Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Diskusijos šia mega tema toliau tęsiamos čia: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=13428

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Kuo toliau, tuo labiau esu įsitikinęs, kad kontrolierių pajėgų didinimas planuojamas ne šiaip sau:
    „Zuikiams“ gaudyti – gausesnės pajėgos

    Viskas tik į gera - ir e.bilietas atsiranda, ir, akivaizdu, daugiau nubaustų keleivių bus
    O jei rimtai, tai, kiek žinau, baudų pinigėliai keliauja į valstybės katilą ir parkams kaip pajamos nenueina?
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Įdomi statistika- jei ja tikėti, pasirodo, nepaisant priekinių durų tvarkos panaikinimo, zuikių Vilniuje šiais metais sulaikoma mažiau.
    <...>
    Deja, tai tiesa.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet jei zuikių negaudys, tai jų daug važinės ir pajamos kris...
    Jokiu būdu nekalbu apie tai, kad zuikiai būtų negaudomi ar nebaudžiami. Jei žmogus važiuoja be bilieto - tyčia ar ne - turi už tai atsiimti - pats kažkada buvau pamiršęs pasiimt nuolatinį, ir nesiginčydamas susimokėjau valdišką tuomet dar 20 Lt baudą.

    Kalbu apie tai, kad, viena, man yra nesuvokiama, kad (turbūt) iš įmonės pinigų perkama vis daugiau autobusiukų kontrolieriams vežiot ir jie samdomi vien tam, kad pinigai už baudas nueitų į valstybės biudžetą (o valstybei nusišvilpt ant VT). Antra, ką norėjau pasakyt dėl tų kontrolierių autobusiukų pirkimo - vargu ar tuo tikimasi pagaut daugiau piktybinių zuikių - mano manymu, dėl naujosios tvarkos (t.y., bilieto galiojančio iki belenkada) bus _labai_ daug nepiktybinių žioplelių, kuriuos ir planuojama efektyviai gaudyt ir tarkuot (ko rezultate jiems neabejoju kils pagunda spjaut ant VT ir nusipirkt kelis šimtus Lt kainuojantį asmeninį trantą keliavimui). Patys juk žinote kaip būna troleibuse - ar kontrolieriai pričiumpa kvadratinį girtą besikeikiantį pacaną troleibuso gale, ar žioplą moteriškę, kuri blogai pažymėjo bilietuką?

    Pajamos... grąžintų savivaldybė VVT skolas - galbūt matytume kitą situaciją, o dabar beveik kiekviename tų ponulių žingsnyje aš tematau siekį žlugdyti VT.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kažin, ar už švietimą savivaldybės tiek įsiskolinusios, kiek transporto įmonėms už lengvatininkus. Todėl mažesnis PVM - mažesnės ir savivaldybių skolos.

    Komentuoti:


  • rufas...tr
    replied
    Aišku, jeigu VT būtų vienintelė į skolas įklimpusi sritis - tai tikrai pritarčiau tokiam žingsniui. Bet dabar kai pinigų neturi ir švietimas, ir sveikatos apsauga, ir socialiniai fondai, o bendra valstybės skola baigia pasiekti kritinę ribą, tai priimant tokius sprendimus reikėtų sustoti ir pamąstyti. Čia lyg išlikimo žaidimas. Norint pamaitinti Petriuką, reikia atimti iš Marytės. Aišku, VT yra svarbu, bet ar tai tikrai yra svarbiau už bet ką kitą?

    Juolabiau, kad pačios VT bendrovės dar tikrai ne visus resursus išnaudojo siekiant išbristi iš tos situacijos. Pasižiūrėjus į mėnesinius VVT darbuotojų darbo užmokesčius negali sakyti, kad bendrovė blogai gyvena. Jei jau taip tragiškai nesuvedami galai, tai bent jau ponai VVT vadovai tikrai galėtų solidariai susimažinti atlyginimus, užuot purkštavę, kaip nuostolingai dirba.

    Tiesiog manau, kad šis Seimo sprendimas galėjo būti įtakotas priešrinkiminio populizmo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būdų tai daug, bet politinės valios nėra.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
    Nežinau, ar čia labai geros naujienos. Tiesiog artėjantys rinkimai verčia priimti populistinius sprendimus, kurių nauda vienkartinė. O realybė yra tokia: sumažinti mokesčiai dabar kvepia dar didesniais mokesčiais rytoj...
    O ar buvo kitų būdų gelbėti ir taip skolose įklimpusį viešąjį transportą?

    Komentuoti:


  • Andrys
    replied
    ekonomikoje yra daug susijusiu svertu, i kuriuos toli grazu nebuvo atsizvelgta. n pavyzdziu lietuvoje, kai vienoje srityje mokesčiai apkarpomi, tačiau galutiniam rezultate - vartotojams jokios naudos, o tik atvirkščiai,

    Komentuoti:


  • rufas...tr
    replied
    Nežinau, ar čia labai geros naujienos. Tiesiog artėjantys rinkimai verčia priimti populistinius sprendimus, kurių nauda vienkartinė. O realybė yra tokia: sumažinti mokesčiai dabar kvepia dar didesniais mokesčiais rytoj...

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Ką gi, geros naujienos viešojo transporto padangėje

    Seimas atmetė prezidentės veto dėl PVM lengvatų keleiviniam transportui
    http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...ansportui.html

    Seimo nariai įstatymo projektą taikyti lengvatinį PVM tarifą keleiviniam transportui priėmė birželio 26-ąją. Tačiau Šalies prezidentė, pritarusi PVM lengvatomis spaudai bei neįgaliųjų techninės pagalbos priemonėms, pateikė Seimui siūlymą atsisakyti Pridėtinės vertės mokesčio lengvatos keleivių vežimo paslaugoms.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Būtent. Ir jei dabar su vienkartiniais bilietais kelionė kainuoja 4 Lt, tai su valandiniais kainuos 7 Lt (jei PVM lengvatos nebus). Tai ar tai skatina naudotis VT? Aš nekalbu apie tuos, kurie važinėja nuolat. Jie turi mėnesinius. O tie, kas važinėja po porą kartų per savaitę, gali spjauti ir važiuoti mašina, jei ją turi. Greičiau ir pigiau.
    Kad ne. Konkrečiai Sula paminėtu atveju kelionė tiek su vienkartiniais, tiek su valandiniais bilietais kainuos tiek pat- 6 Lt. Dabar reikės įsigyti 3 vienkartinius bilietus (2x3= 6 Lt, nes kelionė su dviem persėdimais). O nuo rugpjūčio 15 d. reikės įsigyti vieną 1 val. bilietą ir vieną 30 min. bilietą (3,5+2,5= 6 Lt, juk kelionė netrunka ilgiau nei 90 min.). Kita vertus, čia tik viena kryptis iš daugybės...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent. Ir jei dabar su vienkartiniais bilietais kelionė kainuoja 4 Lt, tai su valandiniais kainuos 7 Lt (jei PVM lengvatos nebus). Tai ar tai skatina naudotis VT? Aš nekalbu apie tuos, kurie važinėja nuolat. Jie turi mėnesinius. O tie, kas važinėja po porą kartų per savaitę, gali spjauti ir važiuoti mašina, jei ją turi. Greičiau ir pigiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Aš gi parašiau 75min už 3,50. O 75min yra 1 valanda ir 15 minučių. Ilgesnių nei 1 val 5min tikrai nėra, todėl turėtų pakakti 75min ilgesniai kelionei.
    Pilna manašių maršrutų:

    Variantas 1. 17:48 — 19:07, kelionės trukmė 1:19

    19Autobusas kryptimi Salininkai–Stotis
    17:48 Salininkai → 18:15 Stotis (važiuoti 27 min.)

    18:15 Stotis → 18:16 Stotis (eiti 1 min.)

    16Troleibusas kryptimi Stotis–Lazdynai–Pašilaičiai
    18:24 Stotis → 18:40 Savanorių prospektas (važiuoti 16 min.)

    29Autobusas kryptimi Savanorių pr.–Lazdynai–Grigiškės
    18:46 Savanorių prospektas → 19:07 Grigiškės (važiuoti 21 min.)

    Pats kelis metus kankinausi

    Ir tai dar reikia žinoti, ar laikosi grafiko, chronometrus sinchronizuoti. Dažniausiai darbo dienomis transportas vėluoja. O nepataikius kelionė prailgsta ir 2 val.
    Paskutinis taisė Sula; 2012.06.28, 13:14.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Savivaldybė ragina Prezidentę pakeisti poziciją dėl kito PVM tarifo viešajam transportui

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo liepos 1 d. Vilniaus rajono autobusų parkas perima 174/174A maršrutus bei visą Rukainių kryptį. Dabar jau aišku, kodėl buvo įsigyti raudonieji MAN autobusai.
    „Develona“ ir „Romeksas“ jokių maršrutų neturės.

    Komentuoti:


  • FRT
    replied
    Seimas balsuos dar kartą ir priims be Prezidentės

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Aš gi parašiau 75min už 3,50.
    Turėjau omeny - savivaldybės pasiūlymuose

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienkartinis bilietas yra būtinas.
    Kad ir elektroninis...

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    http://verslas.delfi.lt/automoto/dgr....d?id=59007645
    D.Grybauskaitė nepalaiko PVM lengvatos transportui
    Aš jau įdėjau nuorodą dėl VT lengvatos su Prezidentės nuomonę.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    http://verslas.delfi.lt/automoto/dgr....d?id=59007645
    D.Grybauskaitė nepalaiko PVM lengvatos transportui

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Aš gi parašiau 75min už 3,50. O 75min yra 1 valanda ir 15 minučių. Ilgesnių nei 1 val 5min tikrai nėra, todėl turėtų pakakti 75min ilgesniai kelionei.
    Prezidentė palaiko PVM lengvatą spaudai ir neįgaliesiems, tačiau nepritaria viešojo transporto lengvatai


    Tačiau taikyti lengvatinio PVM tarifo visuomeninio transporto bilietams valstybė, pasak prezidentės, kol kas nėra pajėgi.<......>Skubotas pasiūlymas taikyti PVM lengvatą transporto bilietams valstybės biudžetui kainuotų beveik 70 milijonų litų, tačiau garantijų, kad keleiviams bilietai atpigs, nėra. Tyrimais įrodyta, kad PVM lengvata naudinga gamintojui arba paslaugos teikėjui, o ne vartotojui.
    Tai, ką vis dėl to bilietų kainos bus skaičiuojamos pagal dabartinį PVM. Teks atsisakyti viešojo transporto paslaugų, nes jau darosi per brangus.

    Komentuoti:

Working...
X