Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Kodėl jie mano, kad jei nebūtų privačių vežėjų, arba jų paslaugos kainuotų brangiai, keleiviai rinktųsi VT? Dalis tikrai sėstų į automobilius.

    Comment


      Aišku, paskaičiavo tai tiesiog sudauginę skaičius. Ir tikriausiai neatsižvelgė, kad papildomiems keleiviams reiktų papildomų transporto priemonių, bei vairuotojų joms valdyti. Nebent jie mano jog potencialūs keleiviai, atėję iš privatininkų, važinės tuo metu, kai transportas važinėja tuščias arba sulips trimis aukštais į autobusą/troleibusą.

      Comment


        Parašė rat Rodyti pranešimą
        /\ Kodėl jie mano, kad jei nebūtų privačių vežėjų, arba jų paslaugos kainuotų brangiai, keleiviai rinktųsi VT? Dalis tikrai sėstų į automobilius.
        Na kodėl gi? Jeigu VT sudažnins ir pašalins lėtumo priežastis (nupieš daugiau A juostų, laipinimo pro priekines tvarką paliks galioti tik mažiau apkrautuose maršrutuose ir tt.) , tai gal daugiau keleivių ir rinksis miesto transportą. Juoba bilietų kainos, nors ir jau pakankamai nemažos, nedidėja jau treti metai, nors degalų kainos kyla labai sparčiai.

        Kita vertus, ar užteks pinigų ir ryžto teigiamiems pokyčiams įgyvendinti. Su tokiomis milžiniškomis skolomis 18 milijonų litų per metus- ne tokia jau ir didelė suma, kad būtų galima kažką rimtai gerinti, tai lašas jūroje. Bet pagrindinė problema ne piniguose, o valdininkų tingėjime dirbti. Su tokiu jų požiūriu į darbą ir į keleivius tikrai daugiau žmonių rinksis nuosavą transportą. Zuokas viejas stebuklo nepadarys.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          /\ Nelabai yra kur tų A juostų paišyti, o skirtinga įlipimo tvarka tik įneštų sumaišties. Mikriukai bus anksčiau pabranginti ir "užraukti", nei VT pradės greičiau važinėti. O tai padarius dalis žmonių tikrai rinksis automobilį dėl patogumo, tik klausimas, kokia ta dalis bus.

          Comment


            Sumaišties dėl priekinių durų galima išvengti arba įvedus laiko apribojimus - vakare lipama tik pro priekines duris, arba dalį autobusų maršrutų pernumeruoti įvedant triženklę maršrutų numeraciją. Į triženklius numerius turinčius autobusus visada būtų lipama pro priekines duris. Troleibusams iš viso priekinių durų tvarka nereikalinga.

            Comment


              Parašė rat Rodyti pranešimą
              /\ Nelabai yra kur tų A juostų paišyti, o skirtinga įlipimo tvarka tik įneštų sumaišties. Mikriukai bus anksčiau pabranginti ir "užraukti", nei VT pradės greičiau važinėti. O tai padarius dalis žmonių tikrai rinksis automobilį dėl patogumo, tik klausimas, kokia ta dalis bus.
              Jei visuomenę tinkamai informuoti, sumaišties nebus, na o dabar galiojanti tvarka yra tikrai didesnė blogybė. A juostų dar yra kur piešti- paaukoti šiek tiek žolės dėl jų tikrai negaila.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Jei visuomenę tinkamai informuoti, sumaišties nebus, na o dabar galiojanti tvarka yra tikrai didesnė blogybė. A juostų dar yra kur piešti- paaukoti šiek tiek žolės dėl jų tikrai negaila.
                Jei jau apie A juostas prabilta, tai iki šiol neperpratau — kodėl platinant Kalvarijų gatvę, A juosta atsiranda tik prieš Siemens areną ir eina iki sankryžos su Ozo/Kareivių gatve? Kas neleido A juostos tęsti bent nuo Baltupių Maximos? Juk vietos tam kaip tik visai juostai yra, puikiausiai tilptų.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Jei visuomenę tinkamai informuoti, sumaišties nebus, na o dabar galiojanti tvarka yra tikrai didesnė blogybė. A juostų dar yra kur piešti- paaukoti šiek tiek žolės dėl jų tikrai negaila.
                  Tai va, pagal visą logiką iš pradžių reiktų žolę aukoti, o tik tada galvoti apie maršrutinių autobusų naikinimą.

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Jei jau apie A juostas prabilta, tai iki šiol neperpratau — kodėl platinant Kalvarijų gatvę, A juosta atsiranda tik prieš Siemens areną ir eina iki sankryžos su Ozo/Kareivių gatve? Kas neleido A juostos tęsti bent nuo Baltupių Maximos? Juk vietos tam kaip tik visai juostai yra, puikiausiai tilptų.
                    Pritariu tamstai visiškai. Greičiausiai vėl atsimušta į biurokratinį barjerą- galbūt ties Ozo parku sklypai Rubikonui priklausė ir jų nepavyko išpirkti, tad A juostai vietos nepakako (nors dviračiu takui kažkodėl tai pakako).

                    Kas dėl esamos juostos Kalvarijų gatvėje, tai ten galima dar labiau pagerinti VT eismo sąlygas. Dabar ten VT turi stovėti kamštyje kartu su tais, kas nori pasukti į Ozo gatvę link Akropolio, Šeškinės ir tt, tad A juostos pranašumai kaip ir nelabai juntami. Nes iš tos juostos tiesiai gali važiuoti tik VT, o į dešinę pasukti gali bet kas. Aš manyčiau, kad dešinyjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo gatvę reikėtų panaikinti, vairuotojai kaip alternatyva galės naudotis V.Gerulaičio gatve. Tuomet ten jau bus normali A juosta, ir VT pranašumas tikrai pasijus, nes transporto spūstys ten- neretas reiškinys. Žinoma, 87 autobusas ir toliau galės dešinėn sukti.

                    S. Stanevičiaus- Gelvonų g. A juosta turėtų būti vientisa, o ne su tarpais kaip dabar.

                    Parašė rat Rodyti pranešimą
                    Tai va, pagal visą logiką iš pradžių reiktų žolę aukoti, o tik tada galvoti apie maršrutinių autobusų naikinimą.
                    Būtent. Vis tiek nėra daug prasmės iš to didžiulio žalio tarpo, skiriančio važiuojamąją kelio dalį ir šaligatvį. Atitvaras būtų ne ką blogiau.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.24, 21:53.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Dabar ten VT turi stovėti kamštyje kartu su tais, kas nori pasukti į Ozo gatvę link Akropolio, Šeškinės ir tt, tad A juostos pranašumai kaip ir nelabai juntami. Nes iš tos juostos tiesiai gali važiuoti tik VT, o į dešinę pasukti gali bet kas. Aš manyčiau, kad dešinyjį posūkį iš Kalvarijų į Ozo gatvę reikėtų panaikinti, vairuotojai kaip alternatyva galės naudotis V.Gerulaičio gatve. Tuomet ten jau bus normali A juosta, ir VT pranašumas tikrai pasijus, nes transporto spūstys ten- neretas reiškinys. Žinoma, 87 autobusas ir toliau galės dešinėn sukti.
                      Šioje sankryžoje vienintelė problema, susijusi su VT yra posūkis iš Ozo į Kalvarijų g. 87 autobusui - ten jis turi ilgokai atstovėti eilėje prie šviesoforo, kuris dega labai trumpai. O toje A juostoje kamščių nebūna - nemažai automobilių vairuotojų renkasi būtent Gerulaičio g., nes ten mažesnis eismas.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        VASAROS SEZONUI NUO BIRŽELIO 1D. KEIČIAMI AUTOBUSŲ IR TROLEIBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI

                        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=374

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Na, nelaikyk keleivių kvailiais. Visų pirma, galima nuimti varnelę nuo privatininkų. Antra, nėra prasmės daryti taip, kad miesto maršrutai automatiškai paieškoje turėtų prioritetą. Juk tiems keleiviams, kurie neturi nuolatinio, dzin, kuo važiuoti.

                          Matau,kad tu nieko nesupratai. Pateikiau pvz kai su miesto autobusais nuvaziuoji greiciau ir pigiau su tuo paciu nuolatiniu,o siulomas pirmoje eileje kaip geriausias siek tiek ilgesnis laiko atzvilgiu marsrutas su privaciu autobusu ,kuriame nuolatiniai negalioja. Na tiek to,zodziu tau privataus verslo subtilybes dar neikandamos. Tiek to ,tebunie taip kaip tu galvoji,jokio skirtumo :-)))

                          Comment


                            Daugiau nei pusei troleibusų maršrutų sumažintas važiavimo laikas. Galima būtų jį dar labiau sumažinti, jei ne priekinių durų tvarka.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Daugiau nei pusei troleibusų maršrutų sumažintas važiavimo laikas. Galima būtų jį dar labiau sumažinti, jei ne priekinių durų tvarka.
                              Važiavimo laiko sumažinimas yra dar vienas smūgis priekinių durų tvarkai (bent jau kai kuriuose maršrutuose)
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Vasarą keleivių sumažėja, tai atsiliepti važiavimo laikui turėtų mažiau.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vasarą keleivių sumažėja, tai atsiliepti važiavimo laikui turėtų mažiau.
                                  Ne tik keleivių, bet ir automobilių, tuo pačiu ir kamščių.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė rat Rodyti pranešimą
                                    /\ Nelabai yra kur tų A juostų paišyti,
                                    Šiaip jau, A juostos ir yra reikalingiausios ten, kur "nėra vietos". Nes būtent ten ir susidaro kamščiai, kuriuos aplenkti ir skirtos A juostos.

                                    Kai A juostos piešiamos ne ten, kur reikia, o ten, kur "yra vietos" - tai tik kunkuliuojančios veiklos imitacija.

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Šiaip jau, A juostos ir yra reikalingiausios ten, kur "nėra vietos". Nes būtent ten ir susidaro kamščiai, kuriuos aplenkti ir skirtos A juostos.

                                      Kai A juostos piešiamos ne ten, kur reikia, o ten, kur "yra vietos" - tai tik kunkuliuojančios veiklos imitacija.
                                      Kaune yra keliuose vietose A juostos, bet kas iš to, vistiek stovi pastatytos su įjungtais avarineis signalais, tipo sugede, mašinos. Važiuoja pro šalį policijos ekipažas, bet net nestabteli prie šių "sugedusių" mašinų. Nes pvz. Kęstučio gatvėja esantis centro policijos poskiris, tai ten tankiai yra sustatytos policijos mašinos ant A juostos. Vienu momentu specialei ten vaziavau pafilmuoti, bet kaip žinodami jie ten nestatė. Bet nieko, pagausiu progą. Tad, ką norėti iš kitų eismo dalyvių.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Šiaip jau, A juostos ir yra reikalingiausios ten, kur "nėra vietos". Nes būtent ten ir susidaro kamščiai, kuriuos aplenkti ir skirtos A juostos.

                                        Kai A juostos piešiamos ne ten, kur reikia, o ten, kur "yra vietos" - tai tik kunkuliuojančios veiklos imitacija.
                                        Tai kokia išeitis, arba kasti papildomą juostą, ar palikti mašinom viena mažiau (ten kur dvi juostos viena kryptimi). Neįsivaizduoju, kur visi tą vietą mato.

                                        Comment


                                          Dėl nutrūkusių troleibusų laidų penktadienį Vilniuje buvo paralyžiuotas eismas T.Narbuto gatve
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X