Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.
Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Kad yra trūkūmas baranką sukiot visą dieną tai sutinku, pats nepavydžiu vairuotojam, ypač kai piko metu turi taisykles pažeidinėt ir su keleiviais kurie nemoka stop mygtuko paspaust dorotis. Bet reik turėt omenyje, kad tramvajus važiuos kur yra bėgiai, reiškia reikia tik pedalu ir mygtukais naudotis, atrodo kaip pakankamai chill darbas + Lietuvoje egzotika su komandiruotėmis užsienyje, dėl ko manau su trūkumu neturėtų susidurti tramvajų vairuotojai kai streso bent 50% mažiau.
Komentuoti:
-
Troleibusų nesiūliau, nors ir troleibusą nesunku pastumti nuo bėgių. Kiti kažkaip sutelpa.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Mano žiniomis savivaldybė yra pradėjusi derybas ir kalbas dėl projektavimo, tačiau pirma reiktų teisinės bazės, ką manau ir iššauks Kauno stiprūs žingsniai link bėginio VT
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tiesa, yra daug iššūkių. Tiek pinigų, tiek žmogiškųjų resursų, tiek teisės aktų, tiek depo ir kas be ko visuomenės bei žurnalistų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dar komentarai apie kitas linijas:
Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).
Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.
Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.
Visa kita kaip ir viskas ok.
Kas dėl Kaniūkų, nu niekaip neatrodo kad ten troleibusai niekaip nesusitvarkytų su keleiviais, Tramvajus geriau kur dabar nėra jokio elektrinio transporto tiesti. O link Kaniūkų įsivaizduočiau daugiau dvigubū troleibusų su autonomine eiga, juos pratęsiant nuo žiedo bent iki Girininkų g. ten įrengiant žiedą, o kai kuriais reisais paleidžiant iki Raudondvario.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąPagal Kaid įkeltas iliustracijas tai lygtais depas numatomas Islandijos pl. 201-203 (vietoje esančios auto aikštelės) šalia troleibusų parko?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Galima sutalpinti Taxi/Bus/Tram į vieną juostą.
Žiūrint į dabartinę trasą, sudėtingiau su vieta tik Kauno pilies prieigose, bet ir ten galima siaurinti, ypač atsiradus Kėdainių tiltui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?
Sakai tramvajai bus papildomi nemažinant jokių troleibusų ir autobusų maršrutų ar grafikų?
Aš sakyčiau, kad vienas tramvajus nuims mažiausiai vieną troleibusą arba autobusą. O įvertinus didesnį dydį tai gal ir daugiau.
Kas reikštų arba tokį patį, arba net mažesnį kiekį vairuotojų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar depo-parko vieta ko gero ne paskutinėje vietoje būtų planuojant trasas.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na ne, sunku įsivaizduoti, kad kažkas šiais laikais statytų tramvajų, kuris maltųsi kartu su automobiliais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Su tramų mašinistais galimai problemų būtų mažiau. Rygoj teko matyti jų vietinės Rigas Satiksme reklamas: ieško įvarių remontininkų, vairuotojų, net inžinierių, bet va tramų mašinistų, tame liste’e nebuvo. O sako ten problemos su trulikų ir autobusų vairuotojais- dar didesnės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąSekantis žingsnis koks? Projektavimo darbų pirkimas? Mano akimis didiesiems projektas Kaune reikia 10 metų (stadionas, Mokslo sala), prognozuoti bũtų galima apie 2035m.
Komentuoti:
-
O kaip Kaune su vairuotojais? Vilniuje lyg ir trūkumas. Ar pastačius tramvajų bus kas jais vežios jeigu autobusams ir troleibusams trūksta?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na ne, sunku įsivaizduoti, kad kažkas šiais laikais statytų tramvajų, kuris maltųsi kartu su automobiliais.
Kitur reikia light rail varianto, kur nutiesiamas geležinkelis, kur traukinys beveik visur turi pirmumą, tai ir srautas neturi maišytis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kodėl visi automatiškai priima, kad siaurinti gatvės reikia, kai daugelyje miestų mačiau kaip automobiliai ir tramvajus važiuoja ta pačia juosta?
Suprantu, kad naudingiau atskira juosta, kalbu apie mažas dalis kur galėtų kartu eiti, vardan to, kad pasiektų kokį tankesnį rajoną.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Dar depo-parko vieta ko gero ne paskutinėje vietoje būtų planuojant trasas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąŠtai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Studentų g. pravesti liniją patinka, vietoje planuojamos gatvės ir sankryžos su Baršausko g. Tik dėl trasos pravedimo per Žukausko g. kyla klausimų ar linija būtų populiari, nes didelėje dalyje atkarpos nėra maršrutų. Manau geriau eitų toliau Studentų g. link Klinikų ir Vilijampolės tik reiktų kažką sugalvot su parkovkėmis ties gyvenamais namais. Sukilėlių pr. ir Žukausko g. geriau A juostos ir šviesoforais sureguliuotas pirmumas autobusams (ir troleibusams).
Aleksote tai būtų neblogai liniją pravesti pro Garliavą ir sujungti su Rinkūnų gel. stotimi. Formuoti vietinį persėdimo hub'ą, važiuojantiems link Varšuvos.
Dėl Brastos g. galinės tai atrodo per daug garbės Piliamiesčiui light rail'ą tiest, kažkaip vis tiek norisi kažkokio varianto link Raudondvario, gal tiesti palei Nemuno pakrantę, nereiktų "gadinti" ir taip siauro Raudondvario plento. Trasa eitų per Lampėdžių mišką, toliau nuo gyvenamų namų, ir suformuot kokį hub'ą ties Šilelio-Raudondvario sankryža.
Visa kita kaip ir viskas ok.
Komentuoti:
Komentuoti: