Parašė FRT
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJau nurašytas.. Gaila jo.Nors ir ne stebina tas manes-vienintelis toks parko troleibusas.Neverta vienam trulikui užsakinėti dalys
							
						Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.06.06, 14:50. Gaila jo.Nors ir ne stebina tas manes-vienintelis toks parko troleibusas.Neverta vienam trulikui užsakinėti dalys
							
						Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.06.06, 14:50.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Perkelta iš temos "Kauno troleibusų ir autobusų eismo stebėjimas"
 
 Manau, bus 2 pamainos po 9 val. Gal ir atrodo, kad pamaina bus nepaprastai ilga, bet iki viešojo transporto darbo laiko sutrumpinimo 2009 metais, 9 valandų pamaina buvo įprastas reiškinys.Parašė FRThttp://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463
 
 
 
 
 kiek suprantu po pietu isriedes rezerviniai, kurie diebs iki 3h? ar pailgins abi pamainas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O Ikarusai žemi buvo? Taip, Jelcz'ai kiek aukštesni, bet tik gale, nes variklis gale. O priekyje ir per vidurį jie normalūs. Tuo labiau, kad prancūziškas variantas buvo tik su dviem durimis, todėl grindų aukštis gale nebuvo aktualus. O lenkai padarė trečias duris gale, bet grindų numežinti nesugebėjo, nes būtų tekę perkonstruoti visą variklio skyrių ir galbūt patį variklį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ikarusai nebuvo žemi. Tačiau šitas gana moderniai atrodė, su elektronine švieslentė, bet kai teko važiuoti ir taip aukštai ilipti - paliko nekokį įspūdį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO Ikarusai žemi buvo? Taip, Jelcz'ai kiek aukštesni, bet tik gale, nes variklis gale. O priekyje ir per vidurį jie normalūs. Tuo labiau, kad prancūziškas variantas buvo tik su dviem durimis, todėl grindų aukštis gale nebuvo aktualus. O lenkai padarė trečias duris gale, bet grindų numežinti nesugebėjo, nes būtų tekę perkonstruoti visą variklio skyrių ir galbūt patį variklį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „TEBŪNIE NAKTIS 2012“ RENGINIO METU VAŽIUOS NAKTINIAI AUTOBUSAI
 
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė 1132 Rodyti pranešimą„TEBŪNIE NAKTIS 2012“ RENGINIO METU VAŽIUOS NAKTINIAI AUTOBUSAI
 
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=463
 Šitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važinės pailginti, trumpi, ar „Mikrobai“?Parašė ZXS Rodyti pranešimąŠitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik nešitoks, nes niekas nežino kur jie važiuoja. Geriausia būtų palikti keletą populiariausių maršrutų naktimis, kai žmonės įprastų, kad ir naktimis važinėja - keleivių užtektų.Parašė ZXS Rodyti pranešimąŠitoks naktinis transportas turėtų veikti kiekvieną naktį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pvz dieną yra tokių maršrutų kur tušti važinėja. Tarkim 20as autas, Todėl naktį juo labiau neapsimoka jų leisti.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip jie gali vienu metu suvažiuoti į vieną vietą? Stotelėse visada stoja po 2 autobusus. Vis tiek vienas nuvažiuos vėliau, kitas anksčiau ir jeigu atvažiuosi su tuo, kuris važiuoja vėliau negu tas, į kurį reikia tai vis tiek turėsi laukti.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDabartinė naktinių maršrutų sistema yra neefektyvi: patogaus persėdimo galimybių yra pernelyg mažai. Miestuose, kurie turi didesnę naktinio transporto patirtį, visi maršrutai vienu metu susieina tam tikroje vietoje miesto centre ir ten visi, kam reikia, perlipa į kito maršruto autobusą/troleibusą/tramvajų.
 Man atrodo, kad pakaktų palikti naktį tokius maršrutus kaip T2,7,16,17,19. A53,26,44(galbūt 2,47). Tokiu atveju keleiviai puikiai žinos kur jie važiuoja, todėl ims naudotis. Beto trasų korekcijos galimos (pvz 26 užvažiuotų į Baltupius), tik tam atskirti būtų pridėta prie maršruto nr. raidė N.
 Beto VVT galėtų papildomai prisidurti: naktinio transporto kaina galėtų būti įskaičiuojama į el.bilietą (paliekant galimybę nepildyti naktiniam važiavimui). Tarkime kokius papildomus 5lt daug studentų sutiktų mokėti, o tai jau ir ketvirtadalis jų viso bilieto kainos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip gali keli autobusai suvažiuoti į vieną vietą ir palaukti, jei kuris vėluoja, galima įsitikinti kad ir Lenkijoje. Naktinis transportas niekur nesutampa su dieniniu, nors vienas kitas maršrutas gali būti ir toks pat. Dėl apmokestinimo užsienyje naktinio VT - dažniausiai naktinis VT kainuoja tiek pat, kiek ir dieną. Visgi manau, kad pas mus dėl prastos VT situacijos naktiniuose neturėtų galioti mėnesiniai bilietai ir paprasti bilietai. Važiavimas naktį turėtų būti brangesnis ir be lengvatų. Mėnesinio bilieto naktiniams maršrutams nereikia, nes paprastai niekas naktimis nuolat nevažinėja, o ir maršrutai tai atsiranda, tai uždaromi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Varšuvos, Rygos, Čekijos miestų pavyzdys: kas 30-60 min. vienu metu į centrinę stotelę suvažiuoja visi naktinių maršrutų autobusai (Prahoje - dar ir tramvajai). Ten stovi kažkiek laiko (Prahos tramvajai lyg ir apie 10 min.) ir laukia kol persės visi norintys. Atėjus tam tikram laiko momentui (0:30, 1:00 ir pan.) visi vienu metu išsivažiuoja į visas puses.Parašė Blaze Rodyti pranešimąO kaip jie gali vienu metu suvažiuoti į vieną vietą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje tokiu persėdimo punktu galėtų būti Stoties žiedas. Tik reikalinga protingesnė kainodara, nes dabar, važiuojant naktiniais autobusais su persėdimu, reikės mokėti 6 litus, o tai yra pakankamai daug.Parašė Mettal Rodyti pranešimąVaršuvos, Rygos, Čekijos miestų pavyzdys: kas 30-60 min. vienu metu į centrinę stotelę suvažiuoja visi naktinių maršrutų autobusai (Prahoje - dar ir tramvajai). Ten stovi kažkiek laiko (Prahos tramvajai lyg ir apie 10 min.) ir laukia kol persės visi norintys. Atėjus tam tikram laiko momentui (0:30, 1:00 ir pan.) visi vienu metu išsivažiuoja į visas puses.
 Comment







Comment