Parašė Maxas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sujungimas - puiku. Tik jis kažkoks pusinis - reikia ir "Susisiekimo paslaugas" prijungti. Juk SĮ "koordinuoja" tik pačios savivaldybės įmones, kurios dabar bus sujungtos į vieną - tad nebeliks ką koordinuoti. Turėti atskirą įmonę privačių mikriukų tvarkaraščių įdėjimui į internetą ir stoteles - prabanga.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVisiška kvailystė tas sujungimas. Nematau jokių to privalumų, tiesiog naujiems žmonėms sukuriami aukšti postai. Džiugu bent tai, kad generalinis tikriausiai bus paskirtas "Vilniaus autobusų" direktorius...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susisiekimo paslaugos ne tik koordinuoja VT, bet ir prižiūri mokamo parkavimo mieste sistemą ir eismo valdymo sistemą.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSujungimas - puiku. Tik jis kažkoks pusinis - reikia ir "Susisiekimo paslaugas" prijungti. Juk SĮ "koordinuoja" tik pačios savivaldybės įmones, kurios dabar bus sujungtos į vieną - tad nebeliks ką koordinuoti. Turėti atskirą įmonę privačių mikriukų tvarkaraščių įdėjimui į internetą ir stoteles - prabanga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O sujungta su autobusų ir troleibusų parkais ji to daryti negalėtų?Parašė sleader Rodyti pranešimąSusisiekimo paslaugos ne tik koordinuoja VT, bet ir prižiūri mokamo parkavimo mieste sistemą ir eismo valdymo sistemą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal ir galėtu, bet tada įmonės veikla tampa labai plati ir toks modelis būtų tikrai neefektyvus. Kitas dalykas, kad autobusų ir troleibusų parkai yra tiktai vežėjai, o juos kontroliuoti kažkas turi. Nesuprantu iš kur toks noras sujungti šiuos subjektus į vieną, nors jų veikla yra visiškai skirtinga.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO sujungta su autobusų ir troleibusų parkais ji to daryti negalėtų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra pavyzdys Rygoje. "Rigas Satiksme" yra viena įmonė, kuriai priklauso troleibusų, autobusų ir tramvajų parkai (jie nėra atskiri juridiniai asmenys), bilietų platinimas, tvarkaraščių sudarymas ir t.t., parkavimo aišktelių žriežiūra ir mokesčių už stovėjimą rinkimas. Beje, dalis pinigų už parkavimą eina VT reikmėms. Kai pas mus to nėra.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal ir galėtu, bet tada įmonės veikla tampa labai plati ir toks modelis būtų tikrai neefektyvus. Kitas dalykas, kad autobusų ir troleibusų parkai yra tiktai vežėjai, o juos kontroliuoti kažkas turi. Nesuprantu iš kur toks noras sujungti šiuos subjektus į vieną, nors jų veikla yra visiškai skirtinga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakyčiau, kad dabartinis modelis visiškai neefektyvus. SĮ tik "koordinuoja". Parkai tik "veža". Rezultatas - niekas už nieką neatsako.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal ir galėtu, bet tada įmonės veikla tampa labai plati ir toks modelis būtų tikrai neefektyvus. Kitas dalykas, kad autobusų ir troleibusų parkai yra tiktai vežėjai, o juos kontroliuoti kažkas turi. Nesuprantu iš kur toks noras sujungti šiuos subjektus į vieną, nors jų veikla yra visiškai skirtinga.
 
 Mikrūškės gyvena atskiroj planetoj (jeigu jos būtų integruotos į bendrą sistemą, tada sutikčiau, kad yra prasmės turėti bendrą "koordinatorių"). "Lietuvos geležinkeliai" (kurių traukiniai važinėja tarp stoties ir Naujosios Vilnios, dubliuodami autobusus) - išvis Andromedos galaktika.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinojau kaip viskas veikia Rygoje. Jei tokio pavyzdžio veikla efektyvi, tada gal tikrai vertėtu viską apjungti į vieną įmonę ir pas mus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra pavyzdys Rygoje. "Rigas Satiksme" yra viena įmonė, kuriai priklauso troleibusų, autobusų ir tramvajų parkai (jie nėra atskiri juridiniai asmenys), bilietų platinimas, tvarkaraščių sudarymas ir t.t., parkavimo aišktelių žriežiūra ir mokesčių už stovėjimą rinkimas. Beje, dalis pinigų už parkavimą eina VT reikmėms. Kai pas mus to nėra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiems, kas šiandien nori pravažiuoti bandomuoju žaliu Solaris Urbino 12 CNG - jo šiandienos grafikas 10 maršrutu:
 Iš Kaimelio žiedo - iš Žaliojo tilto - atvyksta į Markučius
 15:08 - 15:38 - 15:56
 16:57 - 17:27 - 17:45
 19:19 - 19:44 - 19:59
 20:56 - 21:17 - 21:32
 [22:19 į autobusų parką]
 
 Iš Markučių - iš Žaliojo tilto - atvyksta į Kaimelio žiedą
 16:02 - 16:20 - 16:52
 17:53 - 18:11 - 18:39
 20:08 - 20:22 - 20:45
 21:40 - 21:54 - 22:17
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo 2011 m. balandžio 15 d. dėl gatvės remonto darbų 13 „Liepkalnis–Dzūkų g.–Stotis–Markučiai–Žemasis Pavilnys” maršruto autobusai į stotelę „Žemasis Pavilnys“ nevažiuos, o apsisuks ties stotele „Žiedas“:
 
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=380
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano nuomone, "Susisiekimo paslaugos" išvis yra nereikalingos. Juk yra Savivaldybėje Eismo organizavimo skyrius ir jam priklausantis viešojo transporto poskyris. "Susisiekimo paslaugos" tik dubliuoja jų funkcijas. Šie skyriai, manau, galėtų kuo puikiausiai vykdyti tas funkcijas, kurias dabar vykdo SĮSP- mokesčių už stovėjimą rinkliava, VT tvarkaraščiai, maršrutai ir tt.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSujungimas - puiku. Tik jis kažkoks pusinis - reikia ir "Susisiekimo paslaugas" prijungti. Juk SĮ "koordinuoja" tik pačios savivaldybės įmones, kurios dabar bus sujungtos į vieną - tad nebeliks ką koordinuoti. Turėti atskirą įmonę privačių mikriukų tvarkaraščių įdėjimui į internetą ir stoteles - prabanga.
 
 Kaune jokių panašių savivaldybės įmonių nėra, o viešąjį transportą organizuoja savivaldybės Eismo organizavimo skyrius. Rezultatas? Palyginkite, kaip VT yra organizuotas Kaune, ir kaip- Vilniuje.
 
 O autobusų ir troleibusų parkų sujungimas - puiku, bet su sąlyga, jog jiems tai išties padės optimizuoti veiklą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 paskelbe siandien VA konkursa galiniams ir soniniams stiklams pirkti, tai kiekiai nera nurodyti, bet modeliai kuriems jie perkami, isvardinti beveik visi VA turimi - naujieji Volvo, MB405, Karosa, Cito-Citaro, Man ir dujiniai Volvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, MB, MAN senesni autobusai turi tik po vieną kiekvienoje pusėje orlaidę gale. Bet juose yra stogo liukai. O dujiniuose net ir jų nėra.
 Beje, konkursos salygose nenurodyta kad su orlaidem, kaip buvo spaudoje skelbta, tai gal cia siaip paprastas stiklu pirkimas vietoje isdaustu...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jis nukeliavo į 33-iąParašė Mettal Rodyti pranešimąAtsižvelgiant į keleivių prašymus nuimamamas 1 autobusas iš 10 maršruto . .  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vis vien keleiviams paslauga pablogėjo, nes 10-ame nuimtas vienas visą dieną dirbęs autobusas, o 33-ame pridėtas tik piko metu dirbantis autobusas. Mat keleiviai labai prašė dažninti 33 kursavimą, tai ir pagalvota, ką būtų galima apkirpti vietoj joParašė Blaze Rodyti pranešimąJis nukeliavo į 33-ią   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas apts buvo padaryta su 55: iš 29 nuėmė pamaininį, o 55 pridėjo pikinį.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVis vien keleiviams paslauga pablogėjo, nes 10-ame nuimtas vienas visą dieną dirbęs autobusas, o 33-ame pridėtas tik piko metu dirbantis autobusas. Mat keleiviai labai prašė dažninti 33 kursavimą, tai ir pagalvota, ką būtų galima apkirpti vietoj jo 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsižvelgiant į gyventojų prašymus, nuo 2011 m. birželio 22 dienos koreguojamas 12 maršruto „Stotis – Rudamina – Skaidiškės“ autobusų tvarkaraštis.
 
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=382
 Comment






 
							
						
Comment