Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerai, panaikinsim mes greitą susisiekimą miestiečiams. Tada valdžia pradės galvoti kaip sutvarkyti VT. Pradės statyti tramą. Tai užtruks gal 3-5, gal 10 metų. Tai miestiečiams reikia 10 metų laukti greito susisiekimo? Gerai, padarom kaip Jus (tu) siūlote, nupieškim tas A linijas. Jas reikia piešti beveik visame mieste. Taip pat ne visur tai įmanoma, reikės ir gatves plėsti. Bus eilinis Nacionalinis stadionas. Sulaukėm jo? Ne. Ok, valdžia pradėjo tai daryti pvz. Kiek laiko darys? Vėl metai, du, 10? Vėl laukti? Mes grįžtam prie 20 amžiaus tada. O dar ES esame.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek žmonių važiuoja VT į priemiestį Vakaruose ir kiek Lietuvoje- turbūt lyginti nereikia. jei į kokią gyvenvietę važiuoja mikrobas ir jame net visos sėdimos vietos neužimtos, tai kurių galų vietoj jo leisti autobusą? Didesnė transporto priemonė paskatins žmones persėsti į viešąjį transportą? Vargu, geriau jau tiesiog padažninti kursavimą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ priemiesčius turi kursuoti normalūs priemiestiniai autobusai. Kažkodėl kitur Europoje jie kursuoja, o pas mus be mikrobų nieko daugiau nesugebama pasiūlyti...
 Žinoma, miestui tai negalioja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 56 ilgas Karosas vargu ar išeis labai greitu metu pakeisti. Juolab, kad perkama bus 40 trumpų autobusų. Jas ir taip stengiamasi leisti tik pertraukiamais grafikais. Čia jau sakykit ką norit, bet autobusų parkas pinigų tam neturi.Parašė JohnJo, aš net nustebau pamatęs, kad važinėja tiek daug senų karosų. Jei jau imamasi dusinti konkurentus, tai dėl dievo meilės, bent jau užpirkite naujų gerų autobusų. Tas amžinas chroniškas lietuviškas "nėra pinigu" jau nebelabai įtikina.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku, būtų idealu, jei vietoj mikrobų maršrutų būtų paleista pakankamai dažnai autobusai ar troleibusai, kokią savaitę važinėtų visi, o po to mikrobai būtų sustabdyti. Bijau, kad tai per didelė prabanga, nors savivaldybėms tokiai operacijai reikia pasiruošti kur kas geriau, nei padaryta Vilniuje, nes mūsuose dar pakankamai gaji laukinio kapitalizmo dvasia ir atsiranda pakankamai daug visokių nutriušusių kioskelių, mikrobų, "talkučkinių" bei šaligatvinių turgelių užtarėjų. Atseit, visiems reikia gyventi. To neneigiu, bet vardan šios dienos tariamos gerovės negalima aukoti miestų įvaizdžių, modernumo ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas iš to miesto įvaizdžio, jei gyventojai jaučia nepatogumus? Stengiamės dėl turistų? O kada stengsimės dėl savų piliečių?Parašė Linas Rodyti pranešimąTo neneigiu, bet vardan šios dienos tariamos gerovės negalima aukoti miestų įvaizdžių, modernumo ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pernai rudeni vokiskam zurnale AutoBild buvo trumpas straipsnelis kokia gi Europos salis labiausiai automobilizuota. Kriterijus buvo toks: kiek procentu pilieciu savo kasdieniniems reikmems naudoja tik automobili. Pirma vieta - Lietuva.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas nepagerės. VT turi važiuoti kas 15 minyčių, o ne mikrobai penimi. Kiek gali tai tęstis? Net Latvijoje ir Estijoje, kurios iš tos pačios TSRS kaip ir Lietuva, nebuvo tokio mikrobų įisgalėjimo, kaip kad Lietuvoje. Žinoma, Rusijoje, Ukrainoje dar blogiau - ten išviso tragedija su valdišku VT. Bet ir ten jau pradedama suvokti, kad mikrobai ne išeitis ir jie neskatina naudotis žmones viešuoju transportu. Nevystant normalaus VT jokie mikrobai nepadės ir žmonės automobilizuosis. Lietuva ir taip jau yra pagal automobilizacijos lygį pralenkusi daugelį Vakarų Europos šalių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol kas 40 planuoja, bet iš tikrųjų gali būti daugiau.Parašė Mettal Rodyti pranešimą56 ilgas Karosas vargu ar išeis labai greitu metu pakeisti. Juolab, kad perkama bus 40 trumpų autobusų. Jas ir taip stengiamasi leisti tik pertraukiamais grafikais. Čia jau sakykit ką norit, bet autobusų parkas pinigų tam neturi.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų gerai, kad tie daugiau būtų ilgi (kad ir devėti) autobusai, nes šitiek ilgų autobusų pakeisti trumpais tiesiog negalima - visi ilgi autobusai yra labai reikalingi.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąKol kas 40 planuoja, bet iš tikrųjų gali būti daugiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tik nebus koks saliamonas su draugu, nukristų po sunkvežimiu visą "nitruchą" išbarstytų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar toks jis jau ir greitas? Kiek greičiau mikrobas įveikia trasą nuo Stoties iki, tarkim, Santariškių? 5-7 minutėm? Kodėl? Iš esmės dėl to, kad nesilaiko KET (viršija greitį, pavojingai nardo tarp juostų) ir nestoja stotelėse, jei niekas neišlipa ir neįlipa. Autobusas ar troleibusas nuvažiuotų dar greičiau, jei jiems būtų A juostos ir VT šviesoforai, o gatvėse ir stotelėse netrukdytų mikrobai.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąGerai, panaikinsim mes greitą susisiekimą miestiečiams. Tada valdžia pradės galvoti kaip sutvarkyti VT. Pradės statyti tramą. Tai užtruks gal 3-5, gal 10 metų. Tai miestiečiams reikia 10 metų laukti greito susisiekimo? Gerai, padarom kaip Jus (tu) siūlote, nupieškim tas A linijas. Jas reikia piešti beveik visame mieste. Taip pat ne visur tai įmanoma, reikės ir gatves plėsti. Bus eilinis Nacionalinis stadionas. Sulaukėm jo? Ne. Ok, valdžia pradėjo tai daryti pvz. Kiek laiko darys? Vėl metai, du, 10? Vėl laukti? Mes grįžtam prie 20 amžiaus tada. O dar ES esame.
 A juostų nereikia visur, tik pagrindinėse gatvėse. Taip, gatves kai kur reikia platinti, pertvarkyti sankryžas, bet tai pigiau ir netgi greičiau padaroma, nei tramvajų nutiesti... Tik reikia daryti.
 
 O kodėl Lietuvoje nevažiuoja? Kodėl užsienyje važiuoja? Atsakymas paprastas - Lietuvoje nėra normalaus, patikimo, pigaus priemiestinio VT. Antra - per pigi automobilių eksploatacija (ir mokesčių nebuvimas, pigus draudimas, ir santykinai pigus senų laužų remontas, ir nemokamas ar pigus parkavimas, kontrabandinis kuras ir kt.). Viso to pasekoje, gaunasi, kad beveik kiekvienas suaugęs šeimos narys turi po automobilį.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKiek žmonių važiuoja VT į priemiestį Vakaruose ir kiek Lietuvoje- turbūt lyginti nereikia. jei į kokią gyvenvietę važiuoja mikrobas ir jame net visos sėdimos vietos neužimtos, tai kurių galų vietoj jo leisti autobusą? Didesnė transporto priemonė paskatins žmones persėsti į viešąjį transportą? Vargu, geriau jau tiesiog padažninti kursavimą.
 Žinoma, miestui tai negalioja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toli neinu, paimu 113 mikriuką N. Vilnia - Santariškės. Įlipu stotelėje Respublikinė psichiatrijos ligoninė, išlipu - st. Baltupiai. Trasoje važiuoja 22-25 min. Autobusais važiuoju virš valandos. Ir tu dar sakai, kad mikriuku tik truputį greičiau?Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr toks jis jau ir greitas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jus gi prieš visus mikriukus, kuo 113 išskirtinis?Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr kas jį naikina?
 
 Kodėl?Jis pats išnyks be naikinimo...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labiausiai daug ryte ir vakare. Dieną jis būna tuštokas iki Galgių, nuo ten jau renkasi žmonės, lieka 2-3 vietos laisvos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšnyks, nes tokiame maršrute nėra daug keleivių.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol kas dar anksti spėlioti, kas ten buvo padaryta - grafikai atsiras internete tik rytoj. Aišku, jeigu pagaliau 78 bent 5 minutes nuo važiavimo laiko nuimama, tai čia būtų super.Paskutinis taisė Mettal; 2012.03.26, 22:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų labai gerai, nes kiek teko pastebėti, kai važiuoja iš Pagirių, tai išvažiuoja 5-7 min vėliau nei pagal grafiką, bet Baltosios Vokės stotelėje jį jau pasivyja.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKol kas dar anksti spėlioti, kas ten buvo padaryta - grafikai atsiras internete tik rytoj. Aišku, jeigu pagaliau 78 bent 5 minutes nuo važiavimo laiko nuimama, tai čia būtų super.Dear Sir,
 Comment







 
							
						
Comment