Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Kad ir kaip bebūtų, dėl visos šios pasiutpolkės ir vien tik politinių žaidimų, Lietuvoje netekome turbūt, kokių trijų nacionalinių vežėjų, netapome SAS dalimi, nevystėmė bendro projekto su AirBaltic (čia daug klaustukų).
Bet vietine rinka nesugundom ir artimiausiu kaimynų, tie patys BT verčiau nuomoja lėktuvus vokiečiams, nei atidsro kryptis iš Vilniaus, o LO traukiasi su City oro uostu, o kažkada LO skraidydavo ir į Kauną ir į Palangą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O tai kiek turėtų turėt pavaldinių? Juk reikia, kad tam tikras sritis išmanytų. Jei turėtų tik 2 ar 3 tai neaprėptų giliai savo sričių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Na kam tos nesąmonės? Juk ministerijų politikos grupių pavadinimai gali būti idiotiški, bet esmę reikia žiūrėti. Daug kur tokių keistų dalykų yra ir nežinant veiklos specifikos, galima prisvaigti lygiai tiek, kiek antivakseriai bando skaityti Sveikatos ministerijos įsakymus... Va kas jums turėtų kelti klausimų, kad ministras turi 2 patarėjus, 1 padėjėją, 1 specialųjų atašė (?) + 4 viceministrai. Tai daug ką pasako.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jie apskritai nelabai kažką supranta apie aviaciją ir jos reikšmę, įmesti į savo kėdes per pažintis iš visai kitų sričių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąMinisterijoje yra Kelių IR oro transporto politikos grupė. Manau tai daug ką pasako apie jų oro transporto supratimą, nū tai kaip autobusai tik skaraidantys.
Dar geras, yra Ateities transporto grupė. Matyt dirba kelionių laike ir teleportacijų planavimo srityse.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
O šiaip, kam gadinti kitų laiką, jeigu net nepasigilinant, ką minėtos darbo grupės veikia?Paskutinis taisė Perfect; 2023.02.21, 08:54.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąKad issprestum problema pirma ja reikia pripazinti - is paskutiniu interviu su Skuodziu ar oro uosto vadovais jauciasi, kad jie tos problemas net nemato/ nesupranta
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kad issprestum problema pirma ja reikia pripazinti - is paskutiniu interviu su Skuodziu ar oro uosto vadovais jauciasi, kad jie tos problemas net nemato/ nesupranta
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSkuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
Ir gali Skuodis sakyti, ką nori, bet jo ministerija neįtikino LRV skirti daugiau lėšų krypčių finansavimo mechanizmams, jo vadovaujama ministerija nesugebėjo rasti būdų, kaip ta parama derėtų su ES nuostatomis. Pritrauktų krypčių skaičius, kiek? 0?
Dovanokit, man tai kvepia nekompetencija.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Skuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
M. Skuodis sako, kad šalis gali būti nusiteikusi subsidijuoti skrydžius, tačiau tai gali kirstis su Europos Sąjungos (ES) politika, su Bendrijos valstybės pagalbos taisyklėmis, skirtomis išvengti dirbtinio konkurencinės aplinkos iškraipymo. „ES reguliavimas yra nepalankus tokioms šalims, kaip Lietuva. Mes tą klausimą keliame su kitomis šalimis, deja, Europos Komisija nenori į tai reaguoti.
Pasak jo, vis dėlto kalbėti apie nacionalines oro linijas nėra prasmės. „Jeigu žiūrėtume į nacionalines linijas, „AirBaltic‟ finansavimas buvo labai didelis. Ir kiek žinau iš mano kolegos ministro, „AirBaltic‟ turės grąžinti paskolą. Mes pažiūrėsime, kaip pasiseks. Estija irgi eksperimentavo su savo nacionalinėmis avialinijomis, jų dabar nėra – skraido kažkur Skandinavijoje, ne Estijoje. Sėkmingų nacionalinių avialinijų pavyzdžių, aš kalbu apie tas, kurios būtų neseniai įsteigtos ir veiktų, jų beveik nėra‟, – įsitikinęs ministras. Pasak jo, metų pabaigoje jau turėtų paaiškėti, ar Lietuvos siūlymų modelis oro linijoms patrauklus, ar ne. Ministras apgailestavo, kad oro linijos sprendimus priima lėtokai, bet tikisi, jog „gerų naujienų taip pat bus‟.
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąSlovėnijoje dabar pastovios kalbos apie nac. vežėjo kūrimą arba tą vadinamą virtualų nac. vežėją, arba vengriško tipo subsidijavimą. Jiems irgi nepatinka gale Europos būti.
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąSlovenija yra labai arti Italijos oro uostu (tiesa, jau skelbiama, kad investuos i oro susisiekimo gerinima). Be to, Centrines Europos valstybes turi alternatyvas susisiekimui orui. Musu pakrastys, deja, bet ne
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir turi, ir neturi. 2015 jų flag carrier Estonian Air bankrutavo. Tuoj pat vietoje jos buvo įkurta Nordica, bet ir ta, nors egzistuoja, bet reguliarių skrydžių nevykdo nuo 2019. Teoriškai gali vėl pradėti skraidyti, įtariu, kad net slot’us išsaugojo pagrindiniuose oro uostuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPaklausęs atsiminiau savo pastebėjimą Lietuvos pasiekiamumo reitingo 95 vietos:
Irakas, Kuba 71-72 vietos...
Net Uzbekistanas aukščiau
Tačiau šiandien pastebėjau, kad
Estonia 105
Slovenia 115
Slovakia 140
Paskutinis taisė TIME; 2023.02.11, 09:09.
Komentuoti:
-
Nebuvo šioje temoje
15min.lt 2023.01.27
Vilniaus oro uostui keliant įkainius, „Ryanair“ mažins kai kurių skrydžių dažnumą 30 proc.
„Ryanair“ penktadienį paskelbė, jog reaguodamos į Vilniaus oro uosto sprendimą nuo 2023 m. sausio 1 d. padidinti mokesčius 28 proc., vasaros sezono metu suplanuotų skrydžių iš Vilniaus dažnumą mažina 30 proc. Oro linijos pranešė, kad panaikins du maršrutus, o rečiau skraidys dar 11-oje maršrutų. (..._
Nuo kovo pabaigos planuojama pilnai atsisakyti dviejų skrydžių iš Vilniaus į Jungtinės Karalystės Birmingemo ir Lydso/Bradfordo oro uostus. 11 krypčių, kuriomis bendrovės lėktuvai iš sostinės skraidys rečiau, remiantis pranešimu spaudai yra šios: Atėnai, Berlynas, Bilundas (Danija), Korfu (Graikija), Dublinas, Frankfurtas, Gdanskas, Londono Stanstedas, Milanas, Venecija, Viena. Kokie konkretūs skrydžiai šiuose maršrutuose bus apkarpyti nedetalizuojama.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...us-667-2001122
LRT 2023.02.01
Iš „Ryanair“ blogos žinios ne tik Lietuvai: iš Talino nebelieka 7 skrydžių krypčių
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąYra ir gerų žinių
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...rydziu-krypciu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paklausęs atsiminiau savo pastebėjimą Lietuvos pasiekiamumo reitingo 95 vietos:
Irakas, Kuba 71-72 vietos...
Net Uzbekistanas aukščiau
Tačiau šiandien pastebėjau, kad
Estonia 105
Slovenia 115
Slovakia 140
Komentuoti:
-
„Air Baltic“ šią vasarą siūlys 12 tiesioginių maršrutų iš Vilniaus
Plačiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...us-637-1662210
Komentuoti:
Komentuoti: