Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, nesutiksiu, Vilniuje visai kitaip. Kaip pasakojo (buvęs VT direktorius, dabar „Solaris Bus and Coach“ atstovas Lietuvoje) J. Bagdonavičius, palyginus dabartines išlaidas, tai troleibusų eksploatacija šiek tiek pigiau, negu autobusų, BET... troleibusų tinklo eksploatacija, reikalauja didesnių išlaidų, negu tie patys dujiniai autobusai.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tad štai ir siūlyčiau tiems, kurie aiškina jog troleibusai (ar autobusai) yra per lėti, pasidomėti, kokiu greičiu VT juda, kai tam yra sudaromos normalios sąlygos. Ir tam nebūtina bėgius gatvėse tiest.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai yra sprendžiama A juostomis. Deja, ne visur jas galima braižyti, nes daugeliu atveju tam gatvės yra per siauros, bet jos jau yra Pylimo gatvėje, Konstitucijos prospekte ir kitose gatvėse.
 
 Kaip baigęs šioje srityje mokslus, galėčiau pasakyti, kad iš to, kaip pateikti apklausos rezultatai, esu beveik tikras, kad apklausa yra niekinė, atlikta nesilaikant jokių metodologijos ir kt. reikalavimų.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
 
 Atleiskite, tačiau tai... demagogija.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąLabai jau prisirišai prie troleibusų<...> Investuoti. Iš kokių lėšų? em.... kiek ten škodų, ne 300? 300*1 mln. (už tokią kainą net nepasiūlė..) = 300 mln Lt, neskaitant kontaktinio tinklo "revoliucijos" (dar kokie 150 mln.). <...>
 Žodžiu, tema plati. Man pačiam didelis džiaugsmas, kad pagaliau ta studija yra kažkas rimtesnio ir konkretesnio nei kokie metro pasvaikčiojimai. Jau gana rimtai padaryta, be neišvengta gal tokių pavienių kategoriškų pasakymų
 Lygiai taip pat galima paskaičiuoti, kiek ten yra senesnių nei 5 metų amžiaus autobusų Vilniuje ir suskaičiuoti visus milijonus, ai dar nepamirškim kuro, kuris tikrai brangs (o jei dar bus kariniai konfliktai kai kuriose šalyse - pabrangs neįtikėtinai) - kokias sumas gausim? tai gal tuomet išnaikinkim ir autobusus, ai, ką čia smulkintis, išgriaukim viską kas sena, o tada jau pažiūrėsim ką daryt.
 
 ...jei rimtai ir be emocijų - atnaujinimus galima (ir reikia) daryti palaipsniui, bet tam turi būti nuosekli strategija, kuri turi būti vykdoma, o ne daroma taip, kad sumąstau pirkt kelis troleibusus, po to apsigalvoju, KPŠ? O kai čia pradeda skiesti, kai atsiras milijardai traukiniams, oi persiprašau tramvajui, po miestą paleist, ir visus privers žmones jais važinėtis už (mažiausiai) trigubą kainą... nerimta, brangieji.Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrint į apklausos turinį ir išvadas galima suprasti, kad apklausa daryta šalutiniam dalykui (ne pagrindiniam profesijos dalykui).Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKaip baigęs šioje srityje mokslus, galėčiau pasakyti, kad iš to, kaip pateikti apklausos rezultatai, esu beveik tikras, kad apklausa yra niekinė, atlikta nesilaikant jokių metodologijos ir kt. reikalavimų.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.04.12, 18:44.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Butent.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąTad štai ir siūlyčiau tiems, kurie aiškina jog troleibusai (ar autobusai) yra per lėti, pasidomėti, kokiu greičiu VT juda, kai tam yra sudaromos normalios sąlygos. Ir tam nebūtina bėgius gatvėse tiest.
 Koks skirtumas?Svarbu,kad yra pati apklausa.Kaip baigęs šioje srityje mokslus, galėčiau pasakyti, kad iš to, kaip pateikti apklausos rezultatai, esu beveik tikras, kad apklausa yra niekinė, atlikta nesilaikant jokių metodologijos ir kt. reikalavimų.
 
 
 Tiesos šiuose žodžiuose yra.Kam leisti miliardus tam tramvajui,jei yra esama infastruktūra(autobusai,troleibusai,gal dar mikrobai ir privatininkai)?Pakaktu plėsti troleibusų tinklą ir palaipsniui naikinti autobusus.Autikai ryja brangu kurą,teršia aplinka.Dujiniai ekologijos rodiklių ne aukština,bet gal net žemina.O vietose kur troleibusų bus per daug(pvz.:Turniškės,Antaviliai)leisti elektrobusus.Atleiskite, tačiau tai... demagogija.
 Lygiai taip pat galima paskaičiuoti, kiek ten yra senesnių nei 5 metų amžiaus autobusų Vilniuje ir suskaičiuoti visus milijonus, ai dar nepamirškim kuro, kuris tikrai brangs (o jei dar bus kariniai konfliktai kai kuriose šalyse - pabrangs neįtikėtinai) - kokias sumas gausim? tai gal tuomet išnaikinkim ir autobusus, ai, ką čia smulkintis, išgriaukim viską kas sena, o tada jau pažiūrėsim ką daryt.
 
 ...jei rimtai ir be emocijų - atnaujinimus galima (ir reikia) daryti palaipsniui, bet tam turi būti nuosekli strategija, kuri turi būti vykdoma, o ne daroma taip, kad sumąstau pirkt kelis troleibusus, po to apsigalvoju, KPŠ? O kai čia pradeda skiesti, kai atsiras milijardai traukiniams, oi persiprašau tramvajui, po miestą paleist, ir visus privers žmones jais važinėtis už (mažiausiai) trigubą kainą... nerimta, brangieji.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad ne. Ne iš to galo mąstai.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTaip,sumažėtų.Pats logiškai pamastyk.Ir ką man duoda tas 75?Jis man pagal tvarkarašti man nelabai tinka.
 
 Situacija: stotelėje laukia 20 žmonių.
 1 variantas: atvažiuoja ilgas 63.
 2 variantas: atvažiuoja trumpas 63.
 
 Toliau:
 
 1 variantas: į ilgą 63 įlipa 15 žmonių.
 2 variantas: į trumpą 63 įlipa 15 žmonių.
 
 Klausimas: kieno logika dabar šlubuoja?
 
 75: supratau viską, 47 ir 54 tinka, o identiškai link Pilaitės nuo šios stotelės važiuojantis 75 - jau nebe.
 
 Tikrai stebiuosi tavo logika.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes KT senas. Atnaujinus eksploatacinės išlaidos sumažėtų. O kur dar traukos pastotės. Jos gi dar tarybinės (dauguma). Per tą laiką šioje srityje įvyko didelių pokyčių ir nauji transformatoriai bei lygintuvai leistų sutaupyti ir energijos, prarandamos šiuo metu juose. Be to žiūrint iš ekologinių pozicijų dujiniai autobusai nėra visiškai žali, kaip kad troleibusai, kurie lokaliai yra žali.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąDeja, nesutiksiu, Vilniuje visai kitaip. Kaip pasakojo (buvęs VT direktorius, dabar „Solaris Bus and Coach“ atstovas Lietuvoje) J. Bagdonavičius, palyginus dabartines išlaidas, tai troleibusų eksploatacija šiek tiek pigiau, negu autobusų, BET... troleibusų tinklo eksploatacija, reikalauja didesnių išlaidų, negu tie patys dujiniai autobusai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra nieko blogiau negu nieko nedaryti. O politikoje apskritai yra pats geriausias dalykas nieko nedaryti: išrenka keliems metams, pasėdi, gauni lagą ir garantijas ir lauki kitos kadencijos. Biurokrato pozicijoje irgi sėdi, neišsišoki, jei yra koks degantis reikalas padarai ir tupi savame kampe, kol moka algą. Piliečio pozicijoje nieko nežinai kas vyksta, o jei esi tarp tų, kurie domisi, tai vargu ar pavyks sudominti ir priversti pajudėti sistemą. Taigi turime situaciją: politika kaip tokia ir pokyčiai neišvengiamai įkalinami laike, o pokyčių mastas tolygus "gaisrų gesinimui" (pvz., labai bloga troleibusų būklė -> pakeiskime juos 10 kitokių panaudotų) OHO koks didelis postūmis mieste.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąAtleiskite, tačiau tai... demagogija.
 Lygiai taip pat galima paskaičiuoti, kiek ten yra senesnių nei 5 metų amžiaus autobusų Vilniuje ir suskaičiuoti visus milijonus, ai dar nepamirškim kuro, kuris tikrai brangs (o jei dar bus kariniai konfliktai kai kuriose šalyse - pabrangs neįtikėtinai) - kokias sumas gausim? tai gal tuomet išnaikinkim ir autobusus, ai, ką čia smulkintis, išgriaukim viską kas sena, o tada jau pažiūrėsim ką daryt.
 
 ...jei rimtai ir be emocijų - atnaujinimus galima (ir reikia) daryti palaipsniui, bet tam turi būti nuosekli strategija, kuri turi būti vykdoma, o ne daroma taip, kad sumąstau pirkt kelis troleibusus, po to apsigalvoju, KPŠ? O kai čia pradeda skiesti, kai atsiras milijardai traukiniams, oi persiprašau tramvajui, po miestą paleist, ir visus privers žmones jais važinėtis už (mažiausiai) trigubą kainą... nerimta, brangieji.
 Šitas popierius tai bent jau pirmasis popierius, kuris numato tavo taip trokštamą strategiją ir reformą, kurios esmė - viešojo transporto sistemos hierarchizavimas, o tai savo ruožtu turėtų lemti sumažėjusią vidutinę kelionės trukmę nuo 48 min/kelionei iki 33/kelionei, nors ir vidutinis keleivis važiuos greičiausiai daugiau (80 lapas).
 Nežinau, kas tavo požiūriu yra pati didžiausia vertybė (status quo?), bet man tai būtų uždavinys, kaip suderinti du dalykus: 1) taupumą 2) didžiausią sistemos rezultatyvumą. Manau, kad šitas naujų tr. rūšių transp. specplanas yra labai geras pabandymas suderinti tas dvi sąvokas, suvokiant, kad dabartinė sistema nėra taupi ir tampa vis labiau atgrasi, ir jai reikia jau ne kažkokių žolelių arbatą duoti, o atlikti rimtą ir ryžtingą operaciją
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spec. planas nieko nebando suderinti. Jis "stumia" tramvajų visiškai palikdamas nuošalyje autobusus ir troleibusus (pastaruosius iš viso siūlo naikinti palaipsniui). Esamas VT blogas ir jam pagerinti nieko nesiūloma. Tik tramvajus išsigelbėjimas, o likęs VT kažkaip savaime pasitemps ir už dyką??? Bet juk tramvajus geriausiu atveju bus 10-15 proc. viso VT. Likęs VT vis tiek bus autobusai ir troleibusai. Tai kas su jais bus daroma, kad pagerinti kokybę??? Be maršrutų pertvarkos ir troleibusų keitimo į autobusus nieko nesiūloma. Ar vien tik naujų transporto priemonių įsigijimas padės? Anaiptol. Apie priemiestinių autobusų tinklo sukūrimą iš viso nekalbama. O kiekviename mieste su normaliai ir kokybiškai išvystytu viešuoju transportu priemiestiniai autobusai yra neatsiejama sistemos dalis. Taip pat ir geležinkelio integravimas. Taip, Vilniuje mieste jis nelabai pasitarnautų, bet vėlgi tam pačiam keleivių vežimui iš priemiesčių būtų reikalingas.
 Taip, VT reikia operacijos. Bet naujų kūno dalių siūti nereikia.Paskutinis taisė Al1; 2012.04.12, 22:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskaityk iki galo mano citata:man tas 75 netinka pagal tvarkaraštį.Man tinka ir 30,47,54 ir 75.Bet nelauksiu gi jo specialiai.Dėl logikos:visiškai nesupratau taves.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai kad ne. Ne iš to galo mąstai.
 
 Situacija: stotelėje laukia 20 žmonių.
 1 variantas: atvažiuoja ilgas 63.
 2 variantas: atvažiuoja trumpas 63.
 
 Toliau:
 
 1 variantas: į ilgą 63 įlipa 15 žmonių.
 2 variantas: į trumpą 63 įlipa 15 žmonių.
 
 Klausimas: kieno logika dabar šlubuoja?
 
 75: supratau viską, 47 ir 54 tinka, o identiškai link Pilaitės nuo šios stotelės važiuojantis 75 - jau nebe.
 
 Tikrai stebiuosi tavo logika. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu tau. As to Mettal logikos taip pat visai nesupratau. Juk aiskiai pasakei del 75 marsruto.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPaskaityk iki galo mano citata:man tas 75 netinka pagal tvarkaraštį.Man tinka ir 30,47,54 ir 75.Bet nelauksiu gi jo specialiai.Dėl logikos:visiškai nesupratau taves.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai yra kuo didžiuotis.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąPritariu tau. As to Mettal logikos taip pat visai nesupratau.Paskutinis taisė digital; 2012.04.16, 02:23.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 E.bilietas Vilniuje pilnai veikti turėtų nuo liepos
 
 http://verslas.delfi.lt/automoto/ebi....d?id=58168886
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ta prasme turėtų pagaliau būti nutrauktas?Parašė OneMillion Rodyti pranešimąE.bilietas Vilniuje pilnai veikti turėtų nuo liepos
 
 http://verslas.delfi.lt/automoto/ebi....d?id=58168886  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu būtų pamatyti tą jų išklotinę.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą 
 Kažkaip per dažnai pirmo parko rezervai trinasi 3-ame maršrute. O tai, kad 21-o maršruto Amberis troleibusų parke rėžėsi į Škodą ir jau kurį laiką nevažiavo/nevažiuoja (gal šią savaitę jau išvažiavo?) išvis nieko nepaminėta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje pakeista 062-ojo maršruto trasa
 
 Informuojame, kad nuo balandžio 13 dienos, penktadienio, 062-ojo privataus maršruto autobusai Fabijoniškėse važiuoja pakoreguota trasa.
 
 Nuo Fabijoniškių žiedo maršruto autobusai važiuoja Gedvydžių, S. Nėries, P. Žadeikos, L. Giros gatvėmis, toliau – senąja trasa link Stoties, sustodami Gedvydžių, Tako ir Kaimelio stotelėse.
 
 Pakeitus maršruto trasą, pagerintas šiaurinės Fabijoniškių mikrorajono dalies susisiekimas su miesto centru bei geležinkelio ir autobusų stotimis, kompensuotas 2-ojo mikroautobusų maršruto panaikinimas.
 Comment













Comment