: Atėnai, Berlynas, Bilundas (Danija), Korfu (Graikija), Dublinas, Frankfurtas, Gdanskas, Londono Stanstedas, Milanas, Venecija, Viena. Kokie konkretūs skrydžiai šiuose maršrutuose bus apkarpyti nedetalizuojama.

    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...us-667-2001122
    Buvo plika nuoroda. pridėjau pavadinimą
    LRT 2023.02.01
    Iš „Ryanair“ blogos žinios ne tik Lietuvai: iš Talino nebelieka 7 skrydžių krypčių
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Paklausęs atsiminiau savo pastebėjimą Lietuvos pasiekiamumo reitingo 95 vietos:
    Irakas, Kuba 71-72 vietos...
    Net Uzbekistanas aukščiau

    Tačiau šiandien pastebėjau, kad
    Estonia 105
    Slovenia 115
    Slovakia 140

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    Komentuoti:


  • Burokas
    replied
    „Air Baltic“ šią vasarą siūlys 12 tiesioginių maršrutų iš Vilniaus

    Plačiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...us-637-1662210

    Komentuoti:

Working...
X