/\ Kodėl jie mano, kad jei nebūtų privačių vežėjų, arba jų paslaugos kainuotų brangiai, keleiviai rinktųsi VT? Dalis tikrai sėstų į automobilius.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku, paskaičiavo tai tiesiog sudauginę skaičius. Ir tikriausiai neatsižvelgė, kad papildomiems keleiviams reiktų papildomų transporto priemonių, bei vairuotojų joms valdyti. Nebent jie mano jog potencialūs keleiviai, atėję iš privatininkų, važinės tuo metu, kai transportas važinėja tuščias arba sulips trimis aukštais į autobusą/troleibusą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kodėl gi? Jeigu VT sudažnins ir pašalins lėtumo priežastis (nupieš daugiau A juostų, laipinimo pro priekines tvarką paliks galioti tik mažiau apkrautuose maršrutuose ir tt.) , tai gal daugiau keleivių ir rinksis miesto transportą. Juoba bilietų kainos, nors ir jau pakankamai nemažos, nedidėja jau treti metai, nors degalų kainos kyla labai sparčiai.Parašė rat Rodyti pranešimą/\ Kodėl jie mano, kad jei nebūtų privačių vežėjų, arba jų paslaugos kainuotų brangiai, keleiviai rinktųsi VT? Dalis tikrai sėstų į automobilius.
 
 Kita vertus, ar užteks pinigų ir ryžto teigiamiems pokyčiams įgyvendinti. Su tokiomis milžiniškomis skolomis 18 milijonų litų per metus- ne tokia jau ir didelė suma, kad būtų galima kažką rimtai gerinti, tai lašas jūroje. Bet pagrindinė problema ne piniguose, o valdininkų tingėjime dirbti. Su tokiu jų požiūriu į darbą ir į keleivius tikrai daugiau žmonių rinksis nuosavą transportą. Zuokas viejas stebuklo nepadarys.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sumaišties dėl priekinių durų galima išvengti arba įvedus laiko apribojimus - vakare lipama tik pro priekines duris, arba dalį autobusų maršrutų pernumeruoti įvedant triženklę maršrutų numeraciją. Į triženklius numerius turinčius autobusus visada būtų lipama pro priekines duris. Troleibusams iš viso priekinių durų tvarka nereikalinga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei visuomenę tinkamai informuoti, sumaišties nebus, na o dabar galiojanti tvarka yra tikrai didesnė blogybė. A juostų dar yra kur piešti- paaukoti šiek tiek žolės dėl jų tikrai negaila.Parašė rat Rodyti pranešimą/\ Nelabai yra kur tų A juostų paišyti, o skirtinga įlipimo tvarka tik įneštų sumaišties. Mikriukai bus anksčiau pabranginti ir "užraukti", nei VT pradės greičiau važinėti. O tai padarius dalis žmonių tikrai rinksis automobilį dėl patogumo, tik klausimas, kokia ta dalis bus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei jau apie A juostas prabilta, tai iki šiol neperpratau — kodėl platinant Kalvarijų gatvę, A juosta atsiranda tik prieš Siemens areną ir eina iki sankryžos su Ozo/Kareivių gatve? Kas neleido A juostos tęsti bent nuo Baltupių Maximos? Juk vietos tam kaip tik visai juostai yra, puikiausiai tilptų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei visuomenę tinkamai informuoti, sumaišties nebus, na o dabar galiojanti tvarka yra tikrai didesnė blogybė. A juostų dar yra kur piešti- paaukoti šiek tiek žolės dėl jų tikrai negaila.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai va, pagal visą logiką iš pradžių reiktų žolę aukoti, o tik tada galvoti apie maršrutinių autobusų naikinimą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei visuomenę tinkamai informuoti, sumaišties nebus, na o dabar galiojanti tvarka yra tikrai didesnė blogybė. A juostų dar yra kur piešti- paaukoti šiek tiek žolės dėl jų tikrai negaila.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu tamstai visiškai. Greičiausiai vėl atsimušta į biurokratinį barjerą- galbūt ties Ozo parku sklypai Rubikonui priklausė ir jų nepavyko išpirkti, tad A juostai vietos nepakako (nors dviračiu takui kažkodėl tai pakako).Parašė Wycka Rodyti pranešimąJei jau apie A juostas prabilta, tai iki šiol neperpratau — kodėl platinant Kalvarijų gatvę, A juosta atsiranda tik prieš Siemens areną ir eina iki sankryžos su Ozo/Kareivių gatve? Kas neleido A juostos tęsti bent nuo Baltupių Maximos? Juk vietos tam kaip tik visai juostai yra, puikiausiai tilptų.
 
 Kas dėl esamos juostos Kalvarijų gatvėje, tai ten galima dar labiau pagerinti VT eismo sąlygas. Dabar ten VT turi stovėti kamštyje kartu su tais, kas nori pasukti į Ozo gatvę link Akropolio, Šeškinės ir tt, tad A juostos pranašumai kaip ir nelabai juntami. Nes iš tos juostos tiesiai gali važiuoti tik VT, o į dešinę pasukti gali bet kas. Aš manyčiau, kad dešinyjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo gatvę reikėtų panaikinti, vairuotojai kaip alternatyva galės naudotis V.Gerulaičio gatve. Tuomet ten jau bus normali A juosta, ir VT pranašumas tikrai pasijus, nes transporto spūstys ten- neretas reiškinys. Žinoma, 87 autobusas ir toliau galės dešinėn sukti.
 
 S. Stanevičiaus- Gelvonų g. A juosta turėtų būti vientisa, o ne su tarpais kaip dabar.
 
 Būtent. Vis tiek nėra daug prasmės iš to didžiulio žalio tarpo, skiriančio važiuojamąją kelio dalį ir šaligatvį. Atitvaras būtų ne ką blogiau.Parašė rat Rodyti pranešimąTai va, pagal visą logiką iš pradžių reiktų žolę aukoti, o tik tada galvoti apie maršrutinių autobusų naikinimą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.24, 21:53.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šioje sankryžoje vienintelė problema, susijusi su VT yra posūkis iš Ozo į Kalvarijų g. 87 autobusui - ten jis turi ilgokai atstovėti eilėje prie šviesoforo, kuris dega labai trumpai. O toje A juostoje kamščių nebūna - nemažai automobilių vairuotojų renkasi būtent Gerulaičio g., nes ten mažesnis eismas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDabar ten VT turi stovėti kamštyje kartu su tais, kas nori pasukti į Ozo gatvę link Akropolio, Šeškinės ir tt, tad A juostos pranašumai kaip ir nelabai juntami. Nes iš tos juostos tiesiai gali važiuoti tik VT, o į dešinę pasukti gali bet kas. Aš manyčiau, kad dešinyjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo gatvę reikėtų panaikinti, vairuotojai kaip alternatyva galės naudotis V.Gerulaičio gatve. Tuomet ten jau bus normali A juosta, ir VT pranašumas tikrai pasijus, nes transporto spūstys ten- neretas reiškinys. Žinoma, 87 autobusas ir toliau galės dešinėn sukti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VASAROS SEZONUI NUO BIRŽELIO 1D. KEIČIAMI AUTOBUSŲ IR TROLEIBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI
 
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=374
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, nelaikyk keleivių kvailiais. Visų pirma, galima nuimti varnelę nuo privatininkų. Antra, nėra prasmės daryti taip, kad miesto maršrutai automatiškai paieškoje turėtų prioritetą. Juk tiems keleiviams, kurie neturi nuolatinio, dzin, kuo važiuoti.
 Matau,kad tu nieko nesupratai. Pateikiau pvz kai su miesto autobusais nuvaziuoji greiciau ir pigiau su tuo paciu nuolatiniu,o siulomas pirmoje eileje kaip geriausias siek tiek ilgesnis laiko atzvilgiu marsrutas su privaciu autobusu ,kuriame nuolatiniai negalioja. Na tiek to,zodziu tau privataus verslo subtilybes dar neikandamos. Tiek to ,tebunie taip kaip tu galvoji,jokio skirtumo :-)))
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiavimo laiko sumažinimas yra dar vienas smūgis priekinių durų tvarkaiParašė Al1 Rodyti pranešimąDaugiau nei pusei troleibusų maršrutų sumažintas važiavimo laikas. Galima būtų jį dar labiau sumažinti, jei ne priekinių durų tvarka. (bent jau kai kuriuose maršrutuose) (bent jau kai kuriuose maršrutuose)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne tik keleivių, bet ir automobilių, tuo pačiu ir kamščių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVasarą keleivių sumažėja, tai atsiliepti važiavimo laikui turėtų mažiau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip jau, A juostos ir yra reikalingiausios ten, kur "nėra vietos". Nes būtent ten ir susidaro kamščiai, kuriuos aplenkti ir skirtos A juostos.Parašė rat Rodyti pranešimą/\ Nelabai yra kur tų A juostų paišyti,
 
 Kai A juostos piešiamos ne ten, kur reikia, o ten, kur "yra vietos" - tai tik kunkuliuojančios veiklos imitacija.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune yra keliuose vietose A juostos, bet kas iš to, vistiek stovi pastatytos su įjungtais avarineis signalais, tipo sugede, mašinos. Važiuoja pro šalį policijos ekipažas, bet net nestabteli prie šių "sugedusių" mašinų. Nes pvz. Kęstučio gatvėja esantis centro policijos poskiris, tai ten tankiai yra sustatytos policijos mašinos ant A juostos. Vienu momentu specialei ten vaziavau pafilmuoti, bet kaip žinodami jie ten nestatė. Bet nieko, pagausiu progą. Tad, ką norėti iš kitų eismo dalyvių.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŠiaip jau, A juostos ir yra reikalingiausios ten, kur "nėra vietos". Nes būtent ten ir susidaro kamščiai, kuriuos aplenkti ir skirtos A juostos.
 
 Kai A juostos piešiamos ne ten, kur reikia, o ten, kur "yra vietos" - tai tik kunkuliuojančios veiklos imitacija.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kokia išeitis, arba kasti papildomą juostą, ar palikti mašinom viena mažiau (ten kur dvi juostos viena kryptimi). Neįsivaizduoju, kur visi tą vietą mato.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŠiaip jau, A juostos ir yra reikalingiausios ten, kur "nėra vietos". Nes būtent ten ir susidaro kamščiai, kuriuos aplenkti ir skirtos A juostos.
 
 Kai A juostos piešiamos ne ten, kur reikia, o ten, kur "yra vietos" - tai tik kunkuliuojančios veiklos imitacija.
 Comment







Comment