Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje, maciau kad teikiant paraiska ES del 18 autobusu buvo nurodyta, kad jie pakeis 13 sujungtiniu Karosa autobusu, o bendra rida bus 40% didesne, islaikant tokia pat zmoniu pervezimo talpa - gal kiek padaznins miesto pakrasciu susisiekima...Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai, kad bus perkami trumpi autobusai, puikiai įrodo, kad tariama VT pajėgumų stokos problema (VT nebegali pervežti visų keleivių, keleiviai netelpa į autobusus, o autobusai netelpa į stoteles ir gatves, būtinas metro ar tramvajus) - ji tiesiog neegzistuoja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na štai, nauji tvarkaraščiai jau yra. Palyginus matosi, jog 78 maršruto kelionės trukmė sutrumpėjo 3-4 min. O 42 maršruto pailgėjo 3-5 min.
 
 Mano galva 78 galėjo labiau patrumpinti, kokiom 8 min. Nes nuo Eišiškių plento autobusas tikrai gali važiuoti greičiau.Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Peržiūrėjau naujus grafikus, tai ką pastebėjau:
 
 T15: nuimtas paskutinis reisas, iš Stoties išvykstantis 18:32, o iš Titnago st. - 19:08 val.
 A13: Nepastebėjau jokių pokyčių
 A41: Viena minute sumažintas laikas, skirtas trasos įveikimui- 26 min. vietoj 27 min.
 A42: Tiesiog perstumiami išvykimo laikai, o pirmajam reisui (5:09 iš Stoties) pridėtos 5 minutės trasai įveikti (45 min. vietoj 40). Beje, man keista, kodėl pagal dabartinį grafiką (kuris galios iki šeštadienio) visiems reisams nuo Stoties iki Pagirių įveikti suteikiama 48-50 min., o pačiam pirmajam - tik 40 min.
 A55/55A nuo šiol 55 maršruto grafike nebeliks reisų Santariškės-GP ligoninė. Visiems sutrumpintiems reisams suteikiamas 55A numeris, net ir savaitgaliais, todėl poilsio dienomis po 20 val. autobusai važiuos su 55A numeriu.
 A78: nepastebėjau, kad būtų suspaustas grafikas, bet paskutinis reisas iš Stoties į Pagirius ankstinamas 21 minute (21:50>21:29).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma labai nudžiugau, pamatęs, kad mažinamas 78 maršruto važiavimo laikas, bet tas džiugesys labai greitai išblėso, pamačius, ką padarė su 42. Ten reikėjo tik perskirstyti važiavimo laiką: nuimti 3 min. nuo atkarpos Naujininkai-Mechanikų st. ir perkelti į atkarpą Melioratorių st.-Pagiriai. Tos 3 min. buvo perkeltos, tačiau prie jų pridėtos dar 3.
 Dabartinė situacija: autobusas velkasi iki Salininkų, o nuo jų lekia kaip akis išdegęs. Situacija pagal naują grafiką: autobusas važiuoja patenkinamu greičiu iki Salininkų, o nuo ten - velkasi iki pat Pagirių.
 Poilsio dienomis situacija ta pati - būtų pakakę tik perskirstyti laiką. Ir dabar tą laiką galima perskirstyti: padidinti atstovas galinėse stotelėse ir palikti esamus važiavimo laikus (43-44 min.) Ilgai lauktas derinimas šeštadienį vakare su 19 maršrutu tikrai nenusimuš, jei sumažės važiavimo laikas.
 
 Dabartinių ir naujų grafikų palyginimas:
 
  
  
  
 
 Ne pirmą. Ten seniau važiuodavo 28, 31, 31A.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO, geras. Pirmą kartą Dunojaus gatve važiuos VT, kad ir vienąkart per dieną.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal mano ilgus stebėjimus 78-as po 20val. išvis yra nereikalingas. Taip tuo metu juo nuvažiuoja kartais visai nemažai žmonių, užtat 42-u važiuoti lieka kokie 7, iš kurių Pagirius pasiekia kokie 3. Gražiausia, kad net ir paskutiniam 42-o reise važiuoja ilgas autobusas. Su 3 žmonėm.
 
 Sutinku, kad tas reisas reikalingas, nes net ir tuos 3 žmones reikia namo parvežti, bet kodėl tai turi daryti ilgas autobusas - nesuprantu. Kam ten tokiu laiku lygiagrečiai dar makaluojasi 78-as - taip pat nesuprantu.
 
 Dėl Mettal'o minėto vilkimosi tarp Salininkų ir Pagirių. Kaip žinia, Kirtimų gatvė bus plečiama. Minėti kelio darbai apims ir Eišiškių-Durpių-Kirtimų g. sankryžą, kur autobusai sukasi į Pagirius. Jau dabar ten kertami medžiai ir panašu, jog darbai prasidės jau netrukus. Kiek ten visko iškirto, galima manyti, kad toje vietoje bus formuojama labai galinga infrastruktūra, taigi darbai irgi bus rimti. Kaip bus susitvarkyta su eismo srautais arba kokio didumo spūstys ten susidarys, dar neaišku, bet kelionės laikas turėtų pailgėti tikrai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gali būti pasiteisinimu ateityje, kai tie kamščiai ten tikrai bus. Dabar nieko panašaus į kamščius ten nėra. Apskritai, vietoje tokių dirbtinių laiko tempimų, geriausia yra kaip tik greitinti maršrutus, o likusį laisvą laiką skirti atstovoms.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąKaip žinia, Kirtimų gatvė bus plečiama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesu maršrutų žinovas ir nežinau, kodėl taip pasidaro, tačiau - trumpa istorija, kokių pasitaiko turbūt neretai.
 Praktiškai nevažinėju autobusais, bet šį penktadienį teko. Ir būtent šį kartą teko "užšokti" ant šiokio tokio nesklandumo.
 Iš "Ožkinių žiedo" stotelės autobusas turėjo išvykti 17:59, bet nei aš, nei kiti jo laukę keleiviai tuo metu nematė. Autobusas atvažiavo 18:19 ir po dviejų minučių jau skrido - pravažiavęs nepilną stotelę, pamačiau, kad į žiedo pusę važiuoja kitas 35 maršruto autobusas, kuris turbūt bildės tuštutėlis, nes šis susisrėbė abiejų maršrutų keleivius (šio išvykimo laikas - 18:28). Ar dažnai tokie dalykai nutinka, nežinau, tačiau jei taip - visgi kažkas yra ne taip su grafikais.
 
 Kalbant apie grafikus - turbūt pastebėjote, kad stebuklingai atgijo niekaip nenorinčios veikti švieslentės stotelėse. Visgi mane ir dabar tebestebina vienas dalykais. Berods pernai buvo garsiai skelbiama, kad VT pagaliau turi įmontuotus GPS siųstuvus, todėl tiksliai žinomos transporto buvimo vietos. Tad kodėl švieslentės iki šiol rodo, kad troleibusas bus po 3 minučių, jei jis jau nuvažiuoja iš stotelės, arba, kodėl rodo taip ir neatvykstantį išvis troleibusą?Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra čia kuo stebėtis- galbūt autobusas, turėjęs atvykti į stotelę 17:59 val., sugedo pakeliui ir vietoj jo iš parko buvo išsiųstas kitas autobusas (rezervinis). Bet autobusas juk negali teleportuotis ir savaime suprantama, kad į Ožkinius iš rezervo jis atvyko pavėlavęs, o ne pagal grafiką. Vis vien geriau negu nieko- juk kitu atveju po 19 val. 35 maršrute liktų tik vienas autobusas.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąNesu maršrutų žinovas ir nežinau, kodėl taip pasidaro, tačiau - trumpa istorija, kokių pasitaiko turbūt neretai.
 Praktiškai nevažinėju autobusais, bet šį penktadienį teko. Ir būtent šį kartą teko "užšokti" ant šiokio tokio nesklandumo.
 Iš "Ožkinių žiedo" stotelės autobusas turėjo išvykti 17:59, bet nei aš, nei kiti jo laukę keleiviai tuo metu nematė. Autobusas atvažiavo 18:19 ir po dviejų minučių jau skrido - pravažiavęs nepilną stotelę, pamačiau, kad į žiedo pusę važiuoja kitas 35 maršruto autobusas, kuris turbūt bildės tuštutėlis, nes šis susisrėbė abiejų maršrutų keleivius (šio išvykimo laikas - 18:28). Ar dažnai tokie dalykai nutinka, nežinau, tačiau jei taip - visgi kažkas yra ne taip su grafikais. 
 
 Nors švieslentės kai kuriose stotelėse ir veikia, bet jos rodo tik teorinį atvykimo į stotelę laiką (tokį, koks yra tvarkaraštyje). Iš tiesų turėtų rodyti realų atvykimo laiką, ir atskira spalva žymėti vėluojančius bei anksčiau laiko atvykstančius autobusus/troleibusus, bet to nėra greičiausiai dėl to, kad, siekiant sumažinti mobiliuoju 3G ryšiu persiunčiamu duomenų kiekį, iš transporto priemonėse esančių imtuvų siunčiami tik duomenys apie jų buvimo vietą, o duomenys apie laiką, po kurio autobusas realiai atvyks į stotelę, nesiunčiami. Žinoma, tai yra blogai, nes švieslentėms išleisti pinigai netenka prasmės- jos paprasčiausiai nevykdo savo pagrindinės funkcijos.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKalbant apie grafikus - turbūt pastebėjote, kad stebuklingai atgijo niekaip nenorinčios veikti švieslentės stotelėse. Visgi mane ir dabar tebestebina vienas dalykais. Berods pernai buvo garsiai skelbiama, kad VT pagaliau turi įmontuotus GPS siųstuvus, todėl tiksliai žinomos transporto buvimo vietos. Tad kodėl švieslentės iki šiol rodo, kad troleibusas bus po 3 minučių, jei jis jau nuvažiuoja iš stotelės, arba, kodėl rodo taip ir neatvykstantį išvis troleibusą?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.03.27, 23:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tegul ką nors greičiau daro su tais taksi, nes naktį neįmanoma išsikviesti. Dar nė vienam pasaulio mieste kviečiant taksą nereikėjo laukti minimum valandą. Šiandien ryte apie 4.30h bandžiau išsikviesti, tai pranešė kad atvyks 5.45h. Ar tai normalu? Darosi nebejuokinaParašė Buss fanas Rodyti pranešimąAr gerai suprantu, jog siuo metu Vilniuje isikurti VT privatininkams yra labai sunku (isteigti nauja imone), as kalbu ne apie mikrobus, bet, kad ir paprasta taksi imone (juok Zuokas atidarineja savo taksi) ar gal but ir autonuoma.
 Kokios nuomones?دائما الليتوانيه
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš ko sprendžiate jog sunku įkurti taksi įmonę ar juo labiau automobilių nuomos bendrovę ? Nemanau, kad yra norinčių įkurti kažkokią naują taksi firmą. Norint teikti geras paslaugas, tai reikia nemažų investicijų. Minimum reikėtu turėti kokių 50 automobilių, o gal netgi daugiau. Vairuotojų jiems surasti irgi lengvai tikriausiai nepavyktu.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąAr gerai suprantu, jog siuo metu Vilniuje isikurti VT privatininkams yra labai sunku (isteigti nauja imone), as kalbu ne apie mikrobus, bet, kad ir paprasta taksi imone (juok Zuokas atidarineja savo taksi) ar gal but ir autonuoma.
 Kokios nuomones?
 Manyčiau, kad didžiausias kliūtis, sunkumus sudaro (jei tokių yra), jau esantys rinkos žaidėjai, o ne Zuokas ir savivaldybės taksi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar taxi įmonės Lietuvoje kuriamos šiek tiek kitaip. Taxi įmonė tik teikia operatoriaus ir siųstuvų nuomos paslaugos, o vairuotojai dirba savo automobiliais, juos apklijuoja taxi įmonės atributika ir iš jos nuomojasi siųstuvus (neteigiu, kad visos įmonės taip daro). Įmonė vairuotojui algos nemoka, jis uždarbį ir kitus mokesčius/kaštus susirenka pats iš klientų, tik sumoka įmonei už minėto siųstuvo nuomą. Viena ausimi esu nugirdęs, kad tas mokestis yra apytikriai 100Lt/mėn. Tokiu atveju įmonei sumažėja buhalterija, o prasižengus vairuotojui niekas negali nubausti įmonės.Parašė sleader Rodyti pranešimąIš ko sprendžiate jog sunku įkurti taksi įmonę ar juo labiau automobilių nuomos bendrovę ? Nemanau, kad yra norinčių įkurti kažkokią naują taksi firmą. Norint teikti geras paslaugas, tai reikia nemažų investicijų. Minimum reikėtu turėti kokių 50 automobilių, o gal netgi daugiau. Vairuotojų jiems surasti irgi lengvai tikriausiai nepavyktu.
 Manyčiau, kad didžiausias kliūtis, sunkumus sudaro (jei tokių yra), jau esantys rinkos žaidėjai, o ne Zuokas ir savivaldybės taksi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na bet siuo metu jei tarkim tureciau reikiamu investiciju,buciau rades nemaziau 50 geru taksi vairuotoju,tai nejaugi Vilniaus mieste taip ir galeciau atsidaryti savo taksi imone (apie autonuomos imone dabar nekalbu,nes ja manau lengviau atsidaryti)?Parašė sleader Rodyti pranešimąIš ko sprendžiate jog sunku įkurti taksi įmonę ar juo labiau automobilių nuomos bendrovę ? Nemanau, kad yra norinčių įkurti kažkokią naują taksi firmą. Norint teikti geras paslaugas, tai reikia nemažų investicijų. Minimum reikėtu turėti kokių 50 automobilių, o gal netgi daugiau. Vairuotojų jiems surasti irgi lengvai tikriausiai nepavyktu.
 Manyčiau, kad didžiausias kliūtis, sunkumus sudaro (jei tokių yra), jau esantys rinkos žaidėjai, o ne Zuokas ir savivaldybės taksi.
 Juk manau dabar kuriant ta "sostines taksi" kazkokie tikrai apribojimai yra?
 Kam jiems nauji,galingi konkurentai reikalngi ? ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasikonsultuok pas teisininkus kai įkurti juridinį asmenį. Parengsi visus dokumentus ir viskas - dirbk. Tik sąžiningai, kad neįkliūtum konkurencijos tarnybaiParašė Buss fanas Rodyti pranešimąNa bet siuo metu jei tarkim tureciau reikiamu investiciju,buciau rades nemaziau 50 geru taksi vairuotoju,tai nejaugi Vilniaus mieste taip ir galeciau atsidaryti savo taksi imone (apie autonuomos imone dabar nekalbu,nes ja manau lengviau atsidaryti)?
 Juk manau dabar kuriant ta "sostines taksi" kazkokie tikrai apribojimai yra?
 Kam jiems nauji,galingi konkurentai reikalngi ? ?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 As manau,kad siuo atveju kazkokie apribojimai yra "sostines taksi" belaukiantParašė grustnyj Rodyti pranešimąPasikonsultuok pas teisininkus kai įkurti juridinį asmenį. Parengsi visus dokumentus ir viskas - dirbk. Tik sąžiningai, kad neįkliūtum konkurencijos tarnybai   
 Comment










Comment