Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Man tai argumentas, kad "tik 61 per diena i Chicago skrenda, todel pilno lektuvo nesurenkam" primena "Vilniuj statysim tramvaju, kai jau bus pilna tramvaju keleiviu". Visiem senai aisku, kad zmones maziau skrenda, jei nera patogiu tiesioginiu reisu, todel ir i Chicago ar New York, mes neturim kazkokio super-duper srauto, nes elementariai nera patogu i ten skristi. Norint, kad tokie skrydziai atsirastu mum reikia ne laukti kol kazkada tas srautas atsiras, o ji formuot paleidus subsidijuojamus skrydzius, kaip kad yra su LCY. JAV gyvena daugybe Lietuviu, turim vis didejancius verslo rysius ir turistu potencialas yra didelis, svarbiausia yra padaryti pirma zingsni, kad ir nuo skrydziu kas antra diena ir dirbti ant to, o ne laukt kol kazkas mum viska magiskai sukurs. Per toki laukima ir nieko neveikima mes ior turim dabar situacija, kai mum striuka su normaliom kryptim ir pagrindines avia kompanijos skraidancios i Lietuva yr pigiu skrydziu avialinijos.
- 1 patinka
-
Koks minusas ryanair, kad kažkas užsimeta maržą, bet pačiai ryanair vis tiek sumoka pilną kainą?
Pas mus visokie skrendu.lt užsimetantys nemažai irgi nesiūlys ryanair?
Komentuoti:
-
Ilgai netruko:Parašė bato_usai Rodyti pranešimąRyanair, Europe’s No.1 airline, today (7 Dec) welcomes the judgement of the Irish High Court granting a permanent injunction prohibiting screenscraper Flightbox from breaching the binding Terms of Use of the Ryanair website by using bot technology to unlawfully scrape Ryanair’s website for OTAs.
Ryanair said the sudden removal from what it claimed were online travel agent 'pirates' was 'welcome' {...} Ryanair added: 'In the meantime, Ryanair continues to make its fares available to honest/transparent OTA’s such as Google Flights, who do not add hidden mark ups to Ryanair prices and who direct passengers to make their bookings directly on the Ryanair.com website.'
Komentuoti:
-
61 čia į abi puses per dieną, tai realiai sėdėtų apie 30 žmonių. Bet paties pateiktas konceptas teisingas, kad atsiradusi nauja krypyis generuoja, naujus srautus. Brt kritinės masės reikės palaukti dar iki kokių 2030. Tuomt gal ir gslėtume tikėtis atkreipti dėmesį.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei 61 per aplinkui į Čikagą
Tik svarbu nepamiršti, kad atidarant naujas kryptis ir esame absoliučiai priklausomi nuo uždienio vežėjų.
Bet dabar labiau reikia skrydžių iš Vilniaus į Lisaboną, Romą, Madridą, Atėnus, Prahą, mieztus su kuriais Vilnius neturi susisiekimo (FR ar W6 2 kartus į savaitę nesiskaito).Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.03, 12:25.
Komentuoti:
-
Kliedesys kad lenkai skristų per VNO kai patys turi bilekiek linijų, net į US jei neklystu yra gavę teisę vykdyti išankstinę vykstančių į US kontrolę kas nėra suteikiama šiaip sau daug kam.
Komentuoti:
-
Apie lenkus prie to, kad būtų kas susigundytų išskristi ir iš VNO, gal kaina geresnė būtų, gal skrydžio laikas tinkamesnis.
Na baltarusus imkim dar tada, kurie nemažą dalį keleivių Luetuvoje sudaro
Lenkų iš VNO juk ir dabar yra skrendančių kryptimis, iš kurių ir Lenkijoj ne vienas reisas.
Ar tu galvoji, kad jei būtų toks skrydis iš VNO, tai kokie 95proc+ tik lietuvių skristų?
Komentuoti:
-
Gal ir surinktų, o gal ir ne.. kita kryptis už Atlanto NYC, kuri surenka 56 keleivius per dieną tai sumoj, gal ir atsirastų150 keleivių skrendančių už Atlanto per dieną, bet vistiek neužtnka kažkuriai vienai krypčiai, kad paleist kokį plačia-fiuzeliažį kasdien. Bartkus mini, jog tikisi tiesioginio skrydžio į JAV už maždaug 5 metų. Aš manau tai susiję su A321XLR plačiu naudijimu. Iš Bartkaus ankstesnių pasisakymų, galvoju, kad LTOU dirba su American ar United šiuo klausimu, kurie jau užsakę 50+ vienetų ir laukia pristatymų, na ir tai būtų logiška galvojant apie šių kompanijų platų JAV žemėlapį.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei 61 per aplinkui į Čikagą, tai tieisoginis gal ir 150 vien lietuvių surinktų. Pridedam, kad tieisoginis daug patraukliau, tad susigundytų visi dažniau skraidyti nei per aplikui, pridedam, kad tiesioginiu šituo skristų ir žmonės į kitus JAV miestus dabar skrendantys, kurie neįeina į tą 61, nes tarkim su persėdimu skrenda į Detroitą. Bet susigundytų tiesiogiai skristi į Čikągą ir į detroitą nuvažiuot. Arba kiti gal pasirinktų ir tarkim Vilnius - Čikaga skristi ir skristi po to JAV į savo tolimesnį miestą, vietoj dabartinio Vilnius - EU - tas jo JAV miestas.
Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.
A321XLR nuotolis 4700nm (patikslintas 4000nm), nuo VNO iki JFK - 3762nm, o iki ORD 4089nm kas greičiausiai neleis turėt tiesioginių į Čikagą išvis (nebent XLR skris bent 4500nm).
Gator - nelabai supratau apie lenkus ir latvius, prie ko jie čia? Lenkai ir taip turi tiesioginių skrydžių i JAV ir ne tik iš WAW, o dėl latvių - manau jie pirmieji turės tiesioginį skrydį vien dėl to, kad yra pagrindinis Baltijos šalių oro hub'as ir patys gali surinkt keleivius tiek iš VNO, tiek iš PLQ ar TLL tam (pvz su United codeshare).
Linkas į Bartkaus pamąstymus: https://simonasbartkus.substack.com/...s-tvarkarastis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei 61 per aplinkui į Čikagą, tai tieisoginis gal ir 150 vien lietuvių surinktų. Pridedam, kad tieisoginis daug patraukliau, tad susigundytų visi dažniau skraidyti nei per aplikui, pridedam, kad tiesioginiu šituo skristų ir žmonės į kitus JAV miestus dabar skrendantys, kurie neįeina į tą 61, nes tarkim su persėdimu skrenda į Detroitą. Bet susigundytų tiesiogiai skristi į Čikągą ir į detroitą nuvažiuot. Arba kiti gal pasirinktų ir tarkim Vilnius - Čikaga skristi ir skristi po to JAV į savo tolimesnį miestą, vietoj dabartinio Vilnius - EU - tas jo JAV miestas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąLOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 18:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
IMHO. Atvirai pasakius tai netikiu komercine sėkme tokių skrydžių į JAV ar kokį Bangkoką. Reikia būti realistais. Per daug yra aplinkui avialinijų su didesniais srautais keleivių ir iš LT nebus pastovaus srauto.Parašė Lettered Rodyti pranešimąLOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
Padenkime pradžiai bent ES sostines tiesioginiais normaliais skrydžiais, o ne LCC kurie neparduoda jungiamųjų skrydžių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 16:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na kiek pamenu lyg visad būdavo keli pasiūlymai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Smalsu ar yra kas ten kiekvieną kelionę seka ir kaskart apklausinėja kitas agentųras, kad gautų galimą kompensaciją iš laimėjusios.
Ar kaip įprasta visi nė piršto dėl to nepajudina, nes tingi, ir laimėjusi agentūra drąsiai gali užsimetinėti padoriai
Komentuoti:
-
Smalsu ar yra kas ten kiekvieną kelionę seka ir kaskart apklausinėja kitas agentųras, kad gautų galimą kompensaciją iš laimėjusios.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bet iš to pačio pirkimo, viena iš sąlygų yra kad agentūra turi kompensuoti jei kažkas kitas analogišką kelionę gali pasiūlyti už pigiau.
Ar kaip įprasta visi nė piršto dėl to nepajudina, nes tingi, ir laimėjusi agentūra drąsiai gali užsimetinėti padoriai
Komentuoti:
-
Tai kad išties daro sutartį per viešuosius pirkimus su viena agentūra, pvz. https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-665207Parašė Gator Rodyti pranešimą
A, tai čia normalu jei kas kart prireikus bilieto vis kreipiasi į visas agentūras ir renkasi geriausią bilietą.
Buvau supratęs, kad padaro sutartį ilgesniam periodui ir per vienus tą periodą teperka.
Bet iš to pačio pirkimo, viena iš sąlygų yra kad agentūra turi kompensuoti jei kažkas kitas analogišką kelionę gali pasiūlyti už pigiau.
Komentuoti:
-
A, tai čia normalu jei kas kart prireikus bilieto vis kreipiasi į visas agentūras ir renkasi geriausią bilietą.Parašė Suolas Rodyti pranešimą
Viešieji pirkimai yra tokie. Niekas nieko neperka šiaip sau. Pasakai žmogui, atsakingam už pirkimus kada kur skrisi, anas pateikia užklausą agentūroms ir laukia pasiūlymų per sutartą laiką. Gauni pasiūlymus, jei pigiausias pasiūlymas atitinką sąlygas, tai per sutartą laiką sumoka pinigus ir skrendi kai ateina laikas. Čia valstybinės istaigos, verslas nežinau kaip daro. Nors va, žmonos buvusi maža NVO irgi pirkdavo per agentūrą.
Buvau supratęs, kad padaro sutartį ilgesniam periodui ir per vienus tą periodą teperka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viešieji pirkimai yra tokie. Niekas nieko neperka šiaip sau. Pasakai žmogui, atsakingam už pirkimus kada kur skrisi, anas pateikia užklausą agentūroms ir laukia pasiūlymų per sutartą laiką. Gauni pasiūlymus, jei pigiausias pasiūlymas atitinką sąlygas, tai per sutartą laiką sumoka pinigus ir skrendi kai ateina laikas. Čia valstybinės istaigos, verslas nežinau kaip daro. Nors va, žmonos buvusi maža NVO irgi pirkdavo per agentūrą.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Užeina į agregatą ir žiūri kokie bilietai geriausi/pigiausi jų reikiamai dienai.
Nežinojai apie sutartis, ten tipo susako kada skris metams į priekį ir avialinijos siūlo kainas?
Ar reikia konkrečias datas skrydžių susakyt, ar tiesiog tau paskaičiuoja, kad pvz duodam 100 eur kainą skrydžiui į Briuselį, o paskui bet kurią dieną skendi ir bet kuri diena kainuoja tą patį sutartą 100 eur?
Komentuoti:
-
Corporate įprastai turi sutartis su agentūrom, pasetupintus mokėjimo procesus ir t.t. Niekas nenori individualiai kiekvieno darbuotojo reimbursinti. Tuo labiau tikrint ką tu ten per skyscanner susiradai, ar pigiausią variantą, ar velniai žino ką. O agentūros dar turi žmones priskirtus atitinkamai įmonei, kurie žino jos policy, ką užsakyti, kas viduj turi kelionės biudžetą patvirtint ir t.t.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Didžiosios tikiu, bet kai sako dauguma 10 žmonių įmonių turi sutartis su aviakompanijomis, tai garantuoju, kad nė 10 proc tokių įmonių neturi sutarčių su aviakompanijomis.
O dėl wedt express tai las čia per 1998 metai, kad įmonė nesugeba pati užsisakyt skrydžio bilietų ir reikia mokėt tarpininkams?
Juk atsidarai skyscanner ir matai visas opcijas, ką ten west express tau padarys geriau? Dar ir laiko sugaiši, jie pateiks pasiūlumus kol (vietoj iškarto matymo visko per skyscanner).
Ar kažko nesuprantu kokio velnio tas westexpress reikalingas?
Plius, nereikia nuvertint žmonių kvailumo, kad jie nesusiras kokių opcijų su 30 min. persėdimui, susižiūrės kokių dokumentų reikia ir pan. Tai tikrai papraščiau sumokėt tuos 15 eur už užsakymą, nei po to turėt probleminių situacijų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
jie kaip agentura gali pasiulyt ganetinai konkurencingas kainas. Kazkad anksciau esu lygines tiek skrydziu, tiek viesbuciu (situ tai pigiau pasiulo, nei visokie booking etc). Kas papildomai imonems geriau:
1. gauna visa ataskaita apie keliones
2. su saskaitoms zymiai patogiau, nes gauni viena saskaita, buhalterijai paprasciau viska tvarkyt
3. atsaukimu atveju viska tvarko jie, suranda skrydzius ir pan.
Buna siokiu tokiu benefits, kaip VIP kortele ir pan.
Komentuoti:
-
Didžiosios tikiu, bet kai sako dauguma 10 žmonių įmonių turi sutartis su aviakompanijomis, tai garantuoju, kad nė 10 proc tokių įmonių neturi sutarčių su aviakompanijomis.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą/\ yep. Didziosios imones, kurios ir skraido daug, turi nusipirke licenzijas i savirtarnos sistemas, pvz. Amadeus. Kitos, kurios keliauja ne taip daznai - raso WestExpress ir panasiom agenturom.
O dėl wedt express tai las čia per 1998 metai, kad įmonė nesugeba pati užsisakyt skrydžio bilietų ir reikia mokėt tarpininkams?
Juk atsidarai skyscanner ir matai visas opcijas, ką ten west express tau padarys geriau? Dar ir laiko sugaiši, jie pateiks pasiūlumus kol (vietoj iškarto matymo visko per skyscanner).
Ar kažko nesuprantu kokio velnio tas westexpress reikalingas?
Komentuoti:
-
Užeina į agregatą ir žiūri kokie bilietai geriausi/pigiausi jų reikiamai dienai.Parašė Suolas Rodyti pranešimą
O kaip jūs manote viešasis sektorius perka bilietus?
Nežinojai apie sutartis, ten tipo susako kada skris metams į priekį ir avialinijos siūlo kainas?
Ar reikia konkrečias datas skrydžių susakyt, ar tiesiog tau paskaičiuoja, kad pvz duodam 100 eur kainą skrydžiui į Briuselį, o paskui bet kurią dieną skendi ir bet kuri diena kainuoja tą patį sutartą 100 eur?
Komentuoti:
Komentuoti: