Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Plius dar pirkimui vykstant pasiūlyti bilietai rezervuojami agentūros kažkuriam laikui, per kuri turi paaiškėti laimėtojas ir įvykti pirkimas. LCC tokie dalykai px.
-
O kaip jūs manote viešasis sektorius perka bilietus?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas čia per agentūtos lėktuvo bilietams? 1998 metai dabar?
Ko netinka skyscanner, kayak ar lietuviškas skrendu.lt (kuris aišku užsimeta ant skrydžių kaip agentūra, bet turi ir lcc) ?
Komentuoti:
-
/\ yep. Didziosios imones, kurios ir skraido daug, turi nusipirke licenzijas i savirtarnos sistemas, pvz. Amadeus. Kitos, kurios keliauja ne taip daznai - raso WestExpress ir panasiom agenturom.
Komentuoti:
-
Visos įmonės didesnės, nei 10 žmonių turbūt turi sutartis su aviakompanijomis. Viešosios įstaigos - 100% visos, nes viešieji pirkimai, laimi mažiausią kainą pasiūliusi įmonė. Skyscanner nedalyvauja mūsų viešpirkiuose, plius jie tik platforma.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas čia per agentūtos lėktuvo bilietams? 1998 metai dabar?
Ko netinka skyscanner, kayak ar lietuviškas skrendu.lt (kuris aišku užsimeta ant skrydžių kaip agentūra, bet turi ir lcc) ?
Kita verus nustebintų skaičiai, kiek žmonių kreipiasi į agentūras ir dar fiziškai...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia per agentūtos lėktuvo bilietams? 1998 metai dabar?Parašė Suolas Rodyti pranešimą
LCC bilietų nėra agentūrų rezervacijų sistemose. LT jei nori skristi su LCC iš valstybinių pinigų tai perki iš savų ir tada kompensuojiesi.
Ko netinka skyscanner, kayak ar lietuviškas skrendu.lt (kuris aišku užsimeta ant skrydžių kaip agentūra, bet turi ir lcc) ?
Komentuoti:
-
LCC bilietų nėra agentūrų rezervacijų sistemose. LT jei nori skristi su LCC iš valstybinių pinigų tai perki iš savų ir tada kompensuojiesi.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės, todėl jau geriau rinksis per Varšuvą, Kopenhagą ar Rygą, nes renka taškus, patogesnis laikas ir skrenda iš Vilniaus centro į Briuselio centrą.
O jei skrenda su Briuselio avialinijomis tiesiogiai - tai ir laiko gerokai sutaupo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visi šie Ryanair skrydžiai su 2 reisais per savaitę, 2 valandos nuo ten kur reikia yra skirti emigrantams, kuriems nesvarbu skraidyti sekmadienį ar trečiadienį. Kai turiu atlikti verslo reikalus tai tikrai nežiūriu, kad sutaupysiu 100 EUR išskrisdamas sekmadienį ryte ir tada dar 2 valandos autobuso Belgijoje + 1 valand Lietuvoje užuot pirmadienio ryte patogiai išskridęs.Parašė TIME Rodyti pranešimąnet skrendantys "uz savus" daznu atveju skrenda per Ryga ar Varsuva i Briuseli, nei i Charleroi, jis yra labai toli nuo Briuselio (rytinio sr vakarinio piko metu gali buti beveik 2val autobusu, vidury dienos siek tiek daugiau nei valanda), ypac jai skrendama su lagaminais.
Si kryptis daugiau skirta migrantams, nes Charleroi patogu pasiekti tiek is kitu Belgijos miestu, tiek is pietu Olandijos, tiek jureiviams, atvykusiems i Belgijos uostus.
Tai praktiškai man iš Vilniaus yra keturi skrydžiai: rytiniai ir vakariniai Lufthansa į Frankfurtą, LOT į Varšuvą ir LCY bei Air Baltic į Rygą. Visi kiti skrydžiai yra reti ir labiau išimtys.
Į tą patį Paryžių tik į vieną pusę išeina skristi tiesioginiu, nes rytinio skrydžio tiesioginio nėra. Tai taip ir išeina per Rygą, Varšuvą ar Frankfurtą net į Paryžių skristi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
net skrendantys "uz savus" daznu atveju skrenda per Ryga ar Varsuva i Briuseli, nei i Charleroi, jis yra labai toli nuo Briuselio (rytinio sr vakarinio piko metu gali buti beveik 2val autobusu, vidury dienos siek tiek daugiau nei valanda), ypac jai skrendama su lagaminais.
Si kryptis daugiau skirta migrantams, nes Charleroi patogu pasiekti tiek is kitu Belgijos miestu, tiek is pietu Olandijos, tiek jureiviams, atvykusiems i Belgijos uostus.
Komentuoti:
-
Koliomis aplinkybėmis? Jei važiuoji į Briuselį tave kviečia Briuselis arba deleguoja viena iš institucijų, visada apmokama iš kitos kišenės. Jei esi patarėjas, dirbi Briuselį tuomet mokį pats norėdamas grįžti namo. Bet tu gyveni ir dirbi kitoje šalyje ir skrendi namo už savo pinigus, tada ir Šarlerua gerai.Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Dar kaip moka iš savo kišenės!
Komentuoti:
-
Žiemelis skraido už "savus", o ne iš LT ar ES biudžeto.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl ne lygis? Net Žiemelis skraido su LCC.
Komentuoti:
-
Kodėl ne lygis? Net Žiemelis skraido su LCC.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį Šarlerua
Komentuoti:
-
Dar kaip moka iš savo kišenės!Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės,
Komentuoti:
-
Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės, todėl jau geriau rinksis per Varšuvą, Kopenhagą ar Rygą, nes renka taškus, patogesnis laikas ir skrenda iš Vilniaus centro į Briuselio centrą.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
O jei skrenda su Briuselio avialinijomis tiesiogiai - tai ir laiko gerokai sutaupo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį ŠarleruaParašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
https://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciuIš Vilniaus oro uosto „Ryanair“ nuo kovo vidurio skraidins į Dubliną (Airija) ir Bilundą (Danija), nuo balandžio – į Atėnus (Graikija), o nuo birželio – į Korfu (Graikija) ir Varną (Bulgarija).
Iš Kauno kovo viduryje bendrovės lėktuvai pradės skraidyti į Geteborgą (Švedija) ir Madridą (Ispanija), nuo kovo pabaigos – į Briuselį (Belgija), o gegužės pradžioje – į Kelną (Vokietija), Riminį, Barį ir Neapolį (Italija), Rodą (Graikija) ir Maljorką (Ispanija).
Tuo metu į Palangą nuo kovo 20-osios sugrįš reguliarūs skrydžiai į Dubliną.
Bendrovė iš Lietuvos oro uosto siūlo 49 skrydžių kryptis.
vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?Paskutinis taisė Arunasx; 2023.11.30, 19:59.
Komentuoti:
-
Nuo vasaros keisis reiso Ryga - Palanga - Ryga tvarkaraštis ir lėktuvas, atskridęs į PLQ 12:10, toliau skris į Amsterdamą, ten apsisuks ir grįš į Palangą, galiausiai 18:25 skris į RIXParašė Aleksandras B Rodyti pranešimąMan iškilo toks klausimas. O kuris lėktuvas aptarnaus skrydį PLQ - AMS? Palangoje kaip suprantu AirBaltic nelaiko lektuvų. Skrydis iš Palangos bus 12:50, atgal į Palangą grįš 17:45. Kažkaip priderinti prie Rygos reiso nelabai išeina. Tai iš kur bus imamas lėktuvas?
Gal galima šaltinį ? Nes vasaros sezono tvarkaraštyje jų nėra, be to, būtų labai keista jei airBaltic planuotų skrist ir nepardavinėtų bilietų.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąŽiemai, bent jau šita sake VNO praeita savaite
Pats Skuodis irgi sako, kad skrydžius į Hamburgą tiktai norėtų turėti
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr..._medium=copiedTame sąraše yra ne vienas Vokietijos miestas ir galiu pasakyti, kad mūsų dėmesio centre tikrai yra kai kurie Vokietijos strateginiai susisiekimo centrai, tai jeigu susisiekimą su Miunchenu mes turime, jo dažnis tik ateity didės (...) Mes norėtume turėti skrydžius ir į Hamburgą (...), į Diuseldorfą, natūralu – ir į Berlyną dažnio reikia didesnio“, – kalbėjo M.SkuodisPaskutinis taisė 10.000; 2023.11.16, 18:34.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man iškilo toks klausimas. O kuris lėktuvas aptarnaus skrydį PLQ - AMS? Palangoje kaip suprantu AirBaltic nelaiko lektuvų. Skrydis iš Palangos bus 12:50, atgal į Palangą grįš 17:45. Kažkaip priderinti prie Rygos reiso nelabai išeina. Tai iš kur bus imamas lėktuvas?
Komentuoti:
-
VNO - HAM uždarytas ne žiemai, uždarytas visam laikui. Airbaltico vasaros tvarkaraštis jau publikuotas, ir Hamburgo maršruto jame nėra.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
VNO - HAM uždarytas žiemai. Jie neatidarė AMS aklai spėliodami, AMS yra pagrindinių netiesioginių krypčių iš PLQ. T.y. daugiausia keleivių jungiasi per Rygą ir Kopenhagą į AMS. Pernai į šią kryptį jungės 17 000 keleivių iš PLQ.
PLQ - AMS gal ir neatidaromas aklai, bet visvien nėra 100% tikimybės, kad šitam maršrutui pasiseks
gi kai iš Tamperės maršrutus atidarinėjo, tai irgi, ko gero, kažkokią analizę atlikinėjo, bet patys matom kuo tai baigėsi. Planai ir realybė kartais skiriasi
Paskutinis taisė 10.000; 2023.11.14, 20:27.
Komentuoti:
-
tai isnyks pigus pasiskraidymai tarp gerai gelezinkeliais sujungtu miestu (pvz. koks Paryzius-Amsterdamas), taikomasi i tai, kad nebutu skrydziu kur gelezinkeliu gali nuvaziuoti iki 2.5-3val. Lietuva tokia izoliuota, kad net su RailBaltica iki Varsuvos 4.5bval. bus, tad apribojimai negresia net siam marsrutui. O i the outermost ir labiausiai izoliuotus regionus skrydziai net skatinamiParašė Lettered Rodyti pranešimą
Greičiau gretos išnyks nei atsiras tokie ribojimai.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: