Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Jei dirba su Belgradais ir Taškentais, tai Kaunui labai pasisekė (apie Vilnių net nekalbu, jam iki tokių konsultantų kaip iki mėnulio, prioritetas dabar nevykęs ir brangus PR ir visokios kašių arenos su muziejais). Belgrade važinėja nauji tramvajai ir už 5 mlrd. Eur statomos dvi metro linijos, Taškente atitinkamai irgi viskas modernizuojama ir plečiama.Parašė eigh Rodyti pranešimąNežinau, man neatrodo labai rimtai.
Ta MC Mobility Consultants GmbH, anot Google, įsikūrusi maisto prekių parduotuvėje prie stoties Vienoje. LinkedIn yra nuoroda į lyg padoresnį ofisą, bet iš paskutinių pranešimų matyti, kad įmonė labiau dirba su belgradais ir taškentais, o ne Vakarų miestais. Kelios analizės iš šios įmonės buvo užsakytos Klaipėdoje, bet jos buvo nedidelės, viso labo kaip patobulinti atskirą sankryžą arba eismą atskirose gatvėse. Kaune įmonė lyg ir vykdė analizę kaip sujungti rajono ir miesto dviračių takus. Nepanašu, kad jie būtų kažką reikšmingesnio nuveikę. O subrangovas nurodytas Infra City Consult - Bulgarijos įmonė. Noriu klysti, bet rodosi truputį shady.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.01, 11:33.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau, man neatrodo labai rimtai.
Ta MC Mobility Consultants GmbH, anot Google, įsikūrusi maisto prekių parduotuvėje prie stoties Vienoje. LinkedIn yra nuoroda į lyg padoresnį ofisą, bet iš paskutinių pranešimų matyti, kad įmonė labiau dirba su belgradais ir taškentais, o ne Vakarų miestais. Kelios analizės iš šios įmonės buvo užsakytos Klaipėdoje, bet jos buvo nedidelės, viso labo kaip patobulinti atskirą sankryžą arba eismą atskirose gatvėse. Kaune įmonė lyg ir vykdė analizę kaip sujungti rajono ir miesto dviračių takus. Nepanašu, kad jie būtų kažką reikšmingesnio nuveikę. O subrangovas nurodytas Infra City Consult - Bulgarijos įmonė. Noriu klysti, bet rodosi truputį shady.Paskutinis taisė eigh; 2024.04.30, 14:45.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Skamba neblogai. Reiškia ne tik pinigų įsisavinimo operacija. Galime tikėtis kokybiškesnės studijosParašė ignaloidas Rodyti pranešimąPrieš pora mėnesių jau buvo paskelbtas studijos konkurso laimėtojas - Lietuvių ir Austrų partnerystė https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/147654-2024
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Prieš pora mėnesių jau buvo paskelbtas studijos konkurso laimėtojas - Lietuvių ir Austrų partnerystė https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/147654-2024
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Geriau naudotumėt politinį kompasą savo politinėms pažiūroms nusakyti. Žodis dešinysis yra suprantamas nevienareikšmiškai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
(Pats visą gyvenimą balsavau us dešiniuosius, jei ką)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tame video, mačiau, šneka konservatorius, kuris, aišku, prieštarauja tramvajaus projektui. Tad panašu, kad konservatoriai šį (visų pirmą socialinį) projektą blokuotų. Aišku Kauno konservatoriai paprastai blokuoja bet kokią naudingą veiklą apskritai, bet vis tiek įdomu, ar nuo to blokavimo fakto padidės projekto palaikytoju procentas Kaune, ar vis tik pamažės, turint omeny apgailėtiną konservatorių track record Kaune.
Būtų smagu, kad kauniečiai pasimokytų ir iš Vilniaus, kur tas konservatorių kaušas pirmu numeriu statys naują sankryžą į suburbus, kur gyvena jo draugeliai ir yra draugų konservatorių valdoma privati mokykla. Bus galima naujajam elitui privačiais visureigiais greičiau vaikus ten nuvežti - kam rūpi tas likęs Vilnius, ypač visokie pensininkai ir negalintis nusipirkti trijų automobilių vienai šeimai?
Reiktų suprasti vieną - konservatoriai prieštarauja tramvajaus projektui tiek Kaune, tiek Vilniuje ne dėl to, kad ‘neapsimoka’ ir ‘reikia pirma autobusus išnaudoti’, o dėl to, kad jie nori statyti kelius ir estakadas į rajonus, kuriuose gyvena jie patys ir jų draugai.
(Pats visą gyvenimą balsavau us dešiniuosius, jei ką)
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Noriu nuraminti tuos, kas mano, kad studija gali būti perkama iš užsienio kompanijų - savivaldybė to nedarytų. Kam mokėti kažkam šimtus tūkstančių jei galima sumokėt saviems (t.y. draugams ir draugų draugams)? Tiesiog nelogiška švaistyti pinigus užsienio kontoroms, kai savas ūkis gali tą patį padaryti. Ir tai galioja visoms savivaldybėms turinčioms savąjį pakankamai pajėgų klaną.Paskutinis taisė bimbam; 2024.02.07, 00:51.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaunas, manau, yra pajėgiausias nusitiesti tramvajų Lietuvoje, mieste yra šiokia tokia ekonomika ir reljefas tiek nesikandžioja kaip Vilniuje ir gatvių tinklas gan palankus, nemažai vietos tarp gatvių. Pačios gatvės gana plačios ir neužkimštos (arba labai trumpai užsikemša).
Paleidus kokiu Savanorių pr. ir Veiverių g. labai padėtų greičiau pasiekt Centrą nutolusių rajonų gyventojams, kur ir su dviračiu per tą eismą keblu važiuot.
Vilniuje mušamasi metro vs. tramvajus, Kaune dėl metro nieks nešneka, jeigu bėginis, turbūt bus linkstama link tramvajaus.
Klaipėda jaučiasi per maža, ekonomika ne itin diversifikuota (koncentruojasi ties uostu), Jeigu atsiras linija, tai turbūt kai ji pasiteisins Kaune.
Vilniuje jaučiu bus kažkas kaip metro tramvajus, bet turbūt bus tik trečias miestas pradėjęs bėginio plėtrą. Vilnius labiau įkalintas milijono minčių kokia kryptimi sukti miesto urbanistiką, ar platint gatves, vardan mašinyčių ir karo atvejo, ar siaurint, kad būtų kuo kvėpuoti, ar jau rytoj tiest bėgius vidury miesto "kaip užsienyje" ar tik užporyt/niekada.
Žiūriu iš šiandienos perspektyvos.
---
Kol kas statau, kad Lietuva nenori tiest tramvajaus, ir LT miestai jeigu ir svarsto, tai kol kas atsisakys.
Man atrodo, gal kol nac. stadiono Vilniuje neįrengs, nebus kokių kitų didesnių ("įdomesnių") projektų. Šiuo metu labai daug visokio bardako ir išlendančių galų, kai imamasi rimtų projektų. Kur dar visokios neaiškios Rytų kaimynų užmačios, keičiančios planus ir lūkesčius.
Gal kai reikalai prašviesės, tie kiti didesni projektai ir bus miestinio bėginio tr. plėtra.
Tiesiog psichologinis faktorius kažkiek veikia.Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.06, 19:22.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Tu čia kažko nenori suprasti, o ne aš. Vilniaus temose, kur nėra politinės valios tokioms studijoms ir/ar projektams, vis dejuoji, kad nėra politinės valios VT pertvarkai. Kauno tramvajaus temoje, miesto, kuriame politinė valia yra galimai atsiradus, vėl zirzi dėl kažko (nelabai suprantu ko). Man net pradeda kilti įtarimas, kad tau visai patinka dabartinis status quo.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąčia Lietuva, ir tu to kažkodėl nenori suprasti.
Abu suprantam, kad Lietuvos miestų VT sistemos yra prastai finansuojamos ir blogai valdomos bei smarkiai atsilikusios net nuo Rumunijos kaimų. Tu siūlai mesti į jas daugiau pinigų ir aš su tuo sutinku, tačiau to tikrai neužteks. Vilnius neseniai pakėlė savo 'judumo' biudžetą nuo 70-80m. EUR iki 120-130m., o miestas maudosi tame pačiame mėšle, tik už gerokai brangiau. Statant sistemas nuo nulio, jos paprastai yra perkamos su konsultavimo paslaugomis. Jei studija bus nupirkta iš kietų kompanijų kaip Systra, Cowi ir pan., o sistemos pirmos linijos iš kokio Alstom, visa sistema bus sudėliota su gairėmis tvarkaraščiams, priežiūrai ir procedūroms, kurios su vietine pelke neturės nieko bendro. Tada vietinis troleibusų meistras Kieša su visais medvaržčiais kišenėje turės skristi į kokią Prancūziją pasimokyti ir gauti sertifikatus prieš liečiantis prie naujųjų riedmenų. Vien pakėlus biudžetus ir algas, Kieša tiesiog nusipirks naujesni benvą ir toliau dejuos kaip viskas blogai verždamas eilinį medvaržtį į autobuso grindis. Tad reikia ir to, ir to.
Visų šių dalykų išskyrus depą reikės ir naujoms tramvajaus linijoms miestuose, kuriuose jau yra tramvajų sistemos. Kaunas tikrai gali sau leisti pasistatyti depą, kad galėtų pakelti VT kokybę iš esmės ir, kokių 30-50 metų perspektyvoje, tapti pirmuoju Lietuvos miestu, kuris prisivys Latvijos užkampius pagal VT kokybę.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimądepas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajaiPaskutinis taisė VLR; 2024.02.06, 18:56.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Iš kur šitie skaičiai?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Normaliame pasaulyje ir troleibusų eksploatacija yra pigiau, bet tarkim Vilniuje autobuso kilometro savikaina yra 2,20 Eur, o troleibuso - iškart 3,54 Eur, arba 61 procentu brangiau (ir ne, vairuotojų apmokėjimas vienodas).
Komentuoti:
-
Laikau čiūras, kad pavyktų, sekmės atveju pasileistų vos ne po 10metų, tai VT tobulinimas būtų ir nukreiptas su aiškiu stuburu ir persektyva tramui.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Taip, geriausias laikas buvo prieš bent pusšimtį metų. Antras geriausias yra dabar. "Ai gal vėliau" yra žodžiai kurie garantuoja jog praktiškai niekada nebus įgyvendinta.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąNesinervuok žmogau, desperacija įžvelgiu iš tavo teksto. Kalba eina apie statybas nuo nulio (depas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajai). Aš įžvelgiu didelius pinigus ir manau dar nelaikas.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Nesinervuok žmogau, desperacija įžvelgiu iš tavo teksto. Kalba eina apie statybas nuo nulio (depas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajai). Aš įžvelgiu didelius pinigus ir manau dar nelaikas.
Komentuoti:
-
Normaliame pasaulyje ir troleibusų eksploatacija yra pigiau, bet tarkim Vilniuje autobuso kilometro savikaina yra 2,20 Eur, o troleibuso - iškart 3,54 Eur, arba 61 procentu brangiau (ir ne, vairuotojų apmokėjimas vienodas). Kas šiaip prieštarautų bet kokiai logikai, bet čia Lietuva, ir tu to kažkodėl nenori suprasti.Parašė VLR Rodyti pranešimątramvajus yra <...> ilgalaikėje perspektyvoje pigiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taigi sakei, kad niekas nestato naujų linijų dėl karo? Daugpilis būtų, turbūt, pirmas miestas, kurį rusai imtų. Žodžiu desperatiškai bandai ieškoti pasiteisinimų ir tau nelabai kaip sekasi. Taip, Kaune galima plėtoti ir autobusų tinklą, bet tramvajus yra visapusiškai geriau ir, ilgalaikėje perspektyvoje, dažnai ir pigiau. Ar tai yra ‘pirmojo būtinumo prekė’ , ar ne, nuspręs minima studija. Jei darys vietiniai nevykėliai, greičiausiai nuspręs, kad ne. Jei darys kieta, tarptautinė kompanija, greičiausiai nuspręs, kad taip. Palauksim ir pamatysim. Iki tol, pabandom diskutuoti konstruktyviai, o ne užpildant temą kažkokiais vafliais.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Bepigu Daugpilyje plėtoti tramvajų tinklą, kai pirmoji linija buvo nutiesta 1946 m. Gal dabar užtektu Kaunui tobulinti autobusų ir troleibusų. susisiekimą. Smagu matyti mieste naujus MAN ir Solaris. Tramvajai palauks, ne pirmo būtinumo prekė.Paskutinis taisė VLR; 2024.02.06, 08:29.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Bepigu Daugpilyje plėtoti tramvajų tinklą, kai pirmoji linija buvo nutiesta 1946 m. Gal dabar užtektu Kaunui tobulinti autobusų ir troleibusų. susisiekimą. Smagu matyti mieste naujus MAN ir Solaris. Tramvajai palauks, ne pirmo būtinumo prekė.Parašė VLR Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O šiaip tai reikia kuo skubiau pastatyti pirmą tramvajaus liniją su depu, kad žmonės pamatytų, kas tai yra ir kaip jis veikia. Kaunas turi daugiau nei pakankamai žmonių ir daugiau nei pakankamai finansavimo šaltinių (įskaitant ES). Tolimesnė plėtra bus žymiai lengvesnė, patys žmonės bombarduos prašymais tiesti linijas pro jų daugiabučių rajonus.
- 14 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: