Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Užsakytas straipsnis, ginantis mikrobus ir bandiūgas taksistus.

    Comment


      Nežinau, kodėl čia nuolat užkliūna 21-asis maršrutas,- gal šio maršruto troleibusai neretai ir nebūna pilni, bet juk tas pats būna ir su kitų maršrutų troleibusais. Pvz., antradienio ryte važiavau su pilnutėliu 21, o antra juosta pralėkė tuštutėlis 3-ukas, vos su keliais keleiviais - bet juk niekas ir nekalba apie 3 maršruto panaikinimą Esmė su 21-uoju yra ta, ar jis atvažiuoja "laiku", kai prisirenka žmonių, ar jo grafikas tiesiog būna toks, kad žmogus nusprendžia nelaukti beveik pusvalandžio ir važiuoti su persėdimais 19-tu.

      Dėl "perkrauto" Antakalnio žiedo. Bus labai keista, jei į Antakalnio žiedą tevažiuos trijų retai pasirodančių maršrutų (3,4, 11?) troleibusai, o į Saulėtekį - net penkių (2, 10?, 14, 19, 21) - kurie bendroje sumoje važiuoja labai, labai dažnai.
      Bėda Antakalnio žiedo yra ta, kad "mikrobai" rezervuoja nemažą dalį zonos - jei jie būtų perkelti ten, kur sustoja 45 autobusas (aišku, tam reikėtų kiek praplatinti gatvę), ir dabar nesigrūstų vienoje vietoje keleivius išlaipinantys troleibusai ir maršrutiniai autobusai - būtų viskas kitaip. Tuo tarpu dabar sustoja du ar trys autobusai/troleibusai, kurie kartais užtrunka, išlaipinantys keleivius, šalia dar stovi 18 ar 38 autobusas - štai ir viskas, niekas nebegali pravažiuoti, kamštis...

      O dėl VT bilietų branginimo... Geriau pirmiau savivaldybė sumokėtų tuos milijonus parkams, kuriuos skolinga ir net nesiruošia mokėti - tada nereiktų galvot gan ilgai, iš kur gauti pinigų
      Už Vilnių be tramvajų!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Tikrai, visai pamiršau apie planus pirkti naujus kontrolės autobusiukus.
        Dabar įdomu, kas per mobilių mokėjimų sistema planuojama?
        Taip, tiesą sakot, mikroautobusus pirks kontrolieriams, nes jie ketina atsisakyti "pėsčiųjų" kontrolierių, dabar kaip tik praeina jų atestacija.
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          52A maršruto trasa prailginta ne tiek dėl Tarandės/Perkūnkiemio gyventojų, kiek dėl patogesnio susisiekimo tarp Ukmergės g. ir miesto centro. Nepamirškime, kad nebėra 4 ir 62 mikroautobusų maršrutų, kurie tikrai nevežiojo oro, jų panaikinimą juk reikėjo kažkaip kompensuoti. Mano nuomone, priimtas tikrai geras sprendimas.
          Jeigu tikslas buvo pagerinti susisiekimą Ukmergės g. - tai geresnis sprendimas būtų padažninti kurį nors iš ten jau važiuojančių maršrutų. O ne kurti naują, važinėjantį 30 - 60 min tarpais.

          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
          Prieš pora dienų buvo diskusija apie priekinių durų tvarką. Oficialus atsakymas.

          Išlipti pro priekines sostinės viešojo transporto duris – negalima


          http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...-negalima.html
          Nesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?

          Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
          Paskutinis taisė c2h5oh; 2012.03.23, 08:24.

          Comment


            Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
            Bėda Antakalnio žiedo yra ta, kad "mikrobai" rezervuoja nemažą dalį zonos
            Mikrobai čia ne prie ko - ten, kur jie stovi, yra jų zona. Visa bėda yra tame, kad pietauti vienu metu suvažiuoja labai daug autobusų (daugiausia esu matęs 8) ir troleibusų (net neskaičiavau). Autobusai tiesiog netelpa jiems skirtoje zonoje, todėl kai kuriems tenka stovėti Lizdeikos g. už viaduko (link Valakampių tilto). O dar prisideda VRAPas, kurio autobusai irgi įvažiuoja į žiedą, nors Almir laikais priemiestiniai visada stovėdavo prie Lukoil'o.

            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Jeigu tikslas buvo pagerinti susisiekimą Ukmergės g. - tai geresnis sprendimas būtų padažninti kurį nors iš ten jau važiuojančių maršrutų. O ne kurti naują, važinėjantį 30 - 60 min tarpais.
            Jo ir taip pakanka. Be to, iš Ukmergės g. (nuo BIG'o iki Šeškinės poliklinikos) tiesiogiai niekas neveža į Konstitucijos pr.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Nesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?

              Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
              Neleisti įlipti pro priekines kaip tik yra nelogiška. Tada perkantys bilietus iš vairuotojo yra priversti grūstis iki priekio, o nusipirkę vėl judėti link salono vidurio, kad netrukdytu kitiems perkantiems bilietus.
              Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.

              Comment


                Parašė c2h5oh
                Nesuprantu, kodėl, atsisakius "priekinių durų tvarkos", nebuvo galima grąžinti tos lipimo tvarkos, kuri buvo anksčiau (išlipimas per visas duris, įlipimas pro visas, išskyrus priekines). Kam reikėjo išradinėti naują dviratį?

                Dabartinė "naujoji" tvarka yra nelogiška. Išlipimui iš mažos siauros prisigrūdusios erdvės (kokia ir yra autobusas) turi būti skirta daugiau išėjimų (arba bent jau nemažiau), negu kad įlipimui iš lauko (kur erdvės pakanka ir susigrūdimo nėra).
                Iš tikrųjų iki priekinių durų tvarkos bent jau paskutiniais metais buvo tas pats, kas dabar yra. Įlipti teoriškai buvo galima pro visas duris, išlipti tik pro vidurines ir galines. Rašau teoriškai, nes ir tada atsirasdavo vairuotojų, kurie nei įleisdavo, nei išleisdavo. Solariai arba Karosos, jeigu atsimenat, priekinių durų išvis nedarinėdavo. Tik motyvavimas tuo metu buvo kitoks, esą keleiviai stovėdami priekinių durų išlipimo aikštelėje, užstoja vairuotojui matomumą, pažeidžia jo privatumą ir trikdo dėmesį (vaje kaip baisu...)

                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Neleisti įlipti pro priekines kaip tik yra nelogiška. Tada perkantys bilietus iš vairuotojo yra priversti grūstis iki priekio, o nusipirkę vėl judėti link salono vidurio, kad netrukdytu kitiems perkantiems bilietus.
                Leidžiant pro priekines duris tik įlipti, sudaromos sąlygos keleiviams jau pirkti bilietus kol pro kitas duris dar gali būti išlipančių. Taip padidėja tikimybė jog vairuotojas suspės parduoti bilietus dar stovėdamas stotelėje, t.y. jam nereiks pažeidinėti tvarkos ir rizikuoti saugumu skaičiuojant pinigus jau važiuojančioje transporto priemonėje.
                Dėl tų talonėlių pirkimo. Nu jau ten tokios eilės būna, tokios grūstys, kad tikrai reikia čia tiek aimanuoti, kad keleiviai nepasidalins vietos. Reikia pažymėti, jog keleiviai dažnai vienas kitam būna daug geranoriškesni nei kartais būna vairuotojai. Todėl toks motyvas, kodėl neleidžiama išlipti pro priekines duris man atrodo per daug nerimtas, per daug išpūstas burbulas, o pati "naujoji" tvarka turėtų būti labiau rekomendacinio pobūdžio. Vairuotojams laikantis "naujosios" tvarkos nederėtų pamiršti kito, nėkiek nemažiau svarbaus taisyklių punkto:

                Vairuotojai turi būti rūpestingi, atidūs ir paslaugūs, <...>
                Aišku, nesant reikalui, brautis pro tas priekines duris keleiviui tikrai nėra reikalo. Bet jeigu tas reikalas yra, ir keleivis mandagiai paprašo jį išleisti, ir jis netrukdo įlipantiems ar talonėlius perkantiems, tai vairuotojas turėtų atidaryti duris ir jį išleisti. Bet galiu garantuoti po to, kai pati valdžia pasirašė, atsiras tokių medalio vertų vairuotojų, kurie dabar taip šventai laikysis šitos tvarkos, kad pamirš bet kokį paslaugumą.

                Comment


                  Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                  Dėl tų talonėlių pirkimo. Nu jau ten tokios eilės būna, tokios grūstys, kad tikrai reikia čia tiek aimanuoti, kad keleiviai nepasidalins vietos. Reikia pažymėti, jog keleiviai dažnai vienas kitam būna daug geranoriškesni nei kartais būna vairuotojai. Todėl toks motyvas, kodėl neleidžiama išlipti pro priekines duris man atrodo per daug nerimtas, per daug išpūstas burbulas, o pati "naujoji" tvarka turėtų būti labiau rekomendacinio pobūdžio.
                  Niekas čia neaimanuoja. Esmė ne prasibrovime iki vairuotojo nuo vidurinių durų, kas sukelia tik nepatogumą keleiviams. Bet ką čia apie tuos keleivius, ypač mokius ir perkančius bilietą, galvoti, kam jie rūpi.
                  Buvo pasakyta, kad derėtu neleisti įlipti pro priekines duris. Esmė yra tame, kad keleivis įlipęs pro vidurines duris ir judėdamas iki vairuotoju į priekį užtruks tiek laiko, kad pirks bilietą jau transporto priemonei pajudėjus iš stotelės. Vairuotojas šiuo atveju bus "priverstas" prekiauti bilietais ir vairuoti transporto priemonę tuo pačiu metu, o toks elgesys nėra saugus. Kai tuo tarpu leidžiant pro priekį tik įlipti, tai galima suspėti parduoti bilietą stovint stotelėje ir laukiant kol sulips likę keleiviai.

                  Comment


                    Nežinau kur dėti, todėl keliu čia.


                    Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva



                    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Nežinau kur dėti, todėl keliu čia.


                      Incidento Vilniaus autobuse liudininkė: plytgalis praskrido visai greta mano galvos, džiaugiuosi likusi gyva



                      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz1q2uANQYI
                      jeigu rašoma, kad išdaužti abu stiklai, tai brangiai kainuos pakeitimas
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        jeigu rašoma, kad išdaužti abu stiklai, tai brangiai kainuos pakeitimas
                        Brangiai, bet ne tik dėl stiklų, o dėl to, kad policija neieško tokių padugnių (tingi ieškoti). Net ne tamsus kelias kaltas (Ukmergės gatvės kalne yra apšvietimas, nors realiai, tai apačioje nepamatysi, kas daroma ant kalno). O šiaip kalta visuomenė, kad toleruoja tokius įvykius. 100 procentų jie pasipasakojo savo draugams ar dar kam apie šitą įvykį. Draugas draugu, bet tai yra nusikaltimo toleravimas, jei autobusų parkas - Vilniaus, reiškia iš dalies ir iš musų sąskaitos keis tuos langus. O aš nelabai noriu mokėti už padugnes.

                        Comment


                          Aš tai pykstu, kad mikriukus pradėjo bubyt. Savivaldybė autobusų parko konkurencingumą kelia ne gerindama paslaugą, o naikindama konkurentus.

                          Retais atvejais tenka iš Fabijoniškų į Naujamiestį VT nusigauti. Taksui pinigų gaila, o papildomą litą už 2 mikriuką mokėjau nė nemirktelėjęs. Sėdai į naują tvarkingą mersiuką ir per 20 min. esi vietoj.

                          Praeitą pirmadienį vėl reikėjo tą patį maršrutą pakartoti ir tik stotelėje Fabuose sužinojau, kad mikriukų nebėr! 20 min laukiau 6 autobuso. Atvažiavo smirdanti plerpianti Karosa. Viduje šalta ir tokia antisanitarija, kad baisu net prisiliesti prie ko nors. Autobusų parkas salonus gal tik kartą į metus valo? Velniam.

                          Aš tokią situaciją traktuoju, kaip totalią nepagarbą. Ne nuo to galo tvarkytis pradėjo.
                          Paskutinis taisė vytauc; 2012.03.25, 10:02.
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            O man mikriukai netrukdo. Tik norėčiau, kad juos integruotų į VT, galiotų e-bilietas, išplėstų jų trasas.

                            Comment


                              Mikrobai nereikalingi.

                              Comment


                                Karosos nėra tokios senos. Joms tik 15 metų.

                                Comment


                                  Ne visoms. Kitoms 13-14. Faktas tas, kad norint atnaujinti parką, kad autobusai būtų iki 10 metų, reikia kasmet pirkti po 100 autobusų - per 4 metus pilnai atsinaujins. O šiaip, kasmet reikia pirkti po maždaug 8 proc. naujų autobusų nuo turimo parke kiekio.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2012.03.24, 21:27.

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    O man mikriukai netrukdo.
                                    Nesąmonė. Nė vienam normaliam Europos mieste, ypač sostinėje, nevažinėja jokie „mikriukai“. Jeigu ponui patinka sėdėt plastmasinių gėlių apsuptyje ir svaigti nuo „Wunder - baum“ ir rūkalų kvapo bei Kirkorovo muzikos, tuomet čia net nebėra apie ką kalbėti. Maža to, jie dar ir vagys, kurie nemoka mokesčių. Argi tokius galima pakęsti?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Mikrobai nereikalingi.
                                      Jeigu bus sudarinėjami normalūs tvarkaraščiai, jei vietoje 30 minučių trasoje autobusas važiuos bent jau 20 minučių, autobusai važinės dažnai - mikrobai nereikalingi. Deja, kol kas situacija autobusų ir troleibusų nenaudai, todėl mikrobai r e i k a l i n g i.

                                      Comment


                                        Nebus, bet mikrobai nereikalingi. Ypač tie, kurie važiuoja autobusų ir troleibusų maršrutais.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Mikrobai nereikalingi.
                                          Kodėl kategoriškai nereikalingi? Taip, nereikia plėtoti mikroautobusų maršrutų centre, tačiau jų reisai į priemiesčius pasiteisintų (kai kuriuose gyvenamuosiuose rajonuose galima būtų persėsti į mikroautobusą ir vykti už miesto ribų).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X