Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    A, tai čia normalu jei kas kart prireikus bilieto vis kreipiasi į visas agentūras ir renkasi geriausią bilietą.
    Buvau supratęs, kad padaro sutartį ilgesniam periodui ir per vienus tą periodą teperka.
    Tai kad išties daro sutartį per viešuosius pirkimus su viena agentūra, pvz. https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-665207

    Bet iš to pačio pirkimo, viena iš sąlygų yra kad agentūra turi kompensuoti jei kažkas kitas analogišką kelionę gali pasiūlyti už pigiau.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Suolas Rodyti pranešimą

    Viešieji pirkimai yra tokie. Niekas nieko neperka šiaip sau. Pasakai žmogui, atsakingam už pirkimus kada kur skrisi, anas pateikia užklausą agentūroms ir laukia pasiūlymų per sutartą laiką. Gauni pasiūlymus, jei pigiausias pasiūlymas atitinką sąlygas, tai per sutartą laiką sumoka pinigus ir skrendi kai ateina laikas. Čia valstybinės istaigos, verslas nežinau kaip daro. Nors va, žmonos buvusi maža NVO irgi pirkdavo per agentūrą.
    A, tai čia normalu jei kas kart prireikus bilieto vis kreipiasi į visas agentūras ir renkasi geriausią bilietą.
    Buvau supratęs, kad padaro sutartį ilgesniam periodui ir per vienus tą periodą teperka.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Užeina į agregatą ir žiūri kokie bilietai geriausi/pigiausi jų reikiamai dienai.
    Nežinojai apie sutartis, ten tipo susako kada skris metams į priekį ir avialinijos siūlo kainas?
    Ar reikia konkrečias datas skrydžių susakyt, ar tiesiog tau paskaičiuoja, kad pvz duodam 100 eur kainą skrydžiui į Briuselį, o paskui bet kurią dieną skendi ir bet kuri diena kainuoja tą patį sutartą 100 eur?
    Viešieji pirkimai yra tokie. Niekas nieko neperka šiaip sau. Pasakai žmogui, atsakingam už pirkimus kada kur skrisi, anas pateikia užklausą agentūroms ir laukia pasiūlymų per sutartą laiką. Gauni pasiūlymus, jei pigiausias pasiūlymas atitinką sąlygas, tai per sutartą laiką sumoka pinigus ir skrendi kai ateina laikas. Čia valstybinės istaigos, verslas nežinau kaip daro. Nors va, žmonos buvusi maža NVO irgi pirkdavo per agentūrą.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Didžiosios tikiu, bet kai sako dauguma 10 žmonių įmonių turi sutartis su aviakompanijomis, tai garantuoju, kad nė 10 proc tokių įmonių neturi sutarčių su aviakompanijomis.

    O dėl wedt express tai las čia per 1998 metai, kad įmonė nesugeba pati užsisakyt skrydžio bilietų ir reikia mokėt tarpininkams?
    Juk atsidarai skyscanner ir matai visas opcijas, ką ten west express tau padarys geriau? Dar ir laiko sugaiši, jie pateiks pasiūlumus kol (vietoj iškarto matymo visko per skyscanner).
    Ar kažko nesuprantu kokio velnio tas westexpress reikalingas?
    Corporate įprastai turi sutartis su agentūrom, pasetupintus mokėjimo procesus ir t.t. Niekas nenori individualiai kiekvieno darbuotojo reimbursinti. Tuo labiau tikrint ką tu ten per skyscanner susiradai, ar pigiausią variantą, ar velniai žino ką. O agentūros dar turi žmones priskirtus atitinkamai įmonei, kurie žino jos policy, ką užsakyti, kas viduj turi kelionės biudžetą patvirtint ir t.t.
    Plius, nereikia nuvertint žmonių kvailumo, kad jie nesusiras kokių opcijų su 30 min. persėdimui, susižiūrės kokių dokumentų reikia ir pan. Tai tikrai papraščiau sumokėt tuos 15 eur už užsakymą, nei po to turėt probleminių situacijų.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    jie kaip agentura gali pasiulyt ganetinai konkurencingas kainas. Kazkad anksciau esu lygines tiek skrydziu, tiek viesbuciu (situ tai pigiau pasiulo, nei visokie booking etc). Kas papildomai imonems geriau:
    1. gauna visa ataskaita apie keliones
    2. su saskaitoms zymiai patogiau, nes gauni viena saskaita, buhalterijai paprasciau viska tvarkyt
    3. atsaukimu atveju viska tvarko jie, suranda skrydzius ir pan.
    Buna siokiu tokiu benefits, kaip VIP kortele ir pan.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    /\ yep. Didziosios imones, kurios ir skraido daug, turi nusipirke licenzijas i savirtarnos sistemas, pvz. Amadeus. Kitos, kurios keliauja ne taip daznai - raso WestExpress ir panasiom agenturom.
    Didžiosios tikiu, bet kai sako dauguma 10 žmonių įmonių turi sutartis su aviakompanijomis, tai garantuoju, kad nė 10 proc tokių įmonių neturi sutarčių su aviakompanijomis.

    O dėl wedt express tai las čia per 1998 metai, kad įmonė nesugeba pati užsisakyt skrydžio bilietų ir reikia mokėt tarpininkams?
    Juk atsidarai skyscanner ir matai visas opcijas, ką ten west express tau padarys geriau? Dar ir laiko sugaiši, jie pateiks pasiūlumus kol (vietoj iškarto matymo visko per skyscanner).
    Ar kažko nesuprantu kokio velnio tas westexpress reikalingas?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Suolas Rodyti pranešimą

    O kaip jūs manote viešasis sektorius perka bilietus?
    Užeina į agregatą ir žiūri kokie bilietai geriausi/pigiausi jų reikiamai dienai.
    Nežinojai apie sutartis, ten tipo susako kada skris metams į priekį ir avialinijos siūlo kainas?
    Ar reikia konkrečias datas skrydžių susakyt, ar tiesiog tau paskaičiuoja, kad pvz duodam 100 eur kainą skrydžiui į Briuselį, o paskui bet kurią dieną skendi ir bet kuri diena kainuoja tą patį sutartą 100 eur?

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Plius dar pirkimui vykstant pasiūlyti bilietai rezervuojami agentūros kažkuriam laikui, per kuri turi paaiškėti laimėtojas ir įvykti pirkimas. LCC tokie dalykai px.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kas čia per agentūtos lėktuvo bilietams? 1998 metai dabar?
    Ko netinka skyscanner, kayak ar lietuviškas skrendu.lt (kuris aišku užsimeta ant skrydžių kaip agentūra, bet turi ir lcc) ?
    O kaip jūs manote viešasis sektorius perka bilietus?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    /\ yep. Didziosios imones, kurios ir skraido daug, turi nusipirke licenzijas i savirtarnos sistemas, pvz. Amadeus. Kitos, kurios keliauja ne taip daznai - raso WestExpress ir panasiom agenturom.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kas čia per agentūtos lėktuvo bilietams? 1998 metai dabar?
    Ko netinka skyscanner, kayak ar lietuviškas skrendu.lt (kuris aišku užsimeta ant skrydžių kaip agentūra, bet turi ir lcc) ?
    Visos įmonės didesnės, nei 10 žmonių turbūt turi sutartis su aviakompanijomis. Viešosios įstaigos - 100% visos, nes viešieji pirkimai, laimi mažiausią kainą pasiūliusi įmonė. Skyscanner nedalyvauja mūsų viešpirkiuose, plius jie tik platforma.

    Kita verus nustebintų skaičiai, kiek žmonių kreipiasi į agentūras ir dar fiziškai...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Suolas Rodyti pranešimą

    LCC bilietų nėra agentūrų rezervacijų sistemose. LT jei nori skristi su LCC iš valstybinių pinigų tai perki iš savų ir tada kompensuojiesi.
    Kas čia per agentūtos lėktuvo bilietams? 1998 metai dabar?
    Ko netinka skyscanner, kayak ar lietuviškas skrendu.lt (kuris aišku užsimeta ant skrydžių kaip agentūra, bet turi ir lcc) ?

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės, todėl jau geriau rinksis per Varšuvą, Kopenhagą ar Rygą, nes renka taškus, patogesnis laikas ir skrenda iš Vilniaus centro į Briuselio centrą.

    O jei skrenda su Briuselio avialinijomis tiesiogiai - tai ir laiko gerokai sutaupo.
    LCC bilietų nėra agentūrų rezervacijų sistemose. LT jei nori skristi su LCC iš valstybinių pinigų tai perki iš savų ir tada kompensuojiesi.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    net skrendantys "uz savus" daznu atveju skrenda per Ryga ar Varsuva i Briuseli, nei i Charleroi, jis yra labai toli nuo Briuselio (rytinio sr vakarinio piko metu gali buti beveik 2val autobusu, vidury dienos siek tiek daugiau nei valanda), ypac jai skrendama su lagaminais.
    ​​​​Si kryptis daugiau skirta migrantams, nes Charleroi patogu pasiekti tiek is kitu Belgijos miestu, tiek is pietu Olandijos, tiek jureiviams, atvykusiems i Belgijos uostus.
    Visi šie Ryanair skrydžiai su 2 reisais per savaitę, 2 valandos nuo ten kur reikia yra skirti emigrantams, kuriems nesvarbu skraidyti sekmadienį ar trečiadienį. Kai turiu atlikti verslo reikalus tai tikrai nežiūriu, kad sutaupysiu 100 EUR išskrisdamas sekmadienį ryte ir tada dar 2 valandos autobuso Belgijoje + 1 valand Lietuvoje užuot pirmadienio ryte patogiai išskridęs.

    Tai praktiškai man iš Vilniaus yra keturi skrydžiai: rytiniai ir vakariniai Lufthansa į Frankfurtą, LOT į Varšuvą ir LCY bei Air Baltic į Rygą. Visi kiti skrydžiai yra reti ir labiau išimtys.

    Į tą patį Paryžių tik į vieną pusę išeina skristi tiesioginiu, nes rytinio skrydžio tiesioginio nėra. Tai taip ir išeina per Rygą, Varšuvą ar Frankfurtą net į Paryžių skristi.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    net skrendantys "uz savus" daznu atveju skrenda per Ryga ar Varsuva i Briuseli, nei i Charleroi, jis yra labai toli nuo Briuselio (rytinio sr vakarinio piko metu gali buti beveik 2val autobusu, vidury dienos siek tiek daugiau nei valanda), ypac jai skrendama su lagaminais.
    ​​​​Si kryptis daugiau skirta migrantams, nes Charleroi patogu pasiekti tiek is kitu Belgijos miestu, tiek is pietu Olandijos, tiek jureiviams, atvykusiems i Belgijos uostus.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

    Dar kaip moka iš savo kišenės!
    Koliomis aplinkybėmis? Jei važiuoji į Briuselį tave kviečia Briuselis arba deleguoja viena iš institucijų, visada apmokama iš kitos kišenės. Jei esi patarėjas, dirbi Briuselį tuomet mokį pats norėdamas grįžti namo. Bet tu gyveni ir dirbi kitoje šalyje ir skrendi namo už savo pinigus, tada ir Šarlerua gerai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl ne lygis? Net Žiemelis skraido su LCC.
    Žiemelis skraido už "savus", o ne iš LT ar ES biudžeto.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Yra iš Vilniaus į Briuselį. Planktonui nelygis su ryanair ir dar į kažkokį Šarlerua
    Kodėl ne lygis? Net Žiemelis skraido su LCC.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės,
    Dar kaip moka iš savo kišenės!

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    https://www.vz.lt/transportas-logist...dar-15-krypciu
    vieno dalyko tai nesuprantu, kodėl į Briuselį iš Kauno o ne iš Vilniaus, juk tai labiausiai ES ofiso planktono kryptis.
    Ar jau yra iš Vilniaus į Briuselį? Ar nardantiems tarp LT ir Briuselio ne lygis LCC?
    Nes skrenda į Šarlerua. Briuselio chebra už bilietus nemoka iš savo kišenės, todėl jau geriau rinksis per Varšuvą, Kopenhagą ar Rygą, nes renka taškus, patogesnis laikas ir skrenda iš Vilniaus centro į Briuselio centrą.

    O jei skrenda su Briuselio avialinijomis tiesiogiai - tai ir laiko gerokai sutaupo.

    Komentuoti:

Working...
X