Parašė Naujokė
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vietos įrengti normalų, erdvų žiedą autobusams S. Nėries gatvėje (M. Lietuvio st.) yra daugiau nei pakankamai- juk už paskutinio daugiabučio namo prasideda laukai. Bet, įtariu, įrengti didesnį žiedą trukdo tai, kad ten yra ginčytina teritorija- praeina riba tarp Vilniaus miesto ir rajono. Ir nesuprasi, kur dar yra miestas, o kur jau rajonas, nes žemėlapiuose ribos nubrėžtos labai įvairiai ir neaškiai.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Perkūnkiemyje iki gegužės 7 d. bus įrengtas pėsčiųjų takas
 
 Pagal schemą, bus abipusė stotelė prie BIG`o. Įdomu, kur darVilniaus miesto savivaldybė praneša, kad jau pradėti pėsčiųjų šaligatvio ir naujų viešojo transporto stotelių įrengimo darbai Perkūnkiemio ir Pašilaičių rajonų sankirtoje.
 
 „Gyventojų patogumui ir saugumui tiesiamas 240 m ilgio pėsčiųjų takas, kuris sujungs Perkūnkiemio rajoną kartu su prekybos centru BIG, o trys naujos viešojo transporto stotelės pagerins susisiekimą šiame rajone", - sakė Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius.
 
 Jeigu oro sąlygos ir toliau bus palankios, darbus planuojama baigti iki gegužės 7 d. 
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ribos visiškai aiškios. Fabijoniškių seniūnija tęsiasi dar maždaug kilometrą į šiaurę nuo M.Lietuvio st., maždaug iki įvažiavimo į Tarandę. Beto ar problema tikrai žiede? Ar ne pačioje S.Neries gatvėje? ji labai siaura, o platinti vietos nėra. Ta pati Zamenhofo st. važiuojant link centro irgi būtų patogesnė arčiau BIG'o, bet tam nėra vietos.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVietos įrengti normalų, erdvų žiedą autobusams S. Nėries gatvėje (M. Lietuvio st.) yra daugiau nei pakankamai- juk už paskutinio daugiabučio namo prasideda laukai. Bet, įtariu, įrengti didesnį žiedą trukdo tai, kad ten yra ginčytina teritorija- praeina riba tarp Vilniaus miesto ir rajono. Ir nesuprasi, kur dar yra miestas, o kur jau rajonas, nes žemėlapiuose ribos nubrėžtos labai įvairiai ir neaškiai.
 
 Dėl stotelės tai įdomu ar susiprotėta Pavilonių stotelę padaryti iš kart už sankryžos su Perkūnkiemio g. važiuojant iš centro. O tas naujas šaligatvis - gerai, bet dar reikalingesnis būtų palei Perkūnkiemio g. į Skalvių žiedo pusę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu sakoma, kad bus 3 naujos stotelės, reiškia, galų gale, bus perkeliama Pavilionių stotelė Bukiškių kryptimi arčiau sankryžos.
 
 Problemos S. Nėries gatvėje: užstatyta iš abiejų pusių mašinomis gatvė ir stotelių įvažos (pravažiavimas lieka per vidury maždaug autobuso pločio) ir komplikuotas išvažiavimas iš žiedo dėl gatvės gale neatsakingai priparkuotų mašinų. Jeigu ten kas nuvyktų ir apsižiūrėtų, pastebėtų, kad prie išvažiavimo iš žiedo yra "nuvažinėtas" bordiūras ir nulenktas apšvietimo stulpas.
 
 P.S. panašios problemos būna ir Ozo žiede popiet, kai net midibusas negali įvažiuoti į žiedą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt padaryti šaligatvį nuo Perkūnkiemio į Skalvių st. trukdo ta pati kliūtis, kuri ir trukdo sujungti pačią Perkūnkiemio gatvę- privačiam asmeniui priklausanti žemė.Parašė Blaze Rodyti pranešimąO tas naujas šaligatvis - gerai, bet dar reikalingesnis būtų palei Perkūnkiemio g. į Skalvių žiedo pusę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kadangi Naujokė nepasivargino įdėti tiek nedaug teksto, įdedu aš:
 Informuojame, kad gyventojų, studentų ir universitetų darbuotojų patogumui nuo 2012 gegužės 1 d. 10 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Saulėtekio. Naujo maršruto 10 „Saulėtekis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusai po pratęsimo piko metu važiuos kas 9-10 minučių, kitu metu kas 17-19 minučių.
 
 Taip pat, siekiant užtikrinti tolygų intervalą tarp 10, 11 ir 17 troleibusų maršrutų, nuo gegužės 1 d. keičiami 11 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Karoliniškės–Pašilaičiai“ ir 17 „Žirmūnai–Naujininkai“ troleibusų maršrutų tvarkaraščiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, ar nenukentės keleivių, neturinčių nieko bendra su Saulėtekiu, patogumas. Juk trasa pailgėja, bet nepridedamas nei vienas papildomas troleibusas. Taip išeina, kad troleibusai turės arba trumpiau stovėti žieduose, arba rečiau važinėti (kas greičiausiai ir bus. (Ir tokiu atveju jau pakvimpa nuolatiniu Solariu 10-ame maršrute)).Parašė digital Rodyti pranešimąInformuojame, kad gyventojų, studentų ir universitetų darbuotojų patogumui nuo 2012 gegužės 1 d. 10 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Saulėtekio. Naujo maršruto 10 „Saulėtekis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusai po pratęsimo piko metu važiuos kas 9-10 minučių, kitu metu kas 17-19 minučių.
 
 Taip pat, siekiant užtikrinti tolygų intervalą tarp 10, 11 ir 17 troleibusų maršrutų, nuo gegužės 1 d. keičiami 11 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Karoliniškės–Pašilaičiai“ ir 17 „Žirmūnai–Naujininkai“ troleibusų maršrutų tvarkaraščiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negerai... nepatinka man tas visų troleibusų iškraustymas iš "žiedo" (anoks čia žiedas, jei dauguma maršrutų ne pro jį važiuoja?). Tenka neretai grįžti 10/11 maršruto troleibusais tempiant sunkų krepšį, gerai, kai tereikia paeiti kelis žingsnius iki 3/4 troleibusų, o dabar, teks papildomus atstumus pėdinti...Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje vasaros tvarkaraščiai įsigalioja jau nuo birželio 1 dienos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe kas. Bet tikėtina, kad nuo birželio 1 d. vis tiek maršrutą sutrumpins iki Antakalnio, o birželio antroje pusėje įsigalios vasaros tvarkaraščiai. Galbūt teigiamų permainų - papildomo troleibuso 10 maršrute - sulauksime nuo rugsėjo 1 d.
 
 O Dieve, kaip žiauriai toli yra nuo Nemenčinės plento stotelės iki Antakalnio žiedo. Ogi ir 11 maršruto niekas nekeičia.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąNegerai... nepatinka man tas visų troleibusų iškraustymas iš "žiedo" (anoks čia žiedas, jei dauguma maršrutų ne pro jį važiuoja?). Tenka neretai grįžti 10/11 maršruto troleibusais tempiant sunkų krepšį, gerai, kai tereikia paeiti kelis žingsnius iki 3/4 troleibusų, o dabar, teks papildomus atstumus pėdinti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasikartosiu - nelengva su sunkiu maišu dūstant eiti kad ir papildomus 100 metrų. Ne visi čia sveikuoliai, jei ką.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO Dieve, kaip žiauriai toli yra nuo Nemenčinės plento stotelės iki Antakalnio žiedo. Ogi ir 11 maršruto niekas nekeičia.
 O 11 maršruto laukti pusvalandį po lietum irgi, menkas malonumas.Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau apsimoketu eit iki Antakalnio stoteles, ten daugiau troleibusu vaziuoja Antakalnio kryptimi.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO Dieve, kaip žiauriai toli yra nuo Nemenčinės plento stotelės iki Antakalnio žiedo. Ogi ir 11 maršruto niekas nekeičia.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu ir pedinsi!Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąNegerai... nepatinka man tas visų troleibusų iškraustymas iš "žiedo" (anoks čia žiedas, jei dauguma maršrutų ne pro jį važiuoja?). Tenka neretai grįžti 10/11 maršruto troleibusais tempiant sunkų krepšį, gerai, kai tereikia paeiti kelis žingsnius iki 3/4 troleibusų, o dabar, teks papildomus atstumus pėdinti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas logiškas žingsnis VT bloginimo kryptimi. Retesnis važinėjimas = blogesnė paslauga.Parašė Mettal Rodyti pranešimą10 naujame grafike yra labai pastebimas suretėjimas. Vizualiai beveik kiekvieną valandą sumažėja 1 reisu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maršruto pratęsimas jau yra savaime VT gerinimas. O kuo labiau į vakarą, tuo mažiau keleivių, tad logiška, kad nevažinėja kas 5 min. 22h.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąDar vienas logiškas žingsnis VT bloginimo kryptimi. Retesnis važinėjimas = blogesnė paslauga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokį nežymų suretėjimą vargu ar kas pajus. Juolab 10 maršrutas ne iš labiausiai apkrautų.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąDar vienas logiškas žingsnis VT bloginimo kryptimi. Retesnis važinėjimas = blogesnė paslauga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus maršrutiniai taksi: kuras - kontrabandinis, keleiviai - be bilietų
 Įdomu, kuri bendrovė taip "pasižymėjo"?Mokesčių inspektoriai ir policijos pareigūnai išsiaiškino, kad viena Vilniaus maršrutinių taksi įmonė į apskaitą traukia kontrabandinį kurą, „legalizuodama“ jį suklastotais įsigijimo dokumentais.
 (...)
 Nors kuro pirkimo kvituose nurodytomis dienomis vairuotojai turėjo dirbti, bet darbo laiko žiniaraščiuose darbo laikas pažymėtas nebuvo. Už nustatytus pažeidimus šiai bendrovei apskaičiuota beveik septyni šimtai tūkstančių litų mokesčių, baudų ir delspinigių, nurodo Vilniaus apskrities mokesčių inspekcija (AVMI).
 (...)
 Į Vilniaus AVMI ir teisėsaugos akiratį ši įmonė pakliūna ne pirmą kartą.
 Comment










Comment