Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gazebo
    replied
    Iš vienos pusės, tikrai atrodo, kad siūloma linija eis tik tomis gatvėmis, kurios labai plačios ir/arba turi veją viduryje ir nebus skriaudžiami automobiliai (išskyrus Šv. Gertrūdos g.), iš kitos pusės, ši linija eina per tankiausias Kauno dalis - Eigulius, Dainavą ir Gričiupį, kuriuose gyvena beveik 40 proc. miesto gyventojų. Nors man norėtųsi, kad linija iš Šiaurės pr. pasuktu S. Žukausko, paskui P. Lukšio gatve per "Savą" eitų Kovo 11-osios g. iki 6 forto žiedo, ir dar gaila, kad linija neina iki Klinikų, kurios yra didžiausias darbdavys Kaune (bent jau vienoje lokacijoje dirbančių). Bet čia tik diletantiški pasvarstymai, reikia manyti, kad studija buvo atlikta kruopščiai. Smagu, kad linija eis išilgai pailgo Kauno centro (nors KMP tikrai gal nėra tinkamiausia gatvė).

    Click image for larger version

Name:	Kauno-miesto-gyventoju-tankumas-1536x1108.jpg
Views:	755
Size:	174,1 kB
ID:	2174569

    https://geodata.lt/kauno-miesto-gyventoju-skaicius/

    Bet kokiu atveju, jei bus imamasi šito projekto, tai būtų didžiulis proveržis. Kažkaip sunku patikėti, kad bus žalia šviesa, nes bus laaabai daug verkimo iš didelės dalies visuomenės.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė ne robotas
    Buvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
    Man atrodo kad prioritetas buvo nedubliuoti troleibusų maršrutų, todėl ir gavosi tokia linija. Aišku dar galėjo eiti į Šilainius.

    Kad eina per KM prospektą sunku pasakyti ar gerai. Kadangi ten dabar nėra iš vis jokio VT, negaliu sakyti kad tai tramvajus ten blogai, gal ir neblogai labiau prijungti salos objektus ir Akropolį, bei turėti express centro apvažiavimą į Vilijampolę ar Šilainius, bei nekanibalizuoti esamų maršrutų, nors aišku minusų irgi daug

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.

    Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
    Mokamas straipsnis, tai negaliu pilnai pasakyti, bet iš to, ką matau, labai labai panašu į tai, ką jau prieš 3 metus esu pasiūlęs šitam forume, net kaina labai panaši (nors dabar tikrai bus brangiau negu 250 milijonų). Pats pasiūlytas maršrutas šiaip tikrai taisytinas, jau vien tai, kad siūloma ne per patį miesto centrą, o per KM prospektą jį tiesti, yra bėda, nors ką žinau, gal ten mato ateityje daugiau keleivių kai pilnai bus užbaigta savotiška kaunietiško NMC versija

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė ne robotas
    Buvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
    O jos kartais nebuvo sovietmetyje įrengiamos potencialioms tramvajaus linijoms?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.

    Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
    Attached Files
    Paskutinis taisė Effka; 2025.01.04, 20:18.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.
    Tik kažkodėl nėra tam jokių nei faktų nei įrodymų, net prielaidų. Vilniaus tramvajaus galimybių studijos ar nevykusios reklamos už milijonus turbūt skaidresnės?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Na bent keli žmonės aukščiau išvardijo argumentus, kurie verčia abejoti dėl būsimos studijos kokybės. Įmonės tiesiog neatrodo rimtai. Tik nesutikčiau dėl vertinimo, kad tai būtinai korupcija, nes manau, kad kaltas tiesiog žemiausios kainos kriterijus.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    blin kaip graudu skaityti, kai kurie žmonės savo nuomonę, ar spėliojimus pateikia kaip faktus...

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Būtent tai gyvenime ir vyksta. Tai yra užsakovas nustato, kokį studijos rezultatą nori gauti, o studijos rengėjai pritempia skaičius prie reikalingo atsakymo. Vilnius aiškiai buvo užsakęs paneigti tramvajaus galimybę, kad tik nereiktų nieko daryti. Ką užsakė, tą ir gavo. Ką užsakė Matijošaitis, galime tik spėlioti. Gal kaip tik jo ambicijos siekia tramvajaus statybos, o gal portalo į iškreiptą laiko-erdvės kontinuumą, o gal atvirkščiai - atkurti 90-ujų VT stuburą - susisiekimą maršrutiniais taksi.
    Aš labiau linkęs manyti, kad Matijošaitis turi ambicijų ir šios studijos rezultatais tikrai norės pasipuikuoti prieš Vilniaus savivaldybę dėl jų neveiksnumo VT sektoriuje. Dar galbūt šiuo ir kitais stambiais projektais bandys reabilituoti savo reputaciją po Viči skandalų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kiek žinau, tai čia ne ankščiau o ir dabar taip yra. O jeigu kažkam atrodo, kad kažkuriam konkursui keliami pertekliniai reikalavimai (sertifikatai, patirtis ir t.t.) tada galima užginčyti teisme, kam reikalingas konkretus reikalavimas.

    Tai šiuo atveju jeigu būtų buvę nurodyta konkurse, kad gali dalyvauti tik turintys patirtį, ne mažiau su n darbuotojų įmonė ir iš šalies kuri nepatenka į korupcijos n-tuką. Tada situaciją turėtume kitokią. Bet sąmokslų ieškotojai vis tiek rastų prie ko prisikabinti...
    Kai nebuvo kainos kaip kriterijaus, tai net užginčijus perteklinius reikalavimus ir toliau rinkdavosi "vardo" atstovą. Užtekdavo dominuojančiam žaidėjui (tiekėjui) palaikyti pastovius "draugiškus" ryšius ir negalėdavai ateiti iš oro.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Galima daryti educated guess:
    - Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
    - KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
    Būtent tai gyvenime ir vyksta. Tai yra užsakovas nustato, kokį studijos rezultatą nori gauti, o studijos rengėjai pritempia skaičius prie reikalingo atsakymo. Vilnius aiškiai buvo užsakęs paneigti tramvajaus galimybę, kad tik nereiktų nieko daryti. Ką užsakė, tą ir gavo. Ką užsakė Matijošaitis, galime tik spėlioti. Gal kaip tik jo ambicijos siekia tramvajaus statybos, o gal portalo į iškreiptą laiko-erdvės kontinuumą, o gal atvirkščiai - atkurti 90-ujų VT stuburą - susisiekimą maršrutiniais taksi.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Jei jau einam į ad hominem (sąmokslų ieškotojai), tai Matijošaičio dronai visada ras kaip pateisinti bet kokį korupcinį šūdą, kurį jis daro, net jei jis ir akivaizdžiai kenkia miestui. Jei šie žmonės būtų daugumoje Lietuvoje, dabar turėtume valdžioje Lukašenkos ar Putino tipo žmogų, nes kritinio mastymo jie turi lygiai 0.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Lyg anksčiau būdavo geriau, kai laimėdavo kokia nori kaina su konkrečiam tiekėjui pritaikytais reikalavimais ale turi tarptautinės patirties, tokį ir tokį sertifikatą (ups, Lietuvoje tik viena tokia įmonė).
    kiek žinau, tai čia ne ankščiau o ir dabar taip yra. O jeigu kažkam atrodo, kad kažkuriam konkursui keliami pertekliniai reikalavimai (sertifikatai, patirtis ir t.t.) tada galima užginčyti teisme, kam reikalingas konkretus reikalavimas.

    Tai šiuo atveju jeigu būtų buvę nurodyta konkurse, kad gali dalyvauti tik turintys patirtį, ne mažiau su n darbuotojų įmonė ir iš šalies kuri nepatenka į korupcijos n-tuką. Tada situaciją turėtume kitokią. Bet sąmokslų ieškotojai vis tiek rastų prie ko prisikabinti...

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Galima konkurso sąlygas paruošti tokias, kad ne mažiausia kaina būtų vienintelis kriterijus
    Taip, galėjo būti bent vienas kriterijus, kad kompanija būtų padarius bent kelias VT studijas (pilnas, o ne menkaverčius darbus) ES miestuose. Tada nei SmartContinent, nei jų partneriai nebūtų praėję ir viskas tuo būtų pasibaigę. Kaip galima apskritai samdyti lietuvišką kompaniją (dirbančią tik Lietuvoje), kai Lietuvoje nėra nei vienos modernios transporto sistemos? Aišku yra tie 'austrai' (pusė komandos - lietuviai), bet jų portfolio Centrinėje Aziijoje ir rytų Europoje nėra skatinantis pasitikėjimą. Būčiau kur kas geriau miegojęs naktį, jei laimėjusi būtų kad ir kokia maža ar vidutinė Ispanijos kompanija, dariusi studiją kokiame Bilbao ar pan. Dabar gi turime bičą Bulgarijoje iš esmės. Smagu.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.05.04, 09:48.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Kitaip sakant, netenkinant rezultatams
    Rezultatų dar nežinom, tad kaip gali jie 'netenkinti'? O savo pranešime išdėsčiau tiksliai dėl ko šis konkursas neatrodo gerai ir nei vienas nėra susijęs su 'rezultatais' (kurių dar nėra).

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.
    Galima konkurso sąlygas paruošti tokias, kad ne mažiausia kaina būtų vienintelis kriterijus

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    priminkit, o čia nebuvo skelbtas konkursas? Laimėjo ne mažiausia kaina, o kas davė kyšį?

    Taip sutinku, kad ne visada yra gerai kai laimi mažiausia kaina, bet šiuo metu turime tokią situaciją Lietuvoje, tad nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.

    Na bet smagu kurti sąmokslo teorijas, dramas...
    Lyg anksčiau būdavo geriau, kai laimėdavo kokia nori kaina su konkrečiam tiekėjui pritaikytais reikalavimais ale turi tarptautinės patirties, tokį ir tokį sertifikatą (ups, Lietuvoje tik viena tokia įmonė).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    priminkit, o čia nebuvo skelbtas konkursas? Laimėjo ne mažiausia kaina, o kas davė kyšį?

    Taip sutinku, kad ne visada yra gerai kai laimi mažiausia kaina, bet šiuo metu turime tokią situaciją Lietuvoje, tad nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.

    Na bet smagu kurti sąmokslo teorijas, dramas...

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Galima daryti educated guess:
    - Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
    - KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
    - Visiškas kvailumas ir bukumas. Imho, mažai tikėtina priežastis, bent jau kaip izoliuotas variantas.

    Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.
    Kitaip sakant, netenkinant rezultatams galima užsiimti konspiracijos teorijomis... Dėl studijos rezultatų kaltas Matijošaitis. Matyt, pats sėdėjo ir surašė neturėdamas, ką veikt. Kodėl jam to reikėjo? Nes su autobusais gali būt labiau korumpuotas nei su tramvajais, ane? Kokį autobusų dyzelį juk galima nuvogt įmonės mašinoms, bet va bėgių taip lengvai nepasisavinsi. Toli į priekį matantis tas Kauno meras.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.05.04, 02:14.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

    Tau žmogus normaliai argumentavo, o tau, nukaršusiam komunistui, tai nepatinka, o jei nepatinka tai nėra rimta ir yra nesąmonė. Jeigu rašytų kas tau patinka tai tau būtų gerai. Su tokiu požiūriu tai tik SmartContinent yra zjbs.
    Man nepatinka išvados nėra normalus argumentas. Kad kažkam nepatinka, nereiškia, kad tos išvados neteisingos. Jei tokie ekspertai, prašom parodykit studijos klaidas, o ne aš nieko nedariau, pats nemodeliavau, bet žinau kaip turi būti.

    Komentuoti:

Working...
X