Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1G2G
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Specialiai sumokėjau 4eur, kad perskaityt straipsnį -labai įdomus ir duriantis į paširdžius mūsų SUMIN ir bendrai vyriausybei.. Kelios Gauss citatos:

    Šiaip ilgas straipsnis, paliečiantis daug įdomių temų.. Labai patiko.
    Lobistas ir tiek. Kurio įtakai, deja, pernelyg paklūsta dabartinė Lietuvos oro uostų vadovybė. Šios politikos dėka netekome daugiau kaip 10 Ryanair maršrutų iš Lietuvos. Tai, ką siūlo pigių skrydžių bendrovės, YRA susisiekimas. Ir verslininkų interesai nėra vieninteliai, kurių svarbu paisyti. Emigrantams ir turistams susisiekti su Lietuva lygiai taip pat svarbu.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Įdomus AirBaltic vadovo interviu, nors straipsnis ir netiesiogiai apeliuoja tis į mūsų SUMIN.

    https://iq.lt/mob/kava-su-iq/m-gauss...epavyks/305116
    Specialiai sumokėjau 4eur, kad perskaityt straipsnį -labai įdomus ir duriantis į paširdžius mūsų SUMIN ir bendrai vyriausybei.. Kelios Gauss citatos:

    Pigių skrydžių bendrovės gali pasiūlyti daug pigesnių bilietų ir pritraukti daug daugiau keleivių. Bet tai, ką jos siūlo, nėra susisiekimas, o jei nėra susisiekimo, vyriausybės paprastai pradeda grūmoti, nes galiausiai bendras keleivių skaičius mažėja. Jūsų ekonomika nesiplėtos, jei neturėsite jokio ryšio su vietomis, kuriose vyksta verslas, jei neveiks jūsų pašto tarnyba, krovinių vežimo paslaugos, greitai tapsite labai izoliuoti. Galbūt todėl Latvija, būdama mažesnė už Lietuvą pagal gyventojų skaičių, šiandien turi daugiau keleivių ir didesnę ekonominę galią aviacijos srityje nei visi trys Lietuvos oro uostai kartu sudėjus. Tam yra priežastis. Jūsų rinkoje dominuoja itin pigių skrydžių bendrovės.

    Laukiame „Rail Balticos“ projekto pabaigos, nes kai tas traukinys atvažiuos čia, į terminalą, jūs galėjote matyti statybas, nuo traukinio iki lėktuvo bus tik 150 metrų. Puiku. Mums nebereikės skristi į Taliną ir į Vilnių

    Tačiau apskritai jūs nepakankamai sujungiate Lietuvą su kitomis verslo sostinėmis. Dėl to kyla nemažai problemų. Štai kodėl jūsų didesnė šalis turi daug mažiau keleivių nei Latvija, kurios aviacijos sistema yra ir išliks stipriausia, nepaisant nieko. Mano kolega viename forume pasakojo, kad Lietuvoje oro linijų bendrovės dygsta kaip grybai po lietaus. Tačiau jos neužtikrina gero susisiekimo ir stabilumo, vieną savaitę jos skrenda, kitą jau nebe. Tos oro vežėjos tik suteikia darbo vietas. Lietuvoje turite gerą aviacijos techninės priežiūros tinklą, bet tai viskas. Dabar Rygoje statome didžiausią techninės priežiūros angarą, kuriame bus atliekama sunkioji techninė priežiūra. Todėl manau, kad Vilnių aplenksime ir šiuo aspektu.

    Jums nebūtina turėti savo nacionalinio vežėjo. Galbūt Lietuvos Vyriausybė net patenkinta esama situacija. Per 11 metų nesulaukiau nė vieno atstovo iš Lietuvos Vyriausybės, o estai ir latviai atvyksta dažnai. Kaip vokietis galiu pasakyti, kad trys Baltijos šalys labai glaudžiai bendradarbiauja, bet kai kalbame apie aviaciją, to bendrumo nebelieka.
    Šiaip ilgas straipsnis, paliečiantis daug įdomių temų.. Labai patiko.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ar nepralošia pigios kompanijos kaip ryanair, norwegian, wizzair, kad neleidžia atšaukti skydžio?
    Dabar jei atšauksi skrydį tai nulį pinigų atgausi, todėl kas neskrenda net nesivargina atšaukinėti.
    O jei kompanijos leistų susigrąžinti, kad ir 10 ar 20 proc sumos žmonės pasivargintų grąžinti, o kompanija tą patį bikietą vėl galėtų parduoti antrą kartą. Dažniausiai net didesne kaina priartėjus skrydžio datai.
    Nepralošia. Beveik visos kompanijos parduoda daugiau bilietų negu iš tikrųjų yra vietų lėktuvuose. Visada atsiranda bent keli žmonės kurie neskrenda. Kompanijos nereikia prarasti dar ir tų 10-20% kuriuos paminėjai. O jeigu nutinka taip, kad visi nupirkę bilietus nori skristi, tada duoda naują bilietą kitam skrydžiui + tą 10-20% bonusiuką nusipirkt kitą skrydį iš jų pačių (aišku priklauso nuo aviakompanijos).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ar nepralošia pigios kompanijos kaip ryanair, norwegian, wizzair, kad neleidžia atšaukti skydžio?
    Dabar jei atšauksi skrydį tai nulį pinigų atgausi, todėl kas neskrenda net nesivargina atšaukinėti.
    O jei kompanijos leistų susigrąžinti, kad ir 10 ar 20 proc sumos žmonės pasivargintų grąžinti, o kompanija tą patį bikietą vėl galėtų parduoti antrą kartą. Dažniausiai net didesne kaina priartėjus skrydžio datai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na ministras pasakė - kad eilės išnyks 2024 m. kai pastatys naują terminalą. norėtųsi paklausti ministro, o kas nutiko, kad terminalo statybos buvo atidėtos 2 m.? Prognozavo, kad Covid'as niekad nesibaigs?

    https://madeinvilnius.lt/transportas...rI4ZhqsqAq5AiY

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Ko norėt. Julius Skačkauskas, SUMIN viceministras atsakingas už aviaciją. Baigė TSPMI. Pačios rimčiausios pareigos, kurias užėmė iki ministerijos - LG Latvia atstovybės Vilniuje specialistas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Prašau moderatorių postą apie AirBaltic perkelti į temą “Kaip viskas blogai Lietuvoje”. Tas vokietis subtiliai šaiposi iš mūsų.
    Nesišaipo, tik kalba apie valdžios visišką nesigaudymą aviacijoje. Mūsų susisiekimo ministro pagrindinis darbas žvyrkėlių asfaltavimas.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Prašau moderatorių postą apie AirBaltic perkelti į temą “Kaip viskas blogai Lietuvoje”. Tas vokietis subtiliai šaiposi iš mūsų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Įdomus AirBaltic vadovo interviu, nors straipsnis ir netiesiogiai apeliuoja tis į mūsų SUMIN.

    https://iq.lt/mob/kava-su-iq/m-gauss...epavyks/305116

    M. Gaussas: jei kas sako, kad su 10 lėktuvų padarysime „Air Lituanica 5“, turiu nuvilti – nepavyks

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Ryanair“ žiemos tvarkaraštis kelia keliautojų antakius: nutrins keliolika maršrutų? https://...tu-667-2106002
    Greitu metu sukels, tada skaičiuosime viščiukus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Ryanair“ žiemos tvarkaraštis kelia keliautojų antakius: nutrins keliolika maršrutų? https://...tu-667-2106002
    Bilietų lapkričio ir tolesniems mėnesiams nebenusipirksite į šiuos maršrutus: Kaunas-Madridas (paskutinis skrydis lapkričio 4 d.), Kaunas-Geteborgas (lapkričio 4 d.), Vilnius-Dublinas (lapkričio 4 d.), Vilnius-Bilundas (lapkričio 6 d.), Vilnius-Frankfurtas Hanas (spalio 28 d.), Dublinas-Palanga (spalio 28 d.), Kaunas – Kelnas (spalio 26 d.), Kaunas – Alborgas (spalio 27 d.), Kaunas – Šarlerua (lapkričio 5 d.), Vilnius – Atėnai (spalio 31 d.), Kaunas – Rodo sala (spalio 25 d.), Kaunas – Baris (spalio 28 d.), Kaunas – Neapolis (spalio 28 d.), Kaunas – Rimini (spalio 26 d.), Kaunas – Maljorka (lapkričio 2 d.), Kaunas – Burgas (lapkričio 2 d.), Vilnius - Varna (rugsėjo 30 d.).
    Bent vienas svarbus maršrutas, sukėlęs sąmyšio tarp keliautojų, per tą laiką iš tiesų grįžo į oro linijų tvarkaraštį. Keleiviai ir toliau, kaip ir anksčiau, gali įsigyti bilietus Kaunas-Kopenhaga maršrutu. Kopenhaga laikoma vienu svarbiausių Europos hubų Lietuvos keliautojams, todėl jo laikinas nebuvimas nustebino ne vieną.
    Tačiau spręsti dėl likusių maršrutų ateities kol kas sunku – oro linijos nekomentuoja apie galutinį tvarkaraštį.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai kad į Briuselį paskraidys pusę metų, o po to balandį jau vėl nebeskraidys. Dėl DUB, OSL, LGW tai nelabai supratau jūsų minties, kadangi airBaltic uždarė visus maršrutus vos po keleto sezonų

    Nors Dubliną galėtų sugrąžinti, dabar panašu kad nuo lapkričio liksim be tiesioginių VNO-DUB, nes ir Ryanair uždaro
    Mintis ta, jog AirBaltic yra apšilę šituose maršrutuose, žino publiką, įpročius ir ko tikėtis šituose maršrutuose. Būtent tokia situacija, kaip su FR atsitraukimu iš šio maršruto uždarymu Vilniuje ir Planagoje - AirBaltic galėtų įžengti ir manau sėkmingai paleisti/atnaujinti VNO-DUB.

    Visos šios kryptys yra migrantinės, bet Oslo ir Londono stiprybė, kad BT turi jungimus su SAS ir British airways(nors iš Gatwicko tinklas labai prastas). Bet jei FR sustreikuotų su Oslu, kaip su Kopenhaga, kas ir mažai tikėtina, manau AirBaltic ilgai nedvejotų.

    Bet turbūt pagrindinė mintis, jog BT nebeturi tikslo viską varyti per Rygą ir tik siūlydami kokybišką produktą tiesioginiais maršrutais jie gali tikėtis didesnės rinkos dalies. Kitu atvjeu žmonės tiesiog renkasi LCC ir nepatogius laikus, negu jungimą per RIX. Tą parodo ir PLQ-AMS, VNO-HAM. Nepaisant sezoninių maršrųtų į Heraklioną, Nicą, Dubrovniką, Malagą, Palmą, Dubajų, Tenerifę, Gran Kanariją - kas yra labai didelė dalis.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Turbūt tampa laiko klausimas dėl 4 ir 5 lėktuvų, nes plėtra sparti, tai be jokios abejonės susiję ir su AirBaltic lėktuvų parko plėtra, o žinant, kad apie 10 neskraido dėl variklio problemų, kiti išnuomoti skandinavams ir šveicarams, potencialo utilizacijai bus.

    AirBaltic atidaro Briuselį, Miuncheną didina iki 6 skrydžių per savaitę, Paryžių iki 5. Jie jau apšilo kojas su VNO-DUB, VNO-OSL, VNO-LGW tikėtina, kad kai kurios gali tapti nuolatinėmis ilgainiui.
    Tai kad į Briuselį paskraidys pusę metų, o po to balandį jau vėl nebeskraidys. Dėl DUB, OSL, LGW tai nelabai supratau jūsų minties, kadangi airBaltic uždarė visus maršrutus vos po keleto sezonų

    Nors Dubliną galėtų sugrąžinti, dabar panašu kad nuo lapkričio liksim be tiesioginių VNO-DUB, nes ir Ryanair uždaro

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai jeigu šitaip skaičiuojant (nors nemanau kad RIX-VNO-RIX pernakvojanti rotacija skaitosi kaip bazuojamas lėktuvas), tai tuomet ir kitais metais lieka 3.

    Kitaip tariant, BT bazuojamų lėktuvų skaičius Vilniuje nekinta
    Turbūt tampa laiko klausimas dėl 4 ir 5 lėktuvų, nes plėtra sparti, tai be jokios abejonės susiję ir su AirBaltic lėktuvų parko plėtra, o žinant, kad apie 10 neskraido dėl variklio problemų, kiti išnuomoti skandinavams ir šveicarams, potencialo utilizacijai bus.

    AirBaltic atidaro Briuselį, Miuncheną didina iki 6 skrydžių per savaitę, Paryžių iki 5. Jie jau apšilo kojas su VNO-DUB, VNO-OSL, VNO-LGW tikėtina, kad kai kurios gali tapti nuolatinėmis ilgainiui.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Dabar bazuoja tris (teoriškai, nes vienas Avion express, skraidantis už AirBaltic), nebent jie atskrendančio nakvoti iš Rygos nelaiko bazės lėktuvu.
    Tai jeigu šitaip skaičiuojant (nors nemanau kad RIX-VNO-RIX pernakvojanti rotacija skaitosi kaip bazuojamas lėktuvas), tai tuomet ir kitais metais lieka 3.

    Kitaip tariant, BT bazuojamų lėktuvų skaičius Vilniuje nekinta

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė transit Rodyti pranešimą
    Taigi Vilniaus Dubajaus maršrutas nebuvo pratęstas kitiems metams?
    greičiausiai bus tik sezoninis (jeigu bus pasiteisins aišku).

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė transit Rodyti pranešimą
    Taigi Vilniaus Dubajaus maršrutas nebuvo pratęstas kitiems metams?
    Dar neprasidėjo, startuoja šį žiemos sezoną, kaip ir Tenerifė ir Gran Kanarija.

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Taigi Vilniaus Dubajaus maršrutas nebuvo pratęstas kitiems metams?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dabar bazuoja tris (teoriškai, nes vienas Avion express, skraidantis už AirBaltic), nebent jie atskrendančio nakvoti iš Rygos nelaiko bazės lėktuvu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vasaros sezono metu „airBaltic“ Vilniuje ir toliau bazuos du savo „Airbus A220-300“ orlaivius. Be to, oro linijų bendrovė planuoja padidinti skrydžių dažnumą paklausiais maršrutais iš Vilniaus, tarp kurių Paryžius, Miunchenas ir Talinas.
    Dukart per savaitę iš Vilniaus bus skraidoma į Krokuvą ir dukart per savaitę – iš Palangos į Amsterdamą.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ai-is-lietuvos

    Komentuoti:

Working...
X