Parašė Boutsen
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisybės dėlei reiktų pridurti, kad troleibusai gali laikinai nevažiuoti dėl force majeure priežasties. Tokiais atvejais jeigu keleivis kreipiasi į troleibusų parką ar SĮ Susisiekimo paslaugos, įmonių vadovybė turėtų išduoti bent jau pažymą, kad tokiu metu visas VT ar tik jo dalis (t.y. troleibusai) nevažiavo, ir tokioje situacijoje iš tikrųjų teisiškai nebeliktų kaltųjų. Tos moters darbdavys taip pat neturėtų teisės niekaip jos bausti už pavėlavimą į darbą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, nesu susipažinęs su keleivių vežimo mieste taisyklėmis, tačiau visur kitur mikroautobusai gali vežti stovinčius keleivius, jei stovimos vietos yra nurodytos jų techniniame pase, o tai padaryti, ypač senesniuose modeliuose, kuriuos turi Transrevis, nėra sunku.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKolega, prašome taip žiauriai nejuokauti. Pritaikyti ar ne, taisyklės galioja visiems tos pačios - stovinčių keleivių mikroautobuse vežti negalima.
 
 Taip, autobusų/troleibusų parkai gali patvirtinti apie autobuso vėlavimą/neatvažiavimą ar išvažiavimą per anksti, būna atvejų kai jie net sumoka kompensacijas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTokiais atvejais jeigu keleivis kreipiasi į troleibusų parką ar SĮ Susisiekimo paslaugos, įmonių vadovybė turėtų išduoti bent jau pažymą, kad tokiu metu visas VT ar tik jo dalis (t.y. troleibusai) nevažiavo, ir tokioje situacijoje iš tikrųjų teisiškai nebeliktų kaltųjų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo atveju kalti abu- ir moteris (pagrinde) ir Susisiekimo paslaugos. Paslaugos teikėjas galėjo bent jau mandagiai atsiprašyti už tai, kad nurodytu laiku troleibusas neatvyko į stotelę, o ne liepti jai skambinti vis kitur. Bet kompensacijų jis tikrai mokėti neturėtų, nes visų pirma, nuo techninių gedimų niekas neapsaugotas, o be to, kaip suprantu, į stotelę neatvyko tik 9 troleibusas, o ne visi pro ten važiuojantys maršrutai. Keleivė kalta, kad nepagalvojo važiuoti kitu maršrutu arba su persėdimu, o vis laukė to 9-uko. Juk Karoliniškėse alternatyvaus transporto pakanka, daugiausia su 1 persėdimu pasieksi bet kurią miesto dalį. Kas moteriai trukdė tuo pasinaudoti? Tad manyčiau, kad ji nenusipelno net ir atleidimo už pavėlavimą į darbąParašė Wycka Rodyti pranešimąTeisybės dėlei reiktų pridurti, kad troleibusai gali laikinai nevažiuoti dėl force majeure priežasties. Tokiais atvejais jeigu keleivis kreipiasi į troleibusų parką ar SĮ Susisiekimo paslaugos, įmonių vadovybė turėtų išduoti bent jau pažymą, kad tokiu metu visas VT ar tik jo dalis (t.y. troleibusai) nevažiavo, ir tokioje situacijoje iš tikrųjų teisiškai nebeliktų kaltųjų. Tos moters darbdavys taip pat neturėtų teisės niekaip jos bausti už pavėlavimą į darbą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 PasiūlymaiParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąUoj, dubliuojančių mikriukų yra kur kas daugiau
 
 5 pilnai dubliuoja 05 ir didžiąja dalimi 26 autobusus
 6 pilnai dubliuoja 2 troleibusą
 7 pilnai dubliuoja 7 troleibusą
 13 pilnai dubliuoja 16 autobusą
 20 pilnai dubliuoja 2 autobusą, bet yra ilgesnis
 32 pilnai dubliuoja 12 autobusą
 44 pilnai dubliuoja 44 autobusą, bet yra šiek tiek ilgesnis (kursuoja iki Linksmosios g.)
 49 pilnai dubliuoja 31 autobusą, tik yra trumpesnis
 50 95 proc. dubliuoja 29 autobusą
 94 beveik pilnai dubliuoja 55 autobusą
 100 pilnai dubliuoja 22 autobusą, bet yra kur kas ilgesnis.
 113 pilnai dubliuoja 18 autobusą, tik yra kur kas ilgesnis.
 
 Na ar tai yra reikalingi, ar nelabai reikalingi maršrutai?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikalingas vieningas bilietas (galiojantis visame viešajame transporte) - kitaip nieko nebus.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai kad privatininkai nenori tais miškais važinėti - dėl to ir yra toks pinigų taškymas, nes reikia varyti autobusus. O privatininkai yra išlepę, nemokantys tinkamai organizuoti savo veiklos, nenorintys dirbti dėl keleivių, žiūri tik kaip daugiau uždirbti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nematau ką čia švęsti.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąSiūlau atšvęsti! 
 
 na jo tikrai, o vilniaus atuobusai ir troleibusai pasiaukoja ir viską daro dėl keleivių. nuolatinis kainuoja apie 100lt, už tai:Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai kad privatininkai nenori tais miškais važinėti - dėl to ir yra toks pinigų taškymas, nes reikia varyti autobusus. O privatininkai yra išlepę, nemokantys tinkamai organizuoti savo veiklos, nenorintys dirbti dėl keleivių, žiūri tik kaip daugiau uždirbti.
 1) piko metų reikia grūstis, nes dar ne taip seniai buvo skelbiama, kad sumažėjo keleivių ir dėl to rečiau važiuoja autobusai. nežinau, gal vėlai vakare sumažėjo ar dar kada, bet piko metu kokiam 10 maršrute oro trūksta. kartais net pavažiuoju stotelę ir nusprendžiu geriau pesčiom paeiti. puikiai organizuota VT veikla.
 2) nors kalbama kad priekinės durys palengvina kontrolę, realiai tai tik papildomas nepatogumas, realios tvarkos nepadidėjo, tik daugiau chaoso atsirado, nes vis vien banda nepraeina toliau ir dažnai grūdosi;
 3) NEprivatininkų rūpinimasis keliaiviais ypač matomas, kai net keleivių kontrolė neišmeta smirdančio bomžo. dalis normaliu žmonių nevažinėja VT vien dėl visokių smirdančių bobučių.
 5) dar prie smirdančio kontingento prisideda vaiduotojų nesugebėjimas išmokti naudotis kondicionieriais virš mln lt kainavusiuose autobusuose. įjungiamas kondicionierius su atvirais langais ir liukais. kas per marazmas? arba tuose "scandinavian version" autobusuose išvis niekas neatsidaro. puikus mikroklimatas vasarą, įdomų ką apie tai mano higienos kontrolė.
 6) VT greitis. wow, įsibegėjom iki 40! gerai, neskubėkim, pakaks ir 20. čia gi ir dubliavimą pridėkim. pvz 44 pilnai dubliuoja, tik autobusas važiuoja 40 min, o mikriukas 15-20.
 7) sakote privatininkai nenori dirbti dėl žmonių. galbūt, jie gi privatininkai, jokių dotacijų, reikia suktis, savo pinigus nėra taip lengva uždirbti. tada bent valstybinės įmonės galėtų pasirūpinti piliečiais ir padaryti jeigu ne nuolatinį naktinį transportą, tai bent paskutinį reisą 24 ar 01 val., nes jaučiu greitai nenorint vežiot oro paskutiniai autobusai bus 21 val. nebūtina varyti naktį (po 24) didelių autobūsų, galėtų būti tokie kaip 11 marštutu važinėja.
 
 atsiprašau už emocijas ir netikslumus, bet manau trumpai paiškinau vartotojo akimis, kokie yra valstybinio VT trūkumai prieš privatininkus, o kaina šiuo metu 2lt(arba2,50) VS 3lt (greitai bus 4, bet manau ir VT vietoj nestovės).
 Tuo norėjau pasakyti, kad mikriukai - atskira transporto rūšis, ir jeigu ji dubliuoja kažkokį autobusų maršrutą, nereiškia, kad reikia ją naikint. pažįstu žmonių, kurie dėl mano aukščiau išvardytų priežasčių važimėja tik mikriukais (neskaitant tksi ir auto). jeigu panaikins mikriukus, jie greičiau persės į dviračius ar į taksi, bet ne į VT. nes iki tų pačių mikriukų, kurie irgi turi savo trūkumų, valstybiniam VT dar toli. pats važinėju tik dėl to, kad 20lt studentiškam nuolatiniui negaila.Paskutinis taisė [sp]; 2011.05.18, 09:55.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maršrutinis autobusas važiuodamas iš miegamojo rajono iki centro aplenkia gal 3-4 troleibusus (jeigu ne daugiau). Jeigu porą dienų taksi ir mikriukai pastreikuotų - pasimatytų tikrasis Vilniaus VT veidas. Šiaip tegul brangina, kuo didesnės kainos, tuo mažesnis skirtumas tarp savo mašinos ir viešojo transporto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad šiame punkte derėtų apsiriboti vien tik "scandinavian version" autobusais. Kategoriškai nesutinku, kad vairuotojai nemoka naudotis kondicionieriais:Parašė [sp] Rodyti pranešimą5) dar prie smirdančio kontingento prisideda vaiduotojų nesugebėjimas išmokti naudotis kondicionieriais virš mln lt kainavusiuose autobusuose. įjungiamas kondicionierius su atvirais langais ir liukais. kas per marazmas? arba tuose "scandinavian version" autobusuose išvis niekas neatsidaro. puikus mikroklimatas vasarą, įdomų ką apie tai mano higienos kontrolė.
 1. Jie ne visada veikia.
 2. Ne visi keleiviai supranta, kas tai yra kondicionierius ir patys atidaro langus.
 
 Užbėgsiu už akių: tikrai yra tokių "taupių" vairuotojų, kurie mieliau langus atidarys, nei jungs kondicionierių. O tai jau netoleruotina.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atidarius langą, kondicionierius automatiškai išsijungia. Tai nesupratingi keleiviai ir pagadina arba sugadina kondicionierių sistemas. Bet pvz., dujiniuose autobusuose kondicionieriai vasara neveikia ir juose įmanoma iškepti. Ir dar kondicionieriaus nėra MB Castrosua autobusuose juos vasara irgi karšta yra.Parašė Mettal Rodyti pranešimąManau, kad šiame punkte derėtų apsiriboti vien tik "scandinavian version" autobusais. Kategoriškai nesutinku, kad vairuotojai nemoka naudotis kondicionieriais:
 1. Jie ne visada veikia.
 2. Ne visi keleiviai supranta, kas tai yra kondicionierius ir patys atidaro langus.
 
 Užbėgsiu už akių: tikrai yra tokių "taupių" vairuotojų, kurie mieliau langus atidarys, nei jungs kondicionierių. O tai jau netoleruotina.
 
 Pvz., Säffle 2000 (Volvo B10BLE-59 CNG) ir MB CastrosuaGerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be kitų bėdų, yra dar ir idiotiška kainodara. Būtų logiška siekti, kad visi nuolatiniai klientai pirktų nuolatinius bilietus, ir tokiu būdu būtų pririšti prie VT (važiuoti mikriuku ar autobusu jiems jau neapsimokėtų, nes tai būtų papildomos išlaidos). Bet ne, pirkti nuolatinio NEAPSIMOKA.Parašė [sp] Rodyti pranešimąna jo tikrai, o vilniaus atuobusai ir troleibusai pasiaukoja ir viską daro dėl keleivių. nuolatinis kainuoja apie 100lt, už tai:
 
 Paskaičiuokim. Vienkartinis kainuoja 2 lt , pigiausias mėnesinis 75 lt (ir tai bus galiojantis tik darbo dienom ir tik autobuse). Per mėnesį būna daugiausiai 23 darbo dienos. Dažniausiai būna tarp 20 - 22 darbo dienų. Perkant vienkartinius pirmyn atgal gaunasi tarp 80 ir 92 litų. Skirtumas - vos 5 litai (kai mėnesyje 20 darbo dienų). Ir tas skirtumas ištipsta, nes:
 
 - kartais turi laisvą dieną
 - kartais būna šventinės/nedarbo dienos
 - kartais pasiimi atostogų kelias dienas (o ne pilną mėnesį)
 - atostogos nesutampa su kalendoriniu mėnesiu
 - kartais būni komandiruotėse
 - kartais yra poreikis į darbą važiuoti su mašina
 - kartais paveža kolegos, eini pėsčias arba važiuoji dviračiu
 - kartais patogiau važiuoti troleibusu, mikriuku ar "privačiu" autobusu (kuriuose autobuso nuolatinis negalioja)
 - kartais sergi arba serga tavo vaikai
 - tikimybė paskutinę mėnesio dieną pamiršti nusipirkti naują nuolatinį, ir pirmą naujo mėnesio dieną tapti zuikiu ir susimokėti baudą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus centrą kertančiuose mikroautobusuose važiavimo kaina keliama iki 4 Lt
 
 Sostinės valdžia sumanė kilstelėti važiavimo kainas mikroautobusuose, kurių maršrutai kerta Senamiesčio bei Naujamiesčio mikrorajonus. Kelionė šiuo transportu vilniečiams pabrangs iki 4 litų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl greičio. O kaip manai, ar pilnas prisigrūdusių keleivių autobusas ar troleibusas gali miesto sąlygomis, kai gali tekti staiga stabdyti, vežti keleivius 50 ar kur galima ir 60-70 km/h greičiu? Ne. Tačiau ne piko metu, kai ir keleivių mažiau, ir gatvės tuštesnės, tai, kad VT velkasi 30-40 km/h greičiu yra labai blogai. Arba kad ir 29 autobusas nuo Gariūnų iki Grigiškių velkasi geriausiu atveju 50-60 km/h greičiu, kai galėtų važiuoti 80 km/h, net ir būdamas pilnas. Tas pats pasakytina ir apie S. Batoro gatve važiuojančius autobusus...Parašė [sp] Rodyti pranešimą6) VT greitis. wow, įsibegėjom iki 40! gerai, neskubėkim, pakaks ir 20. čia gi ir dubliavimą pridėkim. pvz 44 pilnai dubliuoja, tik autobusas važiuoja 40 min, o mikriukas 15-20.
 7) sakote privatininkai nenori dirbti dėl žmonių. galbūt, jie gi privatininkai, jokių dotacijų, reikia suktis, savo pinigus nėra taip lengva uždirbti. tada bent valstybinės įmonės galėtų pasirūpinti piliečiais ir padaryti jeigu ne nuolatinį naktinį transportą, tai bent paskutinį reisą 24 ar 01 val., nes jaučiu greitai nenorint vežiot oro paskutiniai autobusai bus 21 val. nebūtina varyti naktį (po 24) didelių autobūsų, galėtų būti tokie kaip 11 marštutu važinėja.
 
 atsiprašau už emocijas ir netikslumus, bet manau trumpai paiškinau vartotojo akimis, kokie yra valstybinio VT trūkumai prieš privatininkus, o kaina šiuo metu 2lt(arba2,50) VS 3lt (greitai bus 4, bet manau ir VT vietoj nestovės).
 Tuo norėjau pasakyti, kad mikriukai - atskira transporto rūšis, ir jeigu ji dubliuoja kažkokį autobusų maršrutą, nereiškia, kad reikia ją naikint. pažįstu žmonių, kurie dėl mano aukščiau išvardytų priežasčių važimėja tik mikriukais (neskaitant tksi ir auto). jeigu panaikins mikriukus, jie greičiau persės į dviračius ar į taksi, bet ne į VT. nes iki tų pačių mikriukų, kurie irgi turi savo trūkumų, valstybiniam VT dar toli. pats važinėju tik dėl to, kad 20lt studentiškam nuolatiniui negaila.
 
 Žinoma, yra poreikis, kad pirmieji autobusų ir troleibusų reisai prasidėtų anksčiau. Taip pat ir paskutiniai būtų apie 24 val.
 Maršrutinius taksi reikia naikinti, bet tai turi būti daroma ne staiga, o palaipsniui ir prieš tai stiprinant autobusų ir troleibusų maršrutus.
 
 Nemanau. Tik kai kuriuose maršrutuose, o būtent - į Santariškes, į Fabijoniškes, į oro uostą.Parašė rat Rodyti pranešimąMaršrutinis autobusas važiuodamas iš miegamojo rajono iki centro aplenkia gal 3-4 troleibusus (jeigu ne daugiau). Jeigu porą dienų taksi ir mikriukai pastreikuotų - pasimatytų tikrasis Vilniaus VT veidas. Šiaip tegul brangina, kuo didesnės kainos, tuo mažesnis skirtumas tarp savo mašinos ir viešojo transporto.
 
 Nėra jokio automatinio kondicionieirų išsijungimo atidarius langą. Tam ir sumontuotos spynos languose, kad jie būtų užrakinami naudojant kondicionierius. O šiaip tai verčiau reikėjo prikti autobusus su fortkėmis pr 1/2 lango aukščio. Kaip kad daro lenkai, užsakydami naujus "Solaris" autobusus. Pirmųjų pirkimų "Solariai" pas juos irgi yra su tokiais pat siaurais langeliais, kaip pas mus...Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąAtidarius langą, kondicionierius automatiškai išsijungia. Tai nesupratingi keleiviai ir pagadina arba sugadina kondicionierių sistemas. Bet pvz., dujiniuose autobusuose kondicionieriai vasara neveikia ir juose įmanoma iškepti. Ir dar kondicionieriaus nėra MB Castrosua autobusuose juos vasara irgi karšta yra.
 
 Nepamiršk, kad dauguma naudojasi VT ne vien tik į darbą važiuoti. Be to didžiajai daliai reikia persėsti. Išeitis šiek tiek papiginti mėnesinius būtų įvedant vieno konketaus maršruto mėnesninius. Tik tuo maršrutu keleivis galėtų važiuoti su pigesniu mėnesiniu. Arba 2 maršrutų mėnesinius. Taip yra daroma kitų šalių miestuose. Žinoma, maršrutų grafikų ir jų trasų keitimas tuomet turėtų būti daromas tik nuo mėnesio 1 dienos.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBe kitų bėdų, yra dar ir idiotiška kainodara. Būtų logiška siekti, kad visi nuolatiniai klientai pirktų nuolatinius bilietus, ir tokiu būdu būtų pririšti prie VT (važiuoti mikriuku ar autobusu jiems jau neapsimokėtų, nes tai būtų papildomos išlaidos). Bet ne, pirkti nuolatinio NEAPSIMOKA.
 
 Paskaičiuokim. Vienkartinis kainuoja 2 lt , pigiausias mėnesinis 75 lt (ir tai bus galiojantis tik darbo dienom ir tik autobuse). Per mėnesį būna daugiausiai 23 darbo dienos. Dažniausiai būna tarp 20 - 22 darbo dienų. Perkant vienkartinius pirmyn atgal gaunasi tarp 80 ir 92 litų. Skirtumas - vos 5 litai (kai mėnesyje 20 darbo dienų). Ir tas skirtumas ištipsta, nes:
 
 - kartais turi laisvą dieną
 - kartais būna šventinės/nedarbo dienos
 - kartais pasiimi atostogų kelias dienas (o ne pilną mėnesį)
 - atostogos nesutampa su kalendoriniu mėnesiu
 - kartais būni komandiruotėse
 - kartais yra poreikis į darbą važiuoti su mašina
 - kartais paveža kolegos, eini pėsčias arba važiuoji dviračiu
 - kartais patogiau važiuoti troleibusu, mikriuku ar "privačiu" autobusu (kuriuose autobuso nuolatinis negalioja)
 - kartais sergi arba serga tavo vaikai
 - tikimybė paskutinę mėnesio dieną pamiršti nusipirkti naują nuolatinį, ir pirmą naujo mėnesio dieną tapti zuikiu ir susimokėti baudą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baisu. Net ir oficialioje naujienoje pateiktos netikslios mikroautobusų trasos, ir yra jau nebevažiuojančių mikroautobusų:Parašė Zorro Rodyti pranešimąVilniaus centrą kertančiuose mikroautobusuose važiavimo kaina keliama iki 4 Lt
 
 Sostinės valdžia sumanė kilstelėti važiavimo kainas mikroautobusuose, kurių maršrutai kerta Senamiesčio bei Naujamiesčio mikrorajonus. Kelionė šiuo transportu vilniečiams pabrangs iki 4 litų.
 
 2 važiuoja tik iki Fabijoniškių žiedo, o ne iki Mačernio g.
 5 važiuoja tik iki Santariškių žiedo, o ne iki Kuzmos g.
 6 važiuoja iki Saulėtekio, o ne iki Kairėnų
 7 važiuoja iki Pašilaičių (Skalvių st.) o ne iki Zujūnų.
 15 važiuoja iki Santariškių, o ne iki Skersinės g.
 18 jau nekursuoja
 36 jau nekursuoja
 37 važiuoja iki Gariūnų, o ne Trakų Vokės.
 
 Žodžiu jie patys nesuvokia ką rašo. Tad nors mikriukais ir užsiimta, bet tikimybė, kad pagaliai atsiras ir normalūs jų tvarkaraščiai, vis dar lygūs nuliui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klaipėdoje ir Panevėžyje pastangos mikroautobusus prijungti prie e. bilieto, nuėjo šuniui ant uodegos - privatininkai atsisakė. Vadinasi, jiems geriau juodoji buhalterija.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąReikalingas vieningas bilietas (galiojantis visame viešajame transporte) - kitaip nieko nebus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Privatininkai nedraudžia vežėjų, nesilaiko grafikų, neišduoda bilietų, naudoja kontrabandinį kurą, dirba juodosios buhalterijos principu, nevykdo vakarinių reisų, nesirūpina tinkama tvarkaraščių sklaida.Parašė [sp] Rodyti pranešimąnematau ką čia švęsti.
 
 
 
 na jo tikrai, o vilniaus atuobusai ir troleibusai pasiaukoja ir viską daro dėl keleivių. nuolatinis kainuoja apie 100lt, už tai<...>
 
 Jei jau lygintume su troleibusais ir autobusais, tai pastarųjų organizavime tvarkos daugiau: keleiviai apdrausti, į skundus direkcija reaguoja, tvarkaraščių laikomasi maksimaliai, bilietai visada išduodami.
 
 Bilieto kaina iš tiesų didelė, tačiau tam yra objektyvūs paaiškinimai: parkų vadovybės aparatas išpūstas, kuras perkamas didesne nei rinkos kaina (sudaromos kažkam naudingos sutartys), yra ir sąžine pagrįstos priežastys: atlyginimai mokami laiku, paslauga vykdoma laikantis įstatymų, kiek tai įmanoma, o kuro kaina didžiulė. Mano nuomone, Vilniuje iš biudžeto reikėtų labiau kompensuoti VT darbo organizavimą, nei Kaune ar ypač Klaipėdoje, kur miesto tankis didesnis ir VT organizuoti yra kur kas pigiau.
 
 Įsigilinus į Vilniaus VT sistemą, valdžios sprendimas branginti mikroautobusų paslaugą yra pagrįstas, nes tai vienintelis būdas išstumti arba priversti privatininkus dirbti tvarkingiau arba prisiderinti prie siūlomos pertvarkos - važinėti ne dubliuojant esamus maršrutus, o važinėjant miesto pakraščiuose. Keleivių pervežime konkurencija nėra labai sveikas dalykas, nes per brangu teikti kokybiškas paslaugas keleiviui, tuo pačiu sprendžiant konkurencijos klausimus. Tai per didelė našta vežėjams, kurie ir taip stekenami. O privatininkai turėtų suvokti, kad savo mažesnėmis transporto priemonėmis turėtų dirbti atitinkamai ten, kur keleivių srautai mažesni. Bet jie gi to nenori!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nori naikint, bet kainą kelia. Kur logika?Parašė Zorro Rodyti pranešimąVilniaus centrą kertančiuose mikroautobusuose važiavimo kaina keliama iki 4 Lt
 
 Sostinės valdžia sumanė kilstelėti važiavimo kainas mikroautobusuose, kurių maršrutai kerta Senamiesčio bei Naujamiesčio mikrorajonus. Kelionė šiuo transportu vilniečiams pabrangs iki 4 litų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje jungiami autobusų ir troleibusų parkai
 
 Sostinės taryba pritarė bendrovių „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ sujungimui. Už reorganizavimo proceso pradžią pasisakė 27 tarybos nariai, prieš – 10, dar 10 susilaikė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tai kur logika? Ji čia pat - tiesiogiai naikinti negali, tai naikinama tiesiog dirbtinai keliant kainą.Parašė spirit Rodyti pranešimąNori naikint, bet kainą kelia. Kur logika?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visos legalios priemones kovoti su mikroautobusu mazinimu mieste yra logiskos ir net labai sveikintinos. Kad Kauno politikai taip atsikvosetu ir nenuolaidziautu savo draugeliams imoniu savininkams.. Mikrobu atsisakymas yra mazesne blogybe. Aisku, kad priemescio keli gyventojai gali netekti artimo susiekimo nera gerai, bet reikia ziureti i gaunama nauda visam miestui.
 Comment





![[sp] [sp]](./core/customavatars/thumbs/avatar3303_4.gif)




Comment