Parašė Blaze
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turi atstova ilgi stotyje(ir visai be reikalo...).Trumpi piko metu vazineja 23 ir 3 marsrutais.Parašė FRT Rodyti pranešimąBeje, kur dingsta piko metu trumpi 54-ti, kai 54-tu važiuoja ilgi? Ar tiesiog turi atstovą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O štai ir tų bilietų kainos:Vilniuje keičiasi viešojo transporto bilietų kainos
 
 Vilniuje baigiamas keletą metų buksavęs elektroninio bilieto projektas. Sykiu su pabaigtuvėmis, vilniečiams keičiasi ir važiavimo autobusais bei troleibusais kainos.
 
 Vilniaus meras Artūras Zuokas teigė, jog kainodara keičiasi dėl to, jog keičiasi ir patys bilietai. Anot jo, e. bilietas nuo rugpjūčio 15 d. pradės pilnai veikti Vilniaus mieste. Prieš tai, nuo liepos 15 d., bus vykdomas perėjimas prie naujos sistemos.
 
 Anot mero, e. bilietas pagaliau leis su vienu bilietu persėsti į dvi ar daugiau viešojo transporto priemonių – tai leis laikiniai (30 ir 60 minučių) bilietai. Tai, A. Zuoko teigimu, leis vilniečiams sutaupyti ir laiko, ir pinigų.
 
 Taip pat įvedami 3, 6 ir 9 mėnesių bilietai.
 
 Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/vil...#ixzz1xl3XdL8O
 
 Nulis logikos.Susisiekimo paslaugos“ Vilniaus tarybai tvirtinti teikia naujas bilietų rūšis su tokiomis kainomis:
 
 3 mėnesių (90 dienų) – 330 Lt
 3 mėnesių (90 dienų) tik darbo dienomis – 300 Lt
 6 mėnesių (180 dienų) – 660 Lt
 6 mėnesių (180 dienų) tik darbo dienomis – 600 Lt
 9 mėnesių (270 dienų) – 990 Lt
 9 mėnesių (270 dienų) tik darbo dienomis – 900 Lt
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vat tame ir bėda, kad nenorės niekas mokėt. Jei paklausi pas Trakų valdžia tokia tema, jie tarsi kaip šunis pradeda pult.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu Trakų rajono savivaldybė sutiktų mokėti kompensacijas už lengvatininkus, tai galbūt ir galima būtų tikėtis bent vieno Vilniaus miesto maršruto pratęsimo iki Lentvario. Bet vargu ar sutiks..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tegul padaro su nuolaida ir autobusui arba troleibusui, tai būtų bent kiek gerai. Aš tai manau naudočiau trijų menesių biletą.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąO štai ir tų bilietų kainos:
 
 
 
 Nulis logikos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bilietų kainodara tai daugiau nei nesąmoninga. Man įdomu ar jie kažkokį mąstymo būda naudojo prieš pateikdami tokius pasiūlymus.
 
 Kas čia per nesąmoningas bilietas, su nesąmoninga kaina. Su tokia laiko trukme net nespėsi vieno maršruto pravažiuoti, tai kam toks reikalingas.30 min. bilietas be lengvatos kainuotų tiek, kiek dabar kainuoja bilietas transporto priemonėje – 2,5 Lt. Arba 50 ct brangiau nei vienkartinis bilietas spaudos kioske. Jei transportas bent važiuotu greitai, tai gal ir būtu įmanoma pasinaudoti juo persėdant. Šiuo atveju, įskaitant besivelkančiame transporte praleistą laiką ir laiką praleistą persėdant, įdomu kokiai daliai kelionių užtektų tokios trukmės bilieto. Jei transportas bent važiuotu greitai, tai gal ir būtu įmanoma pasinaudoti juo persėdant. Šiuo atveju, įskaitant besivelkančiame transporte praleistą laiką ir laiką praleistą persėdant, įdomu kokiai daliai kelionių užtektų tokios trukmės bilieto.
 
 Sveikintinas sprendimas įvesti valandinį bilietą, tačiau kainą - nereali. Toks bilietas turėtu kainuoti kokius 2,5 Lt (tiek, kiek siūloma už 30 min.). Prioritetas turėtu būti kaip galima labiau padidinti viešojo transporto patrauklumą, o su tokia kainodara panašu jog mėginama nuplėšti kuo daugiau pinigų.Valandinis bilietas su lengvata kainuotų 3,2 Lt, be jos – 3,5 Lt.
 
 
 Čia išvis reikia būti gerai paplaukusiu„Susisiekimo paslaugos“ Vilniaus tarybai tvirtinti teikia naujas bilietų rūšis su tokiomis kainomis:
 
 3 mėnesių (90 dienų) – 330 Lt
 3 mėnesių (90 dienų) tik darbo dienomis – 300 Lt
 6 mėnesių (180 dienų) – 660 Lt
 6 mėnesių (180 dienų) tik darbo dienomis – 600 Lt
 9 mėnesių (270 dienų) – 990 Lt
 9 mėnesių (270 dienų) tik darbo dienomis – 900 Lt , kad avansu mokėti tokias sumas ir negauti jokios naudos. Nejaugi jie galvojo, kad žmonės pirks iškart 9 mėnesių bilietą, kai perkant kas mėnesį jis kainuos tiek pat ??? Galėtu nejuokinti ir neerzinti žmonių, bei, prieš teikdami pasiūlymus, labiau pasidomėti kitų šalių patirtimi ir kainodara. , kad avansu mokėti tokias sumas ir negauti jokios naudos. Nejaugi jie galvojo, kad žmonės pirks iškart 9 mėnesių bilietą, kai perkant kas mėnesį jis kainuos tiek pat ??? Galėtu nejuokinti ir neerzinti žmonių, bei, prieš teikdami pasiūlymus, labiau pasidomėti kitų šalių patirtimi ir kainodara.
 
 Apskritai, matosi jog nėra jokios aiškios vizijos, strategijos ar plano kaip tobulinti viešojo transporto sistemą mieste. Vertėtu tą valandinį ar netgi geriau 1,5 val. padaryti už tą pačią kainą kiek dabar kainuoja vienkartinis. Tuo pačiu reorganizuoti miesto maršrutų tinklą, kad panaikinti dubliuojančius ir retai kursuojančius ilgus maršrutus. T.y. skatinti persėdimą ir padaryti susisiekimą prieinamesniu organizuojant dažnai važinėjančius "stuburinius", pagrindinius maršrutus.Paskutinis taisė sleader; 2012.06.14, 12:57.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maniau, kad kitur problema. Tuo atveju 6,24 pertraukiamus parkuojant ne Fabijoniškėse nebūtų galima pataupyti? Bent jau Ž. Paneriuose 24 galima būtų statyti ten kur 8,51. Su 6 gal kiek sudėtingiau, nebent 13 žiede, Naugarduko st.?Parašė Mettal Rodyti pranešimąPetraukiamų galima kad ir 10 pridėti, jiems vietos tarppikinei atstovai bus, tačiau bus sudėtinga surasti vietos atstovoms tarp reisų. Žiediniai maršrutai, kaip kad 3 ar 23 stotyje kartais stovi 15 ir daugiau min., o tai jau yra nemažai, nes už jų telpa dar daugiausiai 2 autobusai iš visų kitų maršrutų. Dėl šios priežasties reguliariai užstatomos 1, 1A ir 3 įlaipinimo stotelės, todėl neretai pats paskutinis atvažiavęs 1 negali stovėti net savo įlaipinimo stotelėje...
 31, 54 ir 74 pertraukiamų statymas ne stotyje yra labai neefektyvus. Ryte visi važiuoja link stoties, o popiet - nuo jos. Anksčiau 54 stovėjo Pilaitėje, tačiau įvedus sujungtinius grafikus, visi persikėlė į stotį. 31 visada kiek pamenu, stovi N. Vilnios žiede arba kokioje Rytų st. 74 seniau visi stovėdavo stotyje, tačiau paskutiniu metu buvo eksperimentų, kai jie stovėdavo N. Vilnios žiede (pernai vasarą ir 26-i ilgi stovėjo stotyje).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naugarduko žiedas ir taip per mažas, kad būtų galima kišti pertraukiamus ilgus autobusus. Tada troleibusui nebus vietos pravažiuotParašė Blaze Rodyti pranešimąManiau, kad kitur problema. Tuo atveju 6,24 pertraukiamus parkuojant ne Fabijoniškėse nebūtų galima pataupyti? Bent jau Ž. Paneriuose 24 galima būtų statyti ten kur 8,51. Su 6 gal kiek sudėtingiau, nebent 13 žiede, Naugarduko st.?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Blaze Rodyti pranešimąManiau, kad kitur problema. Tuo atveju 6,24 pertraukiamus parkuojant ne Fabijoniškėse nebūtų galima pataupyti? Bent jau Ž. Paneriuose 24 galima būtų statyti ten kur 8,51. Su 6 gal kiek sudėtingiau, nebent 13 žiede, Naugarduko st.?
 O Fabijoniškių žiede, kur 10-tas apsisuka? Ten juk daug vietos.
 
 Edited: Jei tikėti žemėlapiu ir navigacija, ten šiuo metu 4 6-ti autobusai stovi.
 
 O 6-to palikti Vikpedėje nebūtų įmanoma?Paskutinis taisė FRT; 2012.06.14, 14:40.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oi, ne... Ten su laisva vieta išvis tragedija. Kai po rytinio piko suvažiuoja kokių 10 troleibusų, tai net autobusai netelpa ir priversti pietauti ir daryti atstovas 1-oje eismo juostoje. O ką čia dar kalbėti apie 7-8 ilgų autobusų parkavimą...Parašė Blaze Rodyti pranešimąBent jau Ž. Paneriuose 24 galima būtų statyti ten kur 8,51.
 --
 Dėl 6: Vilkpėdės žiede yra vietos kokiems 2 autobusams. O 6 maršrutu jų dirba tikrai ne 2. Kaimelio žiede stovi visi 6 ir visi 24 maršrutų ilgi autobusai. Viso ten turėtų būti 17 autobusų (įskaitant kitų maršrutų pertraukiamus), nebent kurie nors turi nurodymą važiuoti į parką remontui.Paskutinis taisė Mettal; 2012.06.14, 14:51.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam? Nereikia pamiršti ir apie patogumą vairuotojui.Parašė FRT Rodyti pranešimąLogiškiausia tada būtų iš Fabijoniškių varyt į parką, ten ne taip jau ir toli.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesuprantu, kodėl delfis pirmesnis praneša apie naujas kainas negu savivaldybės įmonės.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 /\ Bandymas uždirbti? Iš dalies gerai, kad nebebus tokių kelevių, kurie turėdami bilietą tik vienos rūšies transportui nelipa į atvažiavusį kitos, kuris juos nuvežtų į reikiamą vietą. (pvz kur nors prie Panoramos laukiama T9, nors pirmiau atvažiavo 49). Dar blogiau, kai prisireikia važiuoti kokiu Laisvės pr., o turimas tik autobusų bilietas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jooo, naujienos visai nelinksmos... akivaizdu, kad kelionės pabrangs - net jei ir bus patvirtintas 9 procentų lengvatinis PVM, kuo labai abejoju žinant mūsų valdžią.
 
 Spėju, kad savivaldybė išplatino pranešimą spaudai - delfis iškart ir įdėjo. O savivaldybės įmonės neskuba planuojamų naujovių skelbt, nes nežinia, ar jas prastumt pavyks, na o jau po fakto - aišku, kad žurnalistai bus greitesni, negu kad kol gen.dir. grįžęs iš savivaldybės duos pavaldiniams nurodymą paruošti pranešimą, po to dar kol suderins tekstą, kol parašys raštą, kad kažkas informaciją įdėtų ir t.t....Parašė Gnoss Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl delfis pirmesnis praneša apie naujas kainas negu savivaldybės įmonės.
 
 Kaip nežadama?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAčiū Dievui, nors bilietų kainų didinti kol kas nežadama. Bet... Nesuprantu, kam reikia naikinti tik autobusuose arba tik troleibusuose galiojančius terminuotus bilietus?
 Popierinių bilietų po 2 Lt. nebebus.
 Vienkartinis talonas pas vairuotoją - 2,5 Lt.
 Su 30 min. elektroniniu nuvažiuot kažkur - mažai šansų, todėl žmonės bus priversti pirkti valandinį - taigi kaina 3,5 Lt.
 Mūsų šeimoje tereikalingi ir naudojami tik troleibusų nuolatiniai bilietai, nes keliauti autobusais prireikia gal 2 kartus per metus, o kartais nereikia ir to. Dabar teks pirkti brangesnį bendrą nuolatinį bilietą.
 Žodžiu, ačiū už rūpestį klientais!
 (tpfu, kliento piniginių ištuštinimu)Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na žmonės, aš supratau šį žingsnį taip: „Nusiperki 30 minučių biletą, ir važiuoji su viena mašina kur tau reikia, viskas kaip buvo. BET: Per 30minučių nuo įlipimo į autobusą galima nemokamai persėsti į kitą autobusą ar troleibusą“.
 
 Reikia tiesiog įsiskaityti į pakeitimo esmę. 30 minučių ar valanda duodama nemokamam persėdimui į kitą TP, jei to reikia.Paskutinis taisė FRT; 2012.06.14, 23:19.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi bus vienkartiniai elektroniniai bilietai (kaip Kaune ir Klaipėdoje)- jie ir toliau kainuos 2 litus. Valandinis bilietas tikrai galėtų būti pigesnis.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKaip nežadama?
 Popierinių bilietų po 2 Lt. nebebus.
 Vienkartinis talonas pas vairuotoją - 2,5 Lt.
 Su 30 min. elektroniniu nuvažiuot kažkur - mažai šansų, todėl žmonės bus priversti pirkti valandinį - taigi kaina 3,5 Lt.
 
 Būtent- pagal dabartinę sistemą kiekvienas keleivis gali išsirinkti sau tinkamiausią variantą pagal savo poreikius. Pavyzdžiui, juk yra keleivių, kurie kasdien važinėja tik viena ir ta pačia kryptimi tiesiogiai (pvz: Antakalnis- Senamiestis ir atgal) arba su persėdimu, bet tik autobusais (pvz: Šeškinė- Aukštieji Paneriai). Tokiems keleiviams galbūt iš tiesų kitomis transporto rūšimis jiems tenka naudotis itin retai. Tai kurių galų jiems kiekvieną mėnesį už bilietą mokėti 25 litais daugiau? Paskaičiuokime- per mėnesį 25 litai, per metus 300 litų. Tai tikrai nemaži pinigai.Mūsų šeimoje tereikalingi ir naudojami tik troleibusų nuolatiniai bilietai, nes keliauti autobusais prireikia gal 2 kartus per metus, o kartais nereikia ir to. Dabar teks pirkti brangesnį bendrą nuolatinį bilietą.
 Žodžiu, ačiū už rūpestį klientais!
 (tpfu, kliento piniginių ištuštinimu)
 Comment










Comment