Parašė Vilnietizz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau, kodėl čia nuolat užkliūna 21-asis maršrutas,- gal šio maršruto troleibusai neretai ir nebūna pilni, bet juk tas pats būna ir su kitų maršrutų troleibusais. Pvz., antradienio ryte važiavau su pilnutėliu 21, o antra juosta pralėkė tuštutėlis 3-ukas, vos su keliais keleiviais - bet juk niekas ir nekalba apie 3 maršruto panaikinimą Esmė su 21-uoju yra ta, ar jis atvažiuoja "laiku", kai prisirenka žmonių, ar jo grafikas tiesiog būna toks, kad žmogus nusprendžia nelaukti beveik pusvalandžio ir važiuoti su persėdimais 19-tu. Esmė su 21-uoju yra ta, ar jis atvažiuoja "laiku", kai prisirenka žmonių, ar jo grafikas tiesiog būna toks, kad žmogus nusprendžia nelaukti beveik pusvalandžio ir važiuoti su persėdimais 19-tu.
 
 Dėl "perkrauto" Antakalnio žiedo. Bus labai keista, jei į Antakalnio žiedą tevažiuos trijų retai pasirodančių maršrutų (3,4, 11?) troleibusai, o į Saulėtekį - net penkių (2, 10?, 14, 19, 21) - kurie bendroje sumoje važiuoja labai, labai dažnai.
 Bėda Antakalnio žiedo yra ta, kad "mikrobai" rezervuoja nemažą dalį zonos - jei jie būtų perkelti ten, kur sustoja 45 autobusas (aišku, tam reikėtų kiek praplatinti gatvę), ir dabar nesigrūstų vienoje vietoje keleivius išlaipinantys troleibusai ir maršrutiniai autobusai - būtų viskas kitaip. Tuo tarpu dabar sustoja du ar trys autobusai/troleibusai, kurie kartais užtrunka, išlaipinantys keleivius, šalia dar stovi 18 ar 38 autobusas - štai ir viskas, niekas nebegali pravažiuoti, kamštis...
 
 O dėl VT bilietų branginimo... Geriau pirmiau savivaldybė sumokėtų tuos milijonus parkams, kuriuos skolinga ir net nesiruošia mokėti - tada nereiktų galvot gan ilgai, iš kur gauti pinigų Už Vilnių be tramvajų! Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, tiesą sakot, mikroautobusus pirks kontrolieriams, nes jie ketina atsisakyti "pėsčiųjų" kontrolierių, dabar kaip tik praeina jų atestacija.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTikrai, visai pamiršau apie planus pirkti naujus kontrolės autobusiukus.
 Dabar įdomu, kas per mobilių mokėjimų sistema planuojama?Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu tikslas buvo pagerinti susisiekimą Ukmergės g. - tai geresnis sprendimas būtų padažninti kurį nors iš ten jau važiuojančių maršrutų. O ne kurti naują, važinėjantį 30 - 60 min tarpais.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą52A maršruto trasa prailginta ne tiek dėl Tarandės/Perkūnkiemio gyventojų, kiek dėl patogesnio susisiekimo tarp Ukmergės g. ir miesto centro. Nepamirškime, kad nebėra 4 ir 62 mikroautobusų maršrutų, kurie tikrai nevežiojo oro, jų panaikinimą juk reikėjo kažkaip kompensuoti. Mano nuomone, priimtas tikrai geras sprendimas.
 
 Nesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąPrieš pora dienų buvo diskusija apie priekinių durų tvarką. Oficialus atsakymas.
 
 Išlipti pro priekines sostinės viešojo transporto duris – negalima
 
 
 http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...-negalima.html
 
 Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.03.23, 08:24.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mikrobai čia ne prie ko - ten, kur jie stovi, yra jų zona. Visa bėda yra tame, kad pietauti vienu metu suvažiuoja labai daug autobusų (daugiausia esu matęs 8) ir troleibusų (net neskaičiavau). Autobusai tiesiog netelpa jiems skirtoje zonoje, todėl kai kuriems tenka stovėti Lizdeikos g. už viaduko (link Valakampių tilto). O dar prisideda VRAPas, kurio autobusai irgi įvažiuoja į žiedą, nors Almir laikais priemiestiniai visada stovėdavo prie Lukoil'o.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąBėda Antakalnio žiedo yra ta, kad "mikrobai" rezervuoja nemažą dalį zonos
 
 Jo ir taip pakanka. Be to, iš Ukmergės g. (nuo BIG'o iki Šeškinės poliklinikos) tiesiogiai niekas neveža į Konstitucijos pr.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJeigu tikslas buvo pagerinti susisiekimą Ukmergės g. - tai geresnis sprendimas būtų padažninti kurį nors iš ten jau važiuojančių maršrutų. O ne kurti naują, važinėjantį 30 - 60 min tarpais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neleisti įlipti pro priekines kaip tik yra nelogiška. Tada perkantys bilietus iš vairuotojo yra priversti grūstis iki priekio, o nusipirkę vėl judėti link salono vidurio, kad netrukdytu kitiems perkantiems bilietus.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?
 
 Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
 Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš tikrųjų iki priekinių durų tvarkos bent jau paskutiniais metais buvo tas pats, kas dabar yra. Įlipti teoriškai buvo galima pro visas duris, išlipti tik pro vidurines ir galines. Rašau teoriškai, nes ir tada atsirasdavo vairuotojų, kurie nei įleisdavo, nei išleisdavo. Solariai arba Karosos, jeigu atsimenat, priekinių durų išvis nedarinėdavo. Tik motyvavimas tuo metu buvo kitoks, esą keleiviai stovėdami priekinių durų išlipimo aikštelėje, užstoja vairuotojui matomumą, pažeidžia jo privatumą ir trikdo dėmesį (vaje kaip baisu...)Parašė c2h5ohNesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?
 
 Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
 
 Dėl tų talonėlių pirkimo. Nu jau ten tokios eilės būna, tokios grūstys, kad tikrai reikia čia tiek aimanuoti, kad keleiviai nepasidalins vietos. Reikia pažymėti, jog keleiviai dažnai vienas kitam būna daug geranoriškesni nei kartais būna vairuotojai. Todėl toks motyvas, kodėl neleidžiama išlipti pro priekines duris man atrodo per daug nerimtas, per daug išpūstas burbulas, o pati "naujoji" tvarka turėtų būti labiau rekomendacinio pobūdžio. Vairuotojams laikantis "naujosios" tvarkos nederėtų pamiršti kito, nėkiek nemažiau svarbaus taisyklių punkto:Parašė sleader Rodyti pranešimąNeleisti įlipti pro priekines kaip tik yra nelogiška. Tada perkantys bilietus iš vairuotojo yra priversti grūstis iki priekio, o nusipirkę vėl judėti link salono vidurio, kad netrukdytu kitiems perkantiems bilietus.
 Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.
 
 Aišku, nesant reikalui, brautis pro tas priekines duris keleiviui tikrai nėra reikalo. Bet jeigu tas reikalas yra, ir keleivis mandagiai paprašo jį išleisti, ir jis netrukdo įlipantiems ar talonėlius perkantiems, tai vairuotojas turėtų atidaryti duris ir jį išleisti. Bet galiu garantuoti po to, kai pati valdžia pasirašė, atsiras tokių medalio vertų vairuotojų, kurie dabar taip šventai laikysis šitos tvarkos, kad pamirš bet kokį paslaugumą.Vairuotojai turi būti rūpestingi, atidūs ir paslaugūs, <...>
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas čia neaimanuoja. Esmė ne prasibrovime iki vairuotojo nuo vidurinių durų, kas sukelia tik nepatogumą keleiviams. Bet ką čia apie tuos keleivius, ypač mokius ir perkančius bilietą, galvoti, kam jie rūpi.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąDėl tų talonėlių pirkimo. Nu jau ten tokios eilės būna, tokios grūstys, kad tikrai reikia čia tiek aimanuoti, kad keleiviai nepasidalins vietos. Reikia pažymėti, jog keleiviai dažnai vienas kitam būna daug geranoriškesni nei kartais būna vairuotojai. Todėl toks motyvas, kodėl neleidžiama išlipti pro priekines duris man atrodo per daug nerimtas, per daug išpūstas burbulas, o pati "naujoji" tvarka turėtų būti labiau rekomendacinio pobūdžio.
 Buvo pasakyta, kad derėtu neleisti įlipti pro priekines duris. Esmė yra tame, kad keleivis įlipęs pro vidurines duris ir judėdamas iki vairuotoju į priekį užtruks tiek laiko, kad pirks bilietą jau transporto priemonei pajudėjus iš stotelės. Vairuotojas šiuo atveju bus "priverstas" prekiauti bilietais ir vairuoti transporto priemonę tuo pačiu metu, o toks elgesys nėra saugus. Kai tuo tarpu leidžiant pro priekį tik įlipti, tai galima suspėti parduoti bilietą stovint stotelėje ir laukiant kol sulips likę keleiviai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau kur dėti, todėl keliu čia.
 
 
 Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva
 
 
 Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 jeigu rašoma, kad išdaužti abu stiklai, tai brangiai kainuos pakeitimasParašė grustnyj Rodyti pranešimąNežinau kur dėti, todėl keliu čia.
 
 
 Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva
 
 
 Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Brangiai, bet ne tik dėl stiklų, o dėl to, kad policija neieško tokių padugnių (tingi ieškoti). Net ne tamsus kelias kaltas (Ukmergės gatvės kalne yra apšvietimas, nors realiai, tai apačioje nepamatysi, kas daroma ant kalno). O šiaip kalta visuomenė, kad toleruoja tokius įvykius. 100 procentų jie pasipasakojo savo draugams ar dar kam apie šitą įvykį. Draugas draugu, bet tai yra nusikaltimo toleravimas, jei autobusų parkas - Vilniaus, reiškia iš dalies ir iš musų sąskaitos keis tuos langus. O aš nelabai noriu mokėti už padugnes.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąjeigu rašoma, kad išdaužti abu stiklai, tai brangiai kainuos pakeitimas 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai pykstu, kad mikriukus pradėjo bubyt. Savivaldybė autobusų parko konkurencingumą kelia ne gerindama paslaugą, o naikindama konkurentus.
 
 Retais atvejais tenka iš Fabijoniškų į Naujamiestį VT nusigauti. Taksui pinigų gaila, o papildomą litą už 2 mikriuką mokėjau nė nemirktelėjęs. Sėdai į naują tvarkingą mersiuką ir per 20 min. esi vietoj.
 
 Praeitą pirmadienį vėl reikėjo tą patį maršrutą pakartoti ir tik stotelėje Fabuose sužinojau, kad mikriukų nebėr! 20 min laukiau 6 autobuso. Atvažiavo smirdanti plerpianti Karosa. Viduje šalta ir tokia antisanitarija, kad baisu net prisiliesti prie ko nors. Autobusų parkas salonus gal tik kartą į metus valo? Velniam.
 
 Aš tokią situaciją traktuoju, kaip totalią nepagarbą. Ne nuo to galo tvarkytis pradėjo.Paskutinis taisė vytauc; 2012.03.25, 10:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visoms. Kitoms 13-14. Faktas tas, kad norint atnaujinti parką, kad autobusai būtų iki 10 metų, reikia kasmet pirkti po 100 autobusų - per 4 metus pilnai atsinaujins. O šiaip, kasmet reikia pirkti po maždaug 8 proc. naujų autobusų nuo turimo parke kiekio.Paskutinis taisė Al1; 2012.03.24, 21:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesąmonė. Nė vienam normaliam Europos mieste, ypač sostinėje, nevažinėja jokie „mikriukai“. Jeigu ponui patinka sėdėt plastmasinių gėlių apsuptyje ir svaigti nuo „Wunder - baum“ ir rūkalų kvapo bei Kirkorovo muzikos, tuomet čia net nebėra apie ką kalbėti. Maža to, jie dar ir vagys, kurie nemoka mokesčių. Argi tokius galima pakęsti?Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO man mikriukai netrukdo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu bus sudarinėjami normalūs tvarkaraščiai, jei vietoje 30 minučių trasoje autobusas važiuos bent jau 20 minučių, autobusai važinės dažnai - mikrobai nereikalingi. Deja, kol kas situacija autobusų ir troleibusų nenaudai, todėl mikrobai r e i k a l i n g i.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai nereikalingi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl kategoriškai nereikalingi? Taip, nereikia plėtoti mikroautobusų maršrutų centre, tačiau jų reisai į priemiesčius pasiteisintų (kai kuriuose gyvenamuosiuose rajonuose galima būtų persėsti į mikroautobusą ir vykti už miesto ribų).Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai nereikalingi.
 Comment











Comment