Parašė xvoss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąĮdomus AirBaltic vadovo interviu, nors straipsnis ir netiesiogiai apeliuoja tis į mūsų SUMIN.
https://iq.lt/mob/kava-su-iq/m-gauss...epavyks/305116
Pigių skrydžių bendrovės gali pasiūlyti daug pigesnių bilietų ir pritraukti daug daugiau keleivių. Bet tai, ką jos siūlo, nėra susisiekimas, o jei nėra susisiekimo, vyriausybės paprastai pradeda grūmoti, nes galiausiai bendras keleivių skaičius mažėja. Jūsų ekonomika nesiplėtos, jei neturėsite jokio ryšio su vietomis, kuriose vyksta verslas, jei neveiks jūsų pašto tarnyba, krovinių vežimo paslaugos, greitai tapsite labai izoliuoti. Galbūt todėl Latvija, būdama mažesnė už Lietuvą pagal gyventojų skaičių, šiandien turi daugiau keleivių ir didesnę ekonominę galią aviacijos srityje nei visi trys Lietuvos oro uostai kartu sudėjus. Tam yra priežastis. Jūsų rinkoje dominuoja itin pigių skrydžių bendrovės.
Laukiame „Rail Balticos“ projekto pabaigos, nes kai tas traukinys atvažiuos čia, į terminalą, jūs galėjote matyti statybas, nuo traukinio iki lėktuvo bus tik 150 metrų. Puiku. Mums nebereikės skristi į Taliną ir į Vilnių
Tačiau apskritai jūs nepakankamai sujungiate Lietuvą su kitomis verslo sostinėmis. Dėl to kyla nemažai problemų. Štai kodėl jūsų didesnė šalis turi daug mažiau keleivių nei Latvija, kurios aviacijos sistema yra ir išliks stipriausia, nepaisant nieko. Mano kolega viename forume pasakojo, kad Lietuvoje oro linijų bendrovės dygsta kaip grybai po lietaus. Tačiau jos neužtikrina gero susisiekimo ir stabilumo, vieną savaitę jos skrenda, kitą jau nebe. Tos oro vežėjos tik suteikia darbo vietas. Lietuvoje turite gerą aviacijos techninės priežiūros tinklą, bet tai viskas. Dabar Rygoje statome didžiausią techninės priežiūros angarą, kuriame bus atliekama sunkioji techninė priežiūra. Todėl manau, kad Vilnių aplenksime ir šiuo aspektu.
Jums nebūtina turėti savo nacionalinio vežėjo. Galbūt Lietuvos Vyriausybė net patenkinta esama situacija. Per 11 metų nesulaukiau nė vieno atstovo iš Lietuvos Vyriausybės, o estai ir latviai atvyksta dažnai. Kaip vokietis galiu pasakyti, kad trys Baltijos šalys labai glaudžiai bendradarbiauja, bet kai kalbame apie aviaciją, to bendrumo nebelieka.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAr nepralošia pigios kompanijos kaip ryanair, norwegian, wizzair, kad neleidžia atšaukti skydžio?
Dabar jei atšauksi skrydį tai nulį pinigų atgausi, todėl kas neskrenda net nesivargina atšaukinėti.
O jei kompanijos leistų susigrąžinti, kad ir 10 ar 20 proc sumos žmonės pasivargintų grąžinti, o kompanija tą patį bikietą vėl galėtų parduoti antrą kartą. Dažniausiai net didesne kaina priartėjus skrydžio datai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ar nepralošia pigios kompanijos kaip ryanair, norwegian, wizzair, kad neleidžia atšaukti skydžio?
Dabar jei atšauksi skrydį tai nulį pinigų atgausi, todėl kas neskrenda net nesivargina atšaukinėti.
O jei kompanijos leistų susigrąžinti, kad ir 10 ar 20 proc sumos žmonės pasivargintų grąžinti, o kompanija tą patį bikietą vėl galėtų parduoti antrą kartą. Dažniausiai net didesne kaina priartėjus skrydžio datai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na ministras pasakė - kad eilės išnyks 2024 m. kai pastatys naują terminalą. norėtųsi paklausti ministro, o kas nutiko, kad terminalo statybos buvo atidėtos 2 m.? Prognozavo, kad Covid'as niekad nesibaigs?
https://madeinvilnius.lt/transportas...rI4ZhqsqAq5AiY
Komentuoti:
-
Ko norėt. Julius Skačkauskas, SUMIN viceministras atsakingas už aviaciją. Baigė TSPMI. Pačios rimčiausios pareigos, kurias užėmė iki ministerijos - LG Latvia atstovybės Vilniuje specialistas.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPrašau moderatorių postą apie AirBaltic perkelti į temą “Kaip viskas blogai Lietuvoje”. Tas vokietis subtiliai šaiposi iš mūsų.
Komentuoti:
-
Prašau moderatorių postą apie AirBaltic perkelti į temą “Kaip viskas blogai Lietuvoje”. Tas vokietis subtiliai šaiposi iš mūsų.
Komentuoti:
-
Įdomus AirBaltic vadovo interviu, nors straipsnis ir netiesiogiai apeliuoja tis į mūsų SUMIN.
https://iq.lt/mob/kava-su-iq/m-gauss...epavyks/305116
M. Gaussas: jei kas sako, kad su 10 lėktuvų padarysime „Air Lituanica 5“, turiu nuvilti – nepavyks
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Ryanair“ žiemos tvarkaraštis kelia keliautojų antakius: nutrins keliolika maršrutų? https://...tu-667-2106002
Komentuoti:
-
„Ryanair“ žiemos tvarkaraštis kelia keliautojų antakius: nutrins keliolika maršrutų? https://...tu-667-2106002
Bilietų lapkričio ir tolesniems mėnesiams nebenusipirksite į šiuos maršrutus: Kaunas-Madridas (paskutinis skrydis lapkričio 4 d.), Kaunas-Geteborgas (lapkričio 4 d.), Vilnius-Dublinas (lapkričio 4 d.), Vilnius-Bilundas (lapkričio 6 d.), Vilnius-Frankfurtas Hanas (spalio 28 d.), Dublinas-Palanga (spalio 28 d.), Kaunas – Kelnas (spalio 26 d.), Kaunas – Alborgas (spalio 27 d.), Kaunas – Šarlerua (lapkričio 5 d.), Vilnius – Atėnai (spalio 31 d.), Kaunas – Rodo sala (spalio 25 d.), Kaunas – Baris (spalio 28 d.), Kaunas – Neapolis (spalio 28 d.), Kaunas – Rimini (spalio 26 d.), Kaunas – Maljorka (lapkričio 2 d.), Kaunas – Burgas (lapkričio 2 d.), Vilnius - Varna (rugsėjo 30 d.).
Bent vienas svarbus maršrutas, sukėlęs sąmyšio tarp keliautojų, per tą laiką iš tiesų grįžo į oro linijų tvarkaraštį. Keleiviai ir toliau, kaip ir anksčiau, gali įsigyti bilietus Kaunas-Kopenhaga maršrutu. Kopenhaga laikoma vienu svarbiausių Europos hubų Lietuvos keliautojams, todėl jo laikinas nebuvimas nustebino ne vieną.
Tačiau spręsti dėl likusių maršrutų ateities kol kas sunku – oro linijos nekomentuoja apie galutinį tvarkaraštį.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad į Briuselį paskraidys pusę metų, o po to balandį jau vėl nebeskraidys. Dėl DUB, OSL, LGW tai nelabai supratau jūsų minties, kadangi airBaltic uždarė visus maršrutus vos po keleto sezonų
Nors Dubliną galėtų sugrąžinti, dabar panašu kad nuo lapkričio liksim be tiesioginių VNO-DUB, nes ir Ryanair uždaro
Visos šios kryptys yra migrantinės, bet Oslo ir Londono stiprybė, kad BT turi jungimus su SAS ir British airways(nors iš Gatwicko tinklas labai prastas). Bet jei FR sustreikuotų su Oslu, kaip su Kopenhaga, kas ir mažai tikėtina, manau AirBaltic ilgai nedvejotų.
Bet turbūt pagrindinė mintis, jog BT nebeturi tikslo viską varyti per Rygą ir tik siūlydami kokybišką produktą tiesioginiais maršrutais jie gali tikėtis didesnės rinkos dalies. Kitu atvjeu žmonės tiesiog renkasi LCC ir nepatogius laikus, negu jungimą per RIX. Tą parodo ir PLQ-AMS, VNO-HAM. Nepaisant sezoninių maršrųtų į Heraklioną, Nicą, Dubrovniką, Malagą, Palmą, Dubajų, Tenerifę, Gran Kanariją - kas yra labai didelė dalis.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Turbūt tampa laiko klausimas dėl 4 ir 5 lėktuvų, nes plėtra sparti, tai be jokios abejonės susiję ir su AirBaltic lėktuvų parko plėtra, o žinant, kad apie 10 neskraido dėl variklio problemų, kiti išnuomoti skandinavams ir šveicarams, potencialo utilizacijai bus.
AirBaltic atidaro Briuselį, Miuncheną didina iki 6 skrydžių per savaitę, Paryžių iki 5. Jie jau apšilo kojas su VNO-DUB, VNO-OSL, VNO-LGW tikėtina, kad kai kurios gali tapti nuolatinėmis ilgainiui.
Nors Dubliną galėtų sugrąžinti, dabar panašu kad nuo lapkričio liksim be tiesioginių VNO-DUB, nes ir Ryanair uždaro
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai jeigu šitaip skaičiuojant (nors nemanau kad RIX-VNO-RIX pernakvojanti rotacija skaitosi kaip bazuojamas lėktuvas), tai tuomet ir kitais metais lieka 3.
Kitaip tariant, BT bazuojamų lėktuvų skaičius Vilniuje nekinta
AirBaltic atidaro Briuselį, Miuncheną didina iki 6 skrydžių per savaitę, Paryžių iki 5. Jie jau apšilo kojas su VNO-DUB, VNO-OSL, VNO-LGW tikėtina, kad kai kurios gali tapti nuolatinėmis ilgainiui.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąDabar bazuoja tris (teoriškai, nes vienas Avion express, skraidantis už AirBaltic), nebent jie atskrendančio nakvoti iš Rygos nelaiko bazės lėktuvu.
Kitaip tariant, BT bazuojamų lėktuvų skaičius Vilniuje nekinta
Komentuoti:
-
Parašė transit Rodyti pranešimąTaigi Vilniaus Dubajaus maršrutas nebuvo pratęstas kitiems metams?
Komentuoti:
-
Parašė transit Rodyti pranešimąTaigi Vilniaus Dubajaus maršrutas nebuvo pratęstas kitiems metams?
Komentuoti:
-
Dabar bazuoja tris (teoriškai, nes vienas Avion express, skraidantis už AirBaltic), nebent jie atskrendančio nakvoti iš Rygos nelaiko bazės lėktuvu.
Komentuoti:
-
Vasaros sezono metu „airBaltic“ Vilniuje ir toliau bazuos du savo „Airbus A220-300“ orlaivius. Be to, oro linijų bendrovė planuoja padidinti skrydžių dažnumą paklausiais maršrutais iš Vilniaus, tarp kurių Paryžius, Miunchenas ir Talinas.
Dukart per savaitę iš Vilniaus bus skraidoma į Krokuvą ir dukart per savaitę – iš Palangos į Amsterdamą.
Komentuoti:
Komentuoti: